+40v. nainen, hävettääkö nyt se, millä asenteella elit parhaat vuotesi Sex and the city -sarjan innoittamana
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70v eläkeläisukko taas mölisee.
150 kumppania.
Olisipa ollut enemmän.
Paras asia elämässäni.
No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.
-AP
Eli sinulle - miehelle, 150 kumppania on ok. Mutta vastaavanikäiselle naiselle ei? Kaksinaismoralismi here we come :D
Taidat olla sekaisin. En edes maininnut naisia, vaan vastasin tuolle 70-vuotiaalle miehelle, jolla oli ollut vain 150 kumppania.
-AP
Kerropa, ap, miksi teit näin typerän aloituksen?
Te luulette, että tv-sarjat on jotain dokkareita?
voi elämä. sehän oli sarja teeveestä.
jestas mikä urpo. Kaikki täysjärkiset tajusivat näin.
puuuh....
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset kaikki ovat tuskin les***boilleet, joten myös ne nuoret miehet ovat pn
pan**eskelleet ympäriinsä. Miksi vain naisten tulisi hävetä, Mites ne miehet jotka ovat tehneet samaa???
Niin, kerropa se omasta asenteestasi miksi pitäisi hävetä? Minä vain kysyin että hävettääkö, mutta en millään tavalla indikoinut, että pitäisi hävetä. Näistä kommenteista paistaa vain naisten omat asenteet. Suurin osa myös näköjään tyytynyt pitkään ja onnettomaan liittoon, joten selittää asian.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset kaikki ovat tuskin les***boilleet, joten myös ne nuoret miehet ovat pn
pan**eskelleet ympäriinsä. Miksi vain naisten tulisi hävetä, Mites ne miehet jotka ovat tehneet samaa???
Niin, kerropa se omasta asenteestasi miksi pitäisi hävetä? Minä vain kysyin että hävettääkö, mutta en millään tavalla indikoinut, että pitäisi hävetä. Näistä kommenteista paistaa vain naisten omat asenteet. Suurin osa myös näköjään tyytynyt pitkään ja onnettomaan liittoon, joten selittää asian.
-AP
Vastauksesi indikoi, että vihaat naisia. Miksi muuten teit näin typerän aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150 kumppania.
Olisipa ollut enemmän.
Paras asia elämässäni.
No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.
-AP
Eli sinulle - miehelle, 150 kumppania on ok. Mutta vastaavanikäiselle naiselle ei? Kaksinaismoralismi here we come :D
Taidat olla sekaisin. En edes maininnut naisia, vaan vastasin tuolle 70-vuotiaalle miehelle, jolla oli ollut vain 150 kumppania.
-AP
Koska olen pannut helvetisti naisia viimeisen 20 vuoden aikana. Moni perustanut perheen tai sitten jääneet yksin. Kysyin vain että hävettääkö oma alempi asenne. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?
-AP
Vierailija kirjoitti:
voi elämä. sehän oli sarja teeveestä.
jestas mikä urpo. Kaikki täysjärkiset tajusivat näin.
puuuh....
Kyllä naiset elää tuollaista elämää ihan todellisuudessa. Sieltä hikikomerosta sitä ei tosin näe.
-AP
AP, pidä huolta niistä omista panoistasi, äläkä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Vastauksesi indikoi, että vihaat naisia. Miksi muuten teit näin typerän aloituksen?
Se on vain oma johtopäätöksesi.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Se on vain oma johtopäätöksesi.
-AP
Huolehdipa nyt vain niistä vuosikymmenien takaisista panoistasi.
"Huolehdipa nyt vain niistä vuosikymmenien takaisista panoistasi."
No ei ole vit tu mun huolenaihe :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150 kumppania.
Olisipa ollut enemmän.
Paras asia elämässäni.
-AP
-AP
Koska olen pannut helvetisti naisia viimeisen 20 vuoden aikana. Moni perustanut perheen tai sitten jääneet yksin. Kysyin vain että hävettääkö oma alempi asenne. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?
-AP
No hävettääkö? Saitko inspiraatiota jostain Hollywood-elokuvista, James Bondeista tai vastaavista?
Ime paskasta kyrväntynkääs, inkkelihomoturaani
Ei hävetä, vaan harmittaa, etten elänyt villimpää nuoruutta. Olin ihan liian kiltti ja kunnollinen 25-vuotiaaksi ja kun sitten aloin elää ja juhlia, päädyin melkein saman tien parisuhteeseen, joka jatkuu edelleen.
Olisi pitänyt seikkailla enemmän, kun oli nuori ja hyvännäköinen. Nyt yli nelikymppisenä pullukkana ei enää olisi vientiä, vaikka parisuhde päättyisi ja olisi mahdollisuus elää kuin Samantha. Omanikäisiä ja vanhempia rupsahtaneita ukkeleita en siis ota ollenkaan lukuun ja nuorempiin ei ole enää saumaa.
"No hävettääkö? Saitko inspiraatiota jostain Hollywood-elokuvista, James Bondeista tai vastaavista? "
Eipä oikeastaan. Jännä miten tämä nyt kääntyilin slut glorifysta slut shamingiksi, kun on mies kyseessä. Sain inspiraation nimenomaan Sex and the city -sarjasta, Cosmopolitanista ja Bridget Jonesin päiväkirjoista. Nuo Hollywoodin ja Bondien naiskuvat on vähän vanhentuneita siten, että niissä nainen on passiivisempi osapuoli.
-AP
Miksi vastaatte naisvihaajatrollille? Kuihtukoon pois.
Parhaat vuoteni ovat edessä päin. Täytyneekin ottaa mallia sarjasta niitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150 kumppania.
Olisipa ollut enemmän.
Paras asia elämässäni.
-AP
-AP
maksullisia ei lasketa.
En kattonu ko. sarjaa kuin satunnaisesti pätkän sieltä ja toisen täältä.