Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+40v. nainen, hävettääkö nyt se, millä asenteella elit parhaat vuotesi Sex and the city -sarjan innoittamana

Vierailija
07.08.2025 |

Kysynpähän vain.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattonu ko. sarjaa kuin satunnaisesti pätkän sieltä ja toisen täältä.

Vierailija
62/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70v eläkeläisukko taas mölisee.

150 kumppania.

Olisipa ollut enemmän.

Paras asia elämässäni.

No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.

-AP

Eli sinulle - miehelle, 150 kumppania on ok. Mutta vastaavanikäiselle naiselle ei? Kaksinaismoralismi here we come :D

Taidat olla sekaisin. En edes maininnut naisia, vaan vastasin tuolle 70-vuotiaalle miehelle, jolla oli ollut vain 150 kumppania.

-AP

Kerropa, ap, miksi teit näin typerän aloituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te luulette, että tv-sarjat on jotain dokkareita?

Vierailija
64/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämä. sehän oli sarja teeveestä. 

jestas mikä urpo. Kaikki täysjärkiset tajusivat näin.

puuuh....

Vierailija
65/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset kaikki ovat tuskin les***boilleet, joten myös ne nuoret miehet ovat pn

pan**eskelleet ympäriinsä. Miksi vain naisten tulisi hävetä, Mites ne miehet jotka ovat tehneet samaa??? 

Niin, kerropa se omasta asenteestasi miksi pitäisi hävetä? Minä vain kysyin että hävettääkö, mutta en millään tavalla indikoinut, että pitäisi hävetä. Näistä kommenteista paistaa vain naisten omat asenteet. Suurin osa myös näköjään tyytynyt pitkään ja onnettomaan liittoon, joten selittää asian.

-AP

Vierailija
66/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset kaikki ovat tuskin les***boilleet, joten myös ne nuoret miehet ovat pn

pan**eskelleet ympäriinsä. Miksi vain naisten tulisi hävetä, Mites ne miehet jotka ovat tehneet samaa??? 

Niin, kerropa se omasta asenteestasi miksi pitäisi hävetä? Minä vain kysyin että hävettääkö, mutta en millään tavalla indikoinut, että pitäisi hävetä. Näistä kommenteista paistaa vain naisten omat asenteet. Suurin osa myös näköjään tyytynyt pitkään ja onnettomaan liittoon, joten selittää asian.

-AP

Vastauksesi indikoi, että vihaat naisia. Miksi muuten teit näin typerän aloituksen?

Vierailija
67/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150 kumppania.

Olisipa ollut enemmän.

Paras asia elämässäni.

No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.

-AP

Eli sinulle - miehelle, 150 kumppania on ok. Mutta vastaavanikäiselle naiselle ei? Kaksinaismoralismi here we come :D

Taidat olla sekaisin. En edes maininnut naisia, vaan vastasin tuolle 70-vuotiaalle miehelle, jolla oli ollut vain 150 kumppania.

-AP

Koska olen pannut helvetisti naisia viimeisen 20 vuoden aikana. Moni perustanut perheen tai sitten jääneet yksin. Kysyin vain että hävettääkö oma alempi asenne. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?

-AP

Vierailija
68/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
69/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi elämä. sehän oli sarja teeveestä. 

jestas mikä urpo. Kaikki täysjärkiset tajusivat näin.

puuuh....

Kyllä naiset elää tuollaista elämää ihan todellisuudessa. Sieltä hikikomerosta sitä ei tosin näe.

-AP

Vierailija
70/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, pidä huolta niistä omista panoistasi, äläkä yleistä.

Vierailija
71/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Vastauksesi indikoi, että vihaat naisia. Miksi muuten teit näin typerän aloituksen?

Se on vain oma johtopäätöksesi.

-AP

Vierailija
72/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Se on vain oma johtopäätöksesi.

-AP

Huolehdipa nyt  vain niistä vuosikymmenien takaisista panoistasi.

Vierailija
73/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huolehdipa nyt vain niistä vuosikymmenien takaisista panoistasi."

No ei ole vit tu mun huolenaihe :DD

Vierailija
74/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150 kumppania.

Olisipa ollut enemmän.

Paras asia elämässäni.

-AP

-AP

Koska olen pannut helvetisti naisia viimeisen 20 vuoden aikana. Moni perustanut perheen tai sitten jääneet yksin. Kysyin vain että hävettääkö oma alempi asenne. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?

-AP

No hävettääkö? Saitko inspiraatiota jostain Hollywood-elokuvista, James Bondeista tai vastaavista? 

Vierailija
75/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime paskasta kyrväntynkääs, inkkelihomoturaani

Vierailija
76/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, vaan harmittaa, etten elänyt villimpää nuoruutta. Olin ihan liian kiltti ja kunnollinen 25-vuotiaaksi ja kun sitten aloin elää ja juhlia, päädyin melkein saman tien parisuhteeseen, joka jatkuu edelleen.

Olisi pitänyt seikkailla enemmän, kun oli nuori ja hyvännäköinen. Nyt yli nelikymppisenä pullukkana ei enää olisi vientiä, vaikka parisuhde päättyisi ja olisi mahdollisuus elää kuin Samantha. Omanikäisiä ja vanhempia rupsahtaneita ukkeleita en siis ota ollenkaan lukuun ja nuorempiin ei ole enää saumaa.

Vierailija
77/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hävettääkö? Saitko inspiraatiota jostain Hollywood-elokuvista, James Bondeista tai vastaavista? "

Eipä oikeastaan. Jännä miten tämä nyt kääntyilin slut glorifysta slut shamingiksi, kun on mies kyseessä. Sain inspiraation nimenomaan Sex and the city -sarjasta, Cosmopolitanista ja Bridget Jonesin päiväkirjoista. Nuo Hollywoodin ja Bondien naiskuvat on vähän vanhentuneita siten, että niissä nainen on passiivisempi osapuoli.

-AP

Vierailija
78/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte naisvihaajatrollille? Kuihtukoon pois. 

Vierailija
79/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vuoteni ovat edessä päin. Täytyneekin ottaa mallia sarjasta niitä varten.

Vierailija
80/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150 kumppania.

Olisipa ollut enemmän.

Paras asia elämässäni.

-AP

-AP

maksullisia ei lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän