Eka treffien lasku jaettiin, eipä tullut toisia treffejä
Olin perjantaina treffeillä ravintolassa ja tuntui menevän tosi hyvin. Nainen puheli jo, mihin voisimme mennä jatkamaan drinkkien merkeissä ja mitä haluaisi tehdä seuraavilla treffeillä. Kun tarjoilija tuli laskun kanssa ja kysyi, että maksetaanko yhdellä laskulla vai erikseen, niin totesin, että maksetaan erikseen. Naisen ilme ja käytös muuttui täysin. Molemmat maksoimme ja sen jälkeen nainen ilmoittikin lähtevänsä kotiin, koska alkaa olla myöhä. Myöhemmin ilmoitti sinänsä asiallisella viestillä, ettei kemiamme kohdanneet ja tunteita ei voi pakottaa, jne. Toivotti myös hyvää jatkoa. Tein ilmeisesti ison virheen, kun ajattelin, että ensitreffeillä on normaalia, että lasku jaetaan, kun ei vielä oikein edes tunneta toisiamme.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä ensitreffeille ravintolaan?
Jos kerran ruokalaskun maksua vastaan saa, niin voi mennä suoraan kotiin, antaa sen pari kymppiä kouraan ja ruveta hommiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli 0/5
Kysyn ihan mielenkiinnosta. Moneenko kymmeneen keskusteluun käyt päivittäin kirjoittamassa tämän saman? En ole ap, joten en voi tietää, onko aloitus totta vai ei. On kuitenkin ihan mahdollinen tilanne, kuten monet muutkin tilanteet. Ja onko sillä mitään väliä, jos mahdollisesta tilanteesta tulee hyvää ja hauskaa keskustelua? Monista keskusteluista näkee jo kauas, että keksitty juttu, mutta siitä alkanut keskustelu voi olla todella hauskaa. Lähinnä rasittaa nämä kaltaisesi trollihuutelijat. Jos ei aihe kiinnosta, niin älä kommentoi.
Olen eri, mutta aloitus kuulostaa kyllä keksityltä. Tai sitten niin, että mies on jälkeenpäin kuvitellut ilmeen muuttumisen, koska on helpompaa kuvitella, että juttu meni pieleen tuollaisne takia kuin ettei miehen persoona miellyttänyt.
Jos mies on sanonut sen enempiä miettimättä, että molemmille oma lasku, voi siinä naama venähtää. Ei sen takia, että joutuisi maksamaan oman osuutensa vaan sen takia, että kokee, että mies ei ollutkaan kiinnostunut. Pettymys ja mielipaha.
Ap mokasi. Jos nainen ehdottaa treffien päätteeksi jatkodrinkkejä tai yömyssyä, ei siitä olisi ollut enää kovin pitkä matka makuuhuoneeseen.
Olemme kaveriporukassa huomanneet, että jos mies on haluttu, sen ei tarvitse tarjota mitään, eikä oikein yrittää mitään, silti tulee herutusta.
Tämä toki harmittaa taviksia, jotka eivät saa mitään, vaikka kuinka tarjoavat ja ovat mielin kielin, tulee vain jotain "oot kiva - soitellaan, moro".
On se myös vähän toisin päin, kaunottaret saavat olla toki hankalia ja veemäisiä ja mikään ei karkoita miestä, mutta tavis jos on vähänkin hankala, se jätetään heti ja haukutaan kaveriporukassa "pihtariksi, mummoksi, femakoksi, ym".
Ap hyvä, jos nainen oikeasti tykkää sinusta tarpeeksi, maksaa vaikka sinunkin puolestasi. Enpä usko, että homma kaatui laskujen maksuun.
Jos oli sinkkuäiti niin olisit joutunut elämäsi helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoisi tarjoilijalle, että maksu jaetaan, eikä olisi tätä ennen edes tarjoutunut maksamaan, niin tulkitsisin siten, ettei hän ole minusta kiinnostunut.
Näin tässä on tainnut käydä. Nainen oli kiinnostunut, jos suunnitteli jatkoa ja sitten teki tulkinnan, ettei mies ole kiinnostunut hänestä. Epäselväksi jäi, että oliko ap kiinnostunut jatkoista tai toisista deiteistä. Olisi kannattanut ensin tarjoutua maksamaan lasku tai käydä lyhyt keskustelu, että miten hoidetaan. Olisi voinut vaikka todeta, että jos maksetaan tämän puoliksi, mutta minä tarjoan sitten drinkit jatkopaikassa, tms. Näin nainen olisi tiennyt, että mies on kiinnostunut hänestä.
Kun sosiaaliset taidot ovat heikot, niin asiaa ei osaa ajatella kuin omalta kannaltaan. Se on suuri este pariutumiselle.
Normaali mies olisi kysynyt, että mitä mieltä olet, maksanko minä eikä töksäyttänyt tuollaista, joka todella tarkoittaa, että jatketaan tästä eri suuntiin.
Monella täällä oikeasti on autistisia piirteitä. Silloin toista tulkitaan vain hyvin simppelin kehikon mukaan kuten ap tekee. Nainen nähdään lompakkoloisena, vaikka ei olisi mitään käsitystä naisista edes olemassa, vaan isot pojat palstalla kertoneet. Toinen mahdollisuus on, että mies on yksinkertainen.
Oli miten oli, ei tämänkaltaisille asioille voi mitään.
Itse miehenä maksan aina laskun enkä siksi että haluaisin jotain vastapalveluksia, itse asiassa en halua kiirehtiä sänkyyn koska ensin haluan tutustua naiseen kunnolla niin seksikin on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi koskaan naisen maksaa treffeillä mitään. Joskus siitä on ollut kovaakin vääntöä. Sillä ei ole mitään merkitystä onko toisia treffejä tulossa vai ei. Herrasmies maksaa. Mikäli ei ole varaa niin sitten ei yksinkertaisesti ole varaa nussiakaan.
Ilmaiseksi minä olen saanut aina nussia.
Komea M40+
"On se myös vähän toisin päin, kaunottaret saavat olla toki hankalia ja veemäisiä ja mikään ei karkoita miestä"
Niin kaunista naista ei vielä ole tullut itselle vastaan että olisi saanut olla v-mäinen luonne. Ihmisen persoona on minulle kyllä niin ehdottoman tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi koskaan naisen maksaa treffeillä mitään. Joskus siitä on ollut kovaakin vääntöä. Sillä ei ole mitään merkitystä onko toisia treffejä tulossa vai ei. Herrasmies maksaa. Mikäli ei ole varaa niin sitten ei yksinkertaisesti ole varaa nussiakaan.
Herrasmies on tasa-arvoinen. Emme elä 2025 enää missään junttiuden aikakaudella. Huo...rat huoratkoon rahansa muualla kuin ravintolassa. Ylipäätään kuka lähtee ravintolaan treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että se joka kutsuu, maksaa. Etenkin ensitreffeillä. Olisit pyytänyt naisen johonkin ilmaiseen tekemiseen treffeille, jos sulla on rahasta kiinni...
Ei aloituksessa lukenut kumpi kutsui.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuisi kauhealta, jos mies maksaisi. Tulisi maksullinen olo.
Minusta taas tuntuisi kauhealta jos mies ei maksaisi. Tuntuisi, ettei hän arvostaisi minua. Olen noin 50-v, ehkä tämä on sukupolvijuttu. En ole koskaan (nuorempana kun vielä kävin treffeillä) ikimaailmassa ajatellut, että mies ansaitsisi seksiä jos on maksanut, saati harrastanut sitä illallisen tarjonneen miehen kanssa, paitsi jos olen itse halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Minut pyydettiin kerran ravintolatreffeille ja lähestulkoon heti kättelyssä mies ilmoitti, ettei sitten pysty maksamaan minun syömisiäni, kun on köyhä opiskelija. No niin olin minäkin, ja ihmettelin hiljaa mielessäni, miksi sitten ehdotti ravintolatreffejä. Ei minulla ollut varaa ostaa useamman kympin annosta, joten tilasin sitten jonkun alkusalaatin tms. Nolotti hemmetisti. Meni kyllä fiilikset koko ukkoon. Mieluummin olisin tavannut vaikka kävelytreffeillä.
Olisikohan sinunkin kannattanut avata suusi jo treffipaikkaa valitessa, eikä vain olettaa toisen maksavan sinunkin laskusi.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaveriporukassa huomanneet, että jos mies on haluttu, sen ei tarvitse tarjota mitään, eikä oikein yrittää mitään, silti tulee herutusta.
Tämä toki harmittaa taviksia, jotka eivät saa mitään, vaikka kuinka tarjoavat ja ovat mielin kielin, tulee vain jotain "oot kiva - soitellaan, moro".
On se myös vähän toisin päin, kaunottaret saavat olla toki hankalia ja veemäisiä ja mikään ei karkoita miestä, mutta tavis jos on vähänkin hankala, se jätetään heti ja haukutaan kaveriporukassa "pihtariksi, mummoksi, femakoksi, ym".
Minä olen se tavismies, ei minun ole koskaan tarvinnut naista viedä minnekään ravintolaan. Joko kahvit kotona tai suoraan sängyssä.
Isivainaa opetti että on ihan ok jos mies maksaa ensimmäisillä treffeillä. Sen jälkeen pitää maksaa itse. Jos ei ole rahaa niin voi tilata vaikka lasin vettä.
Vierailija kirjoitti:
Trolli 0/5
Selkeä trolli. Aiheesta toinen ketju ollut täällä hetken.
Ehkä ensitreffit kannattaa sopia kahvilaan niin ei tule kallista laskua kos joutuu maksamaan molemmat. Tai sitten treffit jonnekin muualle kuin syömähommiin? Ihan merenrantaan, kävelylle, kirjastoon tms?
Ruotsissa jaetaan AINA lasku. Sama Tanskassa ja Norjassa. Siirrä Tinderi näihin maihin.
Eiköhän se lähinnä ollut periaatteesta, kuin rahasta kiinni.