Eka treffien lasku jaettiin, eipä tullut toisia treffejä
Olin perjantaina treffeillä ravintolassa ja tuntui menevän tosi hyvin. Nainen puheli jo, mihin voisimme mennä jatkamaan drinkkien merkeissä ja mitä haluaisi tehdä seuraavilla treffeillä. Kun tarjoilija tuli laskun kanssa ja kysyi, että maksetaanko yhdellä laskulla vai erikseen, niin totesin, että maksetaan erikseen. Naisen ilme ja käytös muuttui täysin. Molemmat maksoimme ja sen jälkeen nainen ilmoittikin lähtevänsä kotiin, koska alkaa olla myöhä. Myöhemmin ilmoitti sinänsä asiallisella viestillä, ettei kemiamme kohdanneet ja tunteita ei voi pakottaa, jne. Toivotti myös hyvää jatkoa. Tein ilmeisesti ison virheen, kun ajattelin, että ensitreffeillä on normaalia, että lasku jaetaan, kun ei vielä oikein edes tunneta toisiamme.
Kommentit (109)
Eihän tuossa laskua jaettu vaan kumpikin maksoi omansa.
Ehkä sulle kävi ihan hyvin. Vältit lokin.
En antaisi koskaan naisen maksaa treffeillä mitään. Joskus siitä on ollut kovaakin vääntöä. Sillä ei ole mitään merkitystä onko toisia treffejä tulossa vai ei. Herrasmies maksaa. Mikäli ei ole varaa niin sitten ei yksinkertaisesti ole varaa nussiakaan.
Minä olen sitä mieltä, että se joka kutsuu, maksaa. Etenkin ensitreffeillä. Olisit pyytänyt naisen johonkin ilmaiseen tekemiseen treffeille, jos sulla on rahasta kiinni...
Jos tuo ratkaisi jotain, pelastit itsesi pahemmalta. Varsin nipo nainen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että se joka kutsuu, maksaa. Etenkin ensitreffeillä. Olisit pyytänyt naisen johonkin ilmaiseen tekemiseen treffeille, jos sulla on rahasta kiinni...
Näin se menee ellei etukäteen sovita toisin. Varsinkin ensitreffeillä pitää toimia näin. Toinen voi toki tarjoutua maksamaan oman osuutensa, jos haluaa. Herrasmies maksaa silti koko laskun.
Minut pyydettiin kerran ravintolatreffeille ja lähestulkoon heti kättelyssä mies ilmoitti, ettei sitten pysty maksamaan minun syömisiäni, kun on köyhä opiskelija. No niin olin minäkin, ja ihmettelin hiljaa mielessäni, miksi sitten ehdotti ravintolatreffejä. Ei minulla ollut varaa ostaa useamman kympin annosta, joten tilasin sitten jonkun alkusalaatin tms. Nolotti hemmetisti. Meni kyllä fiilikset koko ukkoon. Mieluummin olisin tavannut vaikka kävelytreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi koskaan naisen maksaa treffeillä mitään. Joskus siitä on ollut kovaakin vääntöä. Sillä ei ole mitään merkitystä onko toisia treffejä tulossa vai ei. Herrasmies maksaa. Mikäli ei ole varaa niin sitten ei yksinkertaisesti ole varaa nussiakaan.
Olet ilmeisesti muutenkin melko kontrolloiva persoona? Minä, minä, minä.
Väistit luodin. Uutta matoa vain koukkuun.
Miksi mennä ensitreffeille ravintolaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ehdotti tätä itse, kehui ravintolaa kovasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Trolli 0/5
Kysyn ihan mielenkiinnosta. Moneenko kymmeneen keskusteluun käyt päivittäin kirjoittamassa tämän saman? En ole ap, joten en voi tietää, onko aloitus totta vai ei. On kuitenkin ihan mahdollinen tilanne, kuten monet muutkin tilanteet. Ja onko sillä mitään väliä, jos mahdollisesta tilanteesta tulee hyvää ja hauskaa keskustelua? Monista keskusteluista näkee jo kauas, että keksitty juttu, mutta siitä alkanut keskustelu voi olla todella hauskaa. Lähinnä rasittaa nämä kaltaisesi trollihuutelijat. Jos ei aihe kiinnosta, niin älä kommentoi.
Nainen ei pitänyt pihistä miehestä. En itsekään olisi tullut toisille treffeille.
Jos nainen ei maksa.Sanon se on moro ja näkemiin.Mene sinä itään minä lähden länteen.
Minusta paras taktiikka on jos kysyy naiselta:"sopiiko jos maksan?"
Silloin nainen joka ei halua että hänelle tarjotaan voi kieltäytyä mutta se joka tykkää jos mies tarjoaa voi suostua.
Ei tule ongelmia kummankaan ryhmän kanssa. Ainakin minulla toiminut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ehdotti tätä itse, kehui ravintolaa kovasti.
Ap
Silti, ensimmäistä kertaa kun nähdään, voi käydä kahvilassa, muttei syömässä. Tosin en ole kuin kerran käynyt ennestään tuntemattoman kanssa treffeillä, vaan he ovat aina olleet ennestään tuttuja.
Vähintään ennen tilaamista kannattaa sanoa kummankin maksavan omat syömisensä, tai kahvilassa omat tilauksensa. Ei tarvitse jälkikäteen selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta paras taktiikka on jos kysyy naiselta:"sopiiko jos maksan?"
Silloin nainen joka ei halua että hänelle tarjotaan voi kieltäytyä mutta se joka tykkää jos mies tarjoaa voi suostua.
Ei tule ongelmia kummankaan ryhmän kanssa. Ainakin minulla toiminut hyvin.
Fiksu taktiikka.
Teit ihan oikein kun kohtelit naista tasa-arvoisesti ja kumpikin maksoi osansa. Samalla sait selville, ettei nainen etsia kumppania vaan elättäjää.