Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi treffailit lähes tuntemattomia naisia?"
Miehen vika, kun yritti tutustua naiseen kahvilatreffeillä. :)
Ihan uteliaisuuttani kysyn. Eikö treffeille olisi helpompi mennä, jos jo tuntee toisen?
Oikeassa elämässä tavatulle naiselle voi tarjota ensitreffeillä, koska naisen laatu on silloin jo etukäteen varmistettu. Netissä tavattuna vastassa voi olla mitä vain. Eikä silloin uskalla tarjota pääsääntöisesti.
Eri
Miksei "uskalla"? Mitä pahaa tapahtuu, jos tarjoat "väärälle" naiselle kahvikupin? Menetät sen ehkä 3 - 5 euroa? Loppuuko sinulta heti siihen rahat? Et saa enää ruokaa kotiin? Kuinka monilla treffeillä käyt kuukaudessa?
Minulla ei ole tapana käyttää rahaa tai aikaa mihinkään sellaiseen, mistä ei varmuudella ole itselleni hyötyä.
Oikeasti, mitä te siellä tinderissä olette? Pariuduttiin ennenkin ilman tinderrumbaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kysyn. Eikö treffeille olisi helpompi mennä, jos jo tuntee toisen?
Oikeassa elämässä tavatulle naiselle voi tarjota ensitreffeillä, koska naisen laatu on silloin jo etukäteen varmistettu. Netissä tavattuna vastassa voi olla mitä vain. Eikä silloin uskalla tarjota pääsääntöisesti.
Eri
Miksei "uskalla"? Mitä pahaa tapahtuu, jos tarjoat "väärälle" naiselle kahvikupin? Menetät sen ehkä 3 - 5 euroa? Loppuuko sinulta heti siihen rahat? Et saa enää ruokaa kotiin? Kuinka monilla treffeillä käyt kuukaudessa?
Minulla ei ole tapana käyttää rahaa tai aikaa mihinkään sellaiseen, mistä ei varmuudella ole itselleni hyötyä.
Myöntäisit nyt vain ihan reilusti olevasi köyhä. Me työssäkäyvät ihmiset kyllä pystymme maksamaan 3 - 5 euroa kahvista ihan helposti eikä se edes kummemmin rekisteröidy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ainakin tullut selväksi että miksi nykyään miehet eivät näköjään pääse parisuhteeseen (nämä palstamiehet ainakin). Yhdestä surkeasta kahvikupista angstaillaan 93 sivua kuin maailmanloppu olisi tulossa.
Tiesittekö että parisuhteessa tulee aivan takuuvarmasti eteen paljon suurempia ja kalliimpia ongelmia kuin yhden kahvikupillisen osto? Miten ajattelitte selvitä niistä? Ihan oikeasti kysyn: kun jo ensitreffit kahvilassa ovat täysin ylitsepääsemätön asia niin kuinka te saisitte arjen toimimaan sen naisystävänne kanssa?
Omaan vaimooni ja perheeseeni panostan oikein mielelläni. Siitä tulee hyvä mieli. Ensitreffit lähes tuntemattoman naisen kanssa ovat eri asia. Silloin ärsyttää, kun nainen heittäytyy avuttomaksi prinsessaksi. Vaimoni oli yksi niistä todella harvinaisista naisista, joka oli alusta lähtien reipas, oma-aloitteinen ja tasa-arvoin
Pitääkö tämä nyt lukea niin, ettet panostanut vaimosi kanssa treffailuun silloin alkuaikoina kun hän oli sinulle tuntematon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Toivottavasti et ihmettele, jos nainenkaan ei panosta sinun kanssa treffailuun, koska mitään varmuutta sinusta ei ole. Toivottavasti et ihmettele sitäkään, jos tuollaisesta tilanteesta ei mitään seurustelua synny.
Mua ei enää kahvilatreffit houkuttele kun oon niin monta naista suututtanut maksamalla molempien kahvin sen enempää miettimättä. Miks ne siitä vetelee herneitä nenään ?
Kun on treffaillut naisia ulkomailla niin en ole missään törmännyt tällaiseen nirppanokkailuun, päinvastoin sitä pidetään oletusarvona. Naisen pitäisi satsata treffejä varten sopivasti rahaa niin että se miehen maksama lasku tuntuisi itsestäänselvyydeltä.
Kattokaa mallia espanjattarista. Kun ne käy köyhän miehen kans treffeillä, ne antaa sille miehelle rahaa että mies voi olla mies ja maksaa laskun.
Kyllä lähtisin kahvitreffeille jos saisin maksaa laskun.
Mutta parhaat treffit oli ne kävelytreffit kun molemmat oli päättäneet yllättää ottamalla reppuun kahvitermarin ja vähän syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät miehet täällä pelkäävät nyt jatkuvasti, että joutuvat huijatuksi jonkin 3 - 5 euron kahvikupin maksajiksi ja mieluummin kutsuvat "heihin luottavan ja heistä pitävän naisen" suoraan ihan omaan kotiinsa. Miten naiivi voi ihmispolo olla.
Minun mielestäni ne julkisia kahvilatreffejä haluavat naiset ovat parempi ratkaisu kuin kotiin tulevat. Miten mies voi luulla, että nämä "heihin luottavat ja heistä pitävät" ovat sinnepäinkään. Naisen syy tulla heti lähes tuntemattoman kotiin voi olla ihan mikä tahansa.
Voi herranen aika. Nyt sitten jo pitäisi naisen antaa sille köyhälle miehelle ensin se raha, että tämä saisi sitten näytellä kahvilan kassalle, miten hänellä onkin varaa maksaa kaksikin kolmen euron kahvia. Menee aina vain hullummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät miehet täällä pelkäävät nyt jatkuvasti, että joutuvat huijatuksi jonkin 3 - 5 euron kahvikupin maksajiksi ja mieluummin kutsuvat "heihin luottavan ja heistä pitävän naisen" suoraan ihan omaan kotiinsa. Miten naiivi voi ihmispolo olla.
Minun mielestäni ne julkisia kahvilatreffejä haluavat naiset ovat parempi ratkaisu kuin kotiin tulevat. Miten mies voi luulla, että nämä "heihin luottavat ja heistä pitävät" ovat sinnepäinkään. Naisen syy tulla heti lähes tuntemattoman kotiin voi olla ihan mikä tahansa.
Näin. Siellä voidaan kartoittaa, mitä varastettavaa löytyisi, ja jos ei heti lähde mukaan niin sitten muutaman päivän kuluttua tulee pari pitsiliinakauppiasta tai mittarinlukija käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Entäs geokätköily, retkeily, pyörälenkki, soutelu järvellä, yhteinen treeni, lumikenkäily, sienestys, marjastus, pihamajan rakentaminen, historiallisten jäänteiden tutkiminen, meditaatio, tms?"
Pihamajan rakentamista ensitreffeillä?
Toki, ilmaista työvoimaa on saatavilla. Miehen kannattaa kuitenkin muistuttaa, että oma vesipullo mukaan ja ettei vessaa saa käyttää.
Mieluusti vain puolikas vesipullo, voi muuten vaikuttaa mässäilyltä.
Saako nainen käyttää vessaa, jos tuo omat paperit mukana?
Sitä voi harkita, jos nainen pesee vessan sen jälkeen ja maksaa muutaman euron vedenkulutuksesta.
Itse olen mennyt aina treffeille kävelyn tai muun liikunnan puitteissa. Joskus mentiin siitä kahville tai kaljalle. Osalle tarjosin, osa halusi maksaa itse ja yksi jopa tarjosi minulle. Paljon rennompaa puhua toisen kanssa kun tekee jotain samalla. Ravintolassa käyminen olisi kyllä niin vaivalloista jos ei tule toisen kanssa toimeen ja joutuu olemaan siinä tilanteessa pidempään kuin haluisi. Ensi treffini kestivät 1-4 tuntia yleensä riippuen miten toisen kanssa synkkaa. Jos näkee ettei tulla toimeen niin voi lopettaa treffit siihen. 10 treffeillä kerkesin käydä ennen kuin löysin oikean ja 8 niistä olisi halunnut nähdä uudestaankin, joidenkin kanssa nähtiinkin joten en tiedä mikä tämä vauva palstan naisten juttu on että pitäisi käyttää rahaa että saadaan hyvät treffit.
M32
"Myöntäisit nyt vain ihan reilusti olevasi köyhä. Me työssäkäyvät ihmiset kyllä pystymme maksamaan 3 - 5 euroa kahvista ihan helposti eikä se edes kummemmin rekisteröidy."
Kyllä se maksaminen vain tuntuu tosi vaikeaa naisille olevan.
Ei ihme että ihmiset eivät enää nykyään pariudu, kun treffeillekin voi mennä vain hyvien tuttujen kanssa.
"Myöntäisit nyt vain ihan reilusti olevasi köyhä. Me työssäkäyvät ihmiset kyllä pystymme maksamaan 3 - 5 euroa kahvista ihan helposti eikä se edes kummemmin rekisteröidy."
Olen loman aikana ostanut ainakin 100 puolen litran lonkero- ja siideritölkkiä. Se on tullut maksamaan ainakin 300€. En pidä sitä kalliina hintana suhteessa siihen miten hyvä fiilis niistä tulee. Kun käy uimassa ja sen jälkeen menee mökin terassille auringonpaisteeseen, ja avaa lonkeron tai siiderin, niin jo toisen tölkin jälkeen se alkaa nousta tukkaan :) Aivan uskomattoman hyvä fiilis tulee kun siinä samalla tarkkailee luontoa. Kahvilassa kahvin juominen sen sijaan ei tuo minulle minkäänlaista hyvänolon tunnetta. Siksi en käy koskaan kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranen aika. Nyt sitten jo pitäisi naisen antaa sille köyhälle miehelle ensin se raha, että tämä saisi sitten näytellä kahvilan kassalle, miten hänellä onkin varaa maksaa kaksikin kolmen euron kahvia. Menee aina vain hullummaksi.
Miksi nainen ei voi vain maksaa molempien kahveja?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mennyt aina treffeille kävelyn tai muun liikunnan puitteissa. Joskus mentiin siitä kahville tai kaljalle. Osalle tarjosin, osa halusi maksaa itse ja yksi jopa tarjosi minulle. Paljon rennompaa puhua toisen kanssa kun tekee jotain samalla. Ravintolassa käyminen olisi kyllä niin vaivalloista jos ei tule toisen kanssa toimeen ja joutuu olemaan siinä tilanteessa pidempään kuin haluisi. Ensi treffini kestivät 1-4 tuntia yleensä riippuen miten toisen kanssa synkkaa. Jos näkee ettei tulla toimeen niin voi lopettaa treffit siihen. 10 treffeillä kerkesin käydä ennen kuin löysin oikean ja 8 niistä olisi halunnut nähdä uudestaankin, joidenkin kanssa nähtiinkin joten en tiedä mikä tämä vauva palstan naisten juttu on että pitäisi käyttää rahaa että saadaan hyvät treffit.
M32
Kukaan edes jotenkin omillaan toimeen tuleva ihminen ei ajattele ensimmäisenä, että nyt "pitää käyttää rahaa", jos ostaa kahvilasta 3 - 5 euroa maksavan kahvin. Kyse ei edelleenkään koko ketjussa ole ollut edes mistään ravintolaillallisesta vaan juurikin tuollaisesta hyvin epämuodollisesta kahvilassa käymisestä. Se on nyt vain täällä vastailevien miesten mielestä jotenkin kauhean kallista "panostusta" ja ties mitä, ja siinä kyllä hälytyskellot soi naisella kuin naisella. Jos koko ajan joku mies korostaa, miten tämä nyt on jotain rahanmenoa, niin kyllä siitä valitettavasti on pääteltävä, että kyseinen mies on täysin rahaton ja muodostuisi taloudelliseksi taakaksi vakavammassa suhteessa.
"Kukaan edes jotenkin omillaan toimeen tuleva ihminen ei ajattele ensimmäisenä, että nyt "pitää käyttää rahaa", jos ostaa kahvilasta 3 - 5 euroa maksavan kahvin"
Sitten luulisi, ettei naiselle ole ongelmaa maksaa omaa kahviaan, ja vaikka tarjota miehellekin. Kuitenkin se tuntuu olevan niin, niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei voi vain maksaa molempien kahveja?
Tuolla edellä olevassa kommentissa joku mies haaveili siitä, miten Suomessakin naiset "ihan kuin espanjattaret" antaisivat ensin sille miehelle sen kahvirahan ja sitten mies maksaisi sillä kassalle, jotta kassa luulisi, että miehellä on varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Siellä voidaan kartoittaa, mitä varastettavaa löytyisi, ja jos ei heti lähde mukaan niin sitten muutaman päivän kuluttua tulee pari pitsiliinakauppiasta tai mittarinlukija käymään.
Laitan arvotavarat aina piiloon.