Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1481/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä nasten juttuja kuuntelee, useimmat ovat sitä mieltä, että olisivat saaneet komeammankin. No, se on aika lailla mahdotonta, silloinhan komeat miehet olisivat ilman naista ja rumat parisuhteissa.

Ei, vaan koska naisille se ulkonäkö on vähemmän tärkeää, suurin osa naisista olisi voinut saada komeamman kuin minkä lopulta valitsi. Naiset valitsevat puolisonsa aivan muiden juttujen perusteella, harva lopulta valitsee sitä komeinta mahdollista. Jollekin se komein kuitenkin on se paras, ja siten kaiken näköisiä miehiä on parisuhteessa. 

Tunnen myös kaiken näköisiä miessinkkuja. Pelkällä komeudella mies ei sitä kumppania löydä vaan pään sisällön pitää myös olla kohdillaan. 

Vierailija
1482/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffet termariin omasta keittimestä, pienet leivät tai pullat ja puistoon taikka rantsuun tapaamiseen? Julkinen paikka, raitista ilmaa, ei maksa kauheita kuten kahvilassa? Problem solved.

Kerran olen termarikahveille lähtenyt, mutta mies toi niin pahaa kahvia että jäi juomatta... Mieluummin menen sinne mistä tiedän saavani hyvää kahvia, mutta jos termarikahvi kelpaa niin tuo varmaan toimii. Tulee tosin sille piknikin tuojalle kalliimmaksi kuin se oma kahvi siellä kahvilassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten joku aiemmin totesi, eri ihmiset tykkäävät erinäköisistä ihmisistä. Vaikka se kumppaniehdokas ei olisikaan kedän kaunein kukka, niin jollekin silti kokonaisuutena juuri oikea. 

Itse olen niin optimisti (vielä), että uskon kuitenkin että ehkä joka kolmas minua ulkoisesti miellyttävä nainen on myös luonteeltaan ja muilta ominaisuuksiltaan potentiaalinen kumppaniksi. Siihen yhteen ainoaan, täydelliseen kumppaniin ja virheettömään ihmiseen en usko enää tällä elämänkokemuksella. Mutta good enough -kumppaniehdokkaita kyllä löytyy.

M52

Vierailija
1484/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennaista on myöskin se, ettei miehelle ole olennaista ettei käytä naiseen yhtään rahaa. 

Itsetehdyillä asioilla on paikkansa. Ei sitä ole kukaan kieltänyt. Mutta on täysin utopiaa, että elämässä pärjää niin, ettei joudu käyttämään mihinkään rahaa. Kyllä joutuu. Moni mies perustelee, että kun ei käytä rahaa naiseen voi ostaa jotain hyödyllistä. Jaahas, vai niin, aika omituinen näkökanta. Miksi on niin hirveän kauhean kamala asia myös joskus käyttää sitä omaan naiseensa ja johohonkin mukavaan yhteiseen? En vaan ymmärrä tätä miesten logiikkaa millään. Että pahin asia on "joutua" käyttämään naiseensa tai johonkin yhteiseen kivaan.. Mutta kaikkeen muuhun voi aivan hyvin sitä käyttää. Oikein jopa sillä leveilevät. Naisena koen tuon aika loukkaavaksi. 

Entäs kun tuollaisen miehen kanssa on tehnyt lapsia? Teini pyytää isältään rahaa, että voisi viedän parhaan kaverinsa Mäkkäriin synttärilahjana. Iskä sanoo, että tässä perheessä ei tuollaiseen tuhlata, kutsut sen kaverisi meille syömään, niin minä teen teille perunamuusia ja nakkikastiketta. Mahtaa teini olla innoissaan.

Vierailija
1485/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei yhtään videopuheluita tai liian pitkiä viestittelyjä. Siinä aikaa menee hukkaan. Vain oikeasti tavatessa pystyy huomaamaan onko mahdollisuuksia jatkoon. Puolin tai toisin. 

Miehet kritisoivat paljon, että tapaamiset jäävät yksiin treffeifin. Mutta minusta myös turhaa ajanhukkaa on edelleen tavavata jos ei yhtään siltä tunnu tai antaa luulla jotain jos sitä jotain ei vain ole. Reilua sanoa heti, ettei oikein näe yhteistä ja toivottaa hyvää jatkoa. Minusta olisi noloa ja turhauttavaa jos joku mies tapailisi vain "paremman puutteessa" tai ei saisi sanottua, etten kiinnosta sen kummemmin. Haluaisiko siis joku mies tämänkaltaista suhdetta? 

Pitkään sinkkuna olleelle miehelle lyhyt kuukauden suhde keskitason naisen kanssa on paljon parempi kuin ei mitään. Se piristää arkea.

Vierailija
1486/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei yhtään videopuheluita tai liian pitkiä viestittelyjä. Siinä aikaa menee hukkaan. Vain oikeasti tavatessa pystyy huomaamaan onko mahdollisuuksia jatkoon. Puolin tai toisin. 

Miehet kritisoivat paljon, että tapaamiset jäävät yksiin treffeifin. Mutta minusta myös turhaa ajanhukkaa on edelleen tavavata jos ei yhtään siltä tunnu tai antaa luulla jotain jos sitä jotain ei vain ole. Reilua sanoa heti, ettei oikein näe yhteistä ja toivottaa hyvää jatkoa. Minusta olisi noloa ja turhauttavaa jos joku mies tapailisi vain "paremman puutteessa" tai ei saisi sanottua, etten kiinnosta sen kummemmin. Haluaisiko siis joku mies tämänkaltaista suhdetta? 

Pitkään sinkkuna olleelle miehelle lyhyt kuukauden suhde keskitason naisen kanssa on paljon parempi kuin ei mitään. Se piristää arkea.

Kuulostat vastenmieliseltä ihmiseltä. 

Kamalaa ajatella että pitää toista vain arjen piristäjänä paremman puutteessa. 

Vierailija
1487/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piristyy hän se nainenkin samalla tavalla.

Vierailija
1488/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleelle miehelle lyhyt kuukauden suhde keskitason naisen kanssa on paljon parempi kuin ei mitään. Se pi

Piristyy hän se nainenkin samalla tavalla.

Näinkö luulet? Uskotko, että se nainen pysyisi jos hänelle kertoisit että "Olet nyt tässä väliaikaisesti paremman puutteessa"?

Olisi onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseen?

Kyllä tuollainen on aivan puhdasta toisen ihmisen hyväksikäyttöä. 

Vierailija
1489/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa outoja ja kiukkuisia vastauksia kysymykseen, että miksi naiset eivät tarjoa kahvia miehille, kun se on kerran niin pikkuraha mutta kuitenkin tosi kiva ele?

Miksi ei voi vastata ihan rehellisesti ja kiihtymättä, että on vain paljon kivempaa olla saaja kuin maksaja? 

Kyllä minä tarjoan miehille, mutta heidän pitää olla tuttuja minulle. Tuntemattomille en tarjoa.

Tässä keskustelussa on nyt kyse treffailusta ja nimenomaan ensitreffeistä. Miksi naiset alkavat puhua jostain kavereiden tapailuista?

Se on kerrottu erotuksena ensitreffeistä. Tiedoksi, ettei se tarjoaminen itsessään ole mikään iso juttu.

Mutta se ei silti käy. "Vain tutulle tarjotaan

En tarjoa täysin vieraalle ihmiselle enkä halua, että vieras ihminen tarjoaa minulle treffeillä. Näin ei jää mitään kiitollisuusvelkaa kumpaakaan suuntaan.

Vierailija
1490/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä videopuhelussa oikeasti muuta saa karsittua kuin ulkonäköä? Eihän siinä yhtään saa kuvaa millainen ihminen on oikeassa maailmassa. 

Ei saakaan, mutta kun se ulkonäkö on ensimmäinen asia, jonka suhteen tehdään go/no go decision. Vasta kun se karsintaraja on ylitetty, voidaan harkita lähempää tutustumista.

Lisäksi saa selville minkälainen ääni ja jutut toisella on. Niistä pystyy päättelemään älykkyyttä ja persoonallisuutta. Miehenä ei kiinnosta pätkääkään minkälainen tuoksu naisella on. Eniten kiinnostaa kuinka urheilullinen vartalo naisella on.

Eihän sitä vartaloakaan puhelussa näe. Ja fiksu ei sitä siellä myöskään esittele kun ei halua tulla nauhoitetuksi. 

Miksi ajattelet asiat pelon kautta?

Vierailija
1491/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat v

Ihmiset ovat enemmän tai vähemmän itsekkäitä, mikäli se tuli jollekin yllätyksenä.  Joten tuollainen käytös on hyvin yleistä ja jopa ymmärrettävää. Jos minä saan siitä jotain positiivista, eikä siitä ole toisellakaan mitään haittaa, niin why not.

Kävin treffeillä naisen kanssa, josta ei tullut minulle kumppania parisuhteeseen, mutta joka halusi pitää minut kaverina. Koska kaverina minulle voi purkaa sydäntään, saada minusta ulkoiluseuraa, lainata autoa, auttaa "talkkarinhommissa" tms. Ja tällaisia kavereita naisella on useita. Eli otetaan se hyöty joka on otettavissa, vaikka parisuhdetta ei syntynytkään.

Vierailija
1492/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä vartaloakaan puhelussa näe. Ja fiksu ei sitä siellä myöskään esittele kun ei halua tulla nauhoitetuksi.  

Miksi ajattelet asiat pelon kautta?

Miksi itse et ole kykenevä asettumaan toisen ihmisen asemaan? 

Vierailija
1493/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset ovat enemmän tai vähemmän itsekkäitä, mikäli se tuli jollekin yllätyksenä. Joten tuollainen käytös on hyvin yleistä ja jopa ymmärrettävää. Jos minä saan siitä jotain positiivista, eikä siitä ole toisellakaan mitään haittaa, niin why not."

Olet siis sitä mieltä että toiselle ei ole mitään haittaa siitä että pidät häntä vain omana hupinasi? Haluat vain reiän jota paneskella? 

Et ota huomioon että sillä toisella saattaa olla tunteet pelissä? Tai että hän voisi käyttää senkin ajan oikeasti rakastavan puolison etsimiseen? 

Ainoastaan sosiopaatti toimii tuolla tavalla. 

Vierailija
1494/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu."

Kannattaa valita samanlainen nainen, totta. Oletko ottanut huomioon, että se sinunlaisesi nainen vetää sitten samaa linjaa? Siinä on kaksi pihiä käytöstavatonta vastakkain. Kumpikaan ei tarjoa mitään, ei anna mitään (ei edes sitä pildeä). Kisaavat vaan kumpi on epäkunnioittavampi toista kohtaan.

Kahvilassa törsääjät kilpailevat siitä kumpi menee nopeammin ulosottoon.

Minä tienaan 5000/kk, aika monet kahvit saa juoda, että ajautuu ulosottoon kahviloiden takia. 

Sinun kannattaisi tarjota sinua kiinnostavalle miehelle kahvit. Jos olet hoikka, urheilullinen ja nätti, niin saisit siitä heti miehen itsellesi. Jos on ylipainoa, niin sitten voi mennä vaikeammaksi.

Vierailija
1495/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa outoja ja kiukkuisia vastauksia kysymykseen, että miksi naiset eivät tarjoa kahvia miehille, kun se on kerran niin pikkuraha mutta kuitenkin tosi kiva ele?

Miksi ei voi vastata ihan rehellisesti ja kiihtymättä, että on vain paljon kivempaa olla saaja kuin maksaja? 

Kyllä minä tarjoan miehille, mutta heidän pitää olla tuttuja minulle. Tuntemattomille en tarjoa.

Tässä keskustelussa on nyt kyse treffailusta ja nimenomaan ensitreffeistä. Miksi naiset alkavat puhua jostain kavereiden tapailuista?

Se on kerrottu erotuksena ensitreffeistä. Tiedoksi, ettei se tarjoaminen itsessään ole mikään iso juttu.

Sama. Hirvittävintä ikinä: Mies yrittää puoliväkisin juottaa olutta, illan päätteeksi pitäisi olla seksiä vastineeksi.

Vierailija
1496/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat enemmän tai vähemmän itsekkäitä, mikäli se tuli jollekin yllätyksenä. Joten tuollainen käytös on hyvin yleistä ja jopa ymmärrettävää. Jos minä saan siitä jotain positiivista, eikä siitä ole toisellakaan mitään haittaa, niin why not.

Kävin treffeillä naisen kanssa, josta ei tullut minulle kumppania parisuhteeseen, mutta joka halusi pitää minut kaverina. Koska kaverina minulle voi purkaa sydäntään, saada minusta ulkoiluseuraa, lainata autoa, auttaa "talkkarinhommissa" tms. Ja tällaisia kavereita naisella on useita. Eli otetaan se hyöty joka on otettavissa, vaikka parisuhdetta ei syntynytkään.

Jaa. Minulla naisena on naispuolisia kavereita, joiden kanssa lainataan tarvitsemaamme puolin ja toisin, ja muutenkin autetaan

Sellaista se kaveruus kun on, toki sen lisäksi, että on mukavaa viettää aikaa yhdessä.

Oletko myös miettinyt, että kaveripiirin laajentuessa saatat näiden kavereiden kautta sitten tavata sen tulevan puolisosi? 

Vierailija
1497/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tottakai keskustelu kuuluu aina treffeille, mutta kahvilanaiset vaativat sen ehdottomasti tapahtuvan vain kahvilassa. On parempi valita sellainen nainen, jolle ei ole väliä missä se keskustelu tapahtuu."

Kannattaa valita samanlainen nainen, totta. Oletko ottanut huomioon, että se sinunlaisesi nainen vetää sitten samaa linjaa? Siinä on kaksi pihiä käytöstavatonta vastakkain. Kumpikaan ei tarjoa mitään, ei anna mitään (ei edes sitä pildeä). Kisaavat vaan kumpi on epäkunnioittavampi toista kohtaan.

Minä tienaan 5000/kk, aika monet kahvit saa juoda, että ajautuu ulosottoon kahviloiden takia. 

Sinun kannattaisi tarjota sinua kiinnostavalle miehelle kahvit. Jos olet hoikka, urheilullinen ja nätti, niin saisit siitä heti miehen itsellesi. Jos on ylipainoa, niin sitten voi mennä vaikeammaksi.

Olen eri, mutta olen aina saanut juuri sen miehen jonka olen halunnut. Ongelma ei ole se miehen saaminen, vaan se kiinnostavan ja hyvän miehen löytäminen. Niitä on todella harvassa. Onneksi kuitenkin heitäkin maailmassa muutamia on.

Vierailija
1498/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi tarjota sinua kiinnost

Tämän palstan mukaan niille, jotka ovat hoikkia, urheilullisia ja nättejä on miehiä jonossa. Ei tarvitse tarjoiluilla houkutella miehiä.

Vierailija
1499/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset itsekästä tuossa on? Kaveruus yleensä toimii molempiin suuntiin. Ei kavereita olla jonkun hyödyn vuoksi. 

Vierailija
1500/2349 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää lähteä heti arvostelemaan kaikkea ja kaikkia. Tuolla tavalla jää varmasti ulos kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi