Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1261/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaan myös ajan käyttäminen kahvilaan on effortia. Senkin ajan voisi käyttää itselle varmasti hyödylliseen asiaan. Kävelyn voi järjestää melkein koska vain, jos se tapahtuu lähellä kotia.

Eli naisen siis pitää nähdä se vaiva ja tulla sinun lähellesi? Yleensä treffit sovitaan keskustaan kun sinne on kaikkialta helppo mennä, eli kummankaan ei tarvi nähdä sijainnin suhteen paljoa vaivaa. 

Vierailija
1262/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoastaan hyväpalkkaiset uranaiset maksavat omat virvokkeensa. Nuoret naiset, opiskelijat, konservatiiviset naiset ym. odottavan miehen maksavan kahvilassa."

No eivät odota. Ja voit profiilissasi jo sanoa että etsit modernia feministiä joka maksaa itse omat kahvinsa. Vai haluatko rusinat pullasta? Naisen joka maksaa kaiken itse, mutta kuitenkin on konservatiivi ja pitää miestä ylempänä oliona? Et voi saada molempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaan myös ajan käyttäminen kahvilaan on effortia. Senkin ajan voisi käyttää itselle varmasti hyödylliseen asiaan. Kävelyn voi järjestää melkein koska vain, jos se tapahtuu lähellä kotia.

Eli naisen siis pitää nähdä se vaiva ja tulla sinun lähellesi? Yleensä treffit sovitaan keskustaan kun sinne on kaikkialta helppo mennä, eli kummankaan ei tarvi nähdä sijainnin suhteen paljoa vaivaa. 

Myöskään tarkkaa asuinpaikkaa ei kannata kertoa ennen kuin ollaan hieman tutustuttu. Siksikin keskusta on neutraali alue. 

Vierailija
1264/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kartasta voi katsoa paikan esimerkiksi puistoon, johon molemmilla on suunnilleen yhtä pitkä matka.

Vierailija
1265/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kartasta voi katsoa paikan esimerkiksi puistoon, johon molemmilla on suunnilleen yhtä pitkä matka.

En ala kertomaan asuinaluettani nettituttavuudelle. Vastahan oli aivan ulkomailta asti tullut joku nettituttavuus ja yrittänyt puukottaa naista. Oli stalkannut asuinpaikan ja etsinyt tämän naisen käsiinsä. 

Jos keskustaan tuleminen on niin liian suuri vaiva niin saa etsiä jonkun toisen treffikumppanin. Ja haluan kyllä siellä kahvillakin käydä. Jos ei kahvila kelpaa niin mies voi tuoda piknikin joka on vähintään samaa tasoa kuin kahvilan herkut.

Halvemmaksi tulee se kahvila helposti. 

Vierailija
1266/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat kahviloihin, jotta treffeistä olisi mahdollisimman vähän vaivaa (hänelle itselleen). Samanaikaisesti syyttävät miehiä halusta low-effort treffeihin pyrkimisestä. Minusta kahvilatreffipakottaminen on vain laiskojen naisten höpötystä. Ymmärrän hyvin miehiä, jotka ei näihin lähde.

Vierailija
1267/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala kertomaan asuinaluettani nettituttavuudelle. Vastahan oli aivan ulkomailta asti tullut joku nettituttavuus ja yrittänyt puukottaa naista. Oli stalkannut asuinpaikan ja etsinyt tämän naisen käsiinsä.

Jos keskustaan tuleminen on niin liian suuri vaiva niin saa etsiä jonkun toisen treffikumppanin. Ja haluan kyllä siellä kahvillakin käydä. Jos ei kahvila kelpaa niin mies voi tuoda piknikin joka on vähintään samaa tasoa kuin kahvilan herkut.

Halvemmaksi tulee se kahvila helposti. 

Jos nainen on noin vainoharhainen, en halua lähteä minkääntyyppisille treffeille. Minun tapaamani naiset ovat heti suostuneet antamaan puhelinnumeronsa WhatsApp-puheleuita varten.

Vierailija
1268/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies, jolla ei ole rahaa laittaa edes kahvikuppiin, odottaa voivansa saada parisuhteen? Kun siinä suhteessa pitäisi olla myös ihan normaalia elämistä. Että käydään eri paikoissa, vietetään arkea ja juhlaa. Useimmat naiset haluavat kosiskeluvaiheessa käydä viihteellä, elokuvissa, ravintolassa syömässä, nauttimassa elämästä. Alkaahan avioliittokin yleensä häämatkalla, jossa ollaan arjen yläpuolella. 

Vierailija
1269/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on noin vainoharhainen, en halua lähteä minkääntyyppisille treffeille. Minun tapaamani naiset ovat heti suostuneet antamaan puhelinnumeronsa WhatsApp-puheleuita varten.

Ei minulla ole ongelmaa antaa puhelinnumeroa. Minulla on niitä kaksi kun menneisyydessä on ollut ongelmia parinkin stalkkaajan kanssa. (kauniin naisen ongelmia)

Muuttaminen stalkkaajan vuoksi tulee todella kalliiksi, varainsiirtovero ja välittäjän palkkiot olivat noin 30 000€ viime muutossa. Puhumattakaan siitä stressistä mitä tuollainen tilanne aiheuttaa, lisäksi asianajat ovat kalliita. Siinä on pitkä aika elämästä aivan piloilla. 

Osoitettani en anna. Enkä ole vainoharhainen, vaan oppinut elämästä ja tehnyt itselleni sellaiset toimintatavat että tuollaisia tilanteita ei enää pääse syntymään. Päin vastoin, aika huolettomana ja hyvin mielin voi aina treffeille lähteä ilman ylimääräisiä miettimisiä kun toimii fiksusti. 

Vierailija
1270/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat kahviloihin, jotta treffeistä olisi mahdollisimman vähän vaivaa (hänelle itselleen). Samanaikaisesti syyttävät miehiä halusta low-effort treffeihin pyrkimisestä. Minusta kahvilatreffipakottaminen on vain laiskojen naisten höpötystä. Ymmärrän hyvin miehiä, jotka ei näihin lähde.

Minä haluan kahvilaan koska siitä on molemmille vähän vaivaa. Olettaen tietenkin että molemmat kahviloista pitää ja heillä on varaa kahvikupposeen. 

Sellainen mies joka ei pidä kahviloista tai hänellä ei ole edes kahvikuppiin varaa ei minua kiinnosta, niin sellaisen kanssa en tietenkään treffeille edes lähtisi. 

Treffailen vain miehiä jotka mielellään sinne kahvilaan tulee. Sinua en tietystikään treffaisi.

Vierailija
1271/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Kahvilassa käyminen ei ole high effort vaan low effort. 

Viikonloppu Pariisissa hienossa hotellissa Michelin-ravintoloineen olisi

Lähtökohtaisesti en lähde treffeille sellaisen miehen kanssa,  joka pitää treffejä minun kanssa ajantuhlaamisena. Uskoisin, että muut naiset ajattelevat jokseenkin samalla lailla.

Vierailija
1272/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä yksi haluaa niitä kahvilanaisia muualle treffeille? Ei ihme jos hänellä ei treffeille tule jatkoa kun käy treffeillä aivan itselleen epäsopivien naisten kanssa! 

Hänen pitää selkeästi profiilissaan kertoa minkälaista naista etsii niin että kahviloista pitävät eivät häntä mätsää. Sillä tavalla niitä pettymyksiä tulee paljon vähemmän! 

Vierailija
1273/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahvilasta miehelle ole yhtään sen enempää vaivaa kuin sille naiselle. Naiselle on treffeistä liki aina enemmän vaivaa kuin miehelle, aivan sama missä ne treffit ovat. 

Vierailija
1274/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Kahvilassa käyminen ei ole high effort vaan low effort. 

Viikonloppu Pariisiss

Lähtökohtaisesti en lähde treffeille sellaisen miehen kanssa,  joka pitää treffejä minun kanssa ajantuhlaamisena. Uskoisin, että muut naiset ajattelevat jokseenkin samalla lailla.

Naisillehan pelkkä treffaaminen on terapiaa ja miellyttävää toimintaa. Miehille treffaus muuttuu nopeasti painajaiseksi, jos ei tule nopeasti tuloksia. Toistuvasti jos treffit jää yhteen kertaan, mies alkaa miettiä onko tässä hommassa mitään järkeä.

Vierailija
1275/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisillehan pelkkä treffaaminen on terapiaa ja miellyttävää toimintaa. Miehille treffaus muuttuu nopeasti painajaiseksi, jos ei tule nopeasti tuloksia. Toistuvasti jos treffit jää yhteen kertaan, mies alkaa miettiä onko tässä hommassa mitään järkeä.

Pskapuhetta. Suurin osa naisista pitää treffailua melko raskaana, ja kaikille miehille se ei ole painajaista. Puhu itsestäsi vain. 

Eiköhän tuo treffeillä käyminen ole molemmille sukupuolille suunnilleen yhtä kivaa ja yhtä raskasta. 

Sinä et ole normaali mies tämän asian suhteen, vaan todella harvinaislaatuisen erikoinen tapaus. 

Vierailija
1276/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit? Eikö tämä tyyppi yhtään tunne naisia? Itselleni treffit ovat aina aivan kamalan vaativa asia. Pelottaa ja hermostuttaa ihan kamalasti. Pelottaa, että mies haukkuu, arvostelee rumasti, ahdistelee, on väkivaltainen. Ja jos olisikin mukava, voi olla pelkällä hyväksikäyttöasenteella pelkän pimpan toivossa. Jos yksi siellä tuhansista on sitten sekä kiva että ihan oikean parisuhteen perässä, niin ihme on. 

Vierailija
1277/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mä just luin? 

Jopa mä miehenä tajuan et kyllä treffit aina keskiverrolle naiselle on se kovempi paikka ku keskiverrolle miehelle. 

Meidän miesten ei juuri tarvi ku käydä suihkussa ja saapua paikalle, naisilla on paljon enemmän mietittävää tässä. Turvallisuus, meikkaus, jne. Naisilla myös kovemmat ulkonäköpaineet. 

Mikäs mun ollessa ku vaan meen kahvilaan ja katselen kivasti laittautunutta leidiä ja hetken rupattelemalla saan selville et kiinnostaako. Naisen pitää arvioida miehestä paljon enemmän asioita. 

Vierailija
1278/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syyt siihen, että usein menee puihin ovat siis: miehen haluttomuus panostaa treffeihin, ja/tai miehen tavoite vain päästä sänkyyn, ilman syvällisempää suhdetta.

Tämähän se pääasia naisilla on arvioida treffeillä, haluaako mies enemmän kuin vain sänkyyn. Pelkät piparimiehet hylätään ja jatkoon sellaiset, joiden kanssa voisi olla enemmänkin. Mies joka ei halua tulla arvioiduksi tästä asiasta, on selkeästi vain piparia vailla eikä siten kiinnosta treffimielessä lainkaan. 

Multideittailija, jolla on satoja naisia, pystyy kertomaan itsevarmasti sellaisia asioita, joita nainen haluaa kuulla. Suhde kestää niin pitkään kunnes löytää uuden naisen treffeille.

Kunnes saa haluamansa. Niillä supliikkityypeillä se yleensä tarkoittaa, että pääsee sänkyyn. Uusi "valloitus".

Vierailija
1279/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies, jolla ei ole rahaa laittaa edes kahvikuppiin, odottaa voivansa saada parisuhteen? Kun siinä suhteessa pitäisi olla myös ihan normaalia elämistä. Että käydään eri paikoissa, vietetään arkea ja juhlaa. Useimmat naiset haluavat kosiskeluvaiheessa käydä viihteellä, elokuvissa, ravintolassa syömässä, nauttimassa elämästä. Alkaahan avioliittokin yleensä häämatkalla, jossa ollaan arjen yläpuolella. 

Miksi kaikki pyörii aina ja ikuisesti rahan ympärillä...

Vierailija
1280/2349 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pyörii aina ja ikuisesti rahan ympärillä...

Miten sinä nouset arjen yläpuolelle ilman rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme