Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
1121/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee. 

Millä todennäköisyydellä se kumppani löytyy sieltä kahvilatreffeiltä? Kuinka monta kertaa joudut käymään turhaan kahvilatreffeillä ennen kuin onnistuu? Pahimmillaan voi mennä sata kertaa. Tällöin on mennyt valtavasti rahaa ja aikaa hukkaan.

Ongelma on liian nirsot naiset. Tälläkin palstalla on lukenut kuinka nainen on käynyt noin sadalla treffeillä kunnes sopiva mies on löytynyt. Miehille käy kaikki viehättävän näköiset naiset.

Ei tuo kommenttisi anna kovin imartelevaa kuvaa miehistä. Täytyy kyllä olla aikamoinen idiootti, jos hyppää suhteeseen miettimättä lainkaan luonteiden yhteensopivuutta, arvomaailmaa tai sitä, sopivatko tulevaisuudentavoitteet yhteen. Tuohan kuulostaa ihan yläkoululaisen tavalta aloittaa suhde vain siksi, että toinen on niin ihkun näköinen. No, en onneksi usko, että ihan kaikki miehet ajattelevat noin.

Vierailija
1122/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on tosiaan nykyään tällaista, tosiaankin.

İhmiset yleenslkin ovat vuorovaikutuskyvyttömiä.

Tyttäreni(yo, amk-opiskelija)  osti halvan auton.

On pelannut ok vuoden nyt tulee katsastus, hän yritti viedä sen korjaamoon tarkistukseen ja mahdollisten vikojen korjaukseen.

Kamala jassutus puolin ja toisin. Korjaamoyrittäjä(nuori, melkein puhekyvytön heppu) olettaa, että asiakas tuntee autonsa tekniikan ja viat.

"Mitä sille autolle sitten pitää tehdä?"

"Mistä minä tiedän, ajattelin,että tarkistat sen, pitääkö  sitä korjata ennen katsastusta!"

Tyttö tuli kotiin vikalistan kanssa, korjaamohepou ei ollut edes ehdottanut korjaavansa viat.  Soitin korjaamoon ja tilasin ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahville voin mennä ja tarjota, seuraavilla treffeillä jos semmoinen tulee voi sitten käydä kunnolla syömässä tai tekemässä muuta. Ei ole kahvia järkeä enempää ekoilla treffeillä kuluttaa kun iso mahdollisuus ettei jompi kumpi halua nähdä toista kertaa. Muutenkin aina mennyt kävelemään mielummin jos säät sallii niin ilmapiiri pysyy rennompana eikä yhdelläkään naisella ollut mitään tätä vastaan. Välillä sitten mennään kävelyn jälkeen kahville.

Vierailija
1124/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.

Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko. 

Videopuheuissa selviää kannattaako edes tavata livenä. Silloin säästyy turhilta tapaamisilta.

Minä haluan saada ensireaktion livenä, haluan ehdottomasti nähdä sen kehonkielen. Videolla voi jutella myöhemmin sitten jos livenä oli kivaa ja synkkasi. 

Vierailija
1125/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapaamisella ei saa oikeaa kuva toisesta ihmisestä. Se kemia perustuu silloin pelkästään vain ulkonäköön.

Ei perustu. Live -tapaamisella näkee paljon enemmän. Näkee miten toinen käyttäytyy tilassa, suhteessa toisiin ihmisiin. Miten toinen tilaa itselleen juomaa, mitä tilaa. Onko missä tunnetilassa, rento vai jännittynyt, miten kantaa itsensä, miten liikkuu. Jopa sen onko toinen puhdas vai haiseeko. 

Videopuheuissa selviää kannattaako edes tavata livenä. Silloin säästyy turhilta tapaamisilta.

Mä laitan parikymmentä sopivaa miesehdokasta konferenssipuheluun niin haaskaantuu vielä vähemmän aikaa kun ei tarvitse tavata jokaista miestä kerrallaan. Tai sitten lähetän iskän mun puolesta treffeille katsastamaan onko mies mulle sopiva ehdokas. Se on eläkkeellä ja sillä on enemmän aikaa treffailla kun mulla.

T. Erittäin kiireinen nainen 25V

Vierailija
1126/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tinderissä ehdotin eräälle miehelle, että haluaisin viedä hänet ensitreffeille ravintolaan syömään, niin hän vastasi, että hän on vähän huono lähtemään ensitreffeillä ravintolaan, mutta hän ehdotti, että voitaisin käydä kävelyllä ja sen jälkeen mennä hänen luokseen kahville. Hän asui 4km päässä minusta, niin varmaan ajatteli, että hänelle olisi mahdollisimman vähän vaivaa, jos minä menisin hänen luokseen bussilla ja siellä hänen kotinurkillaan käveltäisiin. Sekin mies oli sen oloinen, että ei ole kovin suosittu Tinderissä.

Tämäkin mies on varmaan aiemmin ollut ravintola- ja kahvilatreffeillä, mutta todennut tulosten olleen ala-arvoisia, jolloin mies on lopettanut ne tuloksettomina. Silloin on järkevämpää suostua vain matalan kynnyksen kynnyksen tref

"Kyllä hekin haluvat deittailla, mutta matalan kynnyksen treffejä kuten kävelyä. Todennäköisesti siitä syystä, että ne treffit menevät niin usein puihin."

Ja syyt siihen, että usein menee puihin ovat siis: miehen haluttomuus panostaa treffeihin, ja/tai miehen tavoite vain päästä sänkyyn, ilman syvällisempää suhdetta.

Vierailija
1127/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syyt siihen, että usein menee puihin ovat siis: miehen haluttomuus panostaa treffeihin, ja/tai miehen tavoite vain päästä sänkyyn, ilman syvällisempää suhdetta.

Tämähän se pääasia naisilla on arvioida treffeillä, haluaako mies enemmän kuin vain sänkyyn. Pelkät piparimiehet hylätään ja jatkoon sellaiset, joiden kanssa voisi olla enemmänkin. Mies joka ei halua tulla arvioiduksi tästä asiasta, on selkeästi vain piparia vailla eikä siten kiinnosta treffimielessä lainkaan. 

Vierailija
1128/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahville voin mennä ja tarjota, seuraavilla treffeillä jos semmoinen tulee voi sitten käydä kunnolla syömässä tai tekemässä muuta. Ei ole kahvia järkeä enempää ekoilla treffeillä kuluttaa kun iso mahdollisuus ettei jompi kumpi halua nähdä toista kertaa. Muutenkin aina mennyt kävelemään mielummin jos säät sallii niin ilmapiiri pysyy rennompana eikä yhdelläkään naisella ollut mitään tätä vastaan. Välillä sitten mennään kävelyn jälkeen kahville.

Yhdelläkään naisella ei ole ollut mitään tätä vastaan? No olet sitten tutustunut fiksuihin naisiin, jotka kohteliaina lähtevät sinne kävelylle. Mutta missä ne naiset on nyt? Eivät sitten jääneet.

Vierailija
1129/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan parikymmentä sopivaa miesehdokasta konferenssipuheluun niin haaskaantuu vielä vähemmän aikaa kun ei tarvitse tavata jokaista miestä kerrallaan. Tai sitten lähetän iskän mun puolesta treffeille katsastamaan onko mies mulle sopiva ehdokas.

Ei ihmekkään että olet vielä sinkku.

Vierailija
1130/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä tykkää mennä ensitreffeille kahvilaan. Ensinkin jos loppuu puheenaiheet ja tulee kiusallisia hetkiä. Käy sitten kun vähän turustuu

Miksi se olisi vähemmän kiusallista jossain muussa paikassa? No kotonasi tietty voisit sitten alkaa yrittää seksiä vokottelemaan kun jutun aiheet loppuu, mutta useimmat naiset eivät halua tällaisia ensitreffejä.

Paras tapa tutustua on WhatsAppissa. Sitten kun oikeasti tapaa, on tuntemattoman ihmisen seurassa oleva varuillaan olo jo hävinnyt. Silloin pystyy saman tien olemaan yhtä rennosti kuin tapaisi vanhan tutun.

WhatsApp ei ole _yhtään_ sama asia kuin livenä tapaaminen. 

Ei olekaan, mutta kun viikon tai pari ahkerasti ensin viestittelee tai puhuu wa-puheluita, niin aika hyvän käsityksen saa jo toisesta. Nytkin tapailen naista, joka sanoi jo pelkkien wa-viestien perusteella, ettei häntä yhtään jännitä tavata minua F2F. Ja ekojen treffien jälkeen tuli pelkkiä.sydän- ja pusuemojeita.

M52

Vierailija
1131/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään naisella ei ole ollut mitään tätä vastaan? No olet sitten tutustunut fiksuihin naisiin, jotka kohteliaina lähtevät sinne kävelylle. Mutta missä ne naiset on nyt? Eivät sitten jääneet.

Muuten hyvä mutta moni olisi halunnut jäädä joista yhden valitsinkin, ollaan oltu kohta neljä vuotta yhdessä. Ei kukaan tinderissä kohteliaisuudesta treffeille lähde.

Vierailija
1132/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan parikymmentä sopivaa miesehdokasta konferenssipuheluun niin haaskaantuu vielä vähemmän aikaa kun ei tarvitse tavata jokaista miestä kerrallaan. Tai sitten lähetän iskän mun puolesta treffeille kat

Ei ihmekkään että olet vielä sinkku.

Oletko yksinkertainen? 

Vierailija
1133/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa tutustua on WhatsAppissa. Sitten kun oikeasti tapaa, on tuntemattoman ihmisen seurassa oleva varuillaan olo jo hävinnyt. Silloin pystyy saman tien olemaan yhtä rennosti kuin tapaisi vanhan tutun.

WhatsApp ei ole _yhtään_ sama asia kuin livenä tapaaminen. 

Ei olekaan, mutta kun viikon tai pari ahkerasti ensin viestittelee tai puhuu wa-puheluita, niin aika hyvän käsityksen saa jo toisesta. Nytkin tapailen naista, joka sanoi jo pelkkien wa-viestien perusteella, ettei häntä yhtään jännitä tavata minua F2F. Ja ekojen treffien jälkeen tuli pelkkiä.sydän- ja pusuemojeita.

M 52

Sä oot jonkun huijarin koukussa. Kannattaa olla varovainen. 

Vierailija
1134/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan saada ensireaktion livenä, haluan ehdottomasti nähdä sen kehonkielen. Videolla voi jutella myöhemmin sitten jos livenä oli kivaa ja synkkasi. 

Mielestäni kannattaa esikarsia epäsopivat deitit videopuheluilla. Jos näin ei tee, treffeillä voi vastassa ihan mitä vain.

Vierailija
1135/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi selitys on se, että nämä miehet, jotks eivät halua treffeille kahvilaan/ravintolaan, eivät edes oikeasti etsi naisystävää. Tai sitten he ajattelevat, että voivat lähteä ravintolaan syömään, jos nainen on tosi upea ja tarjoaa hänelle. Kyllähän mies, jok aoikeasti etsii parisuhdetta, on myös valmis näkemään vaivaa ja tekemään vaikutuksen.

Mikä on se vaiva, jonka näkee tai vaikutus, jonka tekee, jos uhraa tunnin ajastaan ja tarjoaa toiselle 10 € kahvin ja kahvileivän? Minä olen enemmän vaikuttunut, jos nainen haluaa käyttää vaikka 4-5 h aikaansa kiertämällä jonkun vaellusreitin tms. 

Mutta kumpikin käy. Itse asiassa kolme naista on tänä kesänä itse ehdottanut minulle kävely- tai sienestystreffejä. Tokihan olemme ensin tutustuneet toisiimme viestejä vaihtamalla ja puhelimessa keskustelemalla.

Vierailija
1136/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Vierailija
1137/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse en menisi lainkaan sellaisen henkilön kanssa treffeille, joka ei pysty pariakymmentä euroa laittamaan treffeillä. Kertoo joko, että kyseessä on henkilö, jolla on talous todella kuralla tai sitten hän pyörittää useampaa treffikumppania tai käy tyyliin kolme kertaa viikossa eri naisten kanssa treffeillä. Ei kiitos

Muistat varmaan itsekin, että nuorena opiskelijana elämä oli tuollaista? Itse muistan, että automaattikahvin osto oli jo päivän suuri hemmotteluostos. En koskaan käynyt opiskeluaikana kahviloissa ja soluasunnoissa asuttiin. Pappa ei maksanut elämistä.

Vierailija
1138/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kannattaa esikarsia epäsopivat deitit videopuheluilla. Jos näin ei tee, treffeillä voi vastassa ihan mitä vain. 

Minä haluan sen ensireaktion livenä. Jos ei seura miellytä niin eihän siihen ole pakko aikaa jäädä kuluttamaan. Voin lähteä vaikka käymään katsomassa jotain näyttelyä ja sitten kahville sen jälkeen, ehkä joku ystäväkin ehtisi mukaan. Tai ehkä otan fillarin ja poljen kotiin, siinä samassa hieman hyötyliikuntaa. 😊

En ole niin laiska että matka keskustaan olisi minulle jotenkin aivan ylivoimainen panostus. Enkä halua myöskään miestä jolle keskustassa käyminen on joku suuri juttu. 

Vierailija
1139/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikoinani käynyt parit ensitreffit naisen kotona. Ei natsannut. Tuli vaikutelma, että nainen odotti villiä menoa ja miehekästä tilanteen haltuunottoa, Mutta mä jäädyin ja olin varmaan hermostunut nyhvero hänen silmissään. Joten ei villiä menoja eikä jatkoon. 

Ei sillä todennäköisesti lopputolos olisi ihan sama kahvilassakin. Sen vuoksi high effort treffit tuntuisivat itsestäni vähän kiusallisilta järjestää. Kun vaikutelma olisi että koittaisin ostaa naisen suosiota. Ja silti olisin vain hermostunut ujo mies. 

Miksi se ujous välttämättä olisi huono asia. Itse tapasin miehen baarissa. Siellä se odotti hyvin ujo mies, mutta oli kerännyt rohkeutensa ja tullut paikalle. Minä rentouduin kun näin, että miestä jänskätti vielä enemmän. Nyt jo 15 vuotta aviossa. 

Vierailija
1140/2349 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa käyminen ei ole high effort vaan low effort. 

Viikonloppu Pariisissa hienossa hotellissa Michelin-ravintoloineen olisi esimerkki high effortista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme