Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
2201/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi nainen kotitreffeillä siivosi keittiön kaappiini oma-aloitteisesti sillä aikaa kun nukahdin sohvalle."

"Unelmatreffit. Nukkuen."

Ensitreffit kestivät viisi päivää. Kyllä siinä ehti nukkuakin.

Raukka taisi salaa etsiä syötävää.

Nainen teki meille uskomattomman herkullisia ruokia. Minä tietysti maksoin raaka-aineet. Minulla on vieläkin käytössä resepti borssikeittoon, jonka hän valmisti. Paras borssikeitto, jonka olen koskaan syönyt.

Eihän sieltä Venäjältä kannattanut tulla kymmenen minuutin treffeille. Mikset kokannut itse, kun nainenhan oli sinun vieraana? Pistit sitten vieraan siivoamaan ja laittamaan ruokaa, olitpa tooosi vieraanvarainen.

Nainen siivosi oma-aloitteisesti kun nukahdin.

Vierailija
2202/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht vakavarainen kaveri seukkas kerran miehen kanssa, joka oli sit astetta varakkaampi. Tää mies lopetti sen jutun vedoten siihen, ettei mun kaverilla ollut tarpeeksi rahaa tehdä sitä kaikkea, mitä tää mies halusi. Eli voi se olla näin päin myös.

Se on aivan oikein niinkin päin. Ei ole pakko haluta ihmistä joka ei itse osuuttaan kykene jossain suhteen osa-alueessa hoitamaan. En myöskään haluaisi puolisoa joka ei tee osuttaan kotitöistä tai esim yhteisen ajankäytön suunnittelusta. Jossain voin joustaa jos joku osa-alue sitten korvaa toista reippaasti. 

Esim jos toinen on taitava suunnittelemaan molemmille mieluisaa tekemistä niin sitten on ok toisen maksaa enemmän, jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi nainen kotitreffeillä siivosi keittiön kaappiini oma-aloitteisesti sillä aikaa kun nukahdin sohvalle."

Nainen teki meille uskomattomman herkullisia ruokia. Minä tietysti maksoin raaka-aineet. Minulla on vieläkin käytössä resepti borssikeittoon, jonka hän valmisti. Paras borssikeitto, jonka olen koskaan syönyt.

Eihän sieltä Venäjältä kannattanut tulla kymmenen minuutin treffeille. Mikset kokannut itse, kun nainenhan oli sinun vieraana? Pistit sitten vieraan siivoamaan ja laittamaan ruokaa, olitpa tooosi vieraanvarainen.

Mut hei, herrasmies maksoi ruokien raaka-aineet!

Vierailija
2204/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suht vakavarainen kaveri seukkas kerran miehen kanssa, joka oli sit astetta varakkaampi. Tää mies lopetti sen jutun vedoten siihen, ettei mun kaverilla ollut tarpeeksi rahaa tehdä sitä kaikkea, mitä tää mies halusi. Eli voi se olla näin päin myös.

Se on aivan oikein niinkin päin. Ei ole pakko haluta ihmistä joka ei itse osuuttaan kykene jossain suhteen osa-alueessa hoitamaan. En myöskään haluaisi puolisoa joka ei tee osuttaan kotitöistä tai esim yhteisen ajankäytön suunnittelusta. Jossain voin joustaa jos joku osa-alue sitten korvaa toista reippaasti. 

Esim jos toinen on taitava suunnittelemaan molemmille mieluisaa tekemistä niin sitten on ok toisen maksaa enemmän, jne. 

Eli, jos tapaisit puolisosi opiskeluaikana, jolloin molemmat on köyhiä, mutta myöhemmin toinen saisi toista parempaa palkkaa, niin se merkitsisi eroa?

Vierailija
2205/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy kielletty, etsimääsi sivua ei löytynyt.

Vierailija
2206/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei kenenkään ole pakko suostua mitenkään mitään tapaamiskaverin kustannuksia kustantaa. Heidän kohdallaan kyse ei ollutkaan siitä. Vain siitä, etteivät voineet milloin tahansa matkustaa minne tahansa, kun toista rajoitti työnteko ja tietty se, ettei voinut kaikkea omalla kohdallaan myöskään kustantaa. Ei olettanut tämän varakkaamman kustantaa yhtään mitään puolestaan.

Tämä on ihan ok.

Vierailija
2207/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ensimmäiseksi päiväksi kokkaisin, mutta myöhemmin nainen valmisti herkullisia venäläisiä ruokia suomalaisista raaka-aineista.

Vierailija
2208/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä juo juopot, minä terveellisistä elämäntavoista nauttiva yleensä swaippaan automaattisesti vasempaan kaikki joilla on minkäänlaista alkoholia esillä kuvissakaan. Kahvia voisin ostaa, mutta kahvila ympäristönä on todella ahdistava jos haluaa jutella ja tutustua paremmin.

Kahviloita on vaikka minkälaisilla ympäristöillä ja sisustuksilla, että jos kaikki ne sua ahdistaa niin mielenterveys ei oo ihan kunnossa. Tai en ainakaan sellaista yliherkkää kumppania halua.

Vierailija
2209/2349 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli tutustua siihen persoonaan. Kumminkin kun ollaan tuntemattomia."

Aikaisemmin naiset puhuivat, etteivät lähde treffeille tuntemattomien kanssa.

No, joka tapauksessa kun täällä puhutaan ensitreffeistä joten tuskin toistensa persoonat kovin tutuksi ovat tulleet. Tätä ensitreffien tilannetta ja tuntemattomuutta nyt yleensä tarkoitin. Ymmärsit kyllä, ja jos et niin tuskin on tarpeenkaan. Siis ehkä jollain tasolla ollaan tuttuja, mutta nyt olisi tarkoitus tutustua persoonaan paremmin. Onko mitään yhteistä ja sopivatko luonteet/persoonat yhteen. Sehän kai on treffien tarkoitus? 

Se on kanssa miehillä jännää kun esittää kommentissaan, että voisitteko vastata tai tarkentaa niin ein sitten millään. Heti vedetään joku pikkuasia, jolla yritetään viedä asia sivuraiteille ja välttyä perustelematta. Tässäkin väistettiin hyvin, ettei tarvitse vastata. Kun ei osaa tai halua. Heitellään jotain, mielellään ivallista, siinäkin näkee miten vähän miehet välittävät parantaa kuvaa itsestään. 

Ovatko miehet tosiaan noin keinottomia. 

Vierailija
2210/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaisi suhteeseen miehen kanssa, joka haluaa treffeillä päästä mahdollisimman vähällä vaivalla? Nainen haluaa miehen, joka on valmis panostamaan, ei vain alkuun vaan koko suhteessa. Ensivaikutelma on todella tärkeä, ja jos ensimmäisellä treffeillä näyttää siltä, että et jaksa vaivautua, ei se herätä luottamusta ja kun jo ensimmäinen vaihe tuntuu low effortilta, se antaa erittäin huonon kuvan siitä, mitä voisi tulla.

Mies pelkää eniten sitä, että panostaa ja näkee vaivaa turhaan. Pitkillä aikavälillä se alkaa korpeamaan todella paljon. Sen takia alkuvaiheen tapaamiset halutaan pitää low effortina, mutta se muuttuu high effortiksi heti kun varmistuu siitä, että nainen haluaa olla miehen kanssa. Treffimaailmassa on niin paljon taloudellisesti miehiä hyväksikäyttäviä naisia.

Voi hyvä isä sentään...miehen mielestä ei siis kannata panostaa kehenkään ihmiseen, ellei sijoitus varmasti tuota? Puhutaanko nyt osakesijoittamisesta vai ihmissuhteista? Minusta sinun ei kannattaisi puhua mistään hyväksikäyttävistä naisista mitään, ei tuolla asenteella. 

Minä panostan aina treffeihin. Pukeudun ja meikkaan huolella, laitan hiukset kauniisti, keskustelen ja kohtelen toista ystävällisesti loppuun asti, vaikka ei homma sitten tuntuisi natsaavan. Minusta siinä on huomattavasti enemmän panostusta kuin sinun surkeassa parin euron kahvikupillisessasi, jota et edes tarjoa. Minä menen kohtaamaan ihmisen, joka on ansainnut arvostavaa kohtelua, vaikka hommalle ei tulisikaan jatkoa. Olisi kauheaa sen toisenkin kannalta, kun menisin paikalle happamana ja katkeroituneena, naama väärällään asenteesta, että paskat tästä mitään kumminkaan tule. Mitään et minulta tai minusta saa, ennenkuin olen nähnyt, että olet sen arvoinen ja varmasti haluat minut, vaikka et tunne minua vielä yhtään. Ei hitto. 

Elämä on riski, rakkaus on riski. Kaikessa on omat riskinsä. Se on lapsentasoista ajattelua, että kun on tullut elämässä pettymyksiä, niin jonkun ulkopuolisen pitää ensin tulla silittämään päätä ja tehdä sirkustemppuja, ja sitten mä voin alkaa vasta leikkiä sun kaa. Henkisesti keskenkasvuinen mies on mitä suurin turn off. Ja yksinkertainen mies...jos aina vaan lähettelee viestejä niille venäläisprofiileille tai instababetyypeille, eikä kantti kestä itsenäistä ja fiksua aikuista naista, niin sitten on vaan paras pitää suu supussa ja lompakko auki. 

Ei ole kysymys siitä kestääkö kantti itsenäistä ja fiksua naista vaan siitä, että mies ei edes usko pääsevänsä jatkoon ensimmäisiltä treffeiltä, ja skippaa sinun profiilisi. Mies keskittyy niihin naisiin, joiden kanssa hän uskoo saavansa jatkoa ensimmäisiltä treffeiltä. Suostumalla kahvilatreffejä matalamman vaivan treffeille saattaisit osua jackpottiin.

Vierailija
2211/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on laiska, jos ei hän ei jaksa lähteä kävelytreffeille yleiselle paikalle. Siihen pitäisi jokaisen naisen pystyä.

Miksi kuvittelet että kyse on siitä ettei pystyisi?

Minä en todellakaan halua minnekään kävelytreffeille, mutta laiskaksi minua ei kyllä voi sanoa. Eilen esim juoksin toimistolle ja takaisin 8km per suunta. Kroppakin on kuin niillä toivomillasi yleisurheilijoilla. 

Kävelytreffeille en lähtisi, haluan sinne kahvilaan koska siellä näkee miten toinen suhtautuu muihin ihmisiin ja rahan käyttöön, siellä näkee kehonkielen ja kasvot, ja siellä voi keskittyä siihen toiseen ihmiseen paremmin. Lisäksi siellä on muiden ihmisten keskellä turvallista. 

Kahvila on kaikin puolin parempi treffipaikka kuin joku kävelypolku, ja kertoo että mieheltä puuttuu tilannetajua jos ei kahvilaan halua. Tilannetajun puute jo karsii miehen pois ehdolta. 

Vierailija
2212/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs näillä miehillä on sitten tarjottavaa kun ei edes kahvikuppia naiselleen tarjoa. Tai no, tyhjää kuppia voivat. 

Mieshän tarjoaa persoonaansa naiselle. Sen pitäisi olla tärkeintä. Sinulle on ainoastaan miehen tarjoama virvoke tärkeää?

Paska on persoona jos kahvilassa käyminen on high effort. 😂 Sellaisesta mielellään jopa maksaa että EI joku sitä paskaa persoonaansa tulisi tarjoamaan. Osittain siksi sinne kahvilaan haluan, se karsii pois paskat persoonat jotka pitävät kahvilaa high effortina. 

Toinen mies tarjoaa kulhoa herkkuja ja toinen kulhoa paskaa, kumman valitset? 

Vierailija
2213/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies keskittyy niihin naisiin, joiden kanssa hän uskoo saavansa jatkoa ensimmäisiltä treffeiltä. Suostumalla kahvilatreffejä matalamman vaivan treffeille saattaisit osua jackpottiin."

Naisen kannalta mies, joka ei halua nähdä noin vähäistä vaivaa, ei ole mikään jackpot. Yleinen elämänkokemus kun osoittaa, että mies joka ei jaksa nähdä edes pienen pientä vaivaa naisen tavatakseen, ei jaksa nähdä vaivaa myöhemminkään. Naisen pitäisi käydä sadoilla miehelle (mutta ei naiselle) vähäisen vaivan treffeillä, että sieltä yksi kelvollinen löytyisi. 

Vierailija
2214/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen ja fiksu nainen voisi saada jättipotin, jos hän suostuisi tulemaan miehen kotiin syömään miehen valmistamaa illallista. Tai sitten kävelemään johonkin lähelle miehen asuntoa. Ei oikein jaksaisi lähteä kahvilaan johonkin hevon kuuseen.

Oksymoroni. Naisen on mahdotonta olla fiksu jos lähtee treffeille vieraan miehen kotiin. 

Ei myöskään kieli itsenäisyydestä vaan päin vastoin läheisriippuvuudesta. 

Vierailija
2215/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh, ihan borssikeiton ainekset olet raaskinut ostaa. 😂

Hborscht was mostly a poor man's food. The soup's humble beginnings are still reflected in Polish fixed expressions, where "cheap like borscht" is the equivalent of "dirt cheap" in English, whereas adding "two mushrooms into borscht" synonymous with excess.

Ei ihme että suhdetta ei tullut. 😁 Borssi on halvin ruoka minkä keksin, surkea panostus mieheltä verrattuna siihen että nainen sen joutui kokkaamaan.

Puolassa tosiaan sanotaan että joku on "Halpaa kuin borssi" kun ei maksa juuri mitään. 

Vierailija
2216/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies keskittyy niihin naisiin, joiden kanssa hän uskoo saavansa jatkoa ensimmäisiltä treffeiltä. Suostumalla kahvilatreffejä matalamman vaivan treffeille saattaisit osua jackpottiin."

Naisen kannalta mies, joka ei halua nähdä noin vähäistä vaivaa, ei ole mikään jackpot. Yleinen elämänkokemus kun osoittaa, että mies joka ei jaksa nähdä edes pienen pientä vaivaa naisen tavatakseen, ei jaksa nähdä vaivaa myöhemminkään. Naisen pitäisi käydä sadoilla miehelle (mutta ei naiselle) vähäisen vaivan treffeillä, että sieltä yksi kelvollinen löytyisi. 

Mies turhautuu kahvilassa kun nainen hylkää 95% miehistä vielä ensitreffivaiheessa. Miehille käy melkein kaikki naiset, jotka pääsevät treffeille asti. Kunhan vain kuvat ja profiilin tekstit pitävät paikkansa. Ainoastaan joku paha persoonallisuushäiriö, naisen pataloginen valehtelu tai varastelu voivat johtaa naisen hylkäämiseen ensitreffivaiheessa.

Vierailija
2217/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinullakin ja aika monella muullakin naisella kuviteltu pelko siitä, että mies alkaisi yhtäkkiä ahdistelmaan naista.

Eihän se ole kuviteltua kun sitä jatkuvasti tapahtuu. Minulle liki viikottain ihan tavallisessa arjessa. 

Vierailija
2218/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh, ihan borssikeiton ainekset olet raaskinut ostaa. 😂

Hborscht was mostly a poor man's food. The soup's humble beginnings are still reflected in Polish fixed expressions, where "cheap like borscht" is the equivalent of "dirt cheap" in English, where

Ei ihme että suhdetta ei tullut. 😁 Borssi on halvin ruoka minkä keksin, surkea panostus mieheltä verrattuna siihen että nainen sen joutui kokkaamaan.

Puolassa tosiaan sanotaan että joku on "Halpaa kuin borssi" kun ei maksa juuri mitään. 

Borssikeittoon tarvitaan naudanlihaa. Se ei ole mitään halpaa.

Vierailija
2219/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että naisella on ollut aivan sietämättömän tylsää. En kyllä tuollaisella lähtisi kehuskelemaan. 😁

Naisparka. Itse joutuu köyhän miehen keiton tekemään kun ukko ei parempaan aineksia ehdota, ja sitten vielä niin tylsää että ryhtyy siivoamaan kun metsämörskän seinien tuijottelu alkaa käymään ylivoimaiseksi. 

Oikeat unelmatreffit! 😂

Vierailija
2220/2349 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että naisella on ollut aivan sietämättömän tylsää. En kyllä tuollaisella lähtisi kehuskelemaan. 😁

Naisparka. Itse joutuu köyhän miehen keiton tekemään kun ukko ei parempaan aineksia ehdota, ja sitten vielä niin tylsää että ryhtyy siivoamaan kun metsämörskän seinien tuijottelu alkaa käymään ylivoimaiseksi. 

Oikeat unelmatreffit! 😂

Venäjällä naiset kasvatetaan pienestä pitäen tekemään hyvää ruokaa ja hoitamaan kotityöt.