Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
"Yksi nainen kotitreffeillä siivosi keittiön kaappiini oma-aloitteisesti sillä aikaa kun nukahdin sohvalle."
"Unelmatreffit. Nukkuen."
Ensitreffit kestivät viisi päivää. Kyllä siinä ehti nukkuakin.
Raukka taisi salaa etsiä syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs näillä miehillä on sitten tarjottavaa kun ei edes kahvikuppia naiselleen tarjoa. Tai no, tyhjää kuppia voivat.
Mieshän tarjoaa persoonaansa naiselle. Sen pitäisi olla tärkeintä. Sinulle on ainoastaan miehen tarjoama virvoke tärkeää?
Palstamiehen persoona "ei tästä mitään tule, surkea eukko, hukkaan heitettyä aikaa, jonka olisin voinut käyttää johonkin parempaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs näillä miehillä on sitten tarjottavaa kun ei edes kahvikuppia naiselleen tarjoa. Tai no, tyhjää kuppia voivat.
Mieshän tarjoaa persoonaansa naiselle. Sen pitäisi olla tärkeintä. Sinulle on ainoastaan miehen tarjoama virvoke tärkeää?
No kun tuolla juuri kerrottiin, että nainen olisi itsenäinen ja fiksu. Eikös se ole naisen persoonaa. Kun se ei jollekin kelvannut.
Jaahas, mies tarjoaa persoonaansa. Eisitelkäähän nyt sitten niitä hiukan parempia persoonoitanne. Tähän saakka esille tulleet eivät ole oikein mairittelevia. Kauhea riskinpelko ja rahanmenetys sekä turha vaivautuminen treffeille kertoo jo paljon miehen ikävähköstä persoonasta.
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutella ja katsoa kohti. Eli tutustua siihen persoonaan. Kumminkin kun ollaan tuntemattomia. Miehet eivät tästä keinosta tykänneet, joten vaikeaahan on puhumatta ja toiseen katsomatta tietää millainen persoona sillä naisella olisi tarjota. Kun torjuu sen jo ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen persoona "ei tästä mitään tule, surkea eukko, hukkaan heitettyä aikaa, jonka olisin voinut käyttää johonkin parempaan".
Ei sitä siinä tapaamisessa huomaa. Se alkaa vasta jälkeenpäin harmittaa. Jos tapaaminen onnistuisi, et huomasi sitä mistään. Et edes olisi tietoinen koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaisi suhteeseen miehen kanssa, joka haluaa treffeillä päästä mahdollisimman vähällä vaivalla? Nainen haluaa miehen, joka on valmis panostamaan, ei vain alkuun vaan koko suhteessa. Ensivaikutelma on todella tärkeä, ja jos ensimmäisellä treffeillä näyttää siltä, että et jaksa vaivautua, ei se herätä luottamusta ja kun jo ensimmäinen vaihe tuntuu low effortilta, se antaa erittäin huonon kuvan siitä, mitä voisi tulla.
Mies pelkää eniten sitä, että panostaa ja näkee vaivaa turhaan. Pitkillä aikavälillä se alkaa korpeamaan todella paljon. Sen takia alkuvaiheen tapaamiset halutaan pitää low effortina, mutta se muuttuu high effortiksi heti kun varmistuu s
"Ei miehelle ole tärkeää kuinka meikattu tai laitettu nainen on treffeillä. Paljon tärkeämpää on se kuinka urheilullinen vartalo naisella on."
Miehet eivät tunnetusti tunnista, onko naisella meikkiä vai ei. Kuvittelevat usein sen huolellisen maskeerauksen olevan luonnollista kauneutta vain.
Nainen laittautuu, kun haluaa tuntea itse itsensä huolitelluksi ja viehättäväksi. Ei kiinnosta erottaako mies meikin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tarttis edes naiselle tarjota. Vain itselleen. Mut sekin on toisille liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...nirppanokkaprinsessa...
"Eli tutustua siihen persoonaan. Kumminkin kun ollaan tuntemattomia."
Aikaisemmin naiset puhuivat, etteivät lähde treffeille tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun tuolla juuri kerrottiin, että nainen olisi itsenäinen ja fiksu. Eikös se ole naisen persoonaa. Kun se ei jollekin kelvannut.
Jaahas, mies tarjoaa persoonaansa. Eisitelkäähän nyt sitten niitä hiukan parempia persoonoitanne. Tähän saakka esille tulleet eivät ole oikein mairittelevia. Kauhea riskinpelko ja rahanmenetys sekä turha vaivautuminen treffeille kertoo jo paljon miehen ikävähköstä persoonasta.
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutella ja katsoa kohti. Eli tutustua siihen persoonaan
Tämä on totta. Kahvila on hyvä paikka nähdä onko nainen avuton ja saamaton ja odottaa vain miehen palvelua. Harmi kyllä, että positiiviset yllätykset (kuten että nainen on niin reipas, että tarjoaa miehenkin kahvin) ovat todella harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutella ja katsoa kohti. Eli tutustua siihen persoonaan.
Itsenäinen ja fiksu nainen voisi saada jättipotin, jos hän suostuisi tulemaan miehen kotiin syömään miehen valmistamaa illallista. Tai sitten kävelemään johonkin lähelle miehen asuntoa. Ei oikein jaksaisi lähteä kahvilaan johonkin hevon kuuseen.
"Itsenäinen ja fiksu nainen voisi saada jättipotin, jos hän suostuisi tulemaan miehen kotiin syömään miehen valmistamaa illallista. Tai sitten kävelemään johonkin lähelle miehen asuntoa. Ei oikein jaksaisi lähteä kahvilaan johonkin hevon kuuseen."
Kukahan täällä oikein on nirppanokka prinsessa, vai pitäisikö sanoa prinssi. Kahvilat harvemmin ovat hevon kuusessa kuten asunnot, vaan kahviloita löytyy eniten kaupunkien keskustoissa. Mutta ymmärretään, olet niin saamaton, että et jaksa mennä edes sinne keskustaan. Tilaile sinä postimyyntimorsiammia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksi nainen kotitreffeillä siivosi keittiön kaappiini oma-aloitteisesti sillä aikaa kun nukahdin sohvalle."
Nainen teki meille uskomattomman herkullisia ruokia. Minä tietysti maksoin raaka-aineet. Minulla on vieläkin käytössä resepti borssikeittoon, jonka hän valmisti. Paras borssikeitto, jonka olen koskaan syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutella ja katsoa kohti. Eli tutustua siihen persoonaan.
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutella ja katsoa kohti. Eli tutustua siihen persoonaan. Kumminkin kun ollaan tuntemattomia. Miehet eivät tästä keinosta tykänneet, joten vaikeaahan on puhumatta ja toiseen katsomatta tietää millainen persoona sillä naisella olisi tarjota. Kun torjuu sen jo ennakkoon.
Onhan sinullakin ja aika monella muullakin naisella kuviteltu pelko siitä, että mies alkaisi yhtäkkiä ahdistelmaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutel
"Tämä on totta. Kahvila on hyvä paikka nähdä onko nainen avuton ja saamaton ja odottaa vain miehen palvelua. Harmi kyllä, että positiiviset yllätykset (kuten että nainen on niin reipas, että tarjoaa miehenkin kahvin) ovat todella harvassa."
Miksi naisen pitäisi tarjota kahvi miehelle, kun mies ei halua kustantaa edes omaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat koko ajan kertoneet haluavansa kahvilaa kun siellä voi jutel
"Onhan sinullakin ja aika monella muullakin naisella kuviteltu pelko siitä, että mies alkaisi yhtäkkiä ahdistelmaan naista."
Miksi kuvittelet sen olevan kuvitelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä tarjosin viikonloppuna 150 euron arvosta syömisiä ja harrastamista naispuoliselle ystävälleni josta en ole kiinnostunut romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Samoin olen tarjonnut miespuolisille ystävilleni. Ja exälleni, joka myös tarjosi minulle kun minulta lähti työpaikka alta.
Mutta miksi minä tarjoaisin naiselle jota en edes tunne kunnolla?
Ystävilleni tarjoan koska he ovat hyviä ihmisiä jotka puolestaan auttaisivat minua jos itselleni sattuisi kohdalle työttömyys, sairastuminen tai muu vaikea elämäntilanne.
Jos nainen jota en tunne odottaa tai edes toivoo miehen jota ei tunne maksavan hänenkin puolestaan, mitä se kertoo tästä ihmisestä? Minä näkisin, että joko kyseessä on äärimmäinen saituri joka ei halua edes maksaa omiaan, tai maksullisen naisen tapaan käyttäytyvä tapaus joka veloittaa mahdollisuudeta seksuaalis-romanttiseen suhteeseen pääsymaksun.
En näkisi senkään kertovan hyvää jos ollaan
Kertoo paljon naisista, että tämä on saanut pelkkiä alapeukkuja.
Miehen odotetaan maksavan pääsymaksun, noin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tarjosin viikonloppuna 150 euron arvosta syömisiä ja harrastamista naispuoliselle ystävälleni josta en ole kiinnostunut romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Samoin olen tarjonnut miespuolisille ystävilleni. Ja exälleni, joka myös tarjosi minulle kun minulta lähti työpaikka alta.
Mutta miksi minä tarjoaisin naiselle jota en edes tunne kunnolla?
Ystävilleni tarjoan koska he ovat hyviä ihmisiä jotka puolestaan auttaisivat minua jos itselleni sattuisi kohdalle työttömyys, sairastuminen tai muu vaikea elämäntilanne.
Jos nainen jota en tunne odottaa tai edes toivoo miehen jota ei tunne maksavan hänenkin puolestaan, mitä se kertoo tästä ihmisestä? Minä näkisin, että joko kyseessä on äärimmäinen saituri joka ei halua edes maksaa omiaan, tai maksullisen naisen tapaan käyttäytyvä tapaus joka veloittaa mahdollisuudeta seksuaalis-romanttiseen suhteeseen pääsymaksun.
"Miehen odotetaan maksavan pääsymaksun, noin se on. "
Älä maksa. Yksinkertaista.
Kukaan omasta turvallisuudestaan huolehtiva täysjärkinen nainen ei lähde kenenkään miehen luokse "hevon kuuseen" ensitreffeillä :D Kas kun ei minnekään syrjäiselle metsätiellekin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen teki meille uskomattomman herkullisia ruokia. Minä tietysti maksoin raaka-aineet. Minulla on vieläkin käytössä resepti borssikeittoon, jonka hän valmisti. Paras borssikeitto, jonka olen koskaan syönyt.
Eihän sieltä Venäjältä kannattanut tulla kymmenen minuutin treffeille. Mikset kokannut itse, kun nainenhan oli sinun vieraana? Pistit sitten vieraan siivoamaan ja laittamaan ruokaa, olitpa tooosi vieraanvarainen.
Viiniä juo juopot, minä terveellisistä elämäntavoista nauttiva yleensä swaippaan automaattisesti vasempaan kaikki joilla on minkäänlaista alkoholia esillä kuvissakaan. Kahvia voisin ostaa, mutta kahvila ympäristönä on todella ahdistava jos haluaa jutella ja tutustua paremmin.