Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
2121/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se keskustelu aina vain kääntyy rahaan. Tuntuu jopa, että mikään muu ei kiinnosta. Koittakaa naiset unohtaa se kahvi nyt kokonaan ja keskittykää siihen tutustumiseen ja keskusteluun. Siihen minkä vuoksi sanotte menevänne sinne treffeille. Siihen kuinka voisitte parantaa omaa käyttäytymistänne, jotta tapaamanne mieskin pitäisi treffejä onnistuneena eikä nihkeänä työhaastatteluna. Väitätte aina olevanne täydellisiä keskustelijoita, mutta silti vain kaikista suvereeneimmat ja sosiaalisimmat miehet kokevat keskustelut nautittavina. Luulisi että pystyisitte ylivertaisilla keskustelutaidoillanne luomaan positiivisen ja molempia miellyttävän ilmapiirin? 

Kyllä se on poijjaat niin, että tämän ketjun perustella  sne on miehet joiden pitäisi parantaa omaa käyttäytymistään. Sitäpaitsi on noloa istua kahvilassa ostamatta mitään, siksi kahvi on hel

Kumpia tässä ketjussa on haukuttu enemmän, miehiä vai naisia? Lasketaanko?

Vierailija
2122/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se keskustelu aina vain kääntyy rahaan. Tuntuu jopa, että mikään muu ei kiinnosta. Koittakaa naiset unohtaa se kahvi nyt kokonaan ja keskittykää siihen tutustumiseen ja keskusteluun. Siihen minkä vuoksi sanotte menevänne sinne treffeille. Siihen kuinka voisitte parantaa omaa käyttäytymistänne, jotta tapaamanne mieskin pitäisi treffejä onnistuneena eikä nihkeänä työhaastatteluna. Väitätte aina olevanne täydellisiä keskustelijoita, mutta silti vain kaikista suvereeneimmat ja sosiaalisimmat miehet kokevat keskustelut nautittavina. Luulisi että pystyisitte ylivertaisilla keskustelutaidoillanne luomaan positiivisen ja molempia miellyttävän ilmapiirin? 

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei

Miksi se on sitten niin suuri kiukkua nostattava ongelma, jos mies ei halua avuttoman ja passiivisen prinsessan kanssa kuluttaa aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei yhtä hyvin voisi olla huomaavainen "edes parin euron kahvin arvosta toiselle ihmiselle"? Eikö naistenkin käytös ole "noloa ja kiusallista kaikille", jos eivät tarjoa miehelle?

Miksi pitäisi? Ei miestenkään tarvi. Kahvilassa yleensä maksetaan omat kahvit. Jos toinen haluaa tehdä erityisen hyvän vaikutuksen niin sitten voi tarjota, tosin suurin osa miehistä ei tunnu pitävän siitä että nainen tarjoaa, vaan ovat mieluummin itse niitä tarjoajia. 

Vierailija
2124/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on poijjaat niin, että tämän ketjun perustella  sne on miehet joiden pitäisi parantaa omaa käyttäytymistään. Sitäpaitsi on noloa ist

Naisia, aivan selvästi. Joka toisessa postauksessa on naisia haukuttu nirsoiksi tai prinsessoiksi, vääntelehtijöiksi jne...

Ja todella alatyylistä rämemajavaa on viljelty myös, miehistä en ole tainnut nähdä yhden ainoaa alatyylistä ilmausta. Ennemminkin miehille on annettu neuvoja.

Vierailija
2125/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, no tietysti nuo erityistapaukset kirjoittavat. Niinkuin tämäkin ketju jatkuu vain siksi että joku ei halua kahvilaan. Hän on harvinainen erityistapaus samalla tavalla kuin nuo satoja treffanneetkin. 

Suurin osa ihmisistä on sen verran tyytyväisiä ettei tarvi asiasta valittaa."

Miksi se on niin suuri ongelma muille, että joku erityistapaus ei halua kahvilaan? Miten siitä voi tulla 107 sivua vänkäämistä? Eikö hän saa rauhassa olla haluamatta?

Vierailija
2126/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on sitten niin suuri kiukkua nostattava ongelma, jos mies ei halua avuttoman ja passiivisen prinsessan kanssa kuluttaa aikaa?

Eihän se naisille ongelma tietenkään ole, sinähän täällä vingut siitä että kahviloissa käy vääränlaisia naisia. Naisille on ongelma se, että täällä vaaditaan naisia treffeille sellaisiin paikkoihin joihin ei hengen ja terveyden puolesta kannata mennä. Toisten painostaminen ja jopa manipuloiminen vaarallisiin tilanteisiin ymmärrettävästi aiheuttaa kiukkua. 

Vierailija
2127/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, no tietysti nuo erityistapaukset kirjoittavat. Niinkuin tämäkin ketju jatkuu vain siksi että joku ei halua kahvilaan. Hän on harvinainen erityistapaus samalla tavalla kuin nuo satoja treffanneetkin. 

Miksi se on niin suuri ongelma muille, että joku erityistapaus ei halua kahvilaan? Miten siitä voi tulla 107 sivua vänkäämistä? Eikö hän saa rauhassa olla haluamatta?

Saa olla niin kauan kuin ei vaadi muita tanssimaan oman pillinsä mukaan. Antaa kahvilanaisten treffailla kahvilamiehiä ja etsii itse niitä kotitreffinaisia vaan. 

Vierailija
2128/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on poijjaat niin, että tämän ketjun perustella  sne on miehet joiden pitäisi parantaa omaa käyttäytymistään. Sitäpaitsi on noloa ist

Naisia, aivan selvästi. Joka toisessa postauksessa on naisia haukuttu nirsoiksi tai prinsessoiksi, vääntelehtijöiksi jne...

Ja todella alatyylistä rämemajavaa on viljelty myös, miehistä en ole tainnut nähdä yhden ainoaa alatyylistä ilmausta. Ennemminkin miehille on annettu neuvoja.

Miehiä on sanottu pelkästään muutamalla viimeisellä sivulla palstapapoiksi, ankeuttajiksi ja aspergereiksi. Lisäksi ollaan lällätelty kuinka keskusteluun osallistuvat miehet ovat yksin eivätkä kelpaa kenellekään. Samoin on katsottu tarpeelliseksi sanoa, kuinka köyhiä ja työttömiä nämä miehet ovat. Tosi kaunista keskustelua naisilta.

Vierailija
2129/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan nurinkurista keskustelua miesten osalta. Lähdetäänpä lähtötilanteesta.

Mies on kiinnostunut eräästä naisesta. Mies miettii rohkeneeko pyytää tätä naista ensitreffeille ja miten sen hoitaisi luontevasti ja  taatakseen paremmin seuraavat mahdolliset treffit. Mies rohkaistuu ja samalla kysyy naiselta mikä olisi sopiva treffipaikka. Nainen sanoo, että vaikkapa kahvila Kahvipapu klo xx. Mies ilahtuu, että kiitos sopii hänelle, kiva kun nähdään siellä klo xx. 

Seuraava näytös kahvila Kultapavussa. Mies odottaa hiukan jännittyneenä kahvilan ulkopuolella hyvissä ajoin tuleeko nainen paikalle. Tuleehan hän, on oikein iloisen ja kivan näköinen. Mies avaa oven ja menevät yhdessä sisään. Mies sanoo: mennään yhdessä tiskille, ota mitä haluat, maksan sitten molemmat. Katsotaan sitten joku sopiva pöytä, että voidaan jutella ja tutustua. Nainen kiittää ja molemmat jatkavat pöydässä juttelua ja tutustumista

Voitteko kuvitella tätä tarinaa niin, että sukupuolet vaihtuisivat? Kyllä kuulostaisi oudolta. Aivan mahdotonta, että nainen olisi niin rohkea ja aikaansaapa.

Vierailija
2130/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella tätä tarinaa niin, että sukupuolet vaihtuisivat? Kyllä kuulostaisi oudolta. Aivan mahdotonta, että nainen olisi niin rohkea ja aikaansaapa.

Jos minä pyydän jotain treffeille kahvilaan, niin minulla on silloin aikomus maksaa kummankin kahvit.

Vierailija
2131/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vauva-palstan ulisijamiehet ovat nähtävästi keksineet ikiliikkujan. Yhä uudelleen ja uudelleen kaikenlaisia surkeita syitä, miksi eivät haluaisi olla yhtään huomaavaisia edes parin euron kahvin arvosta toiselle ihmiselle, josta ovat kiinnostuneita seurustelumielessä. Ja tähänkin taas joku tollero tulee kommentoimaan, miten se on liian suuri panostus ja naiset rumia ja lihavia ja totta kai pitää tulla minun mökilleni ilmaiseksi ja niin edelleen.

Kävin tässä ketjussa sen alussa, kävin eilenkin, mutta nyt saa riittää. Seuraavalla kerralla en enää klikkaa. Nämä tekosyitä esittävät miehet tai kai lähinnä räkänokkapojat ja peräkammarinpojat jostain ylilaudalta eivät ansaitse sitä, että kukaan heidän harhoihinsa suhtautuisi vakavasti. 

Tiedoksi vain pojat: Ihan oikeassa, elävässä elämässä teidän riitanne ei ole pelkästään naisten kanssa. Se on myös tavallisten

Miksi nainen ei yhtä hyvin voisi olla huomaavainen "edes parin euron kahvin arvosta toiselle ihmiselle"? Eikö naistenkin käytös ole "noloa ja kiusallista kaikille", jos eivät tarjoa miehelle?

Perinteisen treffietiketin ja hyvien käytöstapojen mukaan mies maksaa ensimmäisillä treffeillä. Toki asiasta voi olla eri mieltä, mutta hyvien käytöstapojen mukaisesti herrasmies ei koskaan anna naisen maksaa ekoilla treffeillä. Jos mies ei edes tarjoa, se voi vaikuttaa tökeröltä ja antaa helposti kuvan, että hänellä ei ole hyviä käytöstapoja.

Vierailija
2132/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on sanottu pelkästään muutamalla viimeisellä sivulla palstapapoiksi, ankeuttajiksi ja aspergereiksi. Lisäksi ollaan lällätelty kuinka keskusteluun osallistuvat miehet ovat yksin eivätkä kelpaa kenellekään. Samoin on katsottu tarpeelliseksi sanoa, kuinka köyhiä ja työttömiä nämä miehet ovat. Tosi kaunista keskustelua naisilta. 

Onhan se aivan eri asia kommentoida yhden ihmisen käytöstä kuin haukkua koko sukupuoli rahan perässä juokseviksi vääntelehtijöiksi. Nuo ihmiset voisivat jopa jotain nuista kommenteista oppia. Täällä on annettu aivan hyviä neuvoja näille jotka kokevat treffit liian vaivalloisiksi kun tilanteesta tuntuvat kärsivän. 

Naisia täällä on haukuttu monin verroin enemmän, aivan jatkuvalla syötöllä, ja yleistämällä aivan kaikkiin naisiin. Ja tosiaan törkyä seassa myös, kuten pihvi ja suikkari, ja rämemajavat jne. Miehiä kohdeltu silkkihansikkain verrattuna. 

Vierailija
2133/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla niin kauan kuin ei vaadi muita tanssimaan oman pillinsä mukaan. Antaa kahvilanaisten treffailla kahvilamiehiä ja etsii itse niitä kotitreffinaisia vaan. 

Ja tämän ketjun perusteella kotitreffinaisia kannattaa hakea Suomesta itään, ei suomalaisista naisista. Kun tässä ketjussa on vain meitä suomalaisia, niin mehän ollaan kokonaan väärä kohderyhmä.

Vierailija
2134/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaisi suhteeseen miehen kanssa, joka haluaa treffeillä päästä mahdollisimman vähällä vaivalla? Nainen haluaa miehen, joka on valmis panostamaan, ei vain alkuun vaan koko suhteessa. Ensivaikutelma on todella tärkeä, ja jos ensimmäisellä treffeillä näyttää siltä, että et jaksa vaivautua, ei se herätä luottamusta ja kun jo ensimmäinen vaihe tuntuu low effortilta, se antaa erittäin huonon kuvan siitä, mitä voisi tulla.

Ja koska naiset antavat huonon kuvan itsestään kahvilatreffeillä, niin siksi sinne kaikki miehet eivät halua mennä. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää. En minä halua parisuhteeseen minkään KGB:n kuulustelijan kanssa. Jos jotkut tykkää agentti leikeistä, niin se heille suotakoon.

Oletko sosiaalisesti täysin

"Mitä se auttaa? Jos nainen on nirso, niin se on nirso. Siihen ei auta mikään temppu."

En sit tiedä, mikä sai mun nirson miehen valitseman juuri minut. Hänellä pyörinyt aina ympärillä kaikenlaisia ihailijoita, mutta silti vain minä olen hänelle kelvannut. Voin sanoa, että on aika viehättävä ja koukuttava piirre miehessä...

Vierailija
2135/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vauva-palstan ulisijamiehet ovat nähtävästi keksineet ikiliikkujan. Yhä uudelleen ja uudelleen kaikenlaisia surkeita syitä, miksi eivät haluaisi olla yhtään huomaavaisia edes parin euron kahvin arvosta toiselle ihmiselle, josta ovat kiinnostuneita seurustelumielessä. Ja tähänkin taas joku tollero tulee kommentoimaan, miten se on liian suuri panostus ja naiset rumia ja lihavia ja totta kai pitää tulla minun mökilleni ilmaiseksi ja niin edelleen.

Kävin tässä ketjussa sen alussa, kävin eilenkin, mutta nyt saa riittää. Seuraavalla kerralla en enää klikkaa. Nämä tekosyitä esittävät miehet tai kai lähinnä räkänokkapojat ja peräkammarinpojat jostain ylilaudalta eivät ansaitse sitä, että kukaan heidän harhoihinsa suhtautuisi vakavasti. 

Tiedoksi vain pojat: Ihan oikeassa, elävässä elämässä teidän riitanne ei ole pelkästään naisten kanssa. Se on myös tavallisten

"Miksi nainen ei yhtä hyvin voisi olla huomaavainen "edes parin euron kahvin arvosta toiselle ihmiselle"? Eikö naistenkin käytös ole "noloa ja kiusallista kaikille", jos eivät tarjoa miehelle?"

No onhan monet kertoneet tarjonneensa. Ja osa miehistä ottanut sen pahalla. 

Vierailija
2136/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sit tiedä, mikä sai mun nirson miehen valitseman juuri minut. Hänellä pyörinyt aina ympärillä kaikenlaisia ihailijoita, mutta silti vain minä olen hänelle kelvannut. Voin sanoa, että on aika viehättävä ja koukuttava piirre miehessä...

Se on vaikea kuvitella että joku oikeasti on valmis suhteeseen jossa jompi kumpi tyytyy. Aivan kamalaahan tuollainen olisi... Mieluummin yksin kuin tyytymissuhteessa, en voisi itse keneenkään mieheen tyytyä, olisihan se kuvottavaa... Itsetuntoni myös on riittävän hyvä jotta en myöskään halua miehen minuun tyytyvän. 

Mieluummin sinkkuna. 

Vierailija
2137/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksikään nainen ei täällä ole maksamista vaatinut."

Mitä välii, jos treffeillä nainen vaatii? Mitä vaan. Pakkoko sun on suostua? 

Vierailija
2138/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paljon treffeillä sinkkuna ollessani. Kahvilat tulivat tutuiksi. Niistä kymmenistä naisista, joiden kanssa treffailin, yksi ainoa tarjosi minulle kahvin. Muistan sen vieläkin, kuinka yllättynyt olin. Ajattelin heti, että tämä nainen on erityinen. Hänen kanssaan meille tulikin suhde.

Vierailija
2139/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko siitä sinulle siis hieno olo? 

Että nainen ei koita päästä sinun rahoihin käsiksi

Vierailija
2140/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin paljon treffeillä sinkkuna ollessani. Kahvilat tulivat tutuiksi. Niistä kymmenistä naisista, joiden kanssa treffailin, yksi ainoa tarjosi minulle kahvin. Muistan sen vieläkin, kuinka yllättynyt olin. Ajattelin heti, että tämä nainen on erityinen. Hänen kanssaan meille tulikin suhde.

Menitte naimisiin, saitte lapsia ja olette vieläkin onnellisia kymmenien vuoden jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan