Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
2061/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se keskustelu aina vain kääntyy rahaan. Tuntuu jopa, että mikään muu ei kiinnosta. Koittakaa naiset unohtaa se kahvi nyt kokonaan ja keskittykää siihen tutustumiseen ja keskusteluun. Siihen minkä vuoksi sanotte menevänne sinne treffeille. Siihen kuinka voisitte parantaa omaa käyttäytymistänne, jotta tapaamanne mieskin pitäisi treffejä onnistuneena eikä nihkeänä työhaastatteluna. Väitätte aina olevanne täydellisiä keskustelijoita, mutta silti vain kaikista suvereeneimmat ja sosiaalisimmat miehet kokevat keskustelut nautittavina. Luulisi että pystyisitte ylivertaisilla keskustelutaidoillanne luomaan positiivisen ja molempia miellyttävän ilmapiirin? 

Vierailija
2062/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maissa joissa mies maksaa kaiken treffeillä, ei siten ole tasa-arvoa muissakaan asioissa. Miehelle on turha tulla vinkumaan siitä kun tämä ei koskaan hoida pyykkejä.

Ja muuten, jokainen mies ei ole viinitilallinen Jean-Pierre Pariisin ökyalueelta. Todennäköisemmin kyseesä on rekkakuski Luigi tai postinjakaja Stavros. Ja prinsessakohtelu jää haaveeksi.

Yhdysvalloissa mies kustantaa treffit aina. Silti yhteiskunta on erittäin tasa-arvoinen. Ihan kummallista ajatella, että kosiokäytös ja sukupuolten tasa-arvo liittyisivät toisiinsa. 

Yhdysvallat ei todellakaan ole yhtä tasa-arvoinen maa kuin Suomi. 

Juu, siellä on alueita joilla tavat ovat perinteisemmät, mutta ne ovat sitä muissakin asioissa sitten.

Ihan turha on kuvitella, että "ulkomailla" olisi tarjolla ilmaisia lounaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se keskustelu aina vain kääntyy rahaan. Tuntuu jopa, että mikään muu ei kiinnosta. Koittakaa naiset unohtaa se kahvi nyt kokonaan ja keskittykää siihen tutustumiseen ja keskusteluun. Siihen minkä vuoksi sanotte menevänne sinne treffeille. Siihen kuinka voisitte parantaa omaa käyttäytymistänne, jotta tapaamanne mieskin pitäisi treffejä onnistuneena eikä nihkeänä työhaastatteluna. Väitätte aina olevanne täydellisiä keskustelijoita, mutta silti vain kaikista suvereeneimmat ja sosiaalisimmat miehet kokevat keskustelut nautittavina. Luulisi että pystyisitte ylivertaisilla keskustelutaidoillanne luomaan positiivisen ja molempia miellyttävän ilmapiirin? 

Kyllä se on poijjaat niin, että tämän ketjun perustella  sne on miehet joiden pitäisi parantaa omaa käyttäytymistään. Sitäpaitsi on noloa istua kahvilassa ostamatta mitään, siksi kahvi on helpoin ja edullisin vaihtoehto. 

Vierailija
2064/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän täällä on siitä rahasta kiinnostuneita olleet. Naiset ovat olleet mielellään menossa kahviloihin ja maksamaan omat kahvinsa, mutta jotkut miehet täällä eivät edes sen kahvikupin vertaa raaski rahojaan käyttää. Ja joku mies vielä ruinannut että naisten pitäis maksaa hänellekin kahvit. Yksikään nainen ei täällä ole maksamista vaatinut. 

Vierailija
2065/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei sellainen mies kiinnosta. Etsiköön itselleen jonkun toisen jonka kanssa synkkaa paremmin ja jonka kanssa viihtyy samoissa paikoissa. Niin teen minäkin. 

En minä halua toisia treffejä miehen kanssa jonka mielestä minun pitäisi olla jotain muuta kuin olen. Seuran saamisessa ei minulla ole ongelmia, mutta kiinnostavan miehen löytäminen on vaikeaa. 

Vierailija
2066/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei sellainen mies kiinnosta. Etsiköön itselleen jonk

Näinhän se on. Miksi tyytyä ankeaan seuraan kun mukavaakin on tarjolla. Ei kiinnosta joku ankeuttaja joka kitisee kahvikupin hinnasta. Minulla on varaa käydä kahvilla ja haluan miehen joka siihen myös pystyy, eihän elämästä muuten mitään tulisi jos toinen elää nollabudjetilla ja toinen ei. Kiva tekeminen maksaa rahaa. 

Vierailija
2067/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei sellainen mies kiinnosta. Etsiköön itselleen jonk

Niin. Miksi sitä täydellistä pitäisi muuttaa. Ja se kusipäisinkin vauvapalstan inttäjä on omasta mielestään täydellinen nainen. Se, että ei miestä löydy, on täysi mysteeri, mutta se on varmaa että se on niiden kaikkien miesten vika.

Vierailija
2068/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei

Niin. Miksi sitä täydellistä pitäisi muuttaa. Ja se kusipäisinkin vauvapalstan inttäjä on omasta mielestään täydellinen nainen. Se, että ei miestä löydy, on täysi mysteeri, mutta se on varmaa että se on niiden kaikkien miesten vika.

Ottajia olisi vaikka joka sormelle, monen miehen mielestä ilmeisesti olen hyvinkin täydellinen kun useamman pitaikaisen ihastuksen kohde olen. 

Minä vain en halua tyytyä, haluan sen minulle juuri sopivan miehen. Tai sitten olen mieluummin yksin, mutta jotain kahvikuppipihtaajaa en elämääni ankeuttamaan tarvi. 😁

Kerran olen jo täydellisen miehen löytänyt, nyt tutkin että osuisiko lottovoitto kohdalle toista kertaa. 

Vierailija
2069/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt akateemisena, hyväpalkkaisena miehenä arveluttaa mennä huomenna treffeille akateemisen, hyväpalkkaisen naisen kanssa. Menin hätäpäissäni ehdottamaan, että nähdään kahvilassa ja nainen suostui.

Mitä jos se haluaakin Latte Macchiaton ja parsakaali-aurajuustopiirakkaa? Viime palkasta on enää 2500 € tilillä, mitä jos joudun maksumieheksi. Olisi pitänyt ehdottaa, että mennään katselemaan maisemia Sellon parkkitalon katolle. Olisin ehkä voinut hakea Lidlistä pillimehut ja suolakeksipaketin. Haluaisiko joku tulla tilalleni treffeille? Nainen on kaunis, eikä ole vielä nähnyt minua livenä. 

Vierailija
2070/2349 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei

Kaikkia ei pidä yrittää miellyttää, se on mahdotontakin. Riittää että miellyttää niitä ihmisiä jotka haluaa lähelleen. Joitain ihmisiä kannattaa jopa pitää tarkoituksella kauempana, esim kahvikuppi-itkijää. 

Vierailija
2071/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äijät haluavat bare minimumin eli muutamalla tsättäyksellä se pillu tuodaan siihen sohvalle jossa äijä voi vaan olla ja juoda kaljaa ja runkata. Kahvila pyh pah mitä sinne lähteä rahoja tuhlaamaan ja pitäisi suihkussakin käydä.

2072/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt akateemisena, hyväpalkkaisena miehenä arveluttaa mennä huomenna treffeille akateemisen, hyväpalkkaisen naisen kanssa. Menin hätäpäissäni ehdottamaan, että nähdään kahvilassa ja nainen suostui.

Mitä jos se haluaakin Latte Macchiaton ja parsakaali-aurajuustopiirakkaa? Viime palkasta on enää 2500 € tilillä, mitä jos joudun maksumieheksi. Olisi pitänyt ehdottaa, että mennään katselemaan maisemia Sellon parkkitalon katolle. Olisin ehkä voinut hakea Lidlistä pillimehut ja suolakeksipaketin. Haluaisiko joku tulla tilalleni treffeille? Nainen on kaunis, eikä ole vielä nähnyt minua livenä. 

Älä huoli! Hyvin nuo tulee menemään. Muista ilmaista fyysistä kiinnostusta heti alkuun. Lähetä vaikka intiimi rohkea kuva. Naiset pitävät sellaisesta. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2073/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffimiehissä minua ihmetyttää se, että eivätkö he tajua, että nainen joka sinne tulee, tekee samaa muidenkin miesten kanssa. Osa naisistakin haluaa vain satunnaista seksiä ilman sitoumuksia. Miehen pitää ymmärtää tällaisessa tilanteessa olevansa vain yksi lenkki pitkässä ketjussa miehiä - kannattaa käyttää kumia.

En oikein usko. Tähän mennessä kaikki kotiini tulleet naiset ovat tulleet eri maasta. Tällöin ne naiset säästävät hotellikulut. Yksi nainen oli ensimmäistä kertaa ulkomailla. Eräs toinen nainen oli juuri eronnut pitkästä suhteesta.

Eiköhän nuo ole valmiita kenen tahansa petiin jos on mahdollisuus saada eurooppalainen elintaso. 

Kaikilla heillä on ol

No ei kyllä kauhean paljoa jos ei hotelliin ole varaa. Majoitus on Suomessa edullista.

Pitää kyllä olla aivan täydellisen epätoivoinen jotta vieraan miehen luo menee vieraassa maassa

Hotelliyö ei ole mikään halpa. Se maksaa reilusti päälle sata euroa yö. Jos on viisi yötä hotellissa, niin samalla rahalla pääsisi viikoksi etelään lomalle.

Vierailija
2074/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttäytyä miellyttävällä tavalla niin sitten minua ei sellainen mies kiinnosta. Etsiköön itselleen jonk. En minä halua toisia treffejä miehen kanssa jonka mielestä minun pitäisi olla jotain muuta kuin olen. Seuran saamisessa ei minulla ole ongelmia, mutta kiinnostavan miehen löytäminen on vaikeaa. 

Eniten minua harmittaa juuri tuo kahvilatreffien tehottomuus. Jos kävisin kahvilatreffeillä, niin olisin vain yksi mies satojen muiden miesten joukossa, josta nirso nainen aina löytäisi jonkun vian, minkä perusteella mies menisi hylkyyn. Sama toistuisi uudestaan kerta toisensa jälkeen uuden naisen kanssa, mutta se vika, jonka nirso nainen löytäisi minusta ei välttämättä olisi se sama kuin edellisellä naisella. Tällöin menisi valtavan paljon effortia hukkaan täysin turhaan toimintaan.

Vierailija
2075/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelliyö ei ole mikään halpa. Se maksaa reilusti päälle sata euroa yö. Jos on viisi yötä hotellissa, niin samalla rahalla pääsisi viikoksi etelään lomalle.

Tuo on halpaa. Joku 120€ yöstä ja aamiaisesta on todella edullista. 

Ja ei pääse etelän lomalle 600€:lla, jollei sitten ota äkkilähtöä jonnekin ryysylään 2* torakkakoppiin. Jos haluaa viikon etelänloman vastaavan tasoisessa hotellissa kuin mitä Suomessa tuolla 120€ saa, niin kyllä siitä 1500-2000€ saa maksaa ihan vähintään. 

Suomen hotellit tosiaan ovat edullisia, siitä on aina välillä uutisissakin juttua, tämän tietää jos vähääkään maailman menoa seuraa tai matkustaa. 

Vierailija
2076/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua harmittaa juuri tuo kahvilatreffien tehottomuus. Jos kävisin kahvilatreffeillä, niin olisin vain yksi mies satojen muiden miesten joukossa, josta nirso nainen aina löytäisi jonkun vian, minkä perusteella mies menisi hylkyyn. Sama toistuisi uudestaan kerta toisensa jälkeen uuden naisen kanssa, mutta se vika, jonka nirso nainen löytäisi minusta ei välttämättä olisi se sama kuin edellisellä naisella. Tällöin menisi valtavan paljon effortia hukkaan täysin turhaan toimintaan.

Vielä tehottomampaa se on jos viet naisia jonnekin missä heillä on epämukavaa olla. Sellaisesta nyt ainakaan ole i

Ja nirsoushan tuossa tilanteessa on jo hyvä asia kun olet jo isoimman siivilän läpäissyt ja päässyt sinne treffeille. 

Vierailija
2077/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä tehottomampaa se on jos viet naisia jonnekin missä heillä on epämukavaa olla. Sellaisesta nyt ainakaan ole ei jatkoa seuraa. 

Ja nirsoushan tuossa tilanteessa on jo hyvä asia kun olet jo isoimman siivilän läpäissyt ja päässyt sinne treffeille, olet todennäköisesti jo 1/10 porukassa siinä vaiheessa. Nirso nainen tietää mitä haluaa ja sinulle mahdollisuus on annettu. Eli jos et kuse treffejä olemalla torvelo tai viemällä naista paikkaan jossa ei halua olla niin mahdollisuudet on jo todella hyvät.

Jos koskaan jatkoa ei tule niin sitten kannattaa miettiä mikä yhteinen tekijä niillä kaikilla treffeillä on. 

Vierailija
2078/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä koe että minun kuuluisi käytöstäni mitenkään muuttaa. Jos mies ei halua kahvilaan ja osaa siellä käyttä

Vielä tehottomampaa se on jos viet naisia jonnekin missä heillä on epämukavaa olla. Sellaisesta nyt ainakaan ole ei jatkoa seuraa. 

Ja nirsoushan tuossa tilanteessa on jo hyvä asia kun olet jo isoimman siivilän läpäissyt ja päässyt sinne treffeille, olet todennäköisesti jo 1/10 porukassa siinä vaiheessa. Nirso nainen tietää mitä haluaa ja sinulle mahdollisuus on annettu. Eli jos et kuse treffejä olemalla torvelo tai viemällä naista paikkaan jossa ei halua olla niin mahdollisuudet on jo todella hyvät.

Jos koskaan jatkoa ei tule niin sitten kannattaa miettiä mikä yhteinen tekijä niillä kaikilla treffeillä on. 

Kyllä se on vähintään 1/100 porukassa, jos kahvilatreffeille pääsee tai joutuu. Siksi kannattaakin valita eri tyyppisiä naisia, jotka suostuvat kävelytreffeille tai tekemään jotain aktiviteettia. Nämä naiset eivät ole läheskään niin nirsoja. Kahvilaan kannattaa mennä ainoastaan silloin kun tapaa aivan poikkeuksellisen helmen.

Vierailija
2079/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vähintään 1/100 porukassa, jos kahvilatreffeille pääsee tai joutuu. Siksi kannattaakin valita eri tyyppisiä naisia, jotka suostuvat kävelytreffeille tai tekemään jotain aktiviteettia. Nämä naiset eivät ole läheskään niin nirsoja. Kahvilaan kannattaa mennä ainoastaan silloin kun tapaa aivan poikkeuksellisen helmen.

Siis meniaat että naiset treffailevat keskimäärin sataa miestä ennen kuin tapaavat sellaisen jonka kanssa voi toivoa jatkoa? Tajuatko yhtään mitä sanot? 

Kyllä se top10% on paljon realistisempi. 

Vierailija
2080/2349 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen useammankin parin jotka on Tinderissä tavannut, niistä kaikki on käynyt _alle_ kymmenillä treffeillä. 3-6 tuntuu olevan yleinen. Ja kahvilassa tietysti, normaalituloista porukkaa kun ovat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän