Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?

Vierailija
07.08.2025 |

Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä. 

Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä. 

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena odotan panostusta tyyliin illallinen vasta, kun näyttää siltä, että molemmat haluaa ehdottomasti jatkaa tapailua, eikä kumpikaan deittaile muita. Haluaa siis satsata kunnolla juuri siihen tiettyyn tyyppiin. 

Musta ois vaan ihan painajaismaista istua fine diningia ja huomata, että toinen on todella vastenmielinen ja luotaan työntävä tyyppi. 

Jaa miksi? Nauttii ruuasta ja antaa tyypin jutella. Sitten ei vaan suostu toisiin treffeihin.

Tuon takia moni mies ei lähde treffeille ravintolaan tai kahviloihin. Elämä opettaa miestäkin.

Vierailija
142/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinuun pitäisi panostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies investoi treffeillä siihen, että nainen kiinnostuisi seksuaalisesti hänestä. Jos treffeillä on pelkkää keskustelua, niin naisen pitäisi maksaa miehelle siitä eikä päinvastoin.

Keskustelulla nainen vietellään - tai ei vietellä. Kaikilla ei puhelahjoja ole, jolloin on panostettava puitteisiin. Toki puitteista ei haittaa ole supliikeillekaan miehille, kunhan ei mene överiksi. Joku limusiini tai kuutamoserenadi olisi paitsi vaivaannuttavaa, myös ahdistavaa. Nainen haluaa tuntea olonsa vapaaksi, ei velvoitetuksi.  

Ei se ihminen muutu sen kiinnostavammaksi, vaikka juttelee hänelle limusiinin penkillä. Ehkä hetkeksi voi sokaistua. Mutta sitten totuus tulee esiin. 

Suhteissa pitää olla balanssi. Jos on vanha, ruma ja varakas, niin nuori, kaunis ja köyhä on täydellinen vastakappale.

Vierailija
144/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena odotan panostusta tyyliin illallinen vasta, kun näyttää siltä, että molemmat haluaa ehdottomasti jatkaa tapailua, eikä kumpikaan deittaile muita. Haluaa siis satsata kunnolla juuri siihen tiettyyn tyyppiin. 

Musta ois vaan ihan painajaismaista istua fine diningia ja huomata, että toinen on todella vastenmielinen ja luotaan työntävä tyyppi. 

Jaa miksi? Nauttii ruuasta ja antaa tyypin jutella. Sitten ei vaan suostu toisiin treffeihin.

Tuon takia moni mies ei lähde treffeille ravintolaan tai kahviloihin. Elämä opettaa miestäkin.

Opettaa mitä? Ettei pääse ekaa haastattelua pidemmälle? Ajattelettekos sitten, että sen haastattelun väliin jättämällä pärjää paremmin?

Vierailija
145/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi Amerikkalainen mies (jolla on varaa). Ne yleensä suunnittelee ja maksaa. 

Vierailija
146/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen treffit pitäisi olla sopivat henkilön tulotasoon. Joskus nuorempana olin treffeillä miehen kanssa, joka halusi välttämättä viedä minut syömään kolmen ruokalajin aterian Kappeliin. 

Sitä ennen tapasimme ja minusta tuntui, että juttu ei toimi. Sanoinkin tämän ja ehdotin ruokailun perumista. Mies halusi viedä minut syömään kuitenkin. Ateria viineineen maksoi yli satasen. Mies oli opiskelija! 

Ei tuntunut kivalta ottaa ateriaa vastaan. 

Älä yliajattele miehen puolesta. Jos sinua halutaan lahjoa niin ota lahja vastaan ja sano kiitos. Inhottavaa olla tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä, jotka elävät toisten päiden sisällä ja sepittävät sieltä tarinoita olevinaan totuuksina. Kunnon savolaista ja karjalaista touhua.

Vierailija
147/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies ole niin tahvo, että tarjoaisi täysin tuntemattomalle naiselle kalliita ensitreffejä. Treffit menevät kuitenkin suurella todennäköisyydellä puihin, ja rahat menevät vain Molokin kitaan. Ainoastaan tosielämästä treffeille pyydetylle naiselle voi maksaa myös ensitreffeillä, mutta silloin naisen laatu on varmistettu ennen treffejä.

Moolokin kitaan? Tuossa näkyy hyötyajattelu ja välineellisyys. Miehelle yhdessä viihtyminen treffeillä ei ole itseisarvo, vaan se, että saa joko naisen parisuhteeseen tai saa siltä seksiä. Tämä on syy, miksi ne treffit harvoin hauskoja on, kun läpi paistaa miehen pyrkimys ajaa sitä omaa hyväänsä sen sijaan että vietettäisiin rentoa ja iloista aikaa yhdessä ja tutustuttaisiin. Se tutustuminenkin on monelle miehelle tervanjuontia, kun tarvittaisiin vain pillu ja kodinhoitaja.

Sori mutta miesten keskusteluseurasta ei kyllä maksa kukaan, terapeutitkin ovat pääasiassa naisia. Keskustelkaa siellä autotalleissa ja golf-kentillä keskenänne vaan.

Vierailija
148/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettaa mitä? Ettei pääse ekaa haastattelua pidemmälle? Ajattelettekos sitten, että sen haastattelun väliin jättämällä pärjää paremmin?

Miehen pitää keksiä vaihtoehtoisia tapoja treffata. Low effort- ensitreffit tai kotitreffit pidemmän tutustumisen jälkeen.

Vierailija
149/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies ole niin tahvo, että tarjoaisi täysin tuntemattomalle naiselle kalliita ensitreffejä. Treffit menevät kuitenkin suurella todennäköisyydellä puihin, ja rahat menevät vain Molokin kitaan. Ainoastaan tosielämästä treffeille pyydetylle naiselle voi maksaa myös ensitreffeillä, mutta silloin naisen laatu on varmistettu ennen treffejä.

Moolokin kitaan? Tuossa näkyy hyötyajattelu ja välineellisyys. Miehelle yhdessä viihtyminen treffeillä ei ole itseisarvo, vaan se, että saa joko naisen parisuhteeseen tai saa siltä seksiä. Tämä on syy, miksi ne treffit harvoin hauskoja on, kun läpi paistaa miehen pyrkimys ajaa sitä omaa hyväänsä sen sijaan että vietettäisiin rentoa ja iloista aikaa yhdessä ja tutustuttaisiin. Se tutustuminenkin on monelle miehelle tervanjuontia, kun t

Sori mutta miesten keskusteluseurasta ei kyllä maksa kukaan, terapeutitkin ovat pääasiassa naisia. Keskustelkaa siellä autotalleissa ja golf-kentillä keskenänne vaan.

Ei miehiä kiinnosta keskustelu sinänsä kenenkään kanssa. Keskustelu on vain väline naisen saamiseksi tai sitten rahan hankkimiseksi työelämässä.

Vierailija
150/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mieluummin kokonaan yksin kuin tuhlaan aikaa kävelydeitti- tai muiden pihien miesten kanssa. Ja jos en ole kenellekään riittävän kiinnostava, että minua halutaan hemmotella ja myös käyttää rahaa, olen silloinkin tosiaan mieluummin yksin. Sen verran on kokemusta, että elämä miehen kanssa tulee helposti raskaaksi. Sen huomaa omassa olossakin, että odotettavissa oleva elinikä lyhenee. Harva mies tuo ihan "omana itsenään" (sellaisena kuin on asuessaan siinä poikamieskämpässä) ja elää tavallista arkeaan, mitään lisäarvoa naisen elämään.

Ei siis kaikki toki. On paljon ihania miehiä. Mutta tendenssi on tämmöinen. Miehet ovat sotkuisempia, vähemmän kiinnostuneita kulttuurista, tykkäävät lähinnä katsoa penkkiurheilua, huonompia puhumaan oikeista tunteistaan, itsekkäämpiä jne. keskimäärin. Ja sanon nyt vielä varalta kerran uudestaan, että on toki myös paljon ihania miehiä.

Vierailija
151/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri sinuun pitäisi panostaa?

Jos on kiinnostunut juuri hänestä, niin siksi. 

Vierailija
152/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille treffeille järjestin ilotulituksen ja sitten saunottiin mökillä. Viikon päästä muutettiin yhteen ja nyt 15 vuotta yhdessä.

Vierailija
153/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Aina voi suunnitella itte 😃

Minä suunnittelenkin joka päiväni itse. Ja tämän vuoksi tuo on se minimitso mikä miehellä pitää olla, että saa edes jalkansa oven väliin elämääni. Miksi nimittäin downgreidaisin?

Ja mistähän sinulle saataisiin sellainen mies, joka ihan omasta halustaan tarjoaa sinulle tapahtumarikkaan, hauskan ja kalliin treffi-illan? Ja samalla tietäen, että tuo on se minimitaso, jonka sinä voit armollisesti hyväksyä.

Kukapa edes haluaisi laittaa jalkaa ovesi väliin, jos vielä vedät sen oven lujaa kiinni? 

Vierailija
154/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla naisilla on yleensä hinnasto valmiina, niin ei tässä pitäisi olla ongelmaa, kun vain esität sen etukäteen. 

Vierailija
155/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mieluummin kokonaan yksin kuin tuhlaan aikaa kävelydeitti- tai muiden pihien miesten kanssa. Ja jos en ole kenellekään riittävän kiinnostava, että minua halutaan hemmotella ja myös käyttää rahaa, olen silloinkin tosiaan mieluummin yksin. Sen verran on kokemusta, että elämä miehen kanssa tulee helposti raskaaksi. Sen huomaa omassa olossakin, että odotettavissa oleva elinikä lyhenee. Harva mies tuo ihan "omana itsenään" (sellaisena kuin on asuessaan siinä poikamieskämpässä) ja elää tavallista arkeaan, mitään lisäarvoa naisen elämään.

Ei siis kaikki toki. On paljon ihania miehiä. Mutta tendenssi on tämmöinen. Miehet ovat sotkuisempia, vähemmän kiinnostuneita kulttuurista, tykkäävät lähinnä katsoa penkkiurheilua, huonompia puhumaan oikeista tunteistaan, itsekkäämpiä jne. keskimäärin. Ja sanon nyt vielä varalta kerran uudestaan, että on toki myös paljon ihania miehiä.

No mitä sitten kirjoittelet täällä? Harjoita itseksesi olemista kaikessa rauhassa.

Ei kukaan ole sinulle mitään velkaa. Ne ihanat miehet kyllä löytävät naisen nopeastikin, ja itsehän totesit, että niitä vähemmän ihania halua edes tavata.

Vierailija
156/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle, joka odottaa mieheltä rahankäyttöä seuran vastineeksi, on ihan erityinen nimikin.. se ei ole protestantti, mutta lähelle menee..

Vierailija
157/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiselle, joka odottaa mieheltä rahankäyttöä seuran vastineeksi, on ihan erityinen nimikin.. se ei ole protestantti, mutta lähelle menee.."

Ja se mies on nimeltä sugardaddy.

Asiahan on selvä kuin pläkki.

Vierailija
158/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille treffeille järjestin ilotulituksen ja sitten saunottiin mökillä. Viikon päästä muutettiin yhteen ja nyt 15 vuotta yhdessä.

Siinä tuli nopeasti kiinnostus ja halu jatkaa suhdetta. Hyvä asia.

Meillä alkoi samoin pitkä suhde. Ekatreffeillä mies tarjosi kotonaan ja minä tokatreffeillä tarjosin kotonani vielä runsaamman illallisen.

Seurustelu alkoi heti. Kihloihin 4 viikon kuluttua ensitapaamisesta. Yhteenmuutto 6 kk kuluttua eka tapaamisesta ja avioon 11 kk kuluttua eka tapaamisesta.

Yhteinen matka jatkuu jo lähemmäs 20 vuotta.

Että jos kumppania ootte vailla, niin ei kannata pihistellä ja pitää kukkaronnyöreistä kynsin hampain kiinni.

Vierailija
159/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana on vastavuoroisuus, jos kumppania ootte hakemassa.

Vierailija
160/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffitkö on tärkeät? Mielestäni on paljon tärkeämpää, että löytää kumppanin, jonka kanssa on hauskaa ja pärjää elämän polun mutkissa ja osaa viettää kivoja hyviä hetkiä.