Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?
Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä.
Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Kylmää todellisuutta:
Tyyppi pyysi ensitreffeille kotiinsa. Hän tarjosi kupin kahvia, josta ilahduin. Kahvikeskustelun alkaessa, hän sanoi, että sinähän voisit vähän siivoilla. Kuivat pyykit kaappeihin kuivaustelineeltä, tiskiä ja muuta pientä.
Hänen alle kouluikäiset olivat jo nukkumassa. Kello oli jotain ilta kahdeksan jälkeen.
Kiitin ystävällisesti kahvista ennen kuin sain sen kupillisen juotua, ja sanoin, että minun pitääkin jo lähteä. Näkyillään ( no ei näkyillä).
Minustako ehtoisa emäntä-koe loppui ennen kuin ehti alkaakaan.
Mitä ihmettä? Ja miten uskalsit mennä ensitreffeille hänen kotiinsa? Siis miten tämä siivoamisen ehdottaminen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan suhtautuvani negatiivisesti treffailuun ja treffimiehiin ja ärsyyntyväni koko aiheesta. Tietenkään kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin olen kahdessa aiemmassa viestissäni kuvaillut. Vikahan on minussa. Selvästi viihdyn paremmin ilman miestä, mutta siitä huolimatta annan yleisten arvojen ja miesten odotusten vaikuttaa niin, että olen vastahakoisesti suostunut treffeille ja jopa itse joskus nettideiteille hankkiutunut. Tosin silloin olen kertonut profiilissani, että etsin vain juttuseuraa, mutta jo pelkkä oleminen jollain saitilla käsitetään parinhauksi tai seksin etsimiseksi.
Olen huomannut, että minua alkaa vtuttaa jo se, että joku ehdottaa treffejä. Ehdottajan syyhän se ei ole, vtutus johtunee siitä että olen kiltti ja minun on vaikea tuottaa pettymyksiä ihmisille. Ja myös siitä, että tätä taipumustani mukautua ovat elämässäni miehet jo tarpeeksi käyttäneet hyväkseen. Koen, ett
Sä olet sekaisin. Kuka mies haluaa olla suhteessa naisen kanssa, joka on siinä vastentahtoisesti? Ei kukaan halua tapella kaiket päivät.
Ei vastentahtoinen suhde tarkoita tappelemista kaiket päivät. Monikin suhde on sellainen, että toinen haluaisi erota ja toinen nimenomaan ei.
Haluat sadun, miehen joka on nainen.
Suomalainen mies ei yleensä ole mikään treffiensuunnittelija, mutta muilla tavoin kelpo ja rehellinen tapaus.
Itse halusin ja sain Miehen, enkä mitään romanttista kohtausta näyttelevää velmua.
miksi tuntemattoman pitäisi panostaa mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies ole niin tahvo, että tarjoaisi täysin tuntemattomalle naiselle kalliita ensitreffejä. Treffit menevät kuitenkin suurella todennäköisyydellä puihin, ja rahat menevät vain Molokin kitaan. Ainoastaan tosielämästä treffeille pyydetylle naiselle voi maksaa myös ensitreffeillä, mutta silloin naisen laatu on varmistettu ennen treffejä.
Moolokin kitaan? Tuossa näkyy hyötyajattelu ja välineellisyys. Miehelle yhdessä viihtyminen treffeillä ei ole itseisarvo, vaan se, että saa joko naisen parisuhteeseen tai saa siltä seksiä. Tämä on syy, miksi ne treffit harvoin hauskoja on, kun läpi paistaa miehen pyrkimys ajaa sitä omaa hyväänsä sen sijaan että vietettäisiin rentoa ja iloista aikaa yhdessä ja tutustuttaisiin. Se tutustuminenkin on monelle miehelle tervanjuontia, kun tarvittaisiin vain pillu ja kodinhoitaja.
Mies investoi treffeillä siihen, että nainen kiinnostuisi seksuaalisesti hänestä. Jos treffeillä on pelkkää keskustelua, niin naisen pitäisi maksaa miehelle siitä eikä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi edellä, että ajatrelenko, että treffailu olisi kaupan käyntiä? Erinomainen kysymys! Mutta vaikea.
Yritän Jos olen toisesta oikeasti ja aidosti kiinnostunut niin totta kai haluaisin osata järjestäö sellaiset treffit, että toinen saattaisi harkita lähtevänsä toistekin viettämään aikaansa kanssani, ehkä jopa itse tuolloin olemaan aloitteen tekijänä.
En tietenkään kuvittele, että voisin toisen lahjoa ja ostaa puolelkeni. Päätös ja valinta jatkosta haluaako toinen myöhemmin kuulla tai nähdä minua ja olla mitenkään kanssani tekemisissä säilyy aina treffikumpoanillani
Mutta jos tarkoitukseni olisi vain, että saisin viettää aikaani naisen kanssa, ilman isompia haaveita tai toiveita yhteisestä tulevaisuudesta, niin kyllä silloin panostaisin vähemmän.
Kuitenkin oli kyse kummasta tahansa tavasta, niinvitse yrittäidin / haluaisin
Oletpa ilkeä ja kyyninen nainen. Tai tunnet vain outoja miehiä, itse vaikutat joka tapauksessa materialistilta.
Itse tunnen paljon kivoja miehiä, ja ihan ihmisten juttuja heilläkin on. Osalla keskinkertaiset, osalla hyvinkin kiinnostavat ja viihdyttävät. Nautin ihmisten seurasta <3
Tuollainen kohtelu pitää ansaita. Ellei nainen ole sitten tosi kaunis ja tasokas, ja mies haluaa tehdä vaikutuksen.
Mutta kuulostaa tosi yksipuoliselta. Itselle tulisi sellainen olo, että mitä olisi annettavaksi vastaan. En halua ottaa enempää kuin pystyn antamaan takaisin.
koita hommata töitä ja sitten työukkoo vaa
0/0 trolli.
Panosta ite ja tarjoa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastentahtoinen suhde tarkoita tappelemista kaiket päivät. Monikin suhde on sellainen, että toinen haluaisi erota ja toinen nimenomaan ei.
Missä todellisuudessa sinä oikein elät? Vastentahtoinen suhde on synonyymi konflikteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi edellä, että ajatrelenko, että treffailu olisi kaupan käyntiä? Erinomainen kysymys! Mutta vaikea.
Yritän Jos olen toisesta oikeasti ja aidosti kiinnostunut niin totta kai haluaisin osata järjestäö sellaiset treffit, että toinen saattaisi harkita lähtevänsä toistekin viettämään aikaansa kanssani, ehkä jopa itse tuolloin olemaan aloitteen tekijänä.
En tietenkään kuvittele, että voisin toisen lahjoa ja ostaa puolelkeni. Päätös ja valinta jatkosta haluaako toinen myöhemmin kuulla tai nähdä minua ja olla mitenkään kanssani tekemisissä säilyy aina treffikumpoanillani
Mutta jos tarkoitukseni olisi vain, että saisin viettää aikaani naisen kanssa, ilman isompia haaveita tai toiveita yhteisestä tulevaisuudesta, niin kyllä silloin panostaisin vähemmän.
Lässyn lää. Eivät naiset nauti miesten seurasta, juttujenne kuuntelu on kuin kaitsisi toisen lasta.
Sinun pitää tehdä ajasta naiselle merkittävää, anteliasta, tai hyödyllistä. Suurimmalla osalla miehistä ei ole muuta annettavaa kuin raha.
Lisään sivusta, että mieheltä voi saada myös hyvää seksiä ja tietynlaista arvonnousua ja turvaa sosiaalisissa tilanteissa, edellyttäen että mies osaa käyttäytyä ja näyttää arvostustaan. Miestä voi myös rakastaa, jos hän on hyvä ja aito ihminen. Paljon treffailleena olen vain sattunut törmäämään melko kökköihin miehiin, jotka eivät ilmaise tunnetta oikein mitään kohtaan eivätkä ole edes yleisellä tasolla sympaattisia ja lämpimiä. Juuri se omasta työstä paasaaminen tuntikausia kertoo tunnepuolen vajaudesta. Mitä annettavaa sellaisella ihmisellä on muille, joka on kiinnostunut vain itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmää todellisuutta:
Tyyppi pyysi ensitreffeille kotiinsa. Hän tarjosi kupin kahvia, josta ilahduin. Kahvikeskustelun alkaessa, hän sanoi, että sinähän voisit vähän siivoilla. Kuivat pyykit kaappeihin kuivaustelineeltä, tiskiä ja muuta pientä.
Hänen alle kouluikäiset olivat jo nukkumassa. Kello oli jotain ilta kahdeksan jälkeen.
Kiitin ystävällisesti kahvista ennen kuin sain sen kupillisen juotua, ja sanoin, että minun pitääkin jo lähteä. Näkyillään ( no ei näkyillä).
Mitä ihmettä? Ja miten uskalsit mennä ensitreffeille hänen kotiinsa? Siis miten tämä siivoamisen ehdottaminen tapahtui?
Tyyppi asui samoilla kulmilla kuin minä, ja tiesin, että hänellä on pienet lapsensa siellä isiviikonloppua viettämässä.
Siivoamisen ehdottaminen tapahtui kuten sen kerroin edellä.
Mistä sinut voi hakea? Olen komea ja tulen valkealla ratsulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin mielelläni viedä daamin Svenska Teaterniin ja sitten Savoyhin syömään vaikka ensitreffeillä. Mutta mutta sitten pitää olla oikeasti sen tasoinen daami että osaa pukeutua ja käyttäytyä edellämainittuihin paikkoihin sopivasti kuten minäkin osaan.
m46
Jos haluat naisen laittavan päälle kostyymin niin kostyymiraha etukäteen. Ei hän siitä mitään kostu että on siellä sinun trophynäsi, sinä siitä hyödyt.
Minä mitään kostyymiä tarkkoittanut vaan sitä että paikalle ei tulla leggingseissä, tunikassa ja linttaan astutuissa lenkkareissa että ei tarvitse myötähäpeää tuntea. Tällaisia on tullut pari kertaa vastaan treffeillä eikä mennyt jatkoon vaikka ihan nättejä ja mukavia olivat molemmat.
En itsekään laita pukua vaan kauluspaidan, chinos housut ja pikkutakin. Nahkakengät toki myös.
Sanotaan nyt vielä se että varmaan alle 35v henkilöiden unelmatreffit olisivat erilaiset kuin tämä oma ehdotukseni.
m46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmää todellisuutta:
Tyyppi asui samoilla kulmilla kuin minä, ja tiesin, että hänellä on pienet lapsensa siellä isiviikonloppua
Tuo on ihan sama, jos kasaisi remonttihommia odottamaan sopivaa miestä kotivierailulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huo.ra?
Onko ap perinteinen nainen? Vai miksi odotat miehiltä perinteistä käytöstä?
Lähteekö kukaan enää treffeille sen vuoksi että haluaa tutustua kumppaniehdokkaaseen ...
Ap on hakemassa jotain palvelijaa tai jonkun oudon näytelmän näyttelijää.
Eks se oo parempi että kumpikin maksaa omat kulunsa eikä oo toisen kupattavana / kuppaajana.
Moni mies olisi valmis panostamaan jos tällöin olisi varmuus kiihkeästä seksistä.
Lässyn lää. Eivät naiset nauti miesten seurasta, juttujenne kuuntelu on kuin kaitsisi toisen lasta.
Sinun pitää tehdä ajasta naiselle merkittävää, anteliasta, tai hyödyllistä. Suurimmalla osalla miehistä ei ole muuta annettavaa kuin raha.