Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?

Vierailija
07.08.2025 |

Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä. 

Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä. 

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ensitreffeillä kukkia (tinder)mieheltä. Minusta se oli vaivaannuttavaa. Entä jos en olisikaan miellyttänyt häntä, olisin vaikka feikannut kuvissa? Olisiko siitä huolimatta tyrkännyt kukat mulle? No ei siinä niin käynyt, tapailimme kyllä yhden kesän, mutta oli pakko torpata hänet, kun hän alkoi suunnitella yhteenmuuttoa parin kk kuluttua tapaamisesta.

Vierailija
162/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen köyhyyttä laittaa satoja euroja jonkun random naikkosen nahkoihin ihan vain siinä toivossa, että ehkä näkee toisen kerran. Sitten kun jo seurustellaan tai muuten on alkanut käymään ns vakavemmaksi, niin sitten toki ymmärrän tällaiset treffit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sugardaddymeet.com/ (parisuhdettakin hakeville)

Vierailija
164/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mieluummin kokonaan yksin kuin tuhlaan aikaa kävelydeitti- tai muiden pihien miesten kanssa. Ja jos en ole kenellekään riittävän kiinnostava, että minua halutaan hemmotella ja myös käyttää rahaa, olen silloinkin tosiaan mieluummin yksin. Sen verran on kokemusta, että elämä miehen kanssa tulee helposti raskaaksi. Sen huomaa omassa olossakin, että odotettavissa oleva elinikä lyhenee. Harva mies tuo ihan "omana itsenään" (sellaisena kuin on asuessaan siinä poikamieskämpässä) ja elää tavallista arkeaan, mitään lisäarvoa naisen elämään.

Ei siis kaikki toki. On paljon ihania miehiä. Mutta tendenssi on tämmöinen. Miehet ovat sotkuisempia, vähemmän kiinnostuneita kulttuurista, tykkäävät lähinnä katsoa penkkiurheilua, huonompia puhumaan oikeista tunteistaan, itsekkäämpiä jne. keskimäärin. Ja sanon nyt vielä varalta kerran uudestaan, että on toki myös paljon ihania m

Naiselle, joka odottaa mieheltä rahankäyttöä seuran vastineeksi, on ihan erityinen nimikin.. se ei ole protestantti, mutta lähelle menee..

Ei rahan (pelkästään), vaan myös rahan. Anteliaisuus on tärkeä ominaisuus läheisessä suhteessa. Itselläni on ihan riittävästi rahaa sinänsä, joten siitä ei ole kysymys. Aika paljon on nykyään miehiä, jotka odottavat, että nainen elättää heidät.

Vierailija
165/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie naisen sydämeen käy vatsan kautta ja kastikkeesta kokki tunnetaan. Mutta jos polttaa kastikkeen pohjaan se kertoo yleensä siitä että on rakastunut 😁

Vierailija
166/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mieluummin kokonaan yksin kuin tuhlaan aikaa kävelydeitti- tai muiden pihien miesten kanssa. Ja jos en ole kenellekään riittävän kiinnostava, että minua halutaan hemmotella ja myös käyttää rahaa, olen silloinkin tosiaan mieluummin yksin. Sen verran on kokemusta, että elämä miehen kanssa tulee helposti raskaaksi. Sen huomaa omassa olossakin, että odotettavissa oleva elinikä lyhenee. Harva mies tuo ihan "omana itsenään" (sellaisena kuin on asuessaan siinä poikamieskämpässä) ja elää tavallista arkeaan, mitään lisäarvoa naisen elämään.

Ei siis kaikki toki. On paljon ihania miehiä. Mutta tendenssi on tämmöinen. Miehet ovat sotkuisempia, vähemmän kiinnostuneita kulttuurista, tykkäävät lähinnä katsoa penkkiurheilua, huonompia puhumaan oikeista tunteistaan, itsekkäämpiä jne. keskimäärin. Ja sanon nyt vielä varalta kerran uudestaan, että on toki myös paljon ihania m

No mitä sitten kirjoittelet täällä? Harjoita itseksesi olemista kaikessa rauhassa.

Ei kukaan ole sinulle mitään velkaa. Ne ihanat miehet kyllä löytävät naisen nopeastikin, ja itsehän totesit, että niitä vähemmän ihania halua edes tavata.

Osallistuin vain keskusteluun. Ja ei olekaan velkaa, ei todellakaan. Enkä toisaalta minä myöskään kenellekään miehelle mitään velkaa.

Vierailija
167/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mieltä ylentävää panostaa ensitreffeihin suomalaisen naisen kanssa, kun puolet peruvat tapaamisen muutamaa tuntia etukäteen. Ja toisia ei koskaan tule.

Vierailija
168/168 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut ensitreffeillä kukkia (tinder)mieheltä. Minusta se oli vaivaannuttavaa. Entä jos en olisikaan miellyttänyt häntä, olisin vaikka feikannut kuvissa? Olisiko siitä huolimatta tyrkännyt kukat mulle? No ei siinä niin käynyt, tapailimme kyllä yhden kesän, mutta oli pakko torpata hänet, kun hän alkoi suunnitella yhteenmuuttoa parin kk kuluttua tapaamisesta.

On tuossakin ongelma. Kukat ei paljon maksa, mitä ihmeen vaivaannuttavaa on siinä, jos mies haluaa olla herrasmies. 

Jotkut suominaiset on sellaisia juntteja että morjes.