Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?

Vierailija
07.08.2025 |

Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä. 

Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä. 

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa treffit Ikeaan ja Biltemaan olisi tosi hyvät. Siellä on kaikenlaista tavaraa. Kodin perustarpeistoa. Näkisi, että onko samat toiveet ja halut tulevaisuudelle. Ostetaanko parisänky vai kaksi erillistä sänkyä. 

Vierailija
122/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää seksiä? Seksi on hemmottelua. Tuntuu hyvältä myös pillussa jos sinussa ei ole jotain vikaa ja et ole huono sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi edellä, että ajatrelenko, että treffailu olisi kaupan käyntiä?  Erinomainen kysymys! Mutta vaikea.

Yritän  Jos olen toisesta oikeasti ja aidosti kiinnostunut niin totta kai haluaisin osata järjestäö sellaiset treffit, että toinen saattaisi harkita lähtevänsä toistekin viettämään aikaansa kanssani, ehkä jopa itse tuolloin olemaan aloitteen tekijänä.

En tietenkään kuvittele, että voisin toisen lahjoa ja ostaa puolelkeni. Päätös ja valinta jatkosta  haluaako toinen myöhemmin kuulla tai nähdä minua ja olla mitenkään kanssani tekemisissä säilyy aina treffikumpoanillani 

Mutta jos tarkoitukseni olisi vain, että saisin viettää aikaani naisen kanssa, ilman isompia haaveita tai toiveita yhteisestä tulevaisuudesta, niin kyllä silloin panostaisin vähemmän.

Kuitenkin oli kyse kummasta tahansa tavasta, niinvitse yrittäidin / haluaisin

Niin.Nainen varmasti pettyy, jos odottaa, että annan hänelle rahaa tai olisin, jotenkin treffiemme aikana, jotenkin eityisen hyödyllinen, mitä tämä hyötyminen sitten tarkoittaakin.

Sen sijaan toivon ja yritänkin olla ja käyttäytyä niin, että naisella olisi treffiemme aikana enimmäkseen mukavaa ja luontevaa olla oma itsensä ilman, että meistä kummalkekaan jäisi mielikuvaksi, että häne kanssaan täytyi, jotenkin erityisesti yrittää ja pingittaa.

Ehkä tällaiseen välittömyyteen luonnollisuuteen  ja mutkattomuuteen ilman huomattavan isoja rahallisia  panostuksia on yksi syy miksi olen parhaillaan sinkku.

Mutta parempi sekin kuin se, että toiselle jäisi mielikuva, minusta että leveilin rahoillani (jota minulla ei ole edes viittä miljoinaa) tai että se, että olisin muka pitänyt toista niin halpana, että luulllen voivani ostaa hänet itselleni.

Treffit, jioissa vainbtoinennon äänessä tao jossa toinen kyselee ja toinen vastailee kuin haastattelussa tai missä toinen vastailee korkeintaannparin sana lauseilla jatanattabkedkustelua eteenpäin ovat helposti aika tylsät. - Vaikka myöhemmin hiljaisemmat hetket toisen rinnalla olivatkin enempi luonnollisia kuin vaivaannuttavia; aina ei kummankaan tarvitse olla äänessä. 

Sinkkumies

Vierailija
124/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule tyttökulta, ei suomalaiset miehet suunnittele mitään hienoja treffejä :D Ainoastaan ulkomaalaiset, machokulttuureista tulevat miehet tekevät näin, mutta odottavat sitten joko seksiä treffien päätteeksi tai että vaihdat uskontoa ja menet heti heidän kanssaan naimisiin ja alat tekemään lapsia, laittamaan kotia ja hoitamaan anoppia.

Vierailija
125/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuitenkaan tule yhtään sellainen fiilis, että olet itse laiska ja haluat päästä helpolla?

Vierailija
126/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvää kuitenkin on että sinussa ei ole mitään vikaa vaikka olet täysin perässä vedettävä lapanen. Vika on vain ja ainoastaan miehessä.

Äitiiiii! Yhyyyhyhyy naiset kiusaa!

Vierailija
127/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule tyttökulta, ei suomalaiset miehet suunnittele mitään hienoja treffejä :D Ainoastaan ulkomaalaiset, machokulttuureista tulevat miehet tekevät näin, mutta odottavat sitten joko seksiä treffien päätteeksi tai että vaihdat uskontoa ja menet heti heidän kanssaan naimisiin ja alat tekemään lapsia, laittamaan kotia ja hoitamaan anoppia.

Siksipä treffit Biltemaan on oikein hyvät. Siellä on kaikenlaisia työkaluja. Kiinnostavaa, miten niitä voisi käyttää. Jokainen työkalu on muotoiltu mahdollisimman toimivaksi. Joku on suunnitellut värit ja pakkaukset.

Vierailija
128/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kyllä miehet vieneet syömään jopa ihan ekoilla treffeillä ja tarjonneet kaiken pitkän kaavan mukaan. Tämä oli ennen Tinder-aikaa, kun oltiin muissa nettideittipalveluissa. En kokenut velvollisuudekseni jatkaa tapailua tai mennä sänkyyn, vaikka toinen panostikin huomattavasti ensitapaamiseen. Tarjouduin aina maksamaan oman osuuteni. Miesten kommentti oli aina, että kai nyt herrasmies tarjoaa kun on kutsunutkin.

No, ennen oli ennen ja nyt on nyt. Kahvitreffejä on tainnut olla kaikki ensimmäiset treffit viimeisten kymmenen, viidentoista vuoden aikana. Maailma muuttuu.

Vierailija
129/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rakas ihminen on ihan sama mitä tehdään kun ollaan yhdessä. 

Miten treffityyppi voi olla rakas ihminen?

Rakas ihminen on vakikumppani.

Vierailija
130/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpähän se on sillä tavalla, että NAINEN on laiska, jos ei jaksa kävellä. 

Vierailija
131/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpähän se on sillä tavalla, että NAINEN on laiska, jos ei jaksa kävellä. 

Ei saa kiusata mamman pikkuinkkeliä!

Vierailija
132/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan välittömästi poikki, jos treffeillä nainen ei jaksa hengästymättä juosta kymppiä rauhallisella 9 km/h keskinopeudella. En halua mitään laiskuria.

Vierailija
133/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa treffit Ikeaan ja Biltemaan olisi tosi hyvät. Siellä on kaikenlaista tavaraa. Kodin perustarpeistoa. Näkisi, että onko samat toiveet ja halut tulevaisuudelle. Ostetaanko parisänky vai kaksi erillistä sänkyä. 

Naiselle parisänky sillä nukkuu lasten kanssa ja miehelle 90cm runkopatja autotalliin tietysti.

Vierailija
134/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä suomimies tekee? Kutsuu irtopanolle kotiinsa kävelytreffien jälkeen.

En sinuna hirveästi solvaisi toisten kulttuurien tapoja.

Vierailija
135/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää seksiä? Seksi on hemmottelua. Tuntuu hyvältä myös pillussa jos sinussa ei ole jotain vikaa ja et ole huono sängyssä.

Joo, tällaisia treffejä saa prostituuteilta hintaan 200-500e. Koko yö joku tonni pari. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
136/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan välittömästi poikki, jos treffeillä nainen ei jaksa hengästymättä juosta kymppiä rauhallisella 9 km/h keskinopeudella. En halua mitään laiskuria.

Hyvä, kuormajuhtien ja orjien onkin parempi tapailla toisiaan. 

Minä suostun treffeille vain miehen kanssa joka lähettää ovelleni auton hakemaan minut treffipaikalle ja palauttaa myös kotiin. 

Vierailija
137/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on rakas ihminen on ihan sama mitä tehdään kun ollaan yhdessä. 

Miten treffityyppi voi olla rakas ihminen?

Rakas ihminen on vakikumppani.

Miehet eivät tajua että se on se pikkuvauvan rooli olla rakas ja 24/7 yhdessä äidin kanssa, tehdä kaikki tämän kanssa. 

Miehen rooli on tehdä työtä ja providata. Jos on tosi hyvä niin sitten vain nostaa rahoja ja viettää aikaa vaimon kanssa. Jos ei niin sitten pitää tyytyä työkaverien seuraan.

Vierailija
138/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kuormajuhtien ja orjien onkin parempi tapailla toisiaan. 

Minä suostun treffeille vain miehen kanssa joka lähettää ovelleni auton hakemaan minut treffipaikalle ja palauttaa myös kotiin. 

Oletko invalidi?

Vierailija
139/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena odotan panostusta tyyliin illallinen vasta, kun näyttää siltä, että molemmat haluaa ehdottomasti jatkaa tapailua, eikä kumpikaan deittaile muita. Haluaa siis satsata kunnolla juuri siihen tiettyyn tyyppiin. 

Musta ois vaan ihan painajaismaista istua fine diningia ja huomata, että toinen on todella vastenmielinen ja luotaan työntävä tyyppi. 

Jaa miksi? Nauttii ruuasta ja antaa tyypin jutella. Sitten ei vaan suostu toisiin treffeihin.

Vierailija
140/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen etsimään sokerideittipalstalta.

Eikö tosiaan ole olemassa MITÄÄN välimuotoa? Joko sokerideittaillaan miljonääriä tai sitten pitää tyytyä mieheen, joka ei halua edes kahvilaaan, vaikka nainen maksaisi oman kahvinsa. Ja sitten vielä ulistaan jostain miesten yksinäisyysepidemiasta... Hohhhoijaakkaaa.

Biltema tai Ikean 1€ kahvi on monelle miehelle kipuraja. Enemmänkin voisi maksaa, jos olisi varmuus siitä, että nainen on kiinnostunut seksuaalisesti miehestä.

Kyllä mulle kelpaisi se Ikean kahvi, jos mies olisi komea ja hauska 😄

Kertoo hyvin myös, että mies ajattelee taloudellisesti. Ikeasta on hinta- laatusuhde kohdillaan. Voisimme kierrellä siellä katsomassa esim. sohvia. Kolahtaisiko maut yksiin. 

Ikeassa on luontevaa keskustella samalla kun kiertelee tavarataloa. Jos natsaa hyvin, voi mennä kahvilaan syömään vielä pehmiksetkin 😀