Miksi kahvilatreffit on joillekin ensitapaamiseen ehdoton turn off?
Niitä melontoja, keilausta, kynttiläillallisia ehtii sittenkin kun ensin lyhyesti nähty ja tietää haluaako tutustua lisää.
Itse tapaan deitin suht matalalla kynnyksellä. Turhaa käyttää viikkoja viestittelyyn, varsinkin kun molemmat asuu samassa kaupungissa, etäsuhteisiin en ala. Vartin live-tapaaminen kertoo paljon enemmän kuin 2 viikon viestittely. Sekin kertoo minulle paljon, jos deitti ei halua kahvilaan.
Kommentit (140)
No homma menee heti pieleen jos pitää tavata paikassa, joka ei itselle ole normaaliympäristö, tulee heti feikki fiilis. Joku baari paljon parempi, näkee samalla millaiset juomatavat toisella on ja miten käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon järkevämpää on ensin tutustua video puhelujen avulla. Sitten tavataan suoraan jommankumman kotona, ja jättää ne typerät kahvilatapaamiset kokonaan väliin.
Kuka hullu tapaa ensi kerran kotona?? Tai mökillä. Varsinkin kesällä miehet kutsuu mökille saunomaan, en tajuu
Olet väärässä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta, ja tekee kaikkensa, jotta nainen viihtyisi tämän tyyppisillä treffeillä.
Joskus jopa ilmastointiteipin, nippusiteiden ja jätesäkkien avulla.
Ensitreffit aina julkiselle paikalle! Koskee kaikkia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon järkevämpää on ensin tutustua video puhelujen avulla. Sitten tavataan suoraan jommankumman kotona, ja jättää ne typerät kahvilatapaamiset kokonaan väliin.
Kuka hullu tapaa ensi kerran kotona?? Tai mökillä. Varsinkin kesällä miehet kutsuu mökille saunomaan, en tajuu
Olet väärässä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta, ja tekee kaikkensa, jotta nainen viihtyisi tämän tyyppisillä treffeillä.
Jos huonosti käy, nainen löytää itsensä paloiteltuna maakellarista
Tällöin palkinto on ollut se kuuluisa Darwinin palkinto. Onnittelut voittajalle! Me muut sovimme treffit kahvilaan.
Minulle ensitreffit kahvilassa olisi suorastaan painajainen. Siinä yrität ventovieraiden tai ehkä jopa tuttujen kuullen tutustua uuteen ihmiseen parisuhdemielessä. Menee jäykäksi, jos pitää olla varuillaan. Ehdottomasti aina kävelytreffit ensimmäiseksi. Myöhemmin voi piipahtaa siellä kahvilassa, kun ollaan jo tuttuja ja juttu luistaa. Jos nainen ei missään nimessä halua liikkua edes normaalin kävelyn vertaa, ei hän olisi sopiva minulle ja tällä jo saisi karsittua sellaiset pois.
Sporttitreffit olisi kammotus. En ole ollenkaan liikunnallinen. Tykkään kyllä uida, mutta en mene treffeille uima-altaaseen.
Naisilla on niin helppoa et on turha nurista mistään. Kermaperse naiset on hemmoteltu pilalle kun parisuhteen ja seksin saaminen on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järjestänyt yli kymmenen kotitreffiä. Ne ovat onnistuneet loistavasti. Olen saanut naisen onnelliseksi joka kerta. Se vaati vain pidempää tutustumista WhatsAppissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järjestänyt yli kymmenen kotitreffiä. Ne ovat onnistuneet loistavasti. Olen saanut naisen on
Kotitreffimies onkin ollut aktiivisena palstalla koko päivän. En suosittele antamaan edes puhelinnumeroa entuudestaan tuntemattomalle, deittisovellus on turvallisempi tapa viestiä alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on juuri niiden kahvilatreffien idea, että selviää kuinka luontevaa toisen kanssa on jutella. Myös katsekontakti, eleet, puhetapa yms. Jos näissä ei oikein synny yhteyttä ja luontevuutta, niin ei tarvitse tavata sen enempää. Myös pääsee lähtemään kohteliaasti tilanteesta pois. Joku aktiviteetti pitää lusia huonossa tapauksessa loppuun, vaikea poistua kesken luontevasti.
Yleensä ensimmäisellä tapaamisella ei ehdi tulla oikeaa kuvaa toisesta ihmisestä, jos ei ole puhuttu videopuheluita sitä ennen. Siitä syystä ne kahvilatreffit epäonnistuvat niin usein.
Kyllä tunnin kahvilatreiffeillä saa jo varsin hyvän kuvan siitä ihmisestä ja siinä näkee hyvin ihmisen keskustelutaidot, elekielen ja ylipäätään sen energian mikä siitä ihmises
Jos viidessä minuutissa pystyt sen sanomaan, niin se perustuu vain miehen ulkonäköön.
Ei, vaan kuten jo aiemmin mainitsin, kyse on enemmän siitä, millaista energiaa miehestä huokuu. Joidenkin seurassa on vain heti alusta asti hyvä ja luonteva olla, se ei liity ulkonäköön vaan fiilikseen, jonka toinen antaa. Tottakai myöhemmin voi tulla esiin piirteitä, joista en pidä, mutta yleensä tunnistan aika nopeasti, jos en viihdy jonkun seurassa. Henkilö, jonka kanssa en viihdy, on usein totinen, passiivinen eikä osaa kunnolla keskustella ja se käy kyllä ilmi melko nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on juuri niiden kahvilatreffien idea, että selviää kuinka luontevaa toisen kanssa on jutella. Myös katsekontakti, eleet, puhetapa yms. Jos näissä ei oikein synny yhteyttä ja luontevuutta, niin ei tarvitse tavata sen enempää. Myös pääsee lähtemään kohteliaasti tilanteesta pois. Joku aktiviteetti pitää lusia huonossa tapauksessa loppuun, vaikea poistua kesken luontevasti.
Yleensä ensimmäisellä tapaamisella ei ehdi tulla oikeaa kuvaa toisesta ihmisestä, jos ei ole puhuttu videopuheluita sitä ennen. Siitä syystä ne kahvilatreffit epäonnistuvat niin usein.
Kyllä tunnin kahvilatreiffeillä saa jo varsin hyvän kuvan siitä ihmisestä ja siinä näkee hyvin ihmisen keskustelutaidot, elekielen
Ei, vaan kuten jo aiemmin mainitsin, kyse on enemmän siitä, millaista energiaa miehestä huokuu. Joidenkin seurassa on vain heti alusta asti hyvä ja luonteva olla, se ei liity ulkonäköön vaan fiilikseen, jonka toinen antaa. Tottakai myöhemmin voi tulla esiin piirteitä, joista en pidä, mutta yleensä tunnistan aika nopeasti, jos en viihdy jonkun seurassa. Henkilö, jonka kanssa en viihdy, on usein totinen, passiivinen eikä osaa kunnolla keskustella ja se käy kyllä ilmi melko nopeasti.
Samaa mieltä. Ihan jo ihmisen elekieli kertoo äärettömän paljon.
Olen ehdottomasti kahvilatreffien ja/tai työpäivän lounastreffit. Jälkimmäinen siitä vielä parempi, että molempien on "pakko" palata töihin, joten ei tule mitään vaivautunutta "olisko tää jo tässä" -fiilistä.
Korona-aikana kävin kävelytreffeillä, niissä ei kyllä kauheesti tullut katseltua toisen ilmeitä kun vierekkäin tallailtiin.
Nykyinen suhde alkoi kahvilatreffeillä.. jotka venyi yli viisituntisiksi kun oli niin hyvä fiilis molemmilla :)
Vierailija kirjoitti:
Minulle ensitreffit kahvilassa olisi suorastaan painajainen. Siinä yrität ventovieraiden tai ehkä jopa tuttujen kuullen tutustua uuteen ihmiseen parisuhdemielessä. Menee jäykäksi, jos pitää olla varuillaan. Ehdottomasti aina kävelytreffit ensimmäiseksi. Myöhemmin voi piipahtaa siellä kahvilassa, kun ollaan jo tuttuja ja juttu luistaa. Jos nainen ei missään nimessä halua liikkua edes normaalin kävelyn vertaa, ei hän olisi sopiva minulle ja tällä jo saisi karsittua sellaiset pois.
No ei kai ensitreffeillä nyt mitään erityisen noloja asioita puhella muutenkaan ihan normaalia jutustelua, joten en ymmärrä miksi muiden ihmisten läsnäolo olisi niin suuri ongelma. Eikä niitä muita siellä kiinnosta jonkun mattimeikäläisen deittailut ellet nyt joku superjulkkis ole. Mulle taas olisi punainen lippu, jos toinen pelkää muita ihmisiä noin paljon ja se karsisi mulla epäsopivat pois.
Vierailija kirjoitti:
Läskit mammat alapeukuttaa sinänsä ihan fiksua kommenttia. Kukin etsiköön itselleen sopivalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos seurueeseen liittyy sinulle ennestään tuntematon kiinnostava nainen, uskallatko jutella hänelle? Tai kenellekään, jos joku kuulee?
Vierailija kirjoitti:
No homma menee heti pieleen jos pitää tavata paikassa, joka ei itselle ole normaaliympäristö, tulee heti feikki fiilis. Joku baari paljon parempi, näkee samalla millaiset juomatavat toisella on ja miten käyttäytyy.
No ei se kahvila nyt mikään erityisen epänormaali ympäristö ole. Kai olet joskus kahvipöydän ääressä istunut, eipä se nyt sen kummempaa ole. Itselleni olisi myös huolestuttavaa, jos deittikumppani on niin rajoittunut, ettei pysty olemaan uusissa ympäristöissä. Pikemminkin haluan kumppanin, joka suhtautuu uusiin asioihin ennakkoluulottomasti ja innostuneesti, oli se sitten bhutanilainen ravintola tai kävely tulisilla hiilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnin kahvilatreiffeillä saa jo varsin hyvän kuvan siitä ihmisestä ja siinä näkee hyvin ihmisen keskustelutaidot, elekielen
Ihastut joko narsistiin, joka pystyy heti esittämään viettävää tai sitten multideittaajaan, jolla on paljon kokemusta naisten treffaamisesta, joka on tuonut miehelle kovan itseluottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit mammat alapeukuttaa sinänsä ihan fiksua kommenttia. Kukin etsiköön itselleen sopivalla tavalla.
Kun heti alat nimittelemään kun joku on eri mieltä kanssasi, se kertoo huomattavasti enemmän sinusta kuin niistä alapeukuttajista.
Olen naimisissa, mutta ennen kuin olin varattu, tykkäsin käydä nimenomaan kävelytreffeillä. Ja nyt kun muistelen, niin syy oli koronassa. Jos jäisin vielä sinkuksi, niin suosisin kävelytreffejä ihan siitäkin syystä, että haluaisin liikunnallisesti edes jokseenkin yhtä aktiivisen kumppanin. Tällä hetkellä niin sanotusti tyydyn kompromissiin lähinnä siitä syystä, että meillä on yhteinen perhe. Olisi typerää repiä lasten perhettä hajalle vain sen takia, että toinen on eräänlainen tietokoneperuna. Mutta perheen perustamisen jälkeen ja jos joskus vielä sinkkuuntuisin, en haluaisi enää, että kumppani on perästä vedettävä liikunnan ja liikkumisen suhteen. Juon toki kahviakin, mutta kahviloissa käyn aika harvoin. Preferoisin liikkuvaa sorttia ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä ehdottomasti. Sisarukseni koulukaveri meinasi päästä hengestään treffeillä, kun meni ventovieraan miehen luokse. Tyyppi oli sitonut ja yrittänyt saada hengiltä. Aina treffit julkiselle paikalle niin, että pois pääsee vaivatta jos treffikumppani paljastuu sekopääksi.
Seurustelin nuorempana tällaisen ihmisen kanssa. Hän ei halunnut kahvilasta mitään, vaikka olisin tarjonnut. Oli ankeaa, olisi pitänyt erota aiemmin.