Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kahvilatreffit on joillekin ensitapaamiseen ehdoton turn off?

Vierailija
07.08.2025 |

Niitä melontoja, keilausta, kynttiläillallisia ehtii sittenkin kun ensin lyhyesti nähty ja tietää haluaako tutustua lisää.

Itse tapaan deitin suht matalalla kynnyksellä. Turhaa käyttää viikkoja viestittelyyn, varsinkin kun molemmat asuu samassa kaupungissa, etäsuhteisiin en ala. Vartin live-tapaaminen kertoo paljon enemmän kuin 2 viikon viestittely. Sekin kertoo minulle paljon, jos deitti ei halua kahvilaan.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E juo kahvia enkä todellakaan halua mennä maksamaan ökykallista kaakaota. Kävely tai puisto on parasta, puistoonkin voi ottaa eväät mukaan.

Pihien kanssa ei kannata ruveta mihinkään. Ökykallis kaakao kertoo aika paljon.

Vierailija
102/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies  joka  vinkuu ensitreffeillä naista kotiinsa on joko pihi,sosiaalisesti kömpelö tai haluaa pillua. Kaikki nuo ovat iso punainen lippu.

Kaikki naiset eivät tajua edes tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E juo kahvia enkä todellakaan halua mennä maksamaan ökykallista kaakaota. Kävely tai puisto on parasta, puistoonkin voi ottaa eväät mukaan.

Jep, meetvursti-kananmunavoileipiä ja maitoa lasipullossa.

Vierailija
104/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku härkäjuoksu tai benji-hyppy olisi ok.

Tai laskuvarjohyppy tai liitovarjokurssi. Öö joku kävely tai potkupallon perässä juoksentelu? Halojaa

Laskuvarjohyppydeitti olisi omasta mielestäni aivan huippu! Tosin kannattaa kyllä etukäteen selvittää mitä deittikumppani on mieltä asiasta.

Ei kai? Koneesta ulos vaan.

Vierailija
105/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kuulua prosenttiporukkaan, jos pystyy täysin hintoja katselematta laittaa rahansa mihinkä sattuu miten sattuu. Oma palkkani on keskiarvoa korkeampi ja olen käyttänyt mm. omaan ulkomaanreissuuni (yhteen, kesti 3 viikkoa) reilu 5000 euroa kokonaisuudessaan, mutta en silti tuhlaile tyhmiin ja mielestäni liian hintaviin ja turhiin asioihin. Kaakao kahvilassa olisi sellainen. Vain järkeä käyttämällä ne rahat riittävät niihin asioihin, joihin todella haluaa rahansa käyttää. Käyttämällä rahansa mihin tahansa ja varsinkin ihan vain siitä syystä, ettei vaikuta köyhältä, päätyy vain maksuhäiriörekisteriin loppuelämäkseen. Ellei tosiaan kuulu prosenttijengiin.

Vierailija
106/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon järkevämpää on ensin tutustua video puhelujen avulla. Sitten tavataan suoraan jommankumman kotona, ja jättää ne typerät kahvilatapaamiset kokonaan väliin.

Kuka hullu tapaa ensi kerran kotona?? Tai mökillä. Varsinkin kesällä miehet kutsuu mökille saunomaan, en tajuu

Olet väärässä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta, ja tekee kaikkensa, jotta nainen viihtyisi tämän tyyppisillä treffeillä.

Joskus jopa ilmastointiteipin, nippusiteiden ja jätesäkkien avulla. 

Ensitreffit aina julkiselle paikalle! Koskee kaikkia sukupuolia. 

Olen järjestänyt yli kymmenen kotitreffiä. Ne ovat onnistuneet loistavasti. Olen saanut naisen on

Millä tavalla olet tehnyt naiset joka kerta onnellisiksi?

Vierailija
107/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon järkevämpää on ensin tutustua video puhelujen avulla. Sitten tavataan suoraan jommankumman kotona, ja jättää ne typerät kahvilatapaamiset kokonaan väliin.

Kuka hullu tapaa ensi kerran kotona?? Tai mökillä. Varsinkin kesällä miehet kutsuu mökille saunomaan, en tajuu

Olet väärässä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta, ja tekee kaikkensa, jotta nainen viihtyisi tämän tyyppisillä treffeillä.

Olen käynyt yli sadan naisen kanssa treffeillä

Ymmärrän tämän toki, mutta jos käyt esim vaikka tinderissä miehen kanssa viikkoja todella paljon keskusteluja niin jollain tavalla niistä saat väkisin jonkinlaisen kuvan miehestä, jos hän on jotenkin tyly niin tulee se jossain vaiheessa esille. Minulle kesällä yksi nainen väitti että miehen kanssa ei voi tavata kotona, koska miehellä on aina jokin taka-ajatus siihen, mutta ei todellakaan ole. Olen tällekkin kesää istunut monen naisen luona ensitreffeillä ja on saatettu istua monta tuntia pelkästään kahvitellen ja jos joku se on ollut niin nainen on hypännyt poislähtiissä eteisessä kaulaan kiinni ja halunnut suudella ja halailla. Itse myös jo ennen treffejä sovin naisen kanssa että jos tuntuu että nyt ala häipyy, ei e se juttu nii näyttää vain oven suuntaan nii poistun, koskaan ei ole vielä niin tapahtunut, mutta tottakai reilu pitää olla. Jos tämän päivän treffikumppani ei oo se oikea niin hän voi olla jollekkin toiselle täydellinen ja itelle joku toinen. M40

Vierailija
108/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kuulua prosenttiporukkaan, jos pystyy täysin hintoja katselematta laittaa rahansa mihinkä sattuu miten sattuu. Oma palkkani on keskiarvoa korkeampi ja olen käyttänyt mm. omaan ulkomaanreissuuni (yhteen, kesti 3 viikkoa) reilu 5000 euroa kokonaisuudessaan, mutta en silti tuhlaile tyhmiin ja mielestäni liian hintaviin ja turhiin asioihin. Kaakao kahvilassa olisi sellainen. Vain järkeä käyttämällä ne rahat riittävät niihin asioihin, joihin todella haluaa rahansa käyttää. Käyttämällä rahansa mihin tahansa ja varsinkin ihan vain siitä syystä, ettei vaikuta köyhältä, päätyy vain

Toki, jos käyt joka viikko treffeillä eri ihmisen kanssa. Ite en viitsisi laukata treffeillä noin usein.

Vierailija
109/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska esim kahvilat, ravintolat ovat juuri niitä ahdistavia ympäristöjä joissa on niin vaike jutella avoimesti kuin olla ja voi. En ymmärrä ollenkaan miksi hitossa mennä treffeille uuden ihmisen kanssa paikkaan jossa helposti vain istuu hiljaa sen vartin tai puolituntia odottaen että mennään paikkaan jossa voi avoimesti ja vapaasti keskustella ja ottaa selvää minkälainen ihminen on kyseessä. Enemmän saa selville illan tekstailun perusteella kuin kahvilassa tai ravintolassa. M40

Jos kahvila ja ravintola on epämukava paikka niin missä sitten viihdyt? Meneekö pubi, cocktailbaari ja viinibaari samaan kategoriaan? Entäs huvipuisto, picnic, taidenäyttely, karaokebaari, seinäkiipeily, benjihyppy?

Vierailija
110/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, meetvursti-kananmunavoileipiä ja maitoa lasipullossa.

Maitua on kyllä pakko olla, poika kesällä joi hotellissa kaikkien ihmisten kahvimaitut🤣 ihmettelin mistä se maitua löysi🤭

Vierailija
111/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niitä ihmisiä, joka voisi höpöttää itsestään tai vaikka puuta heinää asiasta kuin asiasta yksin ja jos treffikumppanillakin on jokin jäätyminen meneillään, on paljon helpompaa ja mukavampaa olla treffeillä jossain muualla, vaikka siellä kävelyllä. 

Minulle jäätyiväisyyteen taipuvainen kumppani ei olisi sopiva. Miten tuollaisen saisi ikinä mukaan kaveriporukan rietoihin tai sukujuhliin

Vierailija
112/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit on lähtökohtaisesti väkinäinen tapa tutustua. Ihan henkilökohtaista, miten tuota sitten haluaa muokata...

Vierailija
113/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kuulua prosenttiporukkaan, jos pystyy täysin hintoja katselematta laittaa rahansa mihinkä sattuu miten sattuu. Oma palkkani on keskiarvoa korkeampi ja olen käyttänyt mm. omaan ulkomaanreissuuni (yhteen, kesti 3 viikkoa) reilu 5000 euroa kokonaisuudessaan, mutta en silti tuhlaile tyhmiin ja mielestäni liian hintaviin ja turhiin asioihin. Kaakao kahvilassa olisi sellainen. Vain järkeä käyttämällä ne rahat riittävät niihin asioihin, joihin todella haluaa rahansa käyttää. Käyttämällä rahansa mihin tahansa ja varsinkin ihan vain siit

Vaikka kävisin treffeillä vain kerran kuukaudessa, en mielellään maksaisi esimerkiksi siitä ylihintaisesta ja itselleni täysin turhasta kaakaosta. Ja olen nainen.

Vierailija
114/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla mies joutuu miettimään turvallisuuttaan jos menee naisen kotiin.

Niin juuri. Siksi kotitreffimiehen satuja ei kannata uskoa. Voi olla, että Sarin luona odottaakin Kari, Jari ja jesari. 

Vierailija
115/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilasta  on helpompi  poistua jos mies on humalassa, tuijottaa tissejä tai on muuten creepy. Tarvittaessa ulkopuoliset auttaa. Mutta miehen kotona on täysin sen tissien tuijottajan armoilla.

Vierailija
116/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kuulua prosenttiporukkaan, jos pystyy täysin hintoja katselematta laittaa rahansa mihinkä sattuu miten sattuu. Oma palkkani on keskiarvoa korkeampi ja olen käyttänyt mm. omaan ulkomaanreissuuni (yhteen, kesti 3 viikkoa) reilu 5000 euroa kokonaisuudessaan, mutta en silti tuhlaile tyhmiin ja mielestäni liian hintaviin ja turhiin asioihin. Kaakao kahvilassa olisi sellainen. Vain järkeä käyttämällä ne rahat riittävät niihin asioihin, joihin todella haluaa rahansa käyttää. Käyttämällä rahansa mihin tahansa ja varsinkin ihan vain siitä syystä, ettei vaikuta köyhältä, päätyy vain

Aika heikosti on asiat, jos hakee parisuhdetta, eikä voi treffeihin panostaa edes yhden "ökykalliin" kaakaon verran. Millainen tulevaisuus odottaa tuollaisen ihmisen kanssa? Raha-asioiden kanssa ainakin voi tulla todella vaikeaa.

Vierailija
117/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niitä ihmisiä, joka voisi höpöttää itsestään tai vaikka puuta heinää asiasta kuin asiasta yksin ja jos treffikumppanillakin on jokin jäätyminen meneillään, on paljon helpompaa ja mukavampaa olla treffeillä jossain muualla, vaikka siellä kävelyllä. 

Minulle jäätyiväisyyteen taipuvainen kumppani ei olisi sopiva. Miten tuollaisen saisi ikinä mukaan kaveriporukan rietoihin tai sukujuhliin

Taas hyvin mustavalkoista ja lapsellistakin asennoitumista. Olen toisinaan jäätyvää sorttia, mutta minä olen yleensä lähipiiristäni se, joka on vaivatta ja innoissaan menemässä ja tekemässä. Ja spontaaneista seikkailuista vasta pidänkin, samoin kyläilystä. Ihmisistä on ihan oikeasti turha vetää noin karkeita yleistyksiä ja johtopäätöksiä, koska ihmiset ovat paljon monimutkaisempia kokonaisuuksia. Toki tiettyihin asioihin voi vetää yhtäläisyyksiä, esim. empatiakyvyttömän kanssa saa todennäköisemmin kokea jonkilaista ja jonkinasteista väkivaltaa.

Vierailija
118/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kuulua prosenttiporukkaan, jos pystyy täysin hintoja katselematta laittaa rahansa mihinkä sattuu miten sattuu. Oma palkkani on keskiarvoa korkeampi ja olen käyttänyt mm. omaan ulkomaanreissuuni (yhteen, kesti 3 viikkoa) reilu 5000 euroa kokonaisuudessaan, mutta en silti tuhlaile tyhmiin ja mielestäni liian hintaviin ja turhiin asioihin. Kaakao kahvilassa olisi sellainen. Vain järkeä käyttämällä ne rahat riittävät niihin asioihin, joihin todella haluaa rahansa käyttää. Käyttämällä rahansa mihin tahansa ja varsinkin ihan vain siit

Ja taas todella putkinäköisiä ja tyhmiä yleistyksiä :D. Vaikka en haluaisi treffeillä tuhlata rahaa itselleni tyhmään asiaan, niin olen esimerkiksi kustantanut ulkomaanreissuja entisille kumppaneilleni lahjaksi (tietäen tietysti, että he pitivät niistä). Ja olen lähtenyt kumppanini kanssa sellaisille festareille, jotka eivät itseäni musiikillisesti kiinnostaneet ja viihdyin oikein hyvin, koska olin rakastamani ihmisen kanssa. 

Vierailija
119/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heretic-leffassa kaksi uskovaista naista koputtaa ystävällisen oloisen miehen ovelle, heidät kutsutaan sisään puhumaan jumalasta ja ovat kohta lirissä.

Ei ikivä vieraan miehen luokse!

Vierailija
120/140 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies  joka  vinkuu ensitreffeillä naista kotiinsa on joko pihi,sosiaalisesti kömpelö tai haluaa pillua. Kaikki nuo ovat iso punainen lippu.

Olet todella pahasti väärässä. Mies palkitsee naisen rohkeuden tekemällä naisen olevan niin mukavaksi kuin osaa. Sinulla pitää olla vain kärsivällisyyttä esitutustua mieheen ensin somessa  videopuheluilla. Suurin osa niistäkin epäonnistuu kun jompikumpi toteaa, ettei tämä ole sopiva. Mutta kun päästään oikeaan tapaamiseen, niin se on läpihuutojuttu. Silloin ei mene aikaa tai rahaa hukkaan johonkin kahvilatapaamisiin. On helpompi esitutustua somessa kotisohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän