Käytiin eilen ostamassa opiskelijanuoremme pakastin/jääkaappi/kuivakaapit täyteen ruokaa
Useampi saturainen kului kun ostettiin kaikki pesuaineet ja hygieniatuotteet samalla.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
"Olen eläkkeellä oleva opettaja joka on voinut jopa sinua aikanaan opettaa. Noinko vanhempasi tosiaan opettivat sinua käyttäytymään?"
Nyt ei keskustella sinusta narsisti.
Ja sun taustat ei ketään kiinnosta.
"Asiallisesta" argumentonnistasi päätellen oma koulutaustasi tuntuu olevan apukoulu.
Pienet on kaapit jos muutamalla satkulla täyteen saitte.
Joillekin rakkaus on sama kuin ruuan tunkeminen lapsen kurkkuun. Se näkyy kyllä sitten lapsen painossa ja kyvyttömyydessä käsitellä tunteitaan muuten kuin syömällä ne alas.
Kaikki vois ottaa mallia. :)
Voi myös käydä täyttämässä vähävarasen tutun kaapit. Jos on varaa siis.
Yleensä yliopiston syyslukukausi alkaa vasta syyskuun alussa, elokuussa ollaan vielä kesätöissä, jos niitä on saatu. Fukseille voi olla orientaatioviikon jo elokuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen eläkkeellä oleva opettaja joka on voinut jopa sinua aikanaan opettaa. Noinko vanhempasi tosiaan opettivat sinua käyttäytymään?"
"Asiallisesta" argumentonnistasi päätellen oma koulutaustasi tuntuu olevan apukoulu.
*argumentoinnistasi
Oikeesti ihana kuulla tällasia välillä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erityisopettaja autistisille. Mut tää aloitus ei koske mun eikä sun koulutusta arvon autisti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä yliopiston syyslukukausi alkaa vasta syyskuun alussa, elokuussa ollaan vielä kesätöissä, jos niitä on saatu. Fukseille voi olla orientaatioviikon jo elokuun lopulla.
Ja ruokakaapit saa täyttää jo ennen kuin opiskelu alkaa. Opiskelija asuu jo ennen opiskelun alkamista asunnossaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on todellinen narstistinen peruskoulun keskeyttänyt hullu täällä vastailemassa. Nauretaan kaikki akateemiset yhdessä hänelle🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erityisopettaja autistisille. Mut tää aloitus ei koske mun eikä sun koulutusta arvon autisti.
Et ole, opettajat osaavat käyttäytyä ja olla haukkumatta muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on todellinen narstistinen peruskoulun keskeyttänyt hullu täällä vastailemassa. Nauretaan kaikki akateemiset yhdessä hänelle🤣
Sinä et päässyt edes normaalikouluun autisti. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ihana kuulla tällasia välillä. <3
Kunpa kaikilla olisi mahdollisuus auttaa mutta kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpas!
Sivistynyt ihminen ei käyttäydy kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-akateemiset täällä kateellisina raivoaa meille akateemisille😆
Mistähän akateemisille pitäs olla kateellinen? en keksi ensimmäistäkään syytä.
Siitä, että on pystynyt opiskelemaan enemmän kuin peruskoulun ja amiksen.
Jep sehän se kertookin paljon. Sekin yksi tohtoriopiskelija tappoi just vanhempansa Jykylässä. Sellaisia sieltä yliopistoista tulee, pää sekoo jos ei ole jo ollut mennessä sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-akateemiset täällä kateellisina raivoaa meille akateemisille😆
Mistähän akateemisille pitäs olla kateellinen? en keksi ensimmäistäkään syytä.
Siitä, että on pystynyt opiskelemaan enemmän kuin peruskoulun ja amiksen.
Jep sehän se kertookin paljon. Sekin yksi tohtoriopiskelija tappoi just vanhempansa Jykylässä. Sellaisia sieltä yliopistoista tulee, pää sekoo jos ei ole jo ollut mennessä sekaisin
Sekopäitä löytyy jokaisesta yhteiskuntaluokasta.
Helpompi antaa rinnakkaiskortti käyttötilille.
Ei meillä nuori edes keksisi, mitä pakastimeen pitäisi ostaa. Yliopistolla on halpa ruokala, kotona jääkaapissa on aamiaistarpeita, pakastimessa tuskin mitään. Opiskellessa elämä on kodin ulkopuolella.
"Sivistynyt ihminen ei käyttäydy kuten sinä."
Autistille pitää panna luu kurkkuun. Ei se muuten pysy ketjun aiheessa.
Mikä on oma koulutuksesi?