Käytiin eilen ostamassa opiskelijanuoremme pakastin/jääkaappi/kuivakaapit täyteen ruokaa
Useampi saturainen kului kun ostettiin kaikki pesuaineet ja hygieniatuotteet samalla.
Kommentit (143)
Hyvä. Elokuu onkin monelle opiskelijalle 0 tulokuukausi.
Hyvää työtä, mekin teemme samaa, lisäksi maksamme laskuja, koska meillä on siihen mahdollisuus. Mm. puhelin, vakuutukset, sähköt, matkakortti vuodeksi yms.
Teit saman aloituksen jo eilen, lopeta jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Onko yliopistoon menossa?
Kyllä, opinnot jatkuvat yliopistossa.
Jahas. On se hyvä kun rikkaitten pentuja hyysätään. Köyhien ja pienituloisten lapset ottavat lainan ja elää kituuttavat itse.
Älä huoli, nuori tietää miten saa nopsaan rahaa jottei nälkä yllätä.
Tuo on kyllä ärsyttävää. Vanhemmat eivät jätä rauhaan, vaikka nuori on jo yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työtä, mekin teemme samaa, lisäksi maksamme laskuja, koska meillä on siihen mahdollisuus. Mm. puhelin, vakuutukset, sähköt, matkakortti vuodeksi yms.
...no nyt on kullannupulla sitten varaa rännittää koko opintotuki tai vetää se viivana...
Vierailija kirjoitti:
Teit saman aloituksen jo eilen, lopeta jankutus.
Se poistettiin ennen kuin ehdin lukea vastaukset, harmillisesti. Tein siksi uuden avauksen. Ei ole pakko lukea ketjua, jos se ärsyttää.
ap
Minusta tuo lapsen käyttäminen kaupassa oli yksi parhaista jutuista, joita vanhempana pystyin tekemään ja nautin siitä kovasti. Lapsillekin jäi siitä hyviä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun alussa? Omien opinnot jatkuvat vasta syyskuussa, mikä tiedekunta/yliopisto aloittaa jo nyt?
Onpa kova nuori syömään kun eilen teitte saman asian ja nyt jo kaapit tyhjinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...no nyt on kullannupulla sitten varaa rännittää koko opintotuki tai vetää se viivana...
Ehkä teillä kasvatettu noin, meillä ei pahemmin käytä alkoholia eikä käytä huumeita. Mutta jokainen tyylillään.
Olisin itse loukkaantunut verisesti, jos vanhempani olisi tehnyt noin opiskellessani. Tosin sitten vähän eri asia, jos opiskelija on itse ollut mukana valitsemassa, mitä ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, sori
Kiinnosti näköjään sen verran, että avasit ketjun, luit aloituksen ja kirjoitit kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, hänestä on siis kasvamassa kunnon kansalainen! Tervetuloa valiojoukkoomme
Itsekehulta vaikuttaa. Hyvä asia mutta miksi tulit kertomaan?
Vierailija kirjoitti:
Jahas. On se hyvä kun rikkaitten pentuja hyysätään. Köyhien ja pienituloisten lapset ottavat lainan ja elää kituuttavat itse.
Rikkaitten pentuja? Ohhoh.
En kyllä ole rikas, mutta käyn kyllä töissä.
ap
Ei kiinnosta, sori