Naisena sanon suoraan tämän eli yhteiskunta alistaa miehiä ja hyysää naisia
Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla.
Miehiä vaaditaan kaikkea. Pitäisi olla pitkä, komea, menestynyt, hauska, itsevarma, kunnianhimoinen, tunteellinen muttei liikaa, maskuliininen muttei toksinen... lista on loputon. Yksikin "virhe", niin nainen pyyhkii oikealle seuraavaan. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa. Riittää että on nainen.
Lisäksi miehiä syyllistetään ihan kaikesta: jos puhuu liikaa, on dominoiva. Jos ei puhu tarpeeksi, on kylmä ja etäinen. Jos tekee aloitetta, "häiritsee". Jos ei tee aloitetta, "ei ole kiinnostunut". Miten mies voi voittaa tällaisessa pelissä?
Ja katsokaa nyt miten systeemi kohtelee miehiä esimerkiksi avioeroissa, huoltajuuskiistoissa tai perheväkivaltatapauksissa. Nainen saa lähes automaattisesti sympatian, tuen ja oletuksen uhrin roolista kun mies taas joutuu todistamaan syyttömyytensä. Missä tasa-arvo? Miehet myös joutuvat armeijaan sukupuolensa takia, miksi armeija ei voisi olla myös miehille vapaaehtoinen?
Niin, ja sitten vielä tämä "my body, my choice" -meininki. Koko lisääntymisoikeus on 100 % meidän naisen hallussa. Miehen oikeudet? Niitä ei ole. Jos nainen päättää pitää lapsen, mies on elatusvelvollinen vaikka ei olisi halunnut koko lasta. Jos nainen päättää abortin, miehellä ei ole sanaakaan sanottavana.
Tätä kaikkea katsellessa voin sanoa rehellisesti, että en ihmettele, että miehet alkaa vetäytyä sivuun, eivätkä halua enää parisuhteita tai perhettä. Miehiä ei enää arvosteta vaan heitä vaaditaan, käytetään hyväksi ja sen jälkeen haukutaan, jos eivät enää jaksa pelata mukana.
Kommentit (408)
5/10 tason mies voi saada korkeintaan 5/10 tason naisen kun taas 5/10 tason nainen voi saada vähintään 5/10 tason miehen.
Vierailija kirjoitti:
Palstaincel-ruikuttajan vuodatus taas näin vaihteeksi keskellä viikkoa.
Sinä se et lopeta. Etkä löydä naista. Etkä saa matcheja Tinderissä.
Voi voi.
Mitenhän sitä sais ruikuttamalla Vauvapalstalla ja uhriutumalla koko maailman muuttumaan.
Ainakin kannattaa kokeilla.
Mieluummin kuin tekis jotain tolle kuvottavalle luonteelleen, josta kaikki tuo kateus, katkeruus ja naisettomuus johtuu.
Paljastit, ettei sinulla ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään joka asiassa lietsotaan vastakkainasettelua?
Siksi, että tällä palstalla nyt vaan sattuu olemaan sellainen narsisti tai sosiopaatti, joka nauttii ruikuttamisesta ja syyllistämisestä.
Ukkorukka ei osaa edes maskata niin hyvin, että sais kenenkään koukkuun ja on yksin eikä kestä sitä.
Joka päivä, milloin hän joutuu itse kokkaamaan ruokansa, käymään kaupassa, pesemään pyykkinsä, maksamaan 100% laskunsa, siivoamaan tai tyydyttämään itse itsensä, hän uhriutuu ja syyttää yhteiskuntaa ja naisia siitä, ettei saa huijattua itselleen kotiorjaa ja sängyn lämmittäjää.
Sikisi ja vain siksi.
Vain yksi hullu tätä jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa...........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä valkoinen heteromies, maailman suurin uhri!
Nykyään valkoinen heteromies joka syö lihaa ja ajaa polttomoottoriautolla on tämän maailman pahin rikollinen.
Miten sinua arjessasi mitenkään syytetään? Käydessäni tankkaamassa kukaan ei ole ikinä kritisoinut autoani. Ruokakaupassa kukaan ei ole ikinä kommentoinut ostoksiani. Ravintolassa kukaan ei ole ikinä kommentoinut valintojani.
Ainoa kerran kun ruokavalintaani on joku kommentoinut, niin kyseessä oli toinen vlakoinen lihaasyövä polltomoottoriautoua ajava heteromies, joka totesi hänen maksaessa lounaan ei mitään kasvisruokaa oteta. Mietin lounasbuffassa, että kasvislasagne näytti oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en näe asiaa noin.
Oletkin vanha ja rupsahtanut yh mamma 😁
No niin olen ja siksi koen olevani suurempi uhri kuin valkoinen heteromies.
Rupsahtanut yh mamma VS valkoinen heteromies.
Miehet on kotona ajettu tiskiräteiksi. Vaimojen määräämä tasavertaisuus ei ole kuin alistamista.
Sitten ei ole miehen ja naisen kohtaamiseen edes kaunista tapaa. Naiset syyttää ja mies alistuu. Härnäävät miehiä kaikella ja aiheuttavat mustasukkaisuutta.
Tässä nainen jo vanhempi ja seurannut aikakausia.
Vierailija kirjoitti:
Naisena hyvinkin. Trolli. 🤣
Viikonloppu tulossa niin pitäähän sitä yrittää! Tässä riittää "keskusteltavaa" ensi viikoksikin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostuin tulevasta miehestäni, koska hän sai minut nauramaan. Olisi ihan kauheaa olla parisuhteessa umpimielisen tosikon kanssa.
Hyvällä huumorintajulla on tullut kaadettua kymmeniä naisia.
No niin, siinäpä on hyvä ja ilmainen neuvo jokaiselle naisenpuutetta valittavalle palstamiehelle. Kun naisia saa noin helpolla mukaan, niin miksette toimi samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en näe asiaa noin.
Oletkin vanha ja rupsahtanut yh mamma 😁
Uliuliincel
Niin ja yksinhuoltajat naiset varsinkin aina räksyttämässä. No sitä vapautta saa eroamalla, mutta miksi yhä räksytystä?
Taas "naisena sanon"... Näinköhän olet nainen taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kotona ajettu tiskiräteiksi. Vaimojen määräämä tasavertaisuus ei ole kuin alistamista.
Sitten ei ole miehen ja naisen kohtaamiseen edes kaunista tapaa. Naiset syyttää ja mies alistuu. Härnäävät miehiä kaikella ja aiheuttavat mustasukkaisuutta.
Tässä nainen jo vanhempi ja seurannut aikakausia.
Siksipä jo tuhannet suomalaismiehet ovat etsineet itselleen naiselliset naiset vaimot Aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostuin tulevasta miehestäni, koska hän sai minut nauramaan. Olisi ihan kauheaa olla parisuhteessa umpimielisen tosikon kanssa.
Hyvällä huumorintajulla on tullut kaadettua kymmeniä naisia.
No niin, siinäpä on hyvä ja ilmainen neuvo jokaiselle naisenpuutetta valittavalle palstamiehelle. Kun naisia saa noin helpolla mukaan, niin miksette toimi samoin?
Ei huumorintajulla, kunnollisuudella ja mukavuudella naisia saa vaan naisia saadaan rahalla ja statuksella.
Jos mies on vaikkakin raksamies 3000e/kk palkalla mutta hän on just hyvä mies sydämestä niin ei se naisia saa.
Jos mies on taas lääkäri tai lakimies 6000e/kk palkalla mutta hän on täys m u lk ku luonteeltaan niin naisia se saa, hänellä on naisia jopa jonoksi asti.
Miksi näin?
Taas näitä mukamas naisena sitä ja tätä, sinä veikko voit jo ihan omana itsenäsi näitä typeriä mielipiteitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet nainen niin minä olen joulupukki. :D
Millä tapaa yhteiskunta vaatii miehiltä hauskuutta ja komeutta? Naurahdin tuolle ääneen.
Ja totta kai lisääntyminen on naisen hallussa kun se lapsi kasvaa naisen sisällä. Pilin päälle kumi niin lapsia ei tule, siinä on se miehen päätös.
Mene kasvamaan. Lue uudelleen ap:n hieno kirjoitus. On hirveää katsoa mihin nuoret naiset on aivopesty, Yle ja HS pääarkkitehteina. Minä reuhaan tästä ehkä liikaa, koska omat tyttöni eivät ole vaarassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään joka asiassa lietsotaan vastakkainasettelua?
Siksi, että tällä palstalla nyt vaan sattuu olemaan sellainen narsisti tai sosiopaatti, joka nauttii ruikuttamisesta ja syyllistämisestä.
Ukkorukka ei osaa edes maskata niin hyvin, että sais kenenkään koukkuun ja on yksin eikä kestä sitä.
Joka päivä, milloin hän joutuu itse kokkaamaan ruokansa, käymään kaupassa, pesemään pyykkinsä, maksamaan 100% laskunsa, siivoamaan tai tyydyttämään itse itsensä, hän uhriutuu ja syyttää yhteiskuntaa ja naisia siitä, ettei saa huijattua itselleen kotiorjaa ja sängyn lämmittäjää.
Sikisi ja vain siksi.
Vain yksi hullu tätä jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa...........
Joko sä sait tyttäresi muuton tehtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää valtaa aivan väärin, jos naiset olisivat älykkäitä ja empaattisia niin silloin ne ei kohtelisi miestä huonosti. Naiset eivät enää anna edes mahdollisuutta tavikselle koska naiset omasta tasosta riippumatta haluaa juurikin sen alfan.
Suurin osa tavismiehistä on parisuhteessa naisen kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?
Niin, mutta kun ne onkin niitä tavinaisia, jotka ovat pariutuneet tavismiesten kanssa.
Tämä idiootti haluaa instabeben, jonka vois sitten alistaa kotiorjaksi.
Ja instabeben pitää olla neitsyt, ettei palstaincelin kehnot seksitaidot tule esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet nainen niin minä olen joulupukki. :D
Millä tapaa yhteiskunta vaatii miehiltä hauskuutta ja komeutta? Naurahdin tuolle ääneen.
Ja totta kai lisääntyminen on naisen hallussa kun se lapsi kasvaa naisen sisällä. Pilin päälle kumi niin lapsia ei tule, siinä on se miehen päätös.
Mene kasvamaan. Lue uudelleen ap:n hieno kirjoitus. On hirveää katsoa mihin nuoret naiset on aivopesty, Yle ja HS pääarkkitehteina. Minä reuhaan tästä ehkä liikaa, koska omat tyttöni eivät ole vaarassa!
Kerrotko mihin nuoret naiset on sinusta aivopesty? Oma tytär täyttää ensi vuonna 18 ja en koe häntä mitenkään aivopestyn yhteiskunnan toimesta.
Ei me haeta mitään. Vain miehet kuvittelevat että 1m1n on hyvä järjestys. Naisista suurin osa on tyytyväisiä sinkkuna ja jotkut sitten uhrautuvat kaitsemaan niitä lentäjälääkäreitä. Jos kuvittelet, että edes pieni osa näistä mallikansalaisliitoista on onnellisia, olet väärässä.