Naisena sanon suoraan tämän eli yhteiskunta alistaa miehiä ja hyysää naisia
Tämä ei ehkä ole se mielipide, jota odotetaan naiselta, mutta sanonpahan silti: nykyinen yhteiskunta kohtelee miehiä kuin toisen luokan kansalaisia, ja me naiset päästään aivan liian helpolla.
Miehiä vaaditaan kaikkea. Pitäisi olla pitkä, komea, menestynyt, hauska, itsevarma, kunnianhimoinen, tunteellinen muttei liikaa, maskuliininen muttei toksinen... lista on loputon. Yksikin "virhe", niin nainen pyyhkii oikealle seuraavaan. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa. Riittää että on nainen.
Lisäksi miehiä syyllistetään ihan kaikesta: jos puhuu liikaa, on dominoiva. Jos ei puhu tarpeeksi, on kylmä ja etäinen. Jos tekee aloitetta, "häiritsee". Jos ei tee aloitetta, "ei ole kiinnostunut". Miten mies voi voittaa tällaisessa pelissä?
Ja katsokaa nyt miten systeemi kohtelee miehiä esimerkiksi avioeroissa, huoltajuuskiistoissa tai perheväkivaltatapauksissa. Nainen saa lähes automaattisesti sympatian, tuen ja oletuksen uhrin roolista kun mies taas joutuu todistamaan syyttömyytensä. Missä tasa-arvo? Miehet myös joutuvat armeijaan sukupuolensa takia, miksi armeija ei voisi olla myös miehille vapaaehtoinen?
Niin, ja sitten vielä tämä "my body, my choice" -meininki. Koko lisääntymisoikeus on 100 % meidän naisen hallussa. Miehen oikeudet? Niitä ei ole. Jos nainen päättää pitää lapsen, mies on elatusvelvollinen vaikka ei olisi halunnut koko lasta. Jos nainen päättää abortin, miehellä ei ole sanaakaan sanottavana.
Tätä kaikkea katsellessa voin sanoa rehellisesti, että en ihmettele, että miehet alkaa vetäytyä sivuun, eivätkä halua enää parisuhteita tai perhettä. Miehiä ei enää arvosteta vaan heitä vaaditaan, käytetään hyväksi ja sen jälkeen haukutaan, jos eivät enää jaksa pelata mukana.
Kommentit (408)
Naiset vaan vaatii miehiltä kaikkea ja mies saa sitten palkinnoksi naiselta seksiä tai nainen "alistuu" miehelle. Näin parinvalinta toimii ja näin sukupuoliroolit toimii.
Alistumisella tarkoitan että nainen tottelee miestä ja tekee esim kotityöt jne.
Koetteks te jotka ootte ihan maanisesti seksin tai treffien tai parisuhteen perään tai sitä vaille, samoin muitakin asioita kohtaan?
Esim Onko sillä jännällä, komealla lääkärillä vaikka sellasta ruokaa kotona, mihin ei oo varaa ja sit se hiertää, et perkele helppoohan se on ku on rapuja mitä syyä, ei sitä ilman lentolupakirjaa ja laatikkoleukaa kehtaa lähtee ees kauppaan.
Voi olla vaikeeta, jos aamusta iltaan on mielessä toisten erinomaisuus.
Toisekseen, ei voi olla niin vaikeeta saada naida, jos se on se ainoo päämäärä.
Hei, sinä valkoinen heteromies, maailman suurin uhri!
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat miehiltä aivan liikaa, tämä johtaa siihen että tavismiehet ei enää kelpaa naisille ja just ne pullukat ja suht rumat hakee myös niitä miesmallilentäjälääkäreitä
Aivan kuin ne rumat, epämielyttävät alistajat ja lyhyet miehet hakevat vain niitä instabebejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en näe asiaa noin.
Oletkin vanha ja rupsahtanut yh mamma 😁
Aika väsynyttä. Miehillä on avioeroissa ja huoltajuuksissa ihan samat oikeudet kuin naisillakin. Asevelvollisuus on ainoa miehiä koskeva yhteiskunnallinen velvollisuus. Kaikki muut kuvitellut vaatimukset on miesten itsensä keksimiä.
Näin miehenä olen salaa kateellinen jo kauan sitten edesmenneille papoilleni. He saivat olla miehiä ja naiset olivat naisia. Oli miesten työt ja naisten työt selkeästi. Nykyään ei enää edes töissä pääse urallaan etenemään ilman huippupapereita kun on naisetkin kilpailijoina. Olispa Tradwife, mutta toivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan vaatii miehiltä kaikkea ja mies saa sitten palkinnoksi naiselta seksiä tai nainen "alistuu" miehelle. Näin parinvalinta toimii ja näin sukupuoliroolit toimii.
Alistumisella tarkoitan että nainen tottelee miestä ja tekee esim kotityöt jne.
Mitä iloa naiselle on tuollaisesta parisuhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä valkoinen heteromies, maailman suurin uhri!
Nykyään valkoinen heteromies joka syö lihaa ja ajaa polttomoottoriautolla on tämän maailman pahin rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää valtaa aivan väärin, jos naiset olisivat älykkäitä ja empaattisia niin silloin ne ei kohtelisi miestä huonosti. Naiset eivät enää anna edes mahdollisuutta tavikselle koska naiset omasta tasosta riippumatta haluaa juurikin sen alfan.
Suurin osa tavismiehistä on parisuhteessa naisen kanssa. Miten selität tämän ristiriidan?
Ei oo naisillakaan välttämättä helppoa kumppanin löytäminen.monta tarinaa on missä etsitään, kokeillaan ja traumatisoidutaan. Hyviä miehiäkään ei välttämättä ole joka oksalla. Seksin kipeitä ihan liikaa. Mutta on niitä kunnon isä-miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en näe asiaa noin.
Oletkin vanha ja rupsahtanut yh mamma 😁
Vanhat ei enää ole mitään yksinhuoltajia. Keksi jotain uutta, tuo on jo niin ponneton yritys olla nokkela.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin ne pihtaavat naiset! Ihan jokaisen naisen pitää antaa rietasta seksiä ihan jokaiselle miehelle oma-aloitteisesti, mutta niin, että sitten avioliittoon riittää miehille tarpeeksi kauniita neitsytnaisia. Nyt naiset on joko tai ja sehän on ihan väärin.
Mikä järki siinä on jakaa persettään lähes kaikille? Te ette edes osaa nauttia seksistä ja vaikka miehet kuinka ahkerasti panevat teitä, niin ette osaa opettaa miehistä hyviä rakastajia. Minä menin naimisiin naisen kanssa, jolle olin ensimmäinen mies ja meillä yhteiselo sujuu todella hyvin. Vähän sääliksi käy teitä, kun teistä yli 85% ei ole koskaan saanut kokea valtavaa orgasmien aaltoilua läpi vartalon ja jollaisia minä annan vaimolleni päivittäin.
Miehinä totean, että olet aivan pihalla. Yhteiskunta ei minua ole koskaan mitenkään alistanut. Käytöstäni ei ole tarvinnut mitenkään muuttaa minkään metoon takia, koska olen aiemminkin käyttäytynyt lakien ja hyvien käytöstapojen mukaisesti. Parisuhteen osalta minulta ei ole vaadittu mitään älyttömyyksiä tai liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat miehiltä aivan liikaa, tämä johtaa siihen että tavismiehet ei enää kelpaa naisille ja just ne pullukat ja suht rumat hakee myös niitä miesmallilentäjälääkäreitä
Kannattaisiko sinun käydä joskus ulkona. Näkisit vähän oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä olen salaa kateellinen jo kauan sitten edesmenneille papoilleni. He saivat olla miehiä ja naiset olivat naisia. Oli miesten työt ja naisten työt selkeästi. Nykyään ei enää edes töissä pääse urallaan etenemään ilman huippupapereita kun on naisetkin kilpailijoina. Olispa Tradwife, mutta toivotonta.
Etsi joku omavaraistaloudesta kiinnostunut nainen ja osta vanha maatila jostain syrjäseudulta. Kun talossa ei ole mitään mukavuuksia ja kaikki ruoka pitää kasvattaa itse, niin työnjako menee luontevasti. Nainen tekee ruuat puuhellalla ja pesee pyykit käsin, sinä kasvatat vihannekset, käyt metsällä ja olet puusavotassa. Tuohon ei tarvitse edes mitään koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostuin tulevasta miehestäni, koska hän sai minut nauramaan. Olisi ihan kauheaa olla parisuhteessa umpimielisen tosikon kanssa.
Hyvällä huumorintajulla on tullut kaadettua kymmeniä naisia.
Aloituskin vaikuttaa nimenomaan sitä tarkoitusta varten tehdyltä provolta.