Meni taas keikoilla käymisiin 0 euroa rahaa
Ainoa, mihin mulla meni tänä kesänä rahaa on kampaamo (80 euroa) , ruokaostokset ja apteekki. T. Valis
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Jos olette pienituloisia, niin ei silloin ole varaa taksiin.
Käyttäisi nekin rahat auton korjaamiseen.
Se on miehen asia.ap
Miestäkö ei yhtään häiritse sun taksilla ajelut?
Kaikki muuhan sitä sitten häiritseekin.
Vierailija kirjoitti:
Miestäkö ei yhtään häiritse sun taksilla ajelut?
Kaikki muuhan sitä sitten häiritseekin.
Ei häiritse.Niitä on harvoin.ap
Säästin kesän aikana miljoonia kun jätin pari Lamboa ja Ferraria ostamatta. Aika hyvin vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Säästin kesän aikana miljoonia kun jätin pari Lamboa ja Ferraria ostamatta. Aika hyvin vai mitä?
Pistit paremmaksi, kuin ap!
Pahus🤣🤣🤣🤣🤣
Ap täällä jatkuvasti valittaa, kun ei ole varaa asuntoon.
Eikä siihen tällä menolla tule ikinä olemaankaan.
Mikäs siinä. Mutta älä enää ihan jatkuvasti valita sitä rahanpuutettasi täällä.
Koska jos sulla on varaa taksiin, niin ei sulla ole puutetta.
Mistä ihmeestä sä Ammattivalittaja siis säästät? Kun tulot on nolla euroa, ei nollan euron verran kuluttamisellakaan vielä kerry yhtään säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä Ammattivalittaja siis säästät? Kun tulot on nolla euroa, ei nollan euron verran kuluttamisellakaan vielä kerry yhtään säästöön.
Saan mä palkkaa. Olen saanut vuosia.ap
Mutta ihan hiljattain valitit, kuinka äijällä ei ole viime aikoina ollut varaa sitä "palkkaa" sulle maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan hiljattain valitit, kuinka äijällä ei ole viime aikoina ollut varaa sitä "palkkaa" sulle maksaa.
No siinä oli parin kuukauden tauko. Ei sen pahempaa.ap
Eikö ap ainakin kerran maininnut myös, että mies antaa hänellä erikseen käyttörahaa, esim. siihen ruokaan? Jos muistan oikein.
Ja sitten välillä mies käy kaupassa, nyt vielä enemmän kun auto rikki.
Jokin tässä nyt ei täysin täsmää, kuten ei aina muissakaan ap:n jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap ainakin kerran maininnut myös, että mies antaa hänellä erikseen käyttörahaa, esim. siihen ruokaan? Jos muistan oikein.
Ja sitten välillä mies käy kaupassa, nyt vielä enemmän kun auto rikki.
Jokin tässä nyt ei täysin täsmää, kuten ei aina muissakaan ap:n jutuissa.
Niin, olin vuosia täysin tuloton. Silloin elin säästöilläni jotka sain kun myin mökkini ja silloin välillä mies antoi 50 euroa ruokarahaa.ap
Jaahas; Aiemmin ap kertoi, kuinka sitä ukkoa ärsytti jopa hänen lääkkeisiinsä tarvitsemat rahat.
Nyt taas jopa taksilla ajelu on ihan ok🤯🤯🤯🤯
Vierailija kirjoitti:
Jaahas; Aiemmin ap kertoi, kuinka sitä ukkoa ärsytti jopa hänen lääkkeisiinsä tarvitsemat rahat.
Nyt taas jopa taksilla ajelu on ihan ok🤯🤯🤯🤯
Ärsyttäisi kai kaikkia muitakin. Lääkkeisiin menee melko paljon rahaa ja taksilla mä ajan ani harvoin.ap
Niin ei mulla ole mennyt niihin rahaa yli kymmeneen vuoteen. En ymmärrä ihmisiä jotka lähtevät jonnekkin festareille ja jopa maksavat siitä ahdistavaan ympäristöön pääsemisestä. Juoppoja kaikki.
Lääkkeet ovat elintärkeitä, vain todella ilkeä ihminen suuttuu moisesta.
Jos olette pienituloisia, niin ei silloin ole varaa taksiin.
Käyttäisi nekin rahat auton korjaamiseen.