Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meni taas keikoilla käymisiin 0 euroa rahaa

Vierailija
06.08.2025 |

Ainoa, mihin mulla meni tänä kesänä rahaa on kampaamo (80 euroa) , ruokaostokset ja apteekki. T. Valis 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas; Aiemmin ap kertoi, kuinka sitä ukkoa ärsytti jopa hänen lääkkeisiinsä tarvitsemat rahat.

Nyt taas jopa taksilla ajelu on ihan ok🤯🤯🤯🤯

Ärsyttäisi kai kaikkia muitakin. Lääkkeisiin menee melko paljon rahaa ja taksilla mä ajan ani harvoin.ap

Miksi miestä sun lääkkeet liikuttaisi saati ärsyttäisi, jos sä kerran maksat ne OMILLA RAHOILLASI.

Vierailija
62/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs rahoilla sinne keikoille olisit sitten mennytkään...

Keikkaliput ne vasta kalliita onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joulukuulle festarilippu. Sen hinta on 100e, mutta en maksanut itse penniäkään. Työnantajan maksamalla kulttuuriedulla maksoin. Aika hyvin, vai mitä?

Vierailija
64/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas; Aiemmin ap kertoi, kuinka sitä ukkoa ärsytti jopa hänen lääkkeisiinsä tarvitsemat rahat.

Ärsyttäisi kai kaikkia muitakin. Lääkkeisiin menee melko paljon rahaa ja taksilla mä ajan ani harvoin.ap

Miksi miestä sun lääkkeet liikuttaisi saati ärsyttäisi, jos sä kerran maksat ne OMILLA RAHOILLASI.

Kaikki rahat tulee yhteisestä yrityksestä. Ja hän ärsyyntyi noista mun suugeelien hinnoista ja ne varmaan saisi kelan kautta edullisemmin. Saisin sairauteni takia kela korttiin numeron. Sitä yritän nyt hakea.ap

Vierailija
65/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta muuten! Lisäksi voidaan sanoa, että rahasta tarkkoja ihmisiä kiukuttaa kyllä eniten just taksilla suhaamiset yms.

Käyttävät ne rahansa todellakin vaikkapa oman auton kunnostamiseen, koska se tuo sitä säästöä pidemmän päälle.

Tosin ap ja miehensä ovat muutenkin varsin outo pari, niin eihän niistä voi tietää mitä niillä päässä liikkuu.

Vierailija
66/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rahat tulee yhteisestä yrityksestä. Ja hän ärsyyntyi noista mun suugeelien hinnoista ja ne varmaan saisi kelan kautta edullisemmin. Saisin sairauteni takia kela korttiin numeron. Sitä yritän nyt hakea.ap

"Yhteiseltä yritykseltä" menee ihan saman verran rahaa sun "palkkaasi", käytät ne lääkkeisiin tai esimerkiksi juopotteluun. Eihän sillä ole mitään merkitystä. Ja tulkoot rahat mistä tulee, ne on sun sen jälkeen kun ovat kilahtaneet sun tilille, eikä miehellä ole nokan koputtamista vaikka vetäisit ne saman tien vessasta alas.

Vierailija
67/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies määrää sen, mihin sä käytät rahasi, ei ne silloin ole millään lailla sun rahojasi. Ihan sama, kenen lompakossa ne nimellisesti on.

Vierailija
68/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskan näki onneksi suurelta osin ilmaiseksi Yle Areenasta.

Niin.

Areenan möllöttäminen yksin kotona onkin ihan sama ku ois lavan edessä ja 25000 metallifania selän takana.

Vierailija
69/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Areenan möllöttäminen yksin kotona onkin ihan sama ku ois lavan edessä ja 25000 metallifania selän takana.

Hampaaton, rollaattorin kanssa kulkeva, menieren tautia sairastava ap meluisassa ympäristössä, 25000 metallifanin seassa. Mikä voisikaan mennä pieleen...?

Vierailija
70/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sä jossain vaiheessa elämääsi käynyt keikoilla?

Vierailija
71/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Hampaaton, rollaattorin kanssa kulkeva, menieren tautia sairastava ap meluisassa ympäristössä, 25000 metallifanin seassa. Mikä voisikaan mennä pieleen...?

En mä ole pitkään aikaan käyttänyt rollaattoria. Joskus käytän keppiä. Ja kauanko aiot pilkata hampaattomuudesta?ap

Vierailija
72/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko sä jossain vaiheessa elämääsi käynyt keikoilla?

Olen mä joskus nuorena. Silloin kun olin sinkku ja asuin yksin.ap

Vierailija
73/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Itseasiassa AINOA festari, johon voisi mennä turvallisin mielin. 30 vuotta eikä ainuttakaan poliisitehtävää väkivaltaan liittyen.

Vierailija
74/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä on kaksi autoa? Miten mies muuten hoitaisi työnsä.

Vierailija
75/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä on kaksi autoa? Miten mies muuten hoitaisi työnsä.

Niin on.ap

Vierailija
76/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap ainakin kerran maininnut myös, että mies antaa hänellä erikseen käyttörahaa, esim. siihen ruokaan? Jos muistan oikein.

Ja sitten välillä mies käy kaupassa, nyt vielä enemmän kun auto rikki.

Jokin tässä nyt ei täysin täsmää, kuten ei aina muissakaan ap:n jutuissa.

Niin, olin vuosia täysin tuloton. Silloin elin säästöilläni jotka sain kun myin mökkini ja silloin välillä mies antoi 50 euroa ruokarahaa.ap

Mutta muistaakseni sijoitit myös miehen yritykseen? Aikamoinen mökki, jos ne rahat riittivät vielä useamman vuoden elinkustannuksiinkin.

Vierailija
77/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap ainakin kerran maininnut myös, että mies antaa hänellä erikseen käyttörahaa, esim. siihen ruokaan? Jos muistan oikein.

Ja sitten välillä mies käy kaupassa, nyt vielä enemmän kun auto rikki.

Jokin tässä nyt ei täysin täsmää, kuten ei aina muissakaan ap:n jutuissa.

Niin, olin vuosia täysin tuloton. Silloin elin säästöilläni jotka sain kun myin mökkini ja silloin välillä mies antoi 50 euroa ruokarahaa.ap

Mutta muistaakseni sijoitit myös miehen yritykseen? Aikamoinen mökki, jos ne rahat riittivät vielä useamman vuoden elinkustannuksiinkin.

Niin sijoitin. Muutaman tuhat euroa.ap

Vierailija
78/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet joskus viime vuosituhannella käynyt keikoilla ja sitten lopettanut käymisen. Kannattaako siis erikseen yhä mainostaa, että tänä kesänä meni 0 euroa keikkoihin, kun ei ole euroakaan mennyt 30 vuoteen?

Vierailija
79/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet joskus viime vuosituhannella käynyt keikoilla ja sitten lopettanut käymisen. Kannattaako siis erikseen yhä mainostaa, että tänä kesänä meni 0 euroa keikkoihin, kun ei ole euroakaan mennyt 30 vuoteen?

Kävin mä nykyisen mieheni kanssa Yötä katsomassa. Taisi olla 2006 tai 2007. ap

Vierailija
80/82 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisena avustajana rahaa menee 0€ lippuihin ja parhaimmillaan sunnuntaikonsertit tuovat vielä tuplapalkan. Ei paha.

Ainoa vain että seuraava keikka on varusmiessoittokunnan keikka. Teattereita, musikaaleja yms. Ei koskaan metallicaa, ellinooraa yms.