Meni taas keikoilla käymisiin 0 euroa rahaa
Ainoa, mihin mulla meni tänä kesänä rahaa on kampaamo (80 euroa) , ruokaostokset ja apteekki. T. Valis
Kommentit (82)
Kiitos Riikka Pöydät notkuu Purra Ja Luikin tästä mökille lomille 800 euron ruisrock liput sponssilla pääministeri Orpolle!
Tässä sinulle mitali, upeasta suorituksestasi! Jälleen kerran> 🏅
Vierailija kirjoitti:
Taksilla voi mennä ja tulla.
Mutta jätit vastaamatta; Miten huonosti liikkuvana liikut/ seisot ahtaissa paikoissa?
Entä jos alkaa huimaamaan tms.?
Hyvin pärjään ahtaissa paikoissa. Avarat paikat huimaa paljon enemmän. Esim torit, tien ylitys.ap
Vierailija kirjoitti:
Eli olet laihtunutkin, upeaa!
En ole. Mutta on niitä muitakin lihavia ihmisiä kuin minä.ap
Kivampi mennä kohti syksyä muutakin kuin kulutusluottomaksut rästissä jostain paskan musan festareista.
Mutta kun se huimaus ei ole ainakaan väittämäsi mukaan sun ainoa terveysongelma.
Lisäksi väität, ettei ole rahaa siihen tai tähän.
Nyt sitten yllättäen ajellaan taksilla ees sun taas ja käydään niissä paikoissa, mihin hetki sitten ei millään voinut mennä.
Ihan ihme juttuja sepittelet.
Vi&&n Purra Ja Orpo. Katsokaa nyt mitä teette politiikallanne. Valis joutuu elämään köyhyydessä!!! Ei jumalauta. Erotkaa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hienosti väistelet...Ja kun sun kohdalla se lihavuus ei ole ainoa ongelma, etkö muista?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se huimaus ei ole ainakaan väittämäsi mukaan sun ainoa terveysongelma.
Lisäksi väität, ettei ole rahaa siihen tai tähän.
Nyt sitten yllättäen ajellaan taksilla ees sun taas ja käydään niissä paikoissa, mihin hetki sitten ei millään voinut mennä.
Ihan ihme juttuja sepittelet.
Niin ei ole ainoa terveysongelma. Niitä on paljon. Mä opettelen elämään normaalia elämää hampaattomana eli käymään välillä jossakin. Ei taksi niin kamalasti maksa, jos sillä joskus kulkee.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti väistelet...Ja kun sun kohdalla se lihavuus ei ole ainoa ongelma, etkö muista?
Ei tietenkään ole ainoa ongelma.ap
Onko mies antanut sulle palkankorotuksen?
Halleluujaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko mies antanut sulle palkankorotuksen?
Halleluujaa!
Ei.ap
Sulla ei ole mitään realistista käsitystä taksimaksuista🤯
Tai sitten horiset, mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mitään realistista käsitystä taksimaksuista🤯
Tai sitten horiset, mitä sattuu.
Kyllä mulla on. Kävin hammaslääkärissä aina taksilla plus hammasteknikolla. Se on noin 30 euroa edestakaisin siis yhteensä. Enkä mä käy kuin joskus harvoin taksilla jossain.ap
Kesän alussa valitit, kun sulla ei ( muka) ole varaa edes kesäkukkiin tai kesävaatteisiin.
Eli jotain on oikeasti muuttunut tai sitten valehtelet, kun nyt väität että menet taksilla sinne ja tänne.
Eikä mies saa autoakaan korjattua, eikä mökkiä tms. myytyä.
Onko niin pihi vai mikä syynä?
Sitten sinä väität, ettei taksilla ajelu ole kallista.
Vierailija kirjoitti:
Kesän alussa valitit, kun sulla ei ( muka) ole varaa edes kesäkukkiin tai kesävaatteisiin.
Eli jotain on oikeasti muuttunut tai sitten valehtelet, kun nyt väität että menet taksilla sinne ja tänne.
Eikä mies saa autoakaan korjattua, eikä mökkiä tms. myytyä.
Onko niin pihi vai mikä syynä?
Sitten sinä väität, ettei taksilla ajelu ole kallista.
No mä olen säästänyt. Jätin juuri itselleni kaikki kesävaatteet ja Kukat ostamatta. Säästän ruokaostoksissa. Ei ole mies korjannut autoa eikä saanut mökkiä myytyä. Ei ole pihi vaan pienituloinen.ap
Milloin sä siellä hammaslääkärissä oikein kävit?
Eiköhän ole taksimaksut hieman tuosta muuttuneet.
Kiva tietysti, jos on varaa suhailla sinne& tänne ja lisäkulut päälle.
Mutta älä sitten valita, ettei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sä siellä hammaslääkärissä oikein kävit?
Eiköhän ole taksimaksut hieman tuosta muuttuneet.
Kiva tietysti, jos on varaa suhailla sinne& tänne ja lisäkulut päälle.
Mutta älä sitten valita, ettei ole rahaa.
Hammasteknikolla kävin viimeisen kerran tämän vuoden tammikuussa. Ja nyt kampaajalla. Hinnat oli samankaltaiset kuin ennenkin.ap
Taksilla voi mennä ja tulla.
Mutta jätit vastaamatta; Miten huonosti liikkuvana liikut/ seisot ahtaissa paikoissa?
Entä jos alkaa huimaamaan tms.?