160 kenttäpoliisin hätähuuto: Itä-Helsinki vaarassa ghettoutua!
Poliisipäällikkö kiistää asian: Kaikki on kunnossa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/47775f94-6568-4157-8f54-ba3938cb25e3
Kommentit (122)
"Taloyhtiössä? OK, enough said..."
😂🤣😂
Vttu sä oot todella huvittava. Todistat juuri sitä, mitä espoolaisissa on vikana. Sori, mutta et saa sitä velkataloasi mukaan, kun aika sinusta jättää. Materialismi on vähintään yhtä paha sairaus kuin alkoholismi tai narsismi...
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole sellaista infraa joka voisi gettoutua. T: Taponen.
Onko Taponen vapaamuurari?
Vierailija kirjoitti:
😂🤣😂
Vttu sä oot todella huvittava. Todistat juuri sitä, mitä espoolaisissa on vikana. Sori, mutta et saa sitä velkataloasi mukaan, kun aika sinusta jättää. Materialismi on vähintään yhtä paha sairaus kuin alkoholismi tai narsismi...
Juu, mutta mieluummin elän maallisen taipaleeni isossa (vuoden kuluessa velattomassa) omakotitalossa alueella, jossa ainoat muualta tulleet ovat korkeakoulutettuja tuottavan sektorin duunareita. Ei ole äläwäbälää eikä kotoisia narkkareita.
Se raha joka köyhdyttää ja ghettouttaa on rikkaiden tileillä kasvamassa lisää voittoa heille itselleen. Toiset on rikkaita että olisi näitä ghettoja.
Ei siellä ole ongelmia, paisutellaan asioita vaan. Pari jengiä ehkä mutta ei vaaraa sivullisille.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vaarassa? Johan se on.
Ei kun se on hieno alue kuten presidenttimme osasi kertoa. Kaikkien lianderssoneiden ja mariaohisalojenkin lapset ovat siellä koulussa. Kuinkas muutenkaan? 😇😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne meinaa sitä ettei edes poliisit enää uskalla alueelle.
Koska mitään ei saa enää tehdä. Autoritäärinen politiikka on joskus hyväksi. Nykyään rikollisia ei saa kurittaa, vaan heillä on enemmän oikeuksia kuin uhrilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on hieno alue kuten presidenttimme osasi kertoa. Kaikkien lianderssoneiden ja mariaohisalojenkin lapset ovat siellä koulussa. Kuinkas muutenkaan? 😇😇😇😇
Presidentti ei varmaan itse asu kyseisellä alueella 🤣
Sehän ON OLLUT GHETTO JO VUOSIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Se raha joka köyhdyttää ja ghettouttaa on rikkaiden tileillä kasvamassa lisää voittoa heille itselleen. Toiset on rikkaita että olisi näitä ghettoja.
Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
😂🤣😂
Espoossa näkyy nykyään myös näitä huume-elättejä. Etenkin länsimetron alueilla. Hyi helkatti.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ON OLLUT GHETTO JO VUOSIA!!!
Kuvottava paikka. Onneksi ei tarvitse edes vierailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se on kyllä huomattu! Näin täällä Herttoniemen rannassa:(
No miten se ilmenee? Herttoniemenranta vaikuttaa ihan mukavalta alueelta.
H.U.
Liikennepoliisi muuttaa kehätien lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itse synnyin ja asuin ensimmäiset 35 vuotta elämästäni Helsingissä (lähinnä Lauttasaaressa ja Meilahdessa), jonka jälkeen sain tarpeekseni. Nuo kyseiset alueet nyt ovat kuitenkin vielä ihan OK, mutta laajemmin Helsingin suuntaus ei miellyttänyt. Se mikä tässä harmittaa on kuitenkin se, että nykyinen asuinpaikkani Espoo on menossa kovaa vauhtia samaan suuntaan :( Siinä missä Suomi ei ole oppinut mitään Ruotsin virheistä, ei myöskään Suomen sisällä olla opittu mitään Helsingin virheistä.
Ei vttu, mikä pelle oot. Espoon pilasivat espoolaiset heti, kun se perustettiin. Kuspäiden paratiisi. Eikä kyllä Laru tai Meikkukaan paljoa parempia alueita ole. Henkilökohtaisesti en muuttaisi Espooseen tai Lauttasaaren vaikka mitä maksettaisiin. Mielummin maksan asumiseni itse oikeasti rauhallisessa ja viihtyisässä taloyhtiössä Itä-Helsingissä.
V-alkuiset sanat lentää. Huomaan, että olet Itä-Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
No siinäs ghettoutuu. Vihervasemmisto sai mitä tilasi.
Eihän ne tätä vielä ymmärrä. Kaikki on niin ihanan sateenkaarenväristä ja liberaalia, kunnes joutuvat itse vastakkain todellisuuden kanssa.
Olen myös pistänyt merkille, etteivät nämä puoltajat itse halua ystävystyä näiden kanssa, joita puoltavat. Liikkuvat ihan niissä omissa paremmissa piireissään.
Vierailija kirjoitti:
Poliisipäällikkö on korruptoitunut valehtelija ja suomalaisvastaisen virkamieskoneiston pikku orja.
Joku Taposen kaveri.
Helsingin poliisi opasti pari vuotta sitten meitä naisia välttämään yksin liikkumista, mielellään siis miespuolinen mukana. Koska ilmoitetaan kuinka meidän tulee pukeutua Malmilla ettei kukaan vain pahoita mieltään🥷🏿
Vierailija kirjoitti:
Älkääpäs nyt, auttaisko se jos yhdessä heidän kanssa kokkailis ja pelailua? :3 hauskoja peli ja kokkausiltoja:3
Ruotsin poliisi kokeili lääkkeeksi pizzan tarjomista, pomppulinnaa ja keppihevosella ratsastamista.
Mahtaisivatko nuo oivat keinot toimia myös Suomessa? Ruotsissa ainakin toimivat, maahan on nykyisin maanpäällinen paratiisi.
"No tulepa tänne Myyrmäkeen katsomaan. Asutaan Myyrmannin vieressä ja meidän ikkunasta avautuu sellaiset näkymät, ettei tarvitse Poliisi-tv:tä katsella, kun on ihan oma "Myyr York Live". Toki välillä on rauhallista, yleensä silloin just kun poliisit ajelee muuten vain ohi. Mut ootas hetki ja jo tapahtuu taas. Usein saa soitella 112 tai sitten esim. karjua itse ikkunasta."
Jaa, olen tuollakin muutaman keikan ajanut öiseen aikaan. Eipä ole silloin ollut häiriöitä. Yleensä jos esimerkiksi puolenyön jälkeen tuo kentältä kotiin porukkaa, niin jos Myrtsiin jää odottamaan, seuraava keikka on muutaman tunnin päästä asiakkaiden vienti kentälle aamulentoa varten. Eikä odotellessa näy ketään missään...