Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

160 kenttäpoliisin hätähuuto: Itä-Helsinki vaarassa ghettoutua!

Vierailija
06.08.2025 |

Poliisipäällikkö kiistää asian: Kaikki on kunnossa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/47775f94-6568-4157-8f54-ba3938cb25e3

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta  poistuuuuuuu..........

Vierailija
22/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntojen hinnat laskee entisestään. Ei tuonne kukaan töissä käyvä muuta, joten vuokrat laskee siihen Kelan suojaosuuteen.

Sen alle täytyy mennä jo. Ei sinne halua enää edes kukaan työtön, itse sanoin ei kiitos viime vuonna monelle kämpälle siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnyin ja asuin ensimmäiset 35 vuotta elämästäni Helsingissä (lähinnä Lauttasaaressa ja Meilahdessa), jonka jälkeen sain tarpeekseni. Nuo kyseiset alueet nyt ovat kuitenkin vielä ihan OK, mutta laajemmin Helsingin suuntaus ei miellyttänyt. Se mikä tässä harmittaa on kuitenkin se, että nykyinen asuinpaikkani Espoo on menossa kovaa vauhtia samaan suuntaan :( Siinä missä Suomi ei ole oppinut mitään Ruotsin virheistä, ei myöskään Suomen sisällä olla opittu mitään Helsingin virheistä.

Vierailija
24/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Malmi ole itä-helsinkiä.

Vierailija
25/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ja siinä, Malmi onkin jotain vielä pahempaa.

Vierailija
26/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johto ei ikinä myönnä virheitään. Syy on aina vain ja ainoastaan työntekijöissä.

Tuo koskee kaikkia suomessa.

Vierailija
27/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Luikku on saanut paljon vihamiehiä lyhyessä ajassa mikä on ollut johdossa. Kova ukko uudistamaan...ja korjaamaan ehjää. En povaa pitkää uraa Helsingin poliisin päällikkönä.

Malmin neste menee konkkaan kun donitsipoliisit ei pääse sinne enää kaffeella, aina on joku maija pihassa.

Vierailija
28/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli konstaapelien pelot toteutuvat eli vasteajat pitenevät ym. niin kantaako poliisijohto vastuunsa ja eroaa?

Vierailija
29/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ja siinä, Malmi onkin jotain vielä pahempaa.

Tapaninkylässä asuvana sanoisin että ei ole enää pahimmasta päästä, tuolla uskaltaa yölläkin liikkua mitä en tekisi vuosaaren sillan toisella puolella.

Malmiin satsataan helkkaristi lähivuosina, mm ratikkalinja. Malmin sairaalaa laajennetaan kirkorkyläntien varteen valtavalla lisärakennuksella. 

Vierailija
30/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille kelpaisi määrärahojen nosto, ja uutista levittäville persuille kelpaisi äänet. 

Persut  jotka itse toivat p a p e r i t t o m i a alle kymmenen vuotta sitten yrittävät nyt itse kaikkensa maalaillaakseen uhkakuvia. Mutta vaikeata on nostaa kannatusta tällaisen  halltuskauden jälkeen... 

Vierailija
31/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisille kelpaisi määrärahojen nosto, ja uutista levittäville persuille kelpaisi äänet. 

Persut  jotka itse toivat p a p e r i t t o m i a alle kymmenen vuotta sitten yrittävät nyt itse kaikkensa maalaillaakseen uhkakuvia. Mutta vaikeata on nostaa kannatusta tällaisen  halltuskauden jälkeen... 

10v sitten oli entisen SMP:n (kepu) kaverit persujen johdossa. AIka paljon on linja muuttunut niistä ajoista...poliittisen historian muisti on ihmisillä lyhyt.

Vierailija
32/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunut jo 30 vuotta sitten.

Vierailija
33/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,sanoisin että Malmilta Tapaninkylään päin alue on itä Hki vrt kuin yö ja päivä. Malmin ghettoalue on melko pieni ja pientaloalueet alkavat aika nopeasti. Se on se idästä erottava juttu jossa kerrostaloalueet ja itse talot ovat massiivisia. 

Vierailija
34/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa aluetta, joo tämä Herttoniemi,mutta minäpä asunkin  Hekan asunnossa:(

Taidat asua Punkalaitumella kun et osaa edes kirjoittaa nimiä oikein

Vierailija
35/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain itä-Helsinki, vaan tietyt alueet Espoossa ja Vantaalla myös! Tervetuloa katsomaan. Voin lähteä vaikka oppaaksi.

Vierailija
36/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 päivittäin asiat kokevat ja näkevät poliisit ovat väärässä. Päällykäinen toimistossa tietää mikä tilanne kentällä 👍

Pääpaskapäällä on homma hanskassa.

Vierailija
37/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä vain itä-Helsinki, vaan tietyt alueet Espoossa ja Vantaalla myös! Tervetuloa katsomaan. Voin lähteä vaikka oppaaksi.

Soukka, matinkylä ja espoonkeskus muistuttaa kontulaa.

Vierailija
38/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No,sanoisin että Malmilta Tapaninkylään päin alue on itä Hki vrt kuin yö ja päivä. Malmin ghettoalue on melko pieni ja pientaloalueet alkavat aika nopeasti. Se on se idästä erottava juttu jossa kerrostaloalueet ja itse talot ovat massiivisia. 

Seliseli

Vierailija
39/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho miten tää on mahdollista

Se on sitä rikastamista.

Vierailija
40/122 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hellan tuuteli sentään Pasilasta Malmiin on jotain 10 kilometriä. Veikkaan että poliisin vasteajat tuolla on edelleen hivenen paremmat kuin melkein missä tahansa muualla Suomessa...