Mies lähti äkisti eikä tunnustanut pettäneensä - kumpi oikeassa: minä vai kaverit?
Aviomieheni ilmoitti eräänä päivänä haluavansa avioeron. Ei millään suostunut myöntämään, että olisi pettänyt. Kysyin asiasta monesti. Mies vain karjui, että hän ei ole pettänyt ja olenko itse pettänyt häntä. Eroon liittyvät viralliset asiat jäivät minun hoidettavaksi, kun mies häipyi. Yhteisiä lapsia ei ollut, joten mitään yhteyttä meidän välillä ei ole ollut eron jälkeen. Sen kuitenkin tiedän muuta kautta, että mies on ollut eron jälkeen yksin eli ei ole mitään virallista uutta parisuhdetta.
Minä olen nyt jälkikäteen varma, että mies on pettänyt minua. Esimerkkejä miehen käytöksestä ennen eroamme (nämä asiat olivat siis muuttuneet miehen käytöksessä):
-Alkoi pitämään puhelinta äänettömällä, otti sen suihkuunkin mukaan. Vaihtoi puhelimen avauskoodin, eikä kertonut minulle uudesta koodista. Ei suostunut kertomaan, kenen kanssa viestitteli, jos kysyin asiaa "yksi kaveri vaan".
-Alkoi viettämään aikaa naispuolisen harrastuskaverinsa kanssa ja halusi aina viedä naisen treeneistä kotiin, vaikka nainen asui ihan eri suunnalla kuin me. Treenimäärä kasvoi, mutta miehen taidot eivät kehittyneet samassa suhteessa. Ei halunnut minun tapaavan ko. naista.
-Mies alkoi harrastaa juoksemista. Lähti töiden jälkeen pitkälle juoksulenkille, teki lihaskuntotreeniä kotona, paineli lopuksi suihkuun puhelimen kanssa.
-Mies alkoi ostella kauluspaitoja ja muita, jotka eivät olleet hänen tyyliään. Kuvioihin tuli myös uusi hajuvesi ja ulkonäkö alkoi kiinnosta.
-Fyysinen läheisyys meidän välillä väheni muuten, mutta seksi kelpasi. Mies oli jatkuvasti pahantuulinen, ystävällisiin tekoihini suhtautui yrmeästi. Ei halunnut viettää kanssani aikaa, tuli eri aikaan nukkumaan. Lakkasi puhumasta minulle kauniisti, haastoi olemattomista asioista riitaa.
-Mies alkoi epäillä minua pettämisestä, vaikka minulla ei ole yhtään miespuolista ystävää, eikä mikään käytöksessäni viittaa millään lailla pettämiseen.
Minusta on nyt jälkikäteen ihan selvää, että mies petti minua harrastuskaverinsa kanssa. Kaverini ovat kuitenkin sitä mieltä, että koska mies ei ole tunnustanut pettämistä, ei pettämistä ole tapahtunut/en voi olla asiasta 100 % varma. Minusta tuo nyt on ihan ilmeistä. Mutta olenko minä todella väärässä, kun kukaan kavereista ei ole samaa mieltä kanssani?
Kommentit (90)
Noilla spekseillä mitä Ap kertoi, arvelisin että mies on ollut ihastunut tuohon harrastuskaverinaiseen, mutta koska mies on nyt yksinään, suhdetta ei ole muodostunutkaan hänen toiveistaan huolimatta.
Sillä mitä kaverisi ajattelevat ei ole väliä. Luota vaistoihisi ja laita töppöstä toisen eteen. Elämässä eteenpäin. Älä jää anaalisoimaan mulkkusipään touhuja vaan laita mappi ö:hön ja huomenna taas uusi päivä ja aurinko paistaa. Avot, nauti kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Petti 100% varmasti. Tuo vihamielisyys on aika varma merkki siitä - saastainen omatunto painaa nääs.
No huh. En ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani tai puolisoani, mutta kyllä raivostuisin ja ihan vallan hirmustuisin, jos joku koskisi minun puhelimeen tai alkaisi esittää aiheettomia syytöksiä. Varmasti myös jättäisin, kuten teki ap:n puolisokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petti 100% varmasti. Tuo vihamielisyys on aika varma merkki siitä - saastainen omatunto painaa nääs.
No huh. En ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani tai puolisoani, mutta kyllä raivostuisin ja ihan vallan hirmustuisin, jos joku koskisi minun puhelimeen tai alkaisi esittää aiheettomia syytöksiä. Varmasti myös jättäisin, kuten teki ap:n puolisokin.
Oletpa todella ehdoton ja mustavalkoinen.
On pettänyt ja monta kertaa, luultavasti nainen sitten kyllästyi eipäs juupas leikkiin ja mies jäi ns nuolemaan näppejään.
Miehen oli aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
On pettänyt ja monta kertaa, luultavasti nainen sitten kyllästyi eipäs juupas leikkiin ja mies jäi ns nuolemaan näppejään.
Niinpä.
Hapsun hauskaa vaan seurata ketjussa olevien pettäjien epätoivoista huutelua.
Ilmeisesti jollakin tai joilllakin näistä patologinen tarve kieltää asia vaikka sitten täällä kommenttipalstalla.
Vanha pillu väljänlainen
Uusi pillu uudenlainen
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on selkeästi pettänyt, tuohan on nyt ihan päivänselvää.
Munkin mies jätti mut yllättäen pitkästä avioliitosta (17 vuoden avioliitto), lapset teini-ikäisiä. Meni suoraan salarakkaansa luo. Silloin vasta selvisi, että hänellä oli toinen nainen, mutta jälkikäteen katsottuna kaikki merkit olivat selvät, ihan samoja asioita mun mies teki kuin sunkin mies.
Täällä saman kokenut. 20 vuoden avioliiton jälkeen, alkoi ihmekatoilut, keksi myös riidan aiheita että pääsi "ovet paukkuen" Uuden heilansa luokse. Ei suostunut parisuhde terapiaan, ei puhumaan asioista eikä parantamaan suhdetta. Meille jäi yksi lapsi joka oli tuolloin vasta ala-asteella. Nykyään en halua olla tekemisissä ja lapsi jo aikuinen, isää häneltä en kiellä mutta itse en ole tekemissä. Kuulemman mukaan oli tämän uuden kanssa yhdessä jo 3 vuotta ennen meidän eroa, nykyään lapseni mukaan "sinkku". Miehet ei ymmärrä hyvän päälle, pitää se luotettava, rehellinen, ystävällinen, kiltti vaihtaa räväkkään, nuorempaan bilettäjään, lievästi olen katkera koska rakastin häntä ja kesti todella kauan päästä erosta yli.
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä mitä Ap kertoi, arvelisin että mies on ollut ihastunut tuohon harrastuskaverinaiseen, mutta koska mies on nyt yksinään, suhdetta ei ole muodostunutkaan hänen toiveistaan huolimatta.
Kaikki pettämmiskumppanit eivät halua suhdetta mieheen sinkkuna. Miehet ovat todella raskaita ja saattavat olla naisille hauskaa ja sopivan kevyttä seuraa juuri siksi, että se vaimo kotona ottaa harteilleen sen raskauden. Jos tulee ero, mies kohdistaa kaiken huomionsa pettämiskumppaniin ja tämän oman painon lisäksi tulee vielä eroraivot ja eksän haukkumiset päälle. Aika eri asia kuin se, että on vaan satunnaista hauskanpitoa. Oikeasti ihmettelen rehellisesti, miten naiset jaksavat miehiä suhteissa alkuunkaan.
Tiedän yhden miehen jolla oli 2 naista, mutta kumpikaan ei halunnut häntä sinkkuna, koska oli sietämättömän raskas ja perseestä. Lisäksi mies tarvitsi aina jonkun kohteen jota vihata, ja kun ei ollutkaan enää sitä toista naista kuvioissa, viha kohdisui ykkösnaiseen, ja tuli tietysti aina ero.
Pettäminen on joka tapauksessa aina väärin, pettäjänä ja pettämiskumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihme kommentteja ja trollailua täällä. Todellakin tuolla tavoin käyttäytynyt mies on pettänyt. Ihan selvä juttu. Yksikään mies ei lähde kävelemään edes "ihan ok parisuhteesta", jos ei ole toista naista katsottuna.
Kyllä lähtee, jos "normaali" suhde vaati että pitää päästä räplämään toisen puhelinta ja varmaan usein jos pitää ottaa suihkuukin turvaan.
Tietyissä tilanteissa kun käytös muuttuu todella paljon eikä sille löydy selitystä niin on täysin ymmärrettävää tuo puhelimen tutkiminen.
Vain sarjapettäjät narsisismissaan ja toisaalta häpeässään mölisevät muuta.
Ai puhelimen tutkiminen on ymmärrettävää???
NO EI TODELLAKAAN OLE. SE ON RIKOS.
Te mammat olette karmeita. Ihan hirveitä.
Kunnon läski salapoliisi taas asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Hapsun hauskaa vaan seurata ketjussa olevien pettäjien epätoivoista huutelua.
Ilmeisesti jollakin tai joilllakin näistä patologinen tarve kieltää asia vaikka sitten täällä kommenttipalstalla.
Näitä pettäjiä riittää niin paljon ja näillä ei omatunto ja moraali paina ihan rekvisiittana toista pitänyt, koska muillakin parisuhde/avioliitto. Monille miehille vaimo ja lapset vain rekvisiittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha pillu väljänlainen
Uusi pillu uudenlainen
Jos ei ole muutakuin reikä mielessä niin hyvä jos mies sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihme kommentteja ja trollailua täällä. Todellakin tuolla tavoin käyttäytynyt mies on pettänyt. Ihan selvä juttu. Yksikään mies ei lähde kävelemään edes "ihan ok parisuhteesta", jos ei ole toista naista katsottuna.
Kyllä lähtee, jos "normaali" suhde vaati että pitää päästä räplämään toisen puhelinta ja varmaan usein jos pitää ottaa suihkuukin turvaan.
Tietyissä tilanteissa kun käytös muuttuu todella paljon eikä sille löydy selitystä niin on täysin ymmärrettävää tuo puhelimen tutkiminen.
Vain sarjapettäjät narsisismissaan ja toisaalta häpeässään mölisevät muuta.
Ai puhelimen tutkiminen on ymmärrettävää???
NO EI TODELLAKAAN OLE. SE ON RIKOS.
Te mammat o
Niin ollaan! Pysy kaukana meistä!!!!!!!!! Mene pentulaudalle äkkiä turvaan kauheilta mammoilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Juokse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuulostaa, että ainakin henkisesti olisi pettänyt tai teki ns. monkey branching. Eli varmisti sen, että tuo nainen olisi hänestä kiinnostunut ennen kuin erosi sinusta, että voisi sitten hypätä sille seuraavalle oksalle saman tien.
Olen kuullut, että tietynlaiset ihmiset (niin naiset kuin miehet) tekevät tuota, eli lämmitellään uusi suhde valmiiksi ennen kuin lähdetään edellisestä.
Suosittelen ensikerralla vain tarkistamaan puhelimen, jos tulee sellainen olo, että pettämistä on tapahtumassa.
Mitä väliä sillä enää on? Lopputulos on kuitenkin se, että rakkaus loppui ja ero tuli. Keskity nyt rakentamaan omasta elämästä hyvä ja katse tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyn juuri kuvatulla tavalla. En pettänyt. Vaimon stalkkaus ja kontrollifriikkiys oli vain se viimein pisara joka sai läikkymään yli.
Kun aloin kun kiinnittämään huomiota omaan hyvinvointiin ja harrastaa asioita jotka oli vaimon painostuksesta jääneet pois, vaimo kilahti totaalisesti.
En ollut kuulema enää sitoutunut suhteeseen. Miksi pitäisi olla suhteessa jossa kelpaa vain nyrkkeilysäkiksi ja sylkykupiksi.
Eron jälkeen ex sitten uhriutui ja alkoi syyttää minua mitä kummallisimmista asioista. Uusi paikkakunta, uusi työ ja lähestymiskielto auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyn juuri kuvatulla tavalla. En pettänyt. Vaimon stalkkaus ja kontrollifriikkiys oli vain se viimein pisara joka sai läikkymään yli.
Kun aloin kun kiinnittämään huomiota omaan hyvinvointiin ja harrastaa asioita jotka oli vaimon painostuksesta jääneet pois, vaimo kilahti totaalisesti.
En ollut kuulema enää sitoutunut suhteeseen. Miksi pitäisi olla suhteessa jossa kelpaa vain nyrkkeilysäkiksi ja sylkykupiksi.
Eron jälkeen ex sitten uhriutui ja alkoi syyttää minua mitä kummallisimmista asioista. Uusi paikkakunta, uusi työ ja lähestymiskielto auttoi.
No voihan noinkin olla vaikka yleensä monilla kokemusta että ylläolevat asiat tarkoittaa monesti että on toinen jo kiikarissa.
Mitä sitten vaikka olisikin?
Teemahan on sopiva tälle kommenttipalstalle pöyhittäväksi ja ruodittavaksi.
-eri