Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti äkisti eikä tunnustanut pettäneensä - kumpi oikeassa: minä vai kaverit?

Vierailija
05.08.2025 |

Aviomieheni ilmoitti eräänä päivänä haluavansa avioeron. Ei millään suostunut myöntämään, että olisi pettänyt. Kysyin asiasta monesti. Mies vain karjui, että hän ei ole pettänyt ja olenko itse pettänyt häntä. Eroon liittyvät viralliset asiat jäivät minun hoidettavaksi, kun mies häipyi. Yhteisiä lapsia ei ollut, joten mitään yhteyttä meidän välillä ei ole ollut eron jälkeen. Sen kuitenkin tiedän muuta kautta, että mies on ollut eron jälkeen yksin eli ei ole mitään virallista uutta parisuhdetta.

Minä olen nyt jälkikäteen varma, että mies on pettänyt minua. Esimerkkejä miehen käytöksestä ennen eroamme (nämä asiat olivat siis muuttuneet miehen käytöksessä):

-Alkoi pitämään puhelinta äänettömällä, otti sen suihkuunkin mukaan. Vaihtoi puhelimen avauskoodin, eikä kertonut minulle uudesta koodista. Ei suostunut kertomaan, kenen kanssa viestitteli, jos kysyin asiaa "yksi kaveri vaan".

-Alkoi viettämään aikaa naispuolisen harrastuskaverinsa kanssa ja halusi aina viedä naisen treeneistä kotiin, vaikka nainen asui ihan eri suunnalla kuin me. Treenimäärä kasvoi, mutta miehen taidot eivät kehittyneet samassa suhteessa. Ei halunnut minun tapaavan ko. naista.

-Mies alkoi harrastaa juoksemista. Lähti töiden jälkeen pitkälle juoksulenkille, teki lihaskuntotreeniä kotona, paineli lopuksi suihkuun puhelimen kanssa. 

-Mies alkoi ostella kauluspaitoja ja muita, jotka eivät olleet hänen tyyliään. Kuvioihin tuli myös uusi hajuvesi ja ulkonäkö alkoi kiinnosta.

-Fyysinen läheisyys meidän välillä väheni muuten, mutta seksi kelpasi. Mies oli jatkuvasti pahantuulinen, ystävällisiin tekoihini suhtautui yrmeästi. Ei halunnut viettää kanssani aikaa, tuli eri aikaan nukkumaan. Lakkasi puhumasta minulle kauniisti, haastoi olemattomista asioista riitaa.

-Mies alkoi epäillä minua pettämisestä, vaikka minulla ei ole yhtään miespuolista ystävää, eikä mikään käytöksessäni viittaa millään lailla pettämiseen.

Minusta on nyt jälkikäteen ihan selvää, että mies petti minua harrastuskaverinsa kanssa. Kaverini ovat kuitenkin sitä mieltä, että koska mies ei ole tunnustanut pettämistä, ei pettämistä ole tapahtunut/en voi olla asiasta 100 % varma. Minusta tuo nyt on ihan ilmeistä. Mutta olenko minä todella väärässä, kun kukaan kavereista ei ole samaa mieltä kanssani?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että osaat keskittyä olennaiseen. 

Vierailija
2/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea Reettakin näkee, että on ollut toinen nainen (vaikkei enää olisi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea Riittakin näkee, että olet totaalisen vainoharhainen ja siksi halusi eron. Hyväksy kohtalosi....

Vierailija
4/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän tietää tällaiset asiat parhaiten. Jos sulla on fiilis, että pettämistä on ollut, niin luota tuohon fiilikseen. 

Ei sun suhteen sisältöä ja muuttumista kukaan ulkopuolinen näe, mutta sinä näet.

Vierailija
5/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokea Riittakin näkee, että olet totaalisen vainoharhainen ja siksi halusi eron. Hyväksy kohtalosi....

Kyllä Riikka näki. 😉

Vierailija
6/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ilmeisesti pettää ja minäkin petän, kumpikaan ei tiedä toisen puhelimen koodia, toki sormenjälkiä käytetään enemmän. Minut on kasvatettu kotona siihen että ihmisillä on kirje- ja puhelinsalaisuus olemassa. Ei ole käynyt mielessä että pitäisi toisten puhelimia tutkia.

Vierailija
7/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit omaan elämääsi spekuloinnin sijasta?

Vierailija
8/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kaappihomo, joko se hankki itselleen kissan?

Vierailija
9/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ilmeisesti pettää ja minäkin petän, kumpikaan ei tiedä toisen puhelimen koodia, toki sormenjälkiä käytetään enemmän. Minut on kasvatettu kotona siihen että ihmisillä on kirje- ja puhelinsalaisuus olemassa. Ei ole käynyt mielessä että pitäisi toisten puhelimia tutkia.

Ja siihen se kasvatuksesi sitten näköjään jäikin.

Epävakaista mt- ja päihdeongelmaisista perheistä kasvaa pettäjiä.

Vierailija
10/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kaappihomo, joko se hankki itselleen kissan?

Entä Tom of Finland-essun?

Vierailija
11/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit.

AP on miesvihaaja.

Vierailija
12/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on tyhjyyden tunne. Siksi provoaa.

Vierailija
13/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tunnustusta tarvita. On pettänyt.

Vierailija
14/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme kommentteja ja trollailua täällä. Todellakin tuolla tavoin käyttäytynyt mies on pettänyt. Ihan selvä juttu. Yksikään mies ei lähde kävelemään edes "ihan ok parisuhteesta", jos ei ole toista naista katsottuna.

Vierailija
15/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihme kommentteja ja trollailua täällä. Todellakin tuolla tavoin käyttäytynyt mies on pettänyt. Ihan selvä juttu. Yksikään mies ei lähde kävelemään edes "ihan ok parisuhteesta", jos ei ole toista naista katsottuna.

Olet oikeassa. Mutta joku trollaa ihan tosissaan. Ei kestä lainkaan missään tästä kulmasta aiheen käsittelyä. Äärimmäisen herkkänahkainen tuon osalta.

Vierailija
16/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ihastui siihen naiseen, mutta nainen ei huolinut häntä? Eikä sitten enää jaksanut jäädä?

Vierailija
17/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hyvin tyytyväinen päästyään sinusta eroon. 

Vierailija
18/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis onhan se pettäminen noilla merkein todennäköistä. On kuitenkin mahdollista, että mies on ollut vain ihstunut tähän harrastukaveriin, eikä varsinaista pettämistä ole tapahtunut. Tämä ihatus on voinut kuitenkin toimia kimmokkeena irtiottoon sinusta ja eroon. Mies on huomannut haluavansa jotain muuta kuin mitä hänellä teidän liitossanne on. Kyllä tuo ihastumisskenaariokin on ihan mahdollinen, varsinkin jos teillä on ollut muitakin ongelmia suhteessanne.

Eli mielestäni et voi olla 100% varma pettämisestä. Tuosta ihastumisesta toiseen voit sen sijaan olla mielestäni hyvinkin varma.

Vierailija
19/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä on pettänyt. Mutta kannattaako tuota kauheasti miettiä? Ainakin kohteli sinua huonosti joten jo se riittää syyksi erota. Eli ajattele että muuttui niin surkeaksi puolisoksi että hyvä että pääsit eroon.

Voihan tuo hyvin olla että oli suhde ja halusi sen takia erota. Eron jälkeen toinen nainen ei halunnutkaan itse erota omasta suhteestaan tai muuten havahtui siihen että ei kuitenkaan halua exmiestäsi suhteeseen. Ja mies putosi tyhjän päälle vaikka alunperin luuli aivan muuta.

Nyt kannattaa miettiä mitä teet jos tuo ex joskus kännissä ottaa yhteyttä ja itkee perääsi. Voisitko enää ikinä luottaa häneen ? 

Vierailija
20/90 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella todennäköisyydellä on pettänyt. Mutta kannattaako tuota kauheasti miettiä? Ainakin kohteli sinua huonosti joten jo se riittää syyksi erota. Eli ajattele että muuttui niin surkeaksi puolisoksi että hyvä että pääsit eroon.

Voihan tuo hyvin olla että oli suhde ja halusi sen takia erota. Eron jälkeen toinen nainen ei halunnutkaan itse erota omasta suhteestaan tai muuten havahtui siihen että ei kuitenkaan halua exmiestäsi suhteeseen. Ja mies putosi tyhjän päälle vaikka alunperin luuli aivan muuta.

Nyt kannattaa miettiä mitä teet jos tuo ex joskus kännissä ottaa yhteyttä ja itkee perääsi. Voisitko enää ikinä luottaa häneen ? 

Juuri näin. Ovi kiinni tuollaisilta manipuloijilta ja henkisen väkivallan tekijöiltä. He ovat ihmisinä alinta pohjasakkaa kaikilta osin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä