Nyt rehellisesti. Pesettekö ihan oikeasti vieraslakanat esim yhden yön käytön jälkeen
Ja jos vieras tämän jälkeen lähtee pois. Vai sietääkö olla vielä seuraavalla vieraalla? Esim mökkiolosuhteet, jos ei ole pesukonetta.
Kommentit (188)
Pesen. Vanhimmalla pojalla käy sama kaveri pelkästään yökylässä ja hänen petikamppeet menee kyllä odottamaan seuraavaa viikonloppua pojan kaappiin. On siis melkein joka viikonloppu kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pesen. Haluaisitko itse nukkua toisten helle- tai vaihdevuosihiessä, ihosta irtoavassa rasvassa, kosmetiikkatuotteiden jämissä ja hajuvesien hajussa, kuolassa, runkkutuotoksissa ja muissa eritteissä?
Oon Kerran joutunut nukkumaan tuollaisessa. Tästä on aikaa yli 20v mutta muistan sen edelleen. Olin tarjoutunut tuomaan omat. Sanottiin ettei tarvitse. Kyläpaikka oli ihan normaalisti kotona missä pesukone kuivaaja jne. Se vanhan ukon hien haju... Yökkk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pesen. Haluaisitko itse nukkua toisten helle- tai vaihdevuosihiessä, ihosta irtoavassa rasvassa, kosmetiikkatuotteiden jämissä ja hajuvesien hajussa, kuolassa, runkkutuotoksissa ja muissa eritteissä?
Minkälaisia vieraita teillä oikein käy? Yökastelijoita?
Saunapuhdas ihminen menee nukkumaan puhtaassa yöasussa. Ei kai sitä sohvaakaan joka käyttökerran jälkeen pestä, vaikka siinä olisi tuntitolkulla nuohonnut? Miksi se ihminen likaiseksi siaksi muuttuisi nukkuessaan?
Mistä tiedät, että on juuri pessyt yöasunsa, kun itsekään et jaksa pyykkiä pestä? Monihan nukkuu sitä paitsi alasti, etenkin näin kesähelteillä.
No erilainen tuttavapiiri meillä nähtävästi. Kyläilessä on yöasu päällä, ei nukuta alasti.
Sitä tietysti en voi tietää onko se juuri pesty, mutta hengissä kaikki ovat selvinneet toistenkin jäljiltä .
Kukaan ei tietääkseni ole edes sairastunut. Hysteeristä sanon minä, ettei samoissa lakanoissa voisi nukkua toisen kanssa. Miten hoidatte muuten seksielämänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunapuhdas ihminen menee nukkumaan puhtaassa yöasussa. Ei kai sitä sohvaakaan joka käyttökerran jälkeen pestä, vaikka siinä olisi tuntitolkulla nuohonnut? Miksi se ihminen likaiseksi siaksi muuttuisi nukkuessaan?
Meille tulee yöksi mm. keski-ikäisiä sukulaisia, jotka ovat menossa tai tulossa ulkomailta ja ovat tulossa/jatkavat muualle Suomeen. Tulevat myöhään illalla tai jopa keskellä yötä ja häipyvät lentokentälle aikaisin aamulla. Ei siinä mitään aleta saunoa välissä, vaan yritetään nukkua jokunen tunti ennen lentoa. Totta kai vaihdan hien tai hajuveden hajuiset lakanat, joissa irtohiuksia. Vaihtaisin, vaikkei mitään haisisi tai näkyisikään, koska ihmisen ihosta nyt tunnetusti irtoaa yöllä hikeä, hilsettä, rasvaa ja karvoja.
Outo ja ällöttävä ajatus tuo sinun, että saunapuhtaana ja puhtaassa yöasussa mennään likaisiin toisten käyttämiin lakanoihin, ja se on fine, kunhan ei ole yökasteltu.
Hysteeristä sanon minä, ettei samoissa lakanoissa voisi nukkua toisen kanssa. Miten hoidatte muuten seksielämänne?
Eihän tässä ketjussa puhuta puolisoista, vaan vieraista. Selittää tosin innon jakaa lakanat, jos haluna olisi päästä harrastamaan seksiäkin niiden vieraiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee yöksi mm. keski-ikäisiä sukulaisia, jotka ovat menossa tai tulossa ulkomailta ja ovat tulossa/jatkavat muualle Suomeen. Tulevat myöhään illalla tai jopa keskellä yötä ja häipyvät lentokentälle aikaisin aamulla. Ei siinä mitään aleta saunoa välissä, vaan yritetään nukkua jokunen
Etenkin tuo, että ovat juuri olleet matkoilla, niin ihan turha tosiaan kenenkään sanoa, etteikö olisi voineet vaikka luteita saada yöasuihinsa matkatuliaisiksi. Ällöttää ajatuskin, että jonkun mielestä lakanoita ei kannata kunnolla pestä ja vaihtaa, vaan hyvin voi levittää luteet niin kotiinsa kuin seuraavallekin vieraalle.
Jo ihan hilsettä tulee aluslakanaan kivasti yhdenkin yön aikana. Itse en enää käytä tummia aluslakanoita tuosta syystä (näkyy niin hyvin).
Eli tietenkin lakanat pyykkiin vieraiden jälkeen!
No erilainen tuttavapiiri meillä nähtävästi. Kyläilessä on yöasu päällä, ei nukuta alasti.
Oletko käynyt keskellä yötä varmistamassa? Se yöasu riisutaan tietenkin vasta juuti nukkumaan käydessä, harva sentään vieraana ollessaan alasti muualla asunnossa liikkuu.
Meillä nuuhkitaan lakanat ja uv valolla katsotaan spermaläikät, sitten naija napsautellaan kiihkossa.
Olin kerran kylässä istumassa iltaa, ja aamuyöstä kehotettiin jäämään yöksi, vierashuoneessa oli valmiina edellisten vieraiden lakanat.
Meinasin yökätä.
Olin yli 40-vuotias tuolloin, ja se oli ensimmäinen kerta elämässäni, kun kuulin, että jotkut ilkeävät tehdä noin.
Sen toki tiesin, että jotkut (etenkin monilapsiset perheet) tuovat omat lakanansa ym. mukanaan sukulaisvierailuilla ja että jotkut toivovat, että vieras toisi omat lakanansa.
Mutta tuota, että vieraita nukutettaisiin likaisissa lakanoissa (edes yhden yön toisilla, tuntemattomilla olleilla), en ollut pienessä mielessä osannut koskaan kuvitellakaan.
Millaisessa maailmassa jotkut ihmiset elävät?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Kerran joutunut nukkumaan tuollaisessa. Tästä on aikaa yli 20v mutta muistan sen edelleen. Olin tarjoutunut tuomaan omat. Sanottiin ettei tarvitse. Kyläpaikka oli ihan normaalisti kotona missä pesukone kuivaaja jne. Se vanhan ukon hien haju... Yökkk!
Tuli yökkäysrefleksi kun luin tuon.
Vierailija kirjoitti:
Hysteeristä sanon minä, ettei samoissa lakanoissa voisi nukkua toisen kanssa. Miten hoidatte muuten seksielämänne?
Eihän tässä ketjussa puhuta puolisoista, vaan vieraista. Selittää tosin innon jakaa lakanat, jos haluna olisi päästä harrastamaan seksiäkin niiden vieraiden kanssa.
Ei meillä vieraanakaan ole ihmisiä, jotka eivät täytä hygieniansa suhteen seksielämän vaatimuksia. Tosin muista syystä ei harrasteta.
Ihan perinteisesti yksiavioisia ollaan.
Miksi joku vieras olisi kotonani nukkumassa ja vielä oikein lakanoiden kanssa?
Olen kerran ollut kyläpaikassa, jossa emäntä kertoi suoraan, että lakanat (aluslakana, muut oli omiani) oli jonkun toisen henkilön kertakäytön jäljiltä. Ajattelin, että hän on ekologinen, eikä minua haitannut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku vieras olisi kotonani nukkumassa ja vielä oikein lakanoiden kanssa?
Nämä ovat maalaisia. Jos joku tulee minua tapaamaan ja on tietysti muutakin asiaa Helsinkiin, niin luonnollisesti yöpyvät hotellissa.
Mutta antaa maalaisten hosua lakanapyykkiensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on juuri pessyt yöasunsa, kun itsekään et jaksa pyykkiä pestä? Monihan nukkuu sitä paitsi alasti, etenkin näin kesähelteillä.
Ohut vilpoisa yöpaita on parempi helteillä kuin alasti nukkuminen. Lakanat pysyvät puhtaina pidempään ja yöpaidan voi pestä/vaihtaa helposti vaikka joka yöksi.
Tympeä ajatus hikoiluttaa lakanoitaan, kun niitä ei kuitenkaan vaihdeta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran kylässä istumassa iltaa, ja aamuyöstä kehotettiin jäämään yöksi, vierashuoneessa oli valmiina edellisten vieraiden lakanat.
Meinasin yökätä.
Olin yli 40-vuotias tuolloin, ja se oli ensimmäinen kerta elämässäni, kun kuulin, että jotkut ilkeävät tehdä noin.
Sen toki tiesin, että jotkut (etenkin monilapsiset perheet) tuovat omat lakanansa ym. mukanaan sukulaisvierailuilla ja että jotkut toivovat, että vieras toisi omat lakanansa.
Mutta tuota, että vieraita nukutettaisiin likaisissa lakanoissa (edes yhden yön toisilla, tuntemattomilla olleilla), en ollut pienessä mielessä osannut koskaan kuvitellakaan.
Millaisessa maailmassa jotkut ihmiset elävät?!
Erilaisessa! En yökkäile, jos joku on nukkunut lakanoissa.
Tulipa mieleen miten me tehtiin 80-luvulla.
Jos oltiin ystävien kanssa kaverilla yötä ja vanhemmat poissa, haluttiin nukkua siinä vanhempien parisängyssä kaikki kolme. Ei me mitään lakanoita vaihdettu, muistan joskus että tyynyliinalla oli hilsettä ja haisi vähän päänahalle :D Ei sitä silloin ajatellut vaan yö meni kikatellessa ja sitten tyytyväisenä nukkuessa.
Ja näin kaikkien kotona. Hengissä ollaan vieläkin, vaikka nyt ei enää likaisissa nukuttaisikaan.