Nyt rehellisesti. Pesettekö ihan oikeasti vieraslakanat esim yhden yön käytön jälkeen
Ja jos vieras tämän jälkeen lähtee pois. Vai sietääkö olla vielä seuraavalla vieraalla? Esim mökkiolosuhteet, jos ei ole pesukonetta.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän itse. Jos niissä lakanoissa on ystävä saunapuhtaana nukkunut yön niin ei ne kovin likaiset ole.
Tämä. Enkä ymmärrä 59 alapeukkua, onko teillä joku ongelma ajatella boxin ulkopuolelta?
Yleensä vähän yksinkertaisia ja/tai hysteerisiä ihmisiä. Ei minkäänlaista joustoa ajatusmaailmassa, vaan asiat tehdään 110% just niinkuin aina ennenkin.
Ihan hyvin voisi varmaan hotelleissakin vaihtaa lakanat vaikka parin viikon välein. Ainakin sellaisessa tasokkaassa, missä käy vain hienoja ja terveitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä ne käytetyt lakanat jemmaat? Kaappiinko puhtaitten sekaan ja sieltä seuraavan vieraan petiin? 🤮
Parempi vaan pyöräyttää koneessa ja puhtaana kaappiin.
Tietysti jos olisi joku erillinen paikka ja seuraava vieras on sama henkilö taas niin silloin voisin jättää pesemättä. Mutta mulla ei ole sellaista paikkaa.
joo eri kaappi-sama tyyppi on tulossa kohta uudelleen 1- 2 vko sisällä,sit,ei ikkää muuten.
Jos et pese, niin tutkitko onko lakanassa näkyviä eritteitä? Tuoksutteletko ennen kaappiin viikkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pesen! En ota enää riskejä, että leviää kihomatoja tai täitä tai syyhyä.
Mun vierailla ei oo 😳
Teetkö tarkistuksen heti eteisessä?
Kyllä pesen ja toivon, että lakanat on pesty myös jos olen jossakin yövieraana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pesen. Haluaisitko itse nukkua toisten helle- tai vaihdevuosihiessä, ihosta irtoavassa rasvassa, kosmetiikkatuotteiden jämissä ja hajuvesien hajussa, kuolassa, runkkutuotoksissa ja muissa eritteissä?
Lisätään tähän vielä vanhan viinan haju ja irronneet hiukset ja muut karvat. Partasieni, erilaiset ihosilsat, hilseet ja finnit, märkärupi.
Minkälaisia vieraita teillä käy?
Epähygienisiä alkoholisteja. Ihmisiä hekin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä ne käytetyt lakanat jemmaat? Kaappiinko puhtaitten sekaan ja sieltä seuraavan vieraan petiin? 🤮
Parempi vaan pyöräyttää koneessa ja puhtaana kaappiin.
Tietysti jos olisi joku erillinen paikka ja seuraava vieras on sama henkilö taas niin silloin voisin jättää pesemättä. Mutta mulla ei ole sellaista paikkaa.
joo eri kaappi-sama tyyppi on tulossa kohta uudelleen 1- 2 vko sisällä,sit,ei ikkää muuten.
Ystävä yöpyi luonani joka toisen viikon eronsa aikaan, muutaman kuukauden ajan. Kyllä minä siinä väliviikolla aina pesin hänen käyttämänsä lakanat, vaikka koko vierassänky oli välissä käyttämättä. Olisin pessyt, vaikkei olisi ollut viikosta paikalla kuin yhden yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten typerä ihmisen täytyy olla, kun vertaa sukulaisten kesken yöpymistä HOTELLIN vaihtuvaan asiakaskuntaan? Ei helvettti 😂
Todella typerä. Aivan häpeällisen tyhmä.
Julkisesti oikein innolla selität ja puolustelet, ettei ne lakanat yhdessä yössä likaannu, eikä seuraava nukkuja käytettyjä lakanoita edes huomaa, joten on suorastaan typerää laittaa lakanat heti pesuun, niin mistäpä sinäkään oikeasti tiedät, etteikö varaamasi hotellin siivooja ole kanssasi samaa mieltä?
Jos joku ei jaksa lakanoita kotonaan vaihtaa, tai muutoin ajattelee samalla tavalla kanssasi, niin ei varmasti vaihda niitä myöskään hotellisiivoojana, etenkin kun työssä on jatkuva kiire, palkka on pieni ja työn arvostus surkea.
Ja edelleen jatkat oman typeryytesi julistamista. Semmosta.
Jos sama tyyppi tulee viikon päästä, en pese. Jos tulee joku muu välissä, niin saa puhtaat lakanat.
En muutenkaan mökillä pyykkää. Toiveissa on, että tuovat omat liinavaatteet tai makuupussin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vieraista. Esimerkiksi meillä kotona vierashuoneessa on tähän asti nukkuneet lähinnä äitini ja tyttäreni. Jos äitini on nukkunut puhtailla lakanoilla yhden yön tai kaksi yötä, ne käyvät tyttärelleni vielä oikein hyvin. Ja toisinpäin.
Mutta jos vieraampi käy, pestään vaikka vain yhden yön jälkeen.
Samoin äitini luona meistä yöpyy kerrallaan joko minä tai poikani. Ihan hyvin käy samat lakanat muutamankin kerran putkeen.
Kun joku muu käy, lakanat pesuun.
Mikä tässä on alapeukuttamisen arvoista, jos tämä asianosaisille on ok?
Meillä ei siis ole mitään tarttuvia iho- tai muitakaan sairauksia. Toki jos on ollut jollain vaikka hirveä flunssa, laitetaan lakanat hänen jälkeensä pesuun vaikka yhdenkin yön jälkeen.
Tuntuu että arkijärki on täysin kadonnut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten typerä ihmisen täytyy olla, kun vertaa sukulaisten kesken yöpymistä HOTELLIN vaihtuvaan asiakaskuntaan? Ei helvettti 😂
Todella typerä. Aivan häpeällisen tyhmä.
Julkisesti oikein innolla selität ja puolustelet, ettei ne lakanat yhdessä yössä likaannu, eikä seuraava nukkuja käytettyjä lakanoita edes huomaa, joten on suorastaan typerää laittaa lakanat heti pesuun, niin mistäpä sinäkään oikeasti tiedät, etteikö varaamasi hotellin siivooja ole kanssasi samaa mieltä?
Jos joku ei jaksa lakanoita kotonaan vaihtaa, tai muutoin ajattelee samalla tavalla kanssasi, niin ei varmasti vaihda niitä myöskään hotellisiivoojana, etenkin kun työssä on jatkuva kiire, palkka on pieni ja työn arvostus surkea.Ja ede
Ja vielä keksii omiaan :D Hourailee jostain innoissaan selittämisistä ja selostaa näitä harhojaan näistä selityksistä.
Tsemppiä hänelle!
Mistäs tiijär mitä visvasyylää ja kihosmatoo kuhisee, kurkkaatko eka?
Vierailija kirjoitti:
Jos et pese, niin tutkitko onko lakanassa näkyviä eritteitä? Tuoksutteletko ennen kaappiin viikkaamista?
Tietenkin katson, ettei mitään näkyvää ole, ja haistelen myös. Ei niitä kaappiin viikata, vaan ne ovat siellä vierashuoneen sängyssä valmiina.
Mutta vain perheenjäsenten kesken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vieraista. Esimerkiksi meillä kotona vierashuoneessa on tähän asti nukkuneet lähinnä äitini ja tyttäreni. Jos äitini on nukkunut puhtailla lakanoilla yhden yön tai kaksi yötä, ne käyvät tyttärelleni vielä oikein hyvin. Ja toisinpäin.
Samoin äitini luona meistä yöpyy kerrallaan joko minä tai poikani. Ihan hyvin käy samat lakanat muutamankin kerran putkeen.
Meillä ei siis ole mitään tarttuvia iho- tai muitakaan sairauksia. Toki jos on ollut jollain vaikka hirveä flunssa, laitetaan lakanat hänen jälkeensä pesuun vaikka yhdenkin yön jälkeen.
Tämä. Ei kuulu heille mitenkään, mutta kun on tylsä mieli ja tyhjä elämä, niin jostain täytyy yrittää draamaa repiä.
Voi olla myös oikeasti jotenkin epätasapainoisia/harhaisia ihmisiä, ainakin siitä päätellen että keksivät itse omiaan keskusteluun, mitä muka toinen olisi sanonut. Eli päässään kokevat jotain muuta kuin tämä kirjoitettu todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pesen ja toivon, että lakanat on pesty myös jos olen jossakin yövieraana
Mikset vie omia lakanoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse voisin sillä alapeukulla viestiä, että minulle tuo ei olisi ok. En halua nukkua samoissa lakanoissa sen enempää äitini, veljeni kuin kummankaan lapseni kanssa. Meillä yöpyjä laittaa itse lakanat sänkyyn ja lähtiessään pyykkiin. Ei jätetä käytettyjä seuraavaa yöpyjää odottamaan.
Jos joku ei jaksa lakanoita kotonaan vaihtaa, tai muutoin ajattelee samalla tavalla kanssasi, niin ei varmasti vaihda niitä myöskään hotellisiivoojana, etenkin kun työssä on jatkuva kiire, palkka on pieni ja työn arvostus surkea.