Miksi täällä aina ehdotetaan eroa ratkaisuksi jokaiseen parisuhdeongelmaan?
Johan sitä saisi vaihtaa miestä kuin sukkia, jos jokaisen ongelman ja vastoinkäymisen takia pitäisi heti ottaa ero.. Ei ihme että liitot eivät enää kestä, jos yleinen mielipide on se, että ero on okei ihan mistä syystä tahansa. Odotetaan toisen täyttävän kaikki mahdolliset tarpeet ja olevan täydellinen, mutta omia virheitä ei nähdä. Luvattiin tahtoa rakastaa, myötä ja vastoinkäymisissä. Pitäisikö se muuttaa muotoon "Lupaan tahtoa rakastaa sinua toistaiseksi"? Tämä kirjoitus ei sitten koske niitä liittoja jossa on pettämistä, väkivaltaa tai persoonallisuushäiriöinen puoliso.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Jos hetken malttaisi katsoa sitä yhdessä asumista, ennen kuin menee naimisiin ja näkisi tuleeko niitä ongelmia ja kuinka pahoja ongelmia, asia voisi korjaantua.
Useimmat taitaa elää yhdessä vuosia ennen avioitumista.
Moni ongelma kehittyy/paljastuu hitaasti eikä vähittäistä muutosta huomaa.
Ihmetyttää koko ketju: miksi ap marisee muiden eroista? Et sinä tiedä, mikä niissä on syynä, eikä ihmisten ole pakko jäädä huonoon suhteeseen. Täysin turhaa ja tyhjäpäistä moralisointia, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se toimii
Toimiihan se, mutta saako koskaan kestävää parisuhdetta?
No ei jos miehet on laiskoja, holtittomia lärvilasseja.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä suurin osa on nillittäjä eukkoja. On se vaan ihme kun kolme neljä paskaukkoa sattuu peräkkäin, itse kumminkin puhdas kuin pulmunen, täydellisyyden perikuva.
Sinäkin olet paskaukko. Miehistä 90% on.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa pareista ei ole naimisissa ja rikokset aviopuolisoiden vläillä voivat olla hyvin erilaatuisia. Esim. toinen keskittyy omaan elämäänsä, toinen pettää ja hakkaa. Yleensä naiset ottavat eron ennen kuin tilanne räjähtää käsiin, mies saattaa jopa tappaa vaimonsa mieluummin kuin erota. Siinä syy.
Miksi ylipäätään puolustelet liittoja, joista toinen puoli haluaa erota? Eihän se toinen ole silloin tehtäviensä ja rakkauden tasalla, jos toinen haluaa väkisin tämän luota pois. Sellaisen puolison luona on varmasti aivan hirveää olla.
Niin joo ja tiedoksi, että aviossa ei ole pillunantovelvollisuutta.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen avioliitto on, josta erotaan sitten kun ei enää huvita.
Miksi pitäisi jatkaa jos ei huvita?
Koska mies ei halua luopua ilmaisesta piiasta/panopuusta?
Nainen lähtee jos ei viihdy, ja niin lähtee mieskin.
Deal with it.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla asia kuin asia kasvaa mahdottomiin mittasuhteisiin. Olen samaa mieltä että tosi pienten juttujen tähden ehdotetaan ratkaisuksi eroa. Mutta sama ehdottomuus pätee esimerkiksi tilanteisiin joissa kaupankassa sanoo jotain (törkeetä, jätä palautetta!!), naapurin muksu on teillä syömässä (lähetä lasku ja porttikielto!!)....Jne...
Palsta ei ihan vastaa tosielämää, onneksi. Ihmiset on oikeesti paljon suvaitsevaisempia ja joustavampia.
Palsta kuvaa täydellisesti suomalaisia naisia asenteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen avioliitto on, josta erotaan sitten kun ei enää huvita.
Sellainen, joka ei pääty murha-itsemurhaan.
Silloin kun perusteettomat avioerot sallittiin, ne lisääntyivät (naisten toimesta) ja naisten "itsemurhat" vähenivät samassa suhteessa.
Naaraan ja poikasten lukitseminen samaan tilaan siittävän koiraan kanssa on kidutusta naaraalle ja poikaselle. Tämä ei ole nisäkäseläinten toimintaa.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Naisen pitää hyötyä rikkaasta miehestä mahdollisimman pitkään.
Rikkaat miehet on itaria, ryppyisiä pappoja, joita kukaan ei huoli ilmaiseksi. Rusinapyllyisiä, läskimahaisia tekohammas-Teppoja.
#miesvihanäkyväksi
Niin.
Mielestäni naisen ei pidä asettaa muita itsensä edelle ja uhrautua tyhmien, väkivaltaisten juoppourpojen takia, vaan voi erota ja rakentaa hyvän elämän. Niin minä tein. Juoppoukkoa ei pysty raitistamaan vaikka päällään seisoisi.
Myös lasteni elämä parani. Heitä rassasi kun isä ei ikinä päässyt ohi Alkosta.
"Kestävä parisuhde" hinnalla millä hyvänsä on sovinistinen ihanne, jossa nainen joustaa loputtomiin ja josta mies korjaa hyödyn.
###
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ovat täydellisiä typeryksiä. Ei heillä ole koskaan ollutkaan miestä. Eikä tule olemaan. On helppo neuvoa eroomaan, kun ei ole kokemusta elämästä.
Mullapa on ollut 2 aviomiestä ja 3 pitkää suhdetta. Osaan sekä muodostaa että lopettaa suhteen, jos se ei minua tyydytä.
Vedä sinä pikku incel edelleenkin kännyysi ja itke itsesi uneen.
Vau, en tiedä miten vastaisin viestiisi, joten kutsun sinua inceliksi, koska seksi on ainoa arvon yksikkö, jonka ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeneet voisi tehdä sellaisen listan, että "hitto kun tämänkin olisi tajunnut jo treffeillä selvittää ja nyt se tuli esiin kun on jo 2 lastakin tehtynä, perhana sentään".
Näitä voisi sitten listata sinne Tinderiin ja treffeille selvitettäväksi jo alkuvaiheessa.
Taidat syytellä naisia eroamisesta. Ja vastuuttaa naiset miesten juomisesta, väkivaltaisuudesta, laiskuudesta.
Homma ei toimi niin, pikku incel.
Vaan homma toimii niin, että sinä ja muut kusiletkuhenkilöt kasvatte aikuisiksi ja opettelette elämään ja olemaan ihmisiksi elämässä ja myös keskustelualustoilla.
Ei teillä ole oikeutta hyödyttömänä vapaamatkusteluun yhteiskunnassa, parisuhteessa, perheenjäsenenä. Ette ole lapsia vaikka käyttäydytte kuin ilkeimmät, huomiota kerjäävät päiväkotilapset.
#miesvihanäkyväksi
Ihmiset eroaa liian vähän.
Laiskat, töykeät miehet alkaa ap:n lailla kuvitella, että suhde on saavutettu etu, josta nainen ei voi lähteä, koska minä sanon niin.
Sensijaan että kuuntelisivat vaimoa, josta ovat käytännössä täysin riippuvaisia, yrittävät pitää tämän kotiorjana väkisin ja syyllistäen.
Ei yritystäkään että parantaisivat niitä epäkohtia, joista kumppani sanoo.
Vastoin sovinistien väitteitä, mies nalkuttaa, nainen sanoo kerran ja asiasta. Jos mies ei kuuntele ja sisäistä, bye bye.
Vierailija kirjoitti:
Luetaan selvästi hyvin eri silmillä näitä ketjuja. Omaan silmään vaikuttaa pikemminkin että ihmiset hyväksyvät mitä hirveimpiä suhteita ja huonoa kohtelua liiankin pitkälle. Sääliksi käy.
Vain jos uskot näiden miesvihaajien sadut todeksi.
Ja uskothan sinä, olethan itsekin miesvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska av-mammat haluavat täydellisen suhteen/kumppanin. Ei sellaista ole.
On toki, toinen nainen.
Nainenhan ei koskaan tee mitään väärin eikä naiset ainakaan ole miesten rahojen ja sukusolujen perässä.
Mä oon perustamassa naisten kommuunia. Siellä työt jaetaan eikä sinne oteta miehiä kuin yhden yön huviksi, max.
Ostamme porukalla kyläkoulun tai pappilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se toimii
Toimiihan se, mutta saako koskaan kestävää parisuhdetta?
No ei jos miehet on laiskoja, holtittomia lärvilasseja.
#miesvihanäkyväksi
Huoris, tapa nyt jo ittes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä suurin osa on nillittäjä eukkoja. On se vaan ihme kun kolme neljä paskaukkoa sattuu peräkkäin, itse kumminkin puhdas kuin pulmunen, täydellisyyden perikuva.
Sinäkin olet paskaukko. Miehistä 90% on.
#miesvihanäkyväksi
Paskaukko voisit keittää iltateen myrkkykeisosta. Kun et hoida hulluuttasi niin eihän se ikinä parane.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse ovat karmeita suomursuja ja miehen pitäisi olla brad pitt :D
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Mielestäni naisen ei pidä asettaa muita itsensä edelle ja uhrautua tyhmien, väkivaltaisten juoppourpojen takia, vaan voi erota ja rakentaa hyvän elämän. Niin minä tein. Juoppoukkoa ei pysty raitistamaan vaikka päällään seisoisi.
Myös lasteni elämä parani. Heitä rassasi kun isä ei ikinä päässyt ohi Alkosta.
"Kestävä parisuhde" hinnalla millä hyvänsä on sovinistinen ihanne, jossa nainen joustaa loputtomiin ja josta mies korjaa hyödyn.
###
#miesvihanäkyväksi
Kyllä huomaa, kuka ei naista saa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse ovat karmeita suomursuja ja miehen pitäisi olla brad pitt :D
Tämä!
On toki, toinen nainen.
Nainenhan ei koskaan tee mitään väärin eikä naiset ainakaan ole miesten rahojen ja sukusolujen perässä.