Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suren sitä että en ehkä saa ikinä lapsenlapsia.

Vierailija
05.08.2025 |

Mulla on kaksi lasta joista toinen menehtyi ja toinen, nyt jo aikuinen on poika ja seurustelee miehen kanssa. Mulla ei ole mitään sitä vastaan vaan toivon hänen olevan onnellinen mutta hiljaa mielessäni suren että en varmaan ikinä tuu saamaan niitä lapsenlapsia mitä olin niin kovasti toivonut. Onko itsekästä? 

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsenlapsia, ehkä niitä tulee tai ehkä en ehdi niitä näkemään. Varsinaisesti en ole toivonut eli harmissani. Lasten elämä menee heidän ehdoillaan. Lapsistani iloitsen, hyvät välit on.

Vierailija
182/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät jossain kasarin harhoissa. Entäpä jos olisit synnyttänyt lapsen joka ei aikuisena miehenä todellakaan kelpaa naisille?

Autismia, superlihavuutta, ruma jne. Sehän on vain täysin sinun omaa syytäsi, mitäs synnytit sellaisen pojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole itsekästä. Sure vaan. Meidän ikäpolvi on kasvatettu niin, että kun teet lapsia, saat lapsenlapsia. Se on selviö, kuten lapsetkin, ja jos ei se toteudu, tulee pettymys. Vaikkei sitä ajattelisikaan, se tulee silti.

te npc:t ei mitään omaa ajatusta omasta elämästä. kun muutkin niin mekin

Vierailija
184/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista, en ymmärrä miksi se itsekästä olisi. Mummous on ihanaa ja antaa elämälle tarkotuksen. 

Mummous on varmasti ihanaa, mutta on erittäin surullista ja säälittävää jos vain se antaa elämälle tarkoituksen.

Vierailija
185/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa olla surullinen. Elämän jatkuvuus on ykkösasia, jos on saanut maailmaan omia lapsia.

Vierailija
186/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vähän suren, ja mieheni suree aika paljonkin. Kumpikaan lapsistamme ei halua tällaiseen maailmaan lapsia tehdä, eikä tulisi mieleenkään heitä painostaa. Mutta onhan se vähän haikeaa.

Vierailija
187/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin vähän suren, ja mieheni suree aika paljonkin. Kumpikaan lapsistamme ei halua tällaiseen maailmaan lapsia tehdä, eikä tulisi mieleenkään heitä painostaa. Mutta onhan se vähän haikeaa.

Vanhemman sukupolven sovinistimiehille tämä tuntuu olevan isompi asia. Monen vanhemman miehen mielestä perheen perustaminen on miehen tehtävä numero uno.

Se vanhemman sukupolven mies ei tajua millaisessa tuskassa nykypäivän nuoremmat miehet elävät kun naisilla on tinderissä karkkikauppa auki.

He eivät myöskään näe jos joku mies on autismin kirjolla eikä sen vuoksi ole parisuhdekelpoinen. Monella nykypäivän nuoremmalla miehellä se seurustelukelpoisuus ei ole dna:n koodattu. Toki heitä oli varmasti myös kasarilla ja 70-luvulla, mutta heitä pidettiin pois näköpiiristä häpeän vuoksi.

Vierailija
188/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sure etten saa lapsenlapsia, mulla 2 poikaa jotka sanoneet etteivät tee lapsia, mulle ihan ok, nautin eläkepäivistä ihan oman mielen mukaan. 

Vierailija
189/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Äitini sanoi, että minun on elettävä omaa elämääni enkä ole velvollinen millään tavoin vanhemmilleni.

Vierailija
190/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tukiperheeksi ja toimi heille varamummona.

Vierailija
191/191 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Noin itsekäs kpää ei ole ansainnut lastenlasta. Hyvä vaan että lapsesi kuoli, niin et pääse kiusaamaan asialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi