Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun jatkuvasti miehiin jotka eivät sovi minulle

Vierailija
05.08.2025 |

Ovat komeita, pitkiä ja hyväkroppaisia mutta elämä on resuista, epämääräistä tai joskus rikollistakin. Minua ei ole kaltoinkohdeltu lainkaan ja suhteet voivat kestää kuukausia mutta harvemmin sitä enempää kunnes minuun kyllästytään.

Teoriassa haluaisin stabiiliutta, turvallista tylsyyttä ja tasaisuutta mutta sitä tarjoavat eivät sytytä fyysisesti ollenkaan vaan koen korkeintaan ystävänä.

Muuttuuko libido iän myötä? En ole enää edes supernuori vaan 28.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli hän on itse sellainen tylsä ja turvallisuushakuinen tyyppi 19-vuotiaasta saakka säästämisineen ja päihteettömyyksineen, mutta ei jostain syystä syty kaltaisistaan miehistä, vaan pitää samanlaisia, tylsiä ja turvallisia miehiä YSTÄVINÄ."

Ei ap, mutta mä olin juuri tuollainen. Äärimmäisen kunnollinen nörttityttö äärimmäisen kunnollisesta (ehkä ylemmän) keskiluokan perheestä. Kyllä joo varmaan olin aika tylsä sen ikäisten mielestä, kun harrastukset oli tyyliä käsityöt ja lukeminen ja tietokonepelit. Mutta en siis tosiaan syttynyt kaltaisistani, vaan ihan päinvastaisista. Nörttipoikia mulla oli paljonkin kavereina, mutta en osannut nähdä niitä kuin kavereina, eikä ne minua, olin ikään kuin yksi jätkistä heille, pelikaveri. 

Tässä se on juuri se tragedia. Kunnon tylsä kunnollinen nainen ei syty kaltaisistaan, vaan haluaa jännämiehen, joka taas

Noh valtaosa naisista kuitenkin on tylsiä taviksia JA parisuhteessa. Eli ei tuo tragedia kovin yleistä ole, vaikka sitä tapahtuu. 

Paljonhan on sellaisiakin naisia, joita ei yhtään viehätä mitkään jännikset eivätkä edes uskaltaisi olla sellaisen kanssa. Nämä naiset ei vaan ulise missään, ja menevät usein jo nuorena yhteen sen naapurinpojan kanssa. 

Vierailija
62/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäjoonas vetää puoleensa. Kiltti mies ei aiheuta kutinaa haarojen välissä.

Sama juttu miehillä. Vain kaunis nainen on tavoiteltava ja haluttava, tavisnaisia eivät tavismiehet edes näe naisina.

Ei se ihan noin mene. Riippuu siitä, mikä on "tavismies". Sanotaan, että noin 80% naisista kyllä kelpaa miehille jos naista kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäjoonas vetää puoleensa. Kiltti mies ei aiheuta kutinaa haarojen välissä.

Sama juttu miehillä. Vain kaunis nainen on tavoiteltava ja haluttava, tavisnaisia eivät tavismiehet edes näe naisina.

Ei se ihan noin mene. Riippuu siitä, mikä on "tavismies". Sanotaan, että noin 80% naisista kyllä kelpaa miehille jos naista kiinnostaa.

Ja jos irtoseksistä puhutaan, luvut heittävät ihan häränpyllyä. Ainakin 99% naisista kelpaa sadoille miehille. Sen sijaan miehistä joku 1-2% kelpaa sadoille naisille pelkkään riettaaseen irtoseksiin.

Vierailija
64/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on myös se probleema, että naisissa on vielä enemmän tylsiä ihmisiä kuin miehissä. Ja miehissä on enemmän niitä, joita viehättää useat naiset. Tämän päälle monet naiset vielä kohentaa luontaista ulkonäköään meikillä ja muulla laittautumisella. 

Eli voi olla suurikin lauma jotain tylsiä, meikanneita tyyppejä irtoripsineen himoitsemassa jotain mielenkiintoista, rentoa ja komeaa miestä, ja tuota miestä ei kiinnosta ne naiset ihmisenä ollenkaan. Ei edes ulkonäöltään välttämättä sen enempää, kuin että laittautuneena ihan perusnätti/panisin. 

Nuo naiset ei välttämättä tajua sitä.

Vierailija
65/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun iso osa vaikka pari-kolmikymppisistä sinkkunaisista pk-seudulla on sellaisia, että ihan ok näköisiä (mutta yleensä tylsällä tavalla), tylsät jutut, kaikilla samat jutut jne.

Toki ei miehetkään keskimäärin sen kummempia ole, mutta ongelma voi tulla siitä, jos tuollainen asiansa hyvin hoitanut, sosiaalinen ja hyväkroppainen perustylsä nuori kaupunkilaisnainen LUULEE olevansa mielenkiintoinen ja/tai viehättyy vain mielenkiintoisista miehistä. 

Tämä ei siis pelkästään oma kokemus, vaan myös suosituilta pari-kolmekymppisiltä miehiltä kuultua. Naisia voi olla tarjolla paljonkin, mutta kaikki tylsiä ja toistensa kopioita kaikin tavoin. Persoona puuttuu. 

Vierailija
66/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuohon, että persoona puuttuu ei auta se, että moni keskittyy muikisteluun ja asioiden hoitoon (ulkonäkö, opiskelu, työt) 

Jututkin sitten sitä tasoa. Sellaiset vähän vähemmän suositut, kuitenkin itsestään huolta pitävät ja asiansa hoitavat miehet voisivat pitääkin nuita naisia saaliina, mutta näitä miehiä ei kaikki koe ollenkaan mielenkiintoisiksi. 

Vierailija
67/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin kyllä ymmärrän tätä puolta mitä naisten tylsyydestä sanotaan, sillä itse taidan vähän jännäjenna -tyyppinen ollakin (tai siis olin varsinkin nuorena), villi tyttö. Meitä oli jengi hyvännäköisiä ja suosittuja tyttöjä, kaikki villejä, kaikki kansainväliseen elämään tottuneita ja paljon matkustavia, vähän erilaisia. Olimme myös hyvin itsetietoisia ja nirsoja miesten suhteen, lapsellisia monet meidän juttumme, mutta kukapa ei olisi lapsellinen lukioikäisenä ja vähän vanhempana. 

Se ei kuitenkaan pidä paikkansa, että kaikki tykkäsivät meistä, osa miehistä pelkäsi kaltaisiamme ja inhosikin ehkä. Ja osa koetti jotenkin kiusaamalla päästä lähemmäs, esimerkiksi vanhojentanssiparini oli tällainen. En koskaan saanut selville oliko hän lintu vai kala. Eräs proffa yliopistossa oli samanlainen, hän rullasi tuolinsa aina kiireesti kauemmas, kun tulin huoneeseen keskustelemaan jostain. 

Vierailija
68/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli jengi hyvännäköisiä ja suosittuja tyttöjä, kaikki villejä, kaikki kansainväliseen elämään tottuneita ja paljon matkustavia

Tästä on varmaan jo paljon aikaa, sillä nykyään tuo ulkonäöstä huolehtiminen, tyttöporukalla biletys ja matkustelu on ihan perus elämää niille perustylsille mimmeille joista kaikki on jotenkin vaan samaa, vailla omaa kykyä ajatella. 

Vierailija
69/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen aikaisemminkin sanonut tästä. Treffailu vaatii aikaa. Et voi kylmiiltään napsauttaa auki tinder keskustelua. Alkakaa oikeasti kirjaamaan ylös lyhyitä nopeita kysymyksiä joidenka turvin siirrytte Skypeen. Ladatkaa Uber appi. Treffeiltä saa tosiaan lähteä kesken, jos toinen vaikuttaa tökeröltä. Sitten siihen pituuteen. Norwegian lentää Helsinki-Vantaalta Pristinaan. Voitte käyttää koko viikonlopun kahvitteluun. Makedoniassa miesten keskipituus lähtee sieltä 180cm:stä. Jännittäjille jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Vierailija
70/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli jengi hyvännäköisiä ja suosittuja tyttöjä, kaikki villejä, kaikki kansainväliseen elämään tottuneita ja paljon matkustavia

Tästä on varmaan jo paljon aikaa, sillä nykyään tuo ulkonäöstä huolehtiminen, tyttöporukalla biletys ja matkustelu on ihan perus elämää niille perustylsille mimmeille joista kaikki on jotenkin vaan samaa, vailla omaa kykyä ajatella. 

On tästä aikaa, mutta aika harva nykyäänkään on ulkomailla asuneita tuonikäisiä, he ovat vähemmistö nykyäänkin. Nykyisin varmaan lastensuojelukin puuttuisi peliin, koska meistä muutama, minä siinä joukossa asui ihan yksin täällä Suomessa lukion ensimmäisestä luokasta alkaen, 15-vuotiaasta. Luokanvalvoja oli asiasta huolissaan, poissaoloja valtava määrä, mutta siinä vaiheessa kun tästä pidettiin isompia palavereita olin jo 17 ja sain itse allekirjoittaa omat poissaoloni. Olen vapaan kasvatuksen helmi ja niin olivat nuo muutkin tytöt. Ihan ihmisiä meistä kuitenkin tuli, kukaan ei esimerkiksi sortunut päihteisiin, vaikka niitäkin kului. Ne jäivät itsekseen pois, kun tuli ikää, parisuhde ja perhettä.

Vierailija
71/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tästä aikaa, mutta aika harva nykyäänkään on ulkomailla asuneita tuonikäisiä, he ovat vähemmistö nykyäänkin. Nykyisin varmaan lastensuojelukin puuttuisi peliin, koska meistä muutama, minä siinä joukossa asui ihan yksin täällä Suomessa lukion ensimmäisestä luokasta alkaen, 15-vuotiaasta. Luokanvalvoja oli asiasta huolissaan, poissaoloja valtava määrä, mutta siinä vaiheessa kun tästä pidettiin isompia palavereita olin jo 17 ja sain itse allekirjoittaa omat poissaoloni. Ole

Ei lastensuojelu puutu asiaan, jos nuori muuttaa vaikkapa Helsinkiin lukioon. Sitä tapahtuu jatkuvasti. Myös ulkomailla asuminen/vaihtoon meneminen/pitkät reissut on yleistä, eikä tee kenestäkään jännittävää. 

Vierailija
72/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei lastensuojelu puutu asiaan, jos nuori muuttaa vaikkapa Helsinkiin lukioon. Sitä tapahtuu jatkuvasti. Myös ulkomailla asuminen/vaihtoon meneminen/pitkät reissut on yleistä, eikä tee kenestäkään jännittävää. "

Ok, emme olleet lainkaan jännittäviä, vaan aivan tavallisia tylsimyksiä :)  

Kun vertaan omien lasteni lukioikään, on ajatus kasvatuksesta ja lapsuudesta muuttunut aika paljon eli lapset ja nuoret elävät hyvin suojattua elämää. Toisaalta sitten puhelimessa on koko maailman pahuus ja kauhut. 

Vierailija
73/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan sukupolven suomalaispojista 100% tulee siis kasvattaa jännämiehiksi ja rentuiksi, että parisuhteen muodostaminen sekä lisääntyminen on heille vaivatonta.

Mitä on tehtävissä?

Vierailija
74/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei lastensuojelu puutu asiaan, jos nuori muuttaa vaikkapa Helsinkiin lukioon. Sitä tapahtuu jatkuvasti. Myös ulkomailla asuminen/vaihtoon meneminen/pitkät reissut on yleistä, eikä tee kenestäkään jännittävää. "

Kun vertaan omien lasteni lukioikään, on ajatus kasvatuksesta ja lapsuudesta muuttunut aika paljon eli lapset ja nuoret elävät hyvin suojattua elämää. Toisaalta sitten puhelimessa on koko maailman pahuus ja kauhut. 

No ei nuo asiat tee kenestäkään jännittävää.

Ehkä tuossa se ongelma monilla naisilla onkin, jos kuvitellaan joidenkin tuollaisten käytännössä ulkoisten seikkojen tekevän heistä mielenkiintoisia. Persoonassa se mielenkiintoisuus pitäisi olla, ei perus sopuli valitettavasti sitä ole. 

Ja siinähän ei ole mitään pahaa, on ihan täysin ok olla sellainen, mutta ketjun aiheeseen liittyen: ne kaikista suosituimmat ja mielenkiintoisina pojat/miehet ei vaan kiinnostu, eli voi tulla turhaa pään seinään hakkaamista jos sellaisissa roikkuu. 

Palstalla olen törmännyt sellaiseenkin ketjuun, jossa aloittaja kertoi olleensa nuorena vaihdossa ja ratsastaneensa jossain reissussa kamelilla. Tämä aloittaja halusi puhua näistä kokemuksistaan miehensä kanssa, mutta miehensä ei oikein jaksanut kuunnella ja koki kai nuo selostukset vähän epäkiinnostaviksi. Toiset palstalaiset olivat sitten tsempanneet sitä aloittajaa, että hän on elänyt JÄNNITTÄVÄN elämän ja mies ei ehkä kestä sitä - ja tuo jäi mieleeni kaikessa absurdiudessaan, sillä eihän vaihdossa käymisessä ja kamelilla ratsastamisessa ole mitään sellaista, että ne tekisivät ihmisestä jotenkin mielenkiintoisemman tai JÄNNITTÄVÄN. 

Tuo ketju antoi hyvin perspektiiviä sille, miten tylsästä moni ponnistaa, kun KAMELILLA RATSASTAMINEN on joku isokin juttu jota muistellaan vuosienkin päästä. 

Jännittävät ihmisethän ei ylipäätään ratsasta millään vanhoilla kokemuksillaan tai kerro edes itsestään välttämättä kauheasti mitään, eli se on enempi heidän tapa olla olemassa, mistä se mielenkiintoisuus tulee. Ja ei varmasti yksikään jännittävä ihminen muistele vuosienkin päästä tuollaista, että hän ratsasti kamelilla. 

Vierailija
75/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan sukupolven suomalaispojista 100% tulee siis kasvattaa jännämiehiksi ja rentuiksi, että parisuhteen muodostaminen sekä lisääntyminen on heille vaivatonta.

Mitä on tehtävissä?

Mistä ihmeestä teit tuollaisen päätelmän?

Sitä paitsi jännäjennoja ja -janneja on vähemmistö ja suurin osa heistäkin päätyy villin vaiheen jälkeen ihan normaaliin elämään. Jännyydessäkin on kyse siitä mikä itse kullekin on jännää  - siitä oli jo ketjussa puhetta eli jonkun pielestä pieni pössyttely on jännää, toiselle jännää on vasta puukkohippasia järkkäilevä diileripoikaystävä. Se mikä on jännää riippuu ympäristöstä missä on kasvanut. Ja vielä on laskettava mukaan sekin varaus, että jännä voi olla positiivista ja negatiivista kokijasta riippuen.

Olen sitä mieltä, että jotain jännää ihmisessä pitää ollakin (merkityksessä: riittävän erilaista ja positiivista), että hänestä kiinnostuu. Se jännä voi olla suhteen kaatava asia pitkällä tähtäimellä, jos riittävästi samanlaista ei löydy. Tuosta jälkimmäisestähän ap antoi esimerkikin eli nämä hänen poikaystävänsä ovat lopulta hänet jättäneet, kun ovat kokeneet ap:n olevan ehkäpä "ihan eri maailmasta" kuten eräs autenttinen pakkirepla teiniajoilta kuuluu. 

Vierailija
76/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jälkimmäisestähän ap antoi esimerkikin eli nämä hänen poikaystävänsä ovat lopulta hänet jättäneet, kun ovat kokeneet ap:n olevan ehkäpä "ihan eri maailmasta" kuten eräs autenttinen pakkirepla teiniajoilta kuuluu. 

AP kuulostaa ihan vaan tylsältä. Itse tiedän jännniksiä monenlaisista taustoista, on mm. kulttuurisukujen vesoja, arkkitehtiperheestä ja tiede- ja yritysmaailmassa hyvin pärjänneiden perheiden poikia eli jännniksen tausta voi olla mitä vaan. Ei se tylsän tytön keskiluokkainen koti ole välttämättä mitenkään parempi, voi olla yhteiskunnalliselta statukseltaan heikompikin. Ja yleensä varsinkin jäykempi, eli mietitään hirveästi mitä muut ajattelee, ja sisustetaan Marimekolla ja Artekilla. Nuori voi haluta jollain tavalla jäykkyydestä eroon, mutta kokee tuollaisen tietynlaisen keskitien harmauden kuitenkin turvallisimmaksi valinnaksi. 

Paljon on myös synnynnäisestä temperamentista kiinni, mutta kyllä tuollaisia puisevan jäykkiä perheitä on, joissa kaikenlainen vapaampi itsensä toteuttaminen ja persoonallisuus on kauhistus. 

Vierailija
77/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa se ongelma monilla naisilla onkin, jos kuvitellaan joidenkin tuollaisten käytännössä ulkoisten seikkojen tekevän heistä mielenkiintoisia. Persoonassa se mielenkiintoisuus pitäisi olla, ei perus sopuli valitettavasti sitä ole. 

Ja siinähän ei o

Nyt täytyy korjata sellainen perusasia, että en suinkaan tarkoittanut, että se missä olimme kasvaneet ja koulumme käyneet tms. tekisi meistä jännittäviä, vaan ihan ne perusjännät asiat kuten huumeet ja vauhdikas elämä. Ajattelitko, ettei nainen voi edes olla jännäjenna? Että ainoa jännäjenna on kamelilla ratsastava vaihto-oppilas?

Vierailija
78/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa se ongelma monilla naisilla onkin, jos kuvitellaan joidenkin tuollaisten käytännössä ulkoisten seikkojen tekevän heistä mielenkiintoisia. Persoonassa se mielenkiintoisuus pitäisi olla, ei perus sopuli valit

Nyt täytyy korjata sellainen perusasia, että en suinkaan tarkoittanut, että se missä olimme kasvaneet ja koulumme käyneet tms. tekisi meistä jännittäviä, vaan ihan ne perusjännät asiat kuten huumeet ja vauhdikas elämä. Ajattelitko, ettei nainen voi edes olla jännäjenna? Että ainoa jännäjenna on kamelilla ratsastava vaihto-oppilas?

En ajatellut, minähän tiedän monia naisia jotka käyttävät (bile)huumeita. Kuka harvemmin, kuka useammin. En tosin pidä ketään sen perusteella jännäjennana, en ehkä ylipäätään muita kuin epävakaita. Toki se on tulkintakysymys. 

Vierailija
79/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jälkimmäisestähän ap antoi esimerkikin eli nämä hänen poikaystävänsä ovat lopulta hänet jättäneet, kun ovat kokeneet ap:n olevan ehkäpä "ihan eri maailmasta" kuten eräs autenttinen pakkirepla teiniajoilta kuuluu. 

AP kuulostaa ihan vaan tylsältä. Itse tiedän jännniksiä monenlaisista taustoista, on mm. kulttuurisukujen vesoja, arkkitehtiperheestä ja tiede- ja yritysmaailmassa hyvin pärjänneiden perheiden poikia eli jännniksen tausta voi olla mitä vaan. Ei se tylsän tytön keskiluokkainen koti ole välttämättä mitenkään parempi, voi olla yhteiskunnalliselta statukseltaan heikompikin. Ja yleensä varsinkin jäykempi, eli mietitään hirveästi mitä muut ajattelee, ja sisustetaan Marimekolla ja Artekilla. Nuori voi haluta jollain tavalla jäykkyydestä eroon, mutta kokee tuollaisen tietynlaisen keskitien harmauden kuitenkin turvallisimmaksi valinnaksi. 

Paljon on myös synnynnäisestä temperamentista kiinni, mutta

Eihän ap väittänytkään olevansa jännä, minä väitin. 

Vierailija
80/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ajatellut, minähän tiedän monia naisia jotka käyttävät (bile)huumeita. Kuka harvemmin, kuka useammin. En tosin pidä ketään sen perusteella jännäjennana, en ehkä ylipäätään muita kuin epävakaita. Toki se on tulkintakysymys. "

Saan sen käsityksen, että jänniksiä voivat mielestäsi olla vain miehet? 

Eipä tuo jännäjenna ole minullekaan aivan selvä käsite, mutta olen käsittänyt sen miespuolisen jänniksen naisvastineeksi eli suosituksi tytöksi, joka tekee tuhmia asioita, jotka eivät aina välttämättä ihan lain oikealla puolellakaan pysyttele. Sellainen ilman muuta olin ja niin olivat kaverinikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi