Ihastun jatkuvasti miehiin jotka eivät sovi minulle
Ovat komeita, pitkiä ja hyväkroppaisia mutta elämä on resuista, epämääräistä tai joskus rikollistakin. Minua ei ole kaltoinkohdeltu lainkaan ja suhteet voivat kestää kuukausia mutta harvemmin sitä enempää kunnes minuun kyllästytään.
Teoriassa haluaisin stabiiliutta, turvallista tylsyyttä ja tasaisuutta mutta sitä tarjoavat eivät sytytä fyysisesti ollenkaan vaan koen korkeintaan ystävänä.
Muuttuuko libido iän myötä? En ole enää edes supernuori vaan 28.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono itsetuntemus. Ihastut pinnallisiin seikkoihin. Ei kukaan ihastu mihinkään "renttuuteen" ellei ole päävika. Miehessä on jotkut ominaisuudet, mihin tartut. Siinä toistuu joku kuvio, joku piirre heissä miellyttää. Etsi se. Se sama toistuu myös kunnon miehissä.
Yleensä se ei ole mikään yksittäinen persoonanpiirre vaan kokonaisvaltainen fyysinen viehätys. Jos sitä ei ole, ei voi syttyä siitä "kunnon miehestä" vaikka olisi paperilla täydellinen. Olen yrittänyt eikä pakottaminen auta.
Ok. En jaksa selittää, pysyn samassa vastauksessa. Mieti vielä. Vedät tällaista roolia, että tykkäät tietyistä, vaikket osaa edes eritellä sitä. Opettele erittelemään se.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja hakee juuri sitä pienistä pienimpää vähemmistöryhmään kuuluvaa super eliitti miestä, jolla siis ulkonäön lisäksi löytyy luonnetta, rauhallisuutta, itsekuria, käytöstapoja ja sitä sisäistä kauneutta.
Näitä ei montaa ole koko maassa ja näitä ehkä 100 tapauksesta vapaana on ehkä 5 ja hekään eivät ole vampattavissa.
Jos aloittaja kuuluu suomen 100 kauneimman naisen joukkoon, hän on teorissa pienen pienet saumat löytää itselleen mega alffa.
Tabu sanoa ääneen mutta noin se monella nuorella naisella on. Tai vaikkei jotain supermiestä hakisi niin kelpaa vain ne 1% parhaimmistoon ulkonäön puolesta kuuluvat miehet.
Vasta kolmenkympin jälkeen "tullaan järkiin" mutta se tuleva aviomies saakin kärsiä pihtailusta, vaikka tämä on eksien kanssa tehnyt päivittäin kaikki pervoudet auringon alla.
Luuseri saa luuseri seuraa, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan sama nuorempana. Ihastuin kliseisesti renttuihin, komeisiin pahoihin poikiin. Kolme ekaa parisuhdetta olikin sitten ihan pelkkää draamapaskaa, pettämisiä, päihteilyitä, sekoiluista, yksi päätyi vankilaankin.
Lopulta totesin kolmenkympin lähestyessä haluavani lapsiperheen. Ja ymmärsin myös, etten voi antaa alapääni ja viettieni viedä, koska mun tapauksessa se johtaa vain suhteisiin täysin isäksi sopimattomien miesten kanssa. Ajattelin, että joudun tyytymään siihen, että mies on hyvä perheenisä ja mukava ihminen, mutta seksielämä varmaan on aika laimeaa kun en kerran niistä kilttimiehistä kiihotu. Ja alkuun se vähän tuntuikin siltä, kun sopivan löysin. Lähinnä että seksi oli kotityö ja jouduin teeskentelemään nauttivani miehen mieliksi, koska pidin sitä sen arvoisena että saan pitää turvallisen, hyvän miehen elämässäni. Mutta niinpä vaan se vähitellen muuttui sek
Hanki pervo kaalimato. Ei sinusta muutenkaan olisi noin vanhana äidiksi ja lapsesta tulisi todennäköisesti vammainen.
"Eli hän on itse sellainen tylsä ja turvallisuushakuinen tyyppi 19-vuotiaasta saakka säästämisineen ja päihteettömyyksineen, mutta ei jostain syystä syty kaltaisistaan miehistä, vaan pitää samanlaisia, tylsiä ja turvallisia miehiä YSTÄVINÄ."
Ei ap, mutta mä olin juuri tuollainen. Äärimmäisen kunnollinen nörttityttö äärimmäisen kunnollisesta (ehkä ylemmän) keskiluokan perheestä. Kyllä joo varmaan olin aika tylsä sen ikäisten mielestä, kun harrastukset oli tyyliä käsityöt ja lukeminen ja tietokonepelit. Mutta en siis tosiaan syttynyt kaltaisistani, vaan ihan päinvastaisista. Nörttipoikia mulla oli paljonkin kavereina, mutta en osannut nähdä niitä kuin kavereina, eikä ne minua, olin ikään kuin yksi jätkistä heille, pelikaveri.
- 11
mä olen sitä mieltä, että ei haittaa, vaikka seurustelukumppaniaan kohtaan ei olisi romanttisia tunteita. Riittää, että hän on mukava ja kohtelee hyvin ja vaikuttaa olevan paperilla hyvä. Kaverilliset fiilikset riittävät.
Iän puolesta AP:lla on toki vielä mahdollisuus muutokselle, kun tuossa kolmenkympin jälkeen voi tulla aikuistumista.
Yksi kaverini hengaili vielä 28-vuotiaana hampuusien kanssa (vaikka itse oli koulutettu ja hyvissä töissä), mutta sitten 37v sitoutui mieheen jonka voi viedä kotiin näytille, jolla on myös erittäin hyvä ura jne.
Tuo pari kyllä tykkää yhdessä bailata, panna ja vetää bilehuumeita, eli tylsäksi tuo nainen ei ole muuttunut eikä tylsää miestä ottanut, vaikka miehensä onkin päällisin puolin kunnollinen ja menestynyt.
Toki tuo nainen ei ole koskaan ollutkaan tylsä, vaikka arvostaa tietynlaista hyvinvoivaa kulissia elämässä.
"Riippuu millaisista roistoista puhutaan. Talousrikollista moni käy salilla tai käyttää steroidejakin. Jotkut fiksummat eivät koskaan jää kiinni tai joudu vankilaan.
Huumeiden maahantuojat ja myynnin organisoijatkin ovat ihan eri porukkaa kuin ne itse myyjät jotka ovat heiveröisiä sekavia nistejä.
Mutta jos ihastuu vain korkeastatuksisiin ja hyvännäköisiin miehiin, kyllä vastuuhenkilö löytyy peilistä."
Salilla käymisellä yleensä kompensoidaan juuri sitä pituuden ja raamikkuuden puutetta. Kyse oli siis puhetta siitä mistä ap oikein löytää pitkiä ja komeita kriminellejä? Hän ei sanonut olevansa kiinnostunut talousrikollisista tai huumeiden maahantuojista, mutta voisithan nimetä jonkun suomalaisen korkean profiilin rikollisen, joka on pitkä, raamikas ja komea? Vai ovatko ne komeimmat niitä, jotka eivät jää kiinni :)
Voihan heitä muutama olla, mutta valtaosa on ihan perusjampan näköisiä tai sitten mainitsemiani pienikokoisia. Ulkomailta voi löytyä enemmän, koska rikollisiakin on siellä enemmän, joten porukkaan mahtuu jokunen komeakin.
Yhden olen Suomessa tavannut kadulla, hän oli oikeasti komea ja kosi minua kun olin panemassa rahaa parkkimittariin Hietaniemenkadulla. Luultavasti oli siitä samalla kadulla olevasta asuntolasta peräisin eikä vain normideekiksellä, tatskoista päätellen.
AP please, jatka tyyppisi deittailua ja jätä meidät muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan sama nuorempana. Ihastuin kliseisesti renttuihin, komeisiin pahoihin poikiin. Kolme ekaa parisuhdetta olikin sitten ihan pelkkää draamapaskaa, pettämisiä, päihteilyitä, sekoiluista, yksi päätyi vankilaankin.
Lopulta totesin kolmenkympin lähestyessä haluavani lapsiperheen. Ja ymmärsin myös, etten voi antaa alapääni ja viettieni viedä, koska mun tapauksessa se johtaa vain suhteisiin täysin isäksi sopimattomien miesten kanssa. Ajattelin, että joudun tyytymään siihen, että mies on hyvä perheenisä ja mukava ihminen, mutta seksielämä varmaan on aika laimeaa kun en kerran niistä kilttimiehistä kiihotu. Ja alkuun se vähän tuntuikin siltä, kun sopivan löysin. Lähinnä että seksi oli kotityö ja jouduin teeskentelemään nauttivani miehen mieliksi, koska pidin sitä sen arvoisena että saan pitää turvallisen, hyvän miehen elämässäni. Mutta niinpä vaan se vähitellen muuttui seksikin hyväksi, oikeastaan paremmaksi kuin jänniste
Minulla tulee todella suuri inho ja viha miestä sekä itseäni kohtaan jos harrastan paskaa seksiä eli annan jonkun epäkiihottavan hiirulaisen siittää itseäni. Se on vaan niin kerta kaikkisen vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee todella suuri inho ja viha miestä sekä itseäni kohtaan jos harrastan paskaa seksiä eli annan jonkun epäkiihottavan hiirulaisen siittää itseäni. Se on vaan niin kerta kaikkisen vastenmielistä.
Jaahas siitoshullut löytänyt tähänkin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
"Riippuu millaisista roistoista puhutaan. Talousrikollista moni käy salilla tai käyttää steroidejakin. Jotkut fiksummat eivät koskaan jää kiinni tai joudu vankilaan.
Huumeiden maahantuojat ja myynnin organisoijatkin ovat ihan eri porukkaa kuin ne itse myyjät jotka ovat heiveröisiä sekavia nistejä.
Mutta jos ihastuu vain korkeastatuksisiin ja hyvännäköisiin miehiin, kyllä vastuuhenkilö löytyy peilistä."
Salilla käymisellä yleensä kompensoidaan juuri sitä pituuden ja raamikkuuden puutetta. Kyse oli siis puhetta siitä mistä ap oikein löytää pitkiä ja komeita kriminellejä? Hän ei sanonut olevansa kiinnostunut talousrikollisista tai huumeiden maahantuojista, mutta voisithan nimetä jonkun suomalaisen korkean profiilin rikollisen, joka on pitkä, raamikas ja komea? Vai ovatko ne komeimmat niitä, jotka eivät jää kiinni :)
Voihan heitä muutama olla, mutta valtaosa on ihan perusjampan näköisiä tai sitten main
AP vaikuttaa niin turvallisuushakuiselta, että tuo hänen rikollisuuttakin.. voi tarkoittaa ihan vaikka vaan laittomien päihteiden käyttämistä tmv.
Eli ei ole välttämättä ollenkaan kyse ihmisistä, jotka olisivat koskaan joutumassa vankilaan. Tosin itse tiedän 187cm puoliksi italialaisen joka on ollut lyhyen aikaa vankilassa, ja hänet varmaan jotkut laskee komeaksi.
Ja julkisuudesta tutuista henkilöistä, niin olihan Jeremy Meeksikin vanki/rikollinen. Suomessa ei taida komeita julkkisvankeja olla, vaikka kyllähän jotkut naiset pitää komeina tyyliin Niko Ranta-ahoa, Stefua tai Mike Soldieria, vaikka useimmat varmaan ei. Myös ne Porvoon poliisiampujaveljekset oli suomalaisten naisten mielestä komeita.
Vaikea sanoa, kun ei tiedä mikä on AP:n mielestä komea ja/tai pitkä, tai mitä on tuo hänen mainitsema rikollisuuttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan heitä muutama olla, mutta valt
Mikä niissä Meeksin näköisissä vetää puoleensa kun maa olisi täynnä lainkuuliaisia kilttejä normaaleja työmiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet mitä AP havittelee ovat nimenomaan niitä jotka saavat sadoilta kauniilta naisilta seksiä eli luuserin vastakohta. Luuseri ei saa yhdeltäkään tai korkeintaan yhdeltä
Vierailija kirjoitti:
mä olen sitä mieltä, että ei haittaa, vaikka seurustelukumppaniaan kohtaan ei olisi romanttisia tunteita. Riittää, että hän on mukava ja kohtelee hyvin ja vaikuttaa olevan paperilla hyvä. Kaverilliset fiilikset riittävät.
Ei seksiä voi harrastaa ihmisen kanssa jota kohtaan on vain kaverilliset fiilikset.
Harrastatko sinä miespuolisten kavereidesi kanssa seksiä?
Naiset valittaa jatkuvasti niistä tasokkaimmista panomiehistä mutta unohtavat mainita myös sen että moni mies olisi halunnut heidän kanssaan vakavasti parisuhteeseen mutta nämä miehet eivät herättäneet naisessa "kipinää", pelkästään "kaverikemiaa".
Naiset ihan itse hylkäävät parisuhdemiehet ja haikailevat jännämiesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet mitä AP havittelee ovat nimenomaan niitä jotka saavat sadoilta kauniilta naisilta seksiä eli luuserin vastakohta. Luuseri ei saa yhdeltäkään tai korkeintaan yhdeltä
Naisten mielestä ehkä voittaja, mutta yhteiskunnan näkokulmasta ovat ihan luusereita. Geenilotossa voittaneet kyllä pärjäävät sillä kolmekymppiseksi asti, mutta pudotus todellisuutten tulee kyllä.
33. Totta turiset, voihan olla, että ap pitää rikollisina jotain peruspössyttelijää ja komeana vaikka hippityylistä miestä eikä sellaista miesmallin näköistä, pitkää ja raamikasta miestä. Mutta suurin osa noista mainitsemistasi on hyvin lyhyitä, Porvoon poliisiampujat olivat ehkä 160 cm ja samoin tämä Soldier, sehän näkyy, kun he istuvat juristinsa vieressä oikeudessa, että kovin lyhyitä ovat. Osa naisista pitää kyllä lyhyistä miehistä, kunhan vain kasvot ovat komeat, ja useinhan rikollismaailmassa taustat eivät ole ihan pohjoismaalaiset, mikä vetoaa osaan naisista.
Jos mies on korkean profiilin rikollinen ja jää kiinni, hänestä tehdään lehtijuttuja, joten sitä kauttahan tätä on mahdollista funtsia. Komeita, pitkiä ja raamikkaita en ole ainakaan huomannut, mutta poikkeuksiakin tietty on joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja hakee juuri sitä pienistä pienimpää vähemmistöryhmään kuuluvaa super eliitti miestä, jolla siis ulkonäön lisäksi löytyy luonnetta, rauhallisuutta, itsekuria, käytöstapoja ja sitä sisäistä kauneutta.
Näitä ei montaa ole koko maassa ja näitä ehkä 100 tapauksesta vapaana on ehkä 5 ja hekään eivät ole vampattavissa.
Jos aloittaja kuuluu suomen 100 kauneimman naisen joukkoon, hän on teorissa pienen pienet saumat löytää itselleen mega alffa.
AP:han puhui jostain epämääräistä ja resuista, jopa rikollista elämää viettävistä jännniksistä, ei mistään eliittimiehistä joilla olisi luonnetta, rauhallisuutta, itsekuria ym :D
En kyllä osaa sanoa voiko AP:ta auttaa mikään. Tulee mieleen, että onko AP aika tylsä, jos häneen kyllästytään aina muutaman kuukauden päästä? Eli hän on itse sellainen tylsä ja turvallisuushakuinen ty
Ap ei ole jännänainen, mutta haluaa jännämiehen. Se ei toimi. Jännämies kyllästyy tavisnaiseen aika nopeasti.
Minkäs sitä maulleen voi, sanoi kissa kun persustaan puhdisti.