Miksi uskovaisille nauretaan?
En ymmärrä miksi he ovat jatkuvan pilkan kohteena. Antakaa heidän uskistella rauhassa.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Koska he ottavat elämäntapansa liian vakavasti? Odottavan vielä muidenkin "kääntyvän" käskystä heidän kaltaisikseen.
En tiedä, millaisia uskovia olet elämäsi aikana tavannut. Oletko muodostanut käsityksesi ääriliikkeiden kannattajia seurattuasi? Minun tuntemani uskovat ovat kaikki suvaitsevia, lämpimiä ihmisiä, jotka eivät tuomitse ketään. Et voi myöskään tietää monenkaan uskonnollista vakaumusta esim.työpaikalla, niistä asioista ei maassamme puhuta kovin paljon julkisesti puhuta. Se tavallinen, kiva ihminen jota päivittäin näet saattaa olla sydämessään uskovainen, hän ei vain revittele kännäys- tai seksijuttuja kuten jotkut saattavat tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: Suomalaisille uskovaisille nauretaan. Islamin uskontoa ei kyseenalaista kukaan. Itämaiset uskonnot taas ovat mystisiä ja kiehtovia.
Hassua ajatuksenjuoksua meillä suomalaisilla olla aina omiemme kimpussa.
Ei, kyllä nuo kaikki uskomukset ovat naurettavia. Tuokin uhriutumisesi on vähän naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he ottavat elämäntapansa liian vakavasti? Odottavan vielä muidenkin "kääntyvän" käskystä heidän kaltaisikseen.
En tiedä, millaisia uskovia olet elämäsi aikana tavannut. Oletko muodostanut käsityksesi ääriliikkeiden kannattajia seurattuasi? Minun tuntemani uskovat ovat kaikki suvaitsevia, lämpimiä ihmisiä, jotka eivät tuomitse ketään. Et voi myöskään tietää monenkaan uskonnollista vakaumusta esim.työpaikalla, niistä asioista ei maassamme puhuta kovin paljon julkisesti puhuta. Se tavallinen, kiva ihminen jota päivittäin näet saattaa olla sydämessään uskovainen, hän ei vain revittele kännäys- tai seksijuttuja kuten jotkut saattavat tehdä.
Sinä sanot uskonnottomien revittelevän kännäys- ja seksijutuilla? Olisiko nyt hieman uskovaisen ylimielisyyslisää sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sanot uskonnottomien revittelevän kännäys- ja seksijutuilla? Olisiko nyt hieman uskovaisen ylimielisyysl
Miksi käsitit kommenttini tahallaan väärin? En tietenkään sanonut kaikkien uskonnottomien revittelevän noilla, vaan mitä uskovat eivät tee. Ja minä itse en ole uskovainen vaan suvaitseva agnostikko, jos se mieltäsi rauhoittaa.
Tarkennus: Suomalaisille uskovaisille nauretaan. Islamin uskontoa ei kyseenalaista kukaan. Itämaiset uskonnot taas ovat mystisiä ja kiehtovia.
Hassua ajatuksenjuoksua meillä suomalaisilla olla aina omiemme kimpussa.