Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaisille nauretaan?

Vierailija
04.08.2025 |

En ymmärrä miksi he ovat jatkuvan pilkan kohteena. Antakaa heidän uskistella rauhassa.

Kommentit (345)

Vierailija
341/345 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus: Suomalaisille uskovaisille nauretaan. Islamin uskontoa ei kyseenalaista kukaan. Itämaiset uskonnot taas ovat mystisiä ja kiehtovia.

Hassua ajatuksenjuoksua meillä suomalaisilla olla aina omiemme kimpussa.

Vierailija
342/345 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ottavat elämäntapansa liian vakavasti? Odottavan vielä muidenkin "kääntyvän" käskystä heidän kaltaisikseen. 

En tiedä, millaisia uskovia olet elämäsi aikana tavannut. Oletko muodostanut käsityksesi ääriliikkeiden kannattajia seurattuasi?  Minun tuntemani uskovat ovat kaikki suvaitsevia, lämpimiä ihmisiä, jotka eivät tuomitse ketään. Et voi myöskään tietää monenkaan  uskonnollista vakaumusta esim.työpaikalla, niistä asioista ei maassamme puhuta kovin paljon julkisesti puhuta. Se tavallinen, kiva ihminen jota päivittäin näet saattaa olla sydämessään uskovainen, hän ei vain revittele kännäys-  tai   seksijuttuja  kuten jotkut saattavat tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/345 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus: Suomalaisille uskovaisille nauretaan. Islamin uskontoa ei kyseenalaista kukaan. Itämaiset uskonnot taas ovat mystisiä ja kiehtovia.

Hassua ajatuksenjuoksua meillä suomalaisilla olla aina omiemme kimpussa.

Ei, kyllä nuo kaikki uskomukset ovat naurettavia. Tuokin uhriutumisesi on vähän naurettavaa.

Vierailija
344/345 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he ottavat elämäntapansa liian vakavasti? Odottavan vielä muidenkin "kääntyvän" käskystä heidän kaltaisikseen. 

En tiedä, millaisia uskovia olet elämäsi aikana tavannut. Oletko muodostanut käsityksesi ääriliikkeiden kannattajia seurattuasi?  Minun tuntemani uskovat ovat kaikki suvaitsevia, lämpimiä ihmisiä, jotka eivät tuomitse ketään. Et voi myöskään tietää monenkaan  uskonnollista vakaumusta esim.työpaikalla, niistä asioista ei maassamme puhuta kovin paljon julkisesti puhuta. Se tavallinen, kiva ihminen jota päivittäin näet saattaa olla sydämessään uskovainen, hän ei vain revittele kännäys-  tai   seksijuttuja  kuten jotkut saattavat tehdä.

Sinä sanot uskonnottomien revittelevän kännäys- ja seksijutuilla? Olisiko nyt hieman uskovaisen ylimielisyyslisää sinulla.

Vierailija
345/345 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sanot uskonnottomien revittelevän kännäys- ja seksijutuilla? Olisiko nyt hieman uskovaisen ylimielisyysl

Miksi käsitit kommenttini tahallaan väärin? En tietenkään sanonut kaikkien uskonnottomien revittelevän noilla, vaan mitä uskovat eivät tee. Ja minä itse en ole uskovainen vaan suvaitseva agnostikko, jos se mieltäsi rauhoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi