Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaisille nauretaan?

Vierailija
04.08.2025 |

En ymmärrä miksi he ovat jatkuvan pilkan kohteena. Antakaa heidän uskistella rauhassa.

Kommentit (336)

Vierailija
261/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittelepä nyt sitten ne perusteet.

Näe vähän vaivaa ja etsi itse, älä odota että toinen tekee työn puolestasi. 

Kuule kun sinulla on se todistamisen taakka, hupsu sinä. Eikös tuo jeesuskin antanut lähetyskäskyn sinulle? Sinun pitäisi sen perusteella vakuuttaa minut jumalasi olemassaolo. Ihmetyttää vain se, että antoi sanansa levittämisen kaltaisillesi tunareille, eikä kaikkivoipana tee sitä itse siten, että kaikki ihmiset olisivat vakuuttuneita olemassaolostaan. Oletko miettinyt tätä delegointia itse lainkaan? Pystyisitkö tekemään sen nyt? 

Vierailija
262/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elävät jossain menneisyydessä ja ovat täysin irrallaan nykymaailmasta, jossa ihmisten tavat ovat jo muuttuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristittyjä vainotaan edelleen rankasti. Tuoreimman raportin mukaan n. 380 miljoonaa kristittyä kokee vähintään vakavaa vainoa. https://opendoors.fi/worldwatchlist/

Toisaalta Jeesus myös lupaa useasti, että kristittyjä tullaan vainoamaan. Eli sikäli asiasta ei tarvitse olla huolissaan. Palkkio on myöhemmin kaiken kärsimyksen arvoinen.

Tuo on yksi oudoimmista asioista uskonnoissa.

Jeesus LUPAA, että vainotaan? Kärsimys palkitaan? 

Sanoisin, että uskontojen keksijät on parempia myyntimiehiä kuin Henry Ford. Jos tuote on huono, palkkio seuraa.

Eihän ikuinen elämä ilmaiseksi ole kovin paha rasti myydä, vai onko? Eritoten, kun ottaa huomioon mikä on vaihtoehto.

Missä se ilmaisuus on? Uhkavaatimus on

Ihan oma valinta.

Vierailija
264/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paasaataan omia arvoja täysin epäkiinnostuneille ihmisille hullunkiilto silmissä

Itse onneksi nauroin jo uskovaisille jo lapsenakin.

Vierailija
265/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuva aasi, kengurut mooseksen arkkiin, 6000v vanha litteä maa jne jne.

Nii a Jösses levitti kätensä ja katso, meri lakosi ja kansa hiippaili yli punaisen meren, sen jälkeen Jösses ruokki Israelin kansan kahdella kalalla ja viidellä leivällä...vai että silleen! Kyllä pitää olla pahasti vinksahtanut jos tuollaista soopaa nielee ja vielä hulluimmat tarjoilee sen eteenpäin ikään kuin totuutena...

Kannattaa tutustua aiheeseen kunnolla ennen mielipiteen muodostamista. Kommentistasi käy ilmi ettei ole tullut niin tehtyä,

Niin, monet ovat tutustuneet ja noista tapahtumista ei ole todisteita vaan pelkkiä väitteitä. Joten ovat muodostaneet mielipiteensä sen perusteella. Ehkä muuttavat mielipitensä jos esität todisteet väitteille.

Vierailija
266/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuule kun sinulla on se todistamisen taakka, hupsu sinä. Eikös tuo jeesuskin antanut lähetyskäskyn sinulle? Sinun pitäisi sen perusteella vakuuttaa minut jumalasi olemassaolo. Ihmetyttää vain se, että antoi sanansa levittämisen kaltaisillesi tunareille, eikä kaikkivoipana tee sitä itse siten, että kaikki ihmiset olisivat vakuuttuneita olemassaolostaan. Oletko miettinyt tätä delegointia itse lainkaan? Pystyisitkö tekemään sen nyt? "

Lopeta tuo vinkuminen. Nolaat meidät kaikki.

- Ateisti

Vierailija
267/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittelepä nyt sitten ne perusteet.

Näe vähän vaivaa ja etsi itse, älä odota että toinen tekee työn puolestasi. 

Kuule kun sinulla on se todistamisen taakka, hupsu sinä. Eikös tuo jeesuskin antanut lähetyskäskyn sinulle? Sinun pitäisi sen perusteella vakuuttaa minut jumalasi olemassaolo. Ihmetyttää vain se, että antoi sanansa levittämisen kaltaisillesi tunareille, eikä kaikkivoipana tee sitä itse siten, että kaikki ihmiset olisivat vakuuttuneita olemassaolostaan. Oletko miettinyt tätä delegointia itse lainkaan? Pystyisitkö tekemään sen nyt? 

Raamatusta:

Herra, miksi teet niin? Miksi ilmaiset itsesi vain meille etkä maailmalle?

Jeesus vastasi:

Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen. Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun omani, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.

Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi. Olen puhunut tästä jo nyt, jotta te uskoisitte, kun se tapahtuu. Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Mitään valtaa ei hänellä minuun ole, mutta tämän täytyy tapahtua, jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä. Nouskaa, me lähdemme täältä!

Vierailija
268/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ottavat elämäntapansa liian vakavasti? Odottavan vielä muidenkin "kääntyvän" käskystä heidän kaltaisikseen.

Minä en käske ketään uskomaan.  Enkä tunne yhtäkään uskossa olevaa ihmistä, joka käskyttäisi yhtään mitään ja odottaisi teidän kääntyvän mihinkään.  Te kyllä käännytte ihan vapaaehtoisesti vaikka mihin omituisiin juttuihin.  Luin juuri kirjan skientologian uhreista, ja hämmästyin oikeasti, miten ihmiset voi olla noin tyhmiä?  Kaikenlaisia ihme kultteja vilisee maailmassa joka puolella, niihin on ihmiset kyllä ihan ilman mitään käskyjä ja odottamisia liittyneet vapaasta tahdostaan.

Salaliittoteorioita, mustaa magiaa, taikauskoa, yksisarvisten palvontaa, ennustajilla ja meedioilla laukkaamista, itämaisten oppien seuraajia, horoskooppiuskovaisia, mitä tahansa hullua mitä keksitäänkin, niin eikö vaan löydy hurahtajia.

Ja he, jos ketkä ottavat kaiken vakavasti. 

Hurahdattehan te viinaan ja huumeisiinkin.

Ketään ei luulisi haittaavan, jos uskon Kristuksen oppeihin.  Kristillisiin arvoihin perustuu tämänkin maan lainsäädäntö hyvin pitkälle.  Sinun ei tarvitse uskoa, mutta älä sinäkään arvostele minun valintaani, se ei aiheuta sinulle mitään harmia eikä haittaa. 

Vierailija
269/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks ku ne o typeryksiä uskoessaan todeksi jonkun mielikuvituksen tuotteen!

sanoo henkilö joka uskoo että ei mikään räjähti, ei missään, ei milloinkaan ja tuloksena oli maailmankaikkeus.

Ja sinä luulet, että ei mikään synnytti olennon, joka loi ei mistään maailmankaikkeuden, jonka kokoa et käsitä, jossa olento pitää tarkkaa lukua siitä, uskotko siihen vai et. 

Vierailija
270/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala olisi yhdentekevä satuolento, niin miksi militanttiateistit suuttuvat koko kysymyksestä?! Vai olisiko niin, että Jumala on kuin onkin olemassa... 

Oletko tyhmä vai yksinkertainen? Mielikuvitusolentoon uskovat ja sitä ideaansa tyrkyttävät ovat ongelma. Ei se olematon olento.

Vierailija
271/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskovaisille yleensä naureta. Esim. islamia tai buddhalaisuutta kunnioitetaan suuresti. Vain kristityille nauretaan. 

Vierailija
272/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he ottavat elämäntapansa liian vakavasti? Odottavan vielä muidenkin "kääntyvän" käskystä heidän kaltaisikseen. 

Jaahas, manalan trolli se täällä taas valhettelee.

Kristillisen opin ensimmäisiä opetuksia on se, että ketään ei voi käskyllä muuttua uskovaksi, ei edes omaa itseään , vaan uskoontulo on Jumalan tekemä ihme. 

Joten jumala valitsee taivaaseen menijät ja helvettiin menijät? Mitenkäs se teidän mainostama vapaa tahto? Vai oletko sinä taas jotain lahkoa joka on opillisesti oikeassa ja muut menee helvettiin? Vaikea keskustella teidän luulevaisten kanssa kun olette kaikki oikeassa sen sepitteen tulkinnassa.

Vierailija
273/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi Jumala, tuo vapahtaja herramme kaikkivaltias Paavo Väyrynen!

Vierailija
274/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, manalan trolli se täällä taas valhettelee.

Kristillisen opin ensimmäisiä opetuksia on se, että ketään ei voi käskyllä muuttua uskovaksi, ei edes omaa itseään , vaan uskoontulo on Jumalan tekemä ihme. 

Joten jumala valitsee taivaaseen menijät ja helvettiin menijät? Mitenkäs se teidän mainostama vapaa tahto? Vai oletko sinä taas jotain lahkoa joka on opillisesti oikeassa ja muut menee helvettiin? Vaikea keskustella teidän luulevaisten kanssa kun olette kaikki oikeassa sen sepitteen tulkinnassa.

Kyllä sellainen, joka ei usko, voi pyrkiä kohti Jumalaa. Ei pitäisi sanoa niille, jotka eivät usko, että eivät voi tehdä mitään. Jeesusta voi seurata, vaikkei uskoisi tai vaikka kokisi uskonsa olevan heikko. Jeesus sanoi, että pidä käskyt. Jeesus ei sanonut, että sori, jos et usko, niin ei voi mitään.

Vierailija
275/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ovathan ne vähän yksinkertaisia ihmisiä kun uskovat johonkin satuhahmoon.

Sinäkin tulet vielä olemaan Herran edessä.

Vierailija
276/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskovaisille yleensä naureta. Esim. islamia tai buddhalaisuutta kunnioitetaan suuresti. Vain kristityille nauretaan. 

Johtuu siitä, että kristityt ovat nykyään nynnyjä. Vanhaan aikaan kristityt puolusti Eurooppaa muslimeilta ristiretkien aikaan, nykyään ne ei tee mitään vaikka muslimit tulee tänne.

Vierailija
277/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyjä ressukoita tai sitten pahasti älyllisesti jälkeenjääneitä. En naura vaan säälin lähinnä.

Vierailija
278/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä elämässä on pahinta, että joku nauraa sulle. Naurattaa ajatuskin. 

Vierailija
279/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islamille ei ehkä naureta, mutta hulluutena kyllä pidetään.

Vierailija
280/336 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi