Miksi uskovaisille nauretaan?
En ymmärrä miksi he ovat jatkuvan pilkan kohteena. Antakaa heidän uskistella rauhassa.
Kommentit (336)
antaa uskistella rauhassa, kunhan eivät tyrkytä uskoaan muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on kaikkivoipainen, miksi maailmassa on niin paljon sairautta, köyhyyttä, kurjuutta, riistoa yms?
Mikä Jumala sallii tällaisen?
Sitten kompa.
Voiko kaikkivoipainen Jumala tehdä niin painavan kiven että hän ei sitä jaksa nostaa?
Emme voi ymmärtää Jumalan motiiveja.
Totuus on loogisuuden ja epäloogisuuden tuolla puolen. Myös kompakysymysten tuolla puolen.
Tuolla perusteella sinun on vaikea käännyttää rationaalisia ihmisiä. Lähetyskäskyn noudattaminen on vaikea tehtävä.
En yritäkään käännyttää. Lähetyskäsky on minun mielestäni kehotus. Jeesuksen ohjeiden noudattaminen on erittäin vaikeaa. Siitä olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jumala on kaikkivoipainen, miksi maailmassa on niin paljon sairautta, köyhyyttä, kurjuutta, riistoa yms?
Mikä Jumala sallii tällaisen?
Sitten kompa.
Voiko kaikkivoipainen Jumala tehdä niin painavan kiven että hän ei sitä jaksa nostaa?
Emme voi ymmärtää Jumalan motiiveja.
Totuus on loogisuuden ja epäloogisuuden tuolla puolen. Myös kompakysymysten tuolla puolen.
Tuolla perusteella sinun on vaikea käännyttää rationaalisia ihmisiä. Lähetyskäskyn noudattaminen on vaikea tehtävä.
En yritäkään käännyttää. Lähetyskäsky on minun mielestäni kehotus. Jeesuksen ohjeiden noudattaminen on erittäin vaikeaa. Siitä olen samaa mieltä.
Sinun pitäisi. Jeesus käski.
Yksi kiinnostavimmista uskonnoista on AA/NA.. ym. Sillä on vain heikko kannattajapohja: Alkoholistit tai muut riippuvaiset jotka tahtovat raitistua/parantua. Koko ideologia on kuitenkin tosi humanistinen ja selkeät käytännön toimintaohjeet. Itsetutkistelua, auttamista ym. Ja tukea siinä työssä. Rukoilua miltä tahansa mihin uskoo. Minä, paatunut ateisti koin ihmeen, jota vieläkin ihmettelen. Eikä liittynyt päihteiden käyttöön, henkilökohtaiseen asiaan. Joidenkin vuosien jälkeen poistuin, mutta riippuvuuteni on kadonnut.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Jos ei ole lähetyskentällä, niin on osa lähetyskenttää.
Ellette kerro muille heitä odottavasta tuhosta ja pelastavasta evankeliumista, niin olette kuin sellainen joka huomaa rakennuksen palavan, mutta lähtee vain omiin nimiin ulos, eikä viitsi varoittaa ketään.
Älkää kuitenkaan heittäkö helmiä sioille, eli anonyymitrollien jankutukseen ei kannata lähteä mukaan. Elämässä on kuitenkin paljon muutakin kuin tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei ole mielipideasia. Raamatussa tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole lähetyskentällä, niin on osa lähetyskenttää.
Ellette kerro muille heitä odottavasta tuhosta ja pelastavasta evankeliumista, niin olette kuin sellainen joka huomaa rakennuksen palavan, mutta lähtee vain omiin nimiin ulos, eikä viitsi varoittaa ketään.
Älkää kuitenkaan heittäkö helmiä sioille, eli anonyymitrollien jankutukseen ei kannata lähteä mukaan. Elämässä on kuitenkin paljon muutakin kuin tämä palsta.
Heh, olet luovuttaja. Kärsivällisen käännytyksen eli lähetyskäskyn noudattamisen sijaan luovutat ja nimittelet sioiksi ihmisiä joiden kohdalla olet itse epäonnistunut käännytystyössäsi. Luuletko, että jeesus arvostaa toimintaasi?Etkö ymmärrä hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satukirjassa lukee jotain. Aha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh sinullekin. Jokainen arvioi itse, mihin käyttää energiansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut mielipide, pöljä.
Kai se vähitellen alkaa huvittaa, kun rapturet on tulilla hirveellä tohinalla jo montaa kertaa vuodessa ja sit se ei tule. Ja taas uutta putkeen.
Suurin osa meistä muista on menossa helvettiin, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ovathan ne vähän yksinkertaisia ihmisiä kun uskovat johonkin satuhahmoon.
Toisaalta, jos se on satuhahmo, niin miksi niin paljon yritetään todistella, että Jumalaa ei ole......ei joulupukin suhteen niin ole.
Ero on siinä, että omia toimintoja ja yhteiskunnan toimintoja perustellaan näillä hahmoilla. Kukaan ei kuitenkaan ala sotaan joulupukin nimessä
Osa on tarkoitettu menevänkin kadotukseen,vapaa valinta..Ovat läpeensä paatuneita ja pahoja riivattuja.He uskoivat valheeseen,eli eksytykseen.Täälläkin kapinoivat totuutta vastaan raukat.