Naisena olen aina miettinyt miksi miehet ovat kaikessa parempia?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia etenkin sellaiset miehet (ovatko oikeita miehiä?) ovat kateellisia naisille, joilla itsellään ei ole sen enempää älykkyyttä kuin voimaakaan. Itse hakkaisin voimassa ja älytesteissä useimmat miehet, vaikka olen hoikka nainen.
Mistä se kateus kumpuaa? Onko äiti kohdellut lapsena huonosti? Isättömyyttä?
Juu aivan varmasti hakkaisit voimassa :D
Kyllä vaan, tuollaiset kaltaisesi vinkupetterit. Olen tehnyt runsaasti raskasta työtä ja voimaa on.
Toki toki. On tehty ihan tieteellisiä kokeita tavallisilla ihmisillä ja miesten lyöntivoima oli keskimääri 160% suurempi kuin naisilla. Miesten heikoin osallistuja löi kovempaa kuin vahvin nainen. Mutta elä sinä harhoissasi.
Tuollaisen vetäisin solmuun. Yhdellä ranneliikkeellä. :D
Se on toiminut että nainen hoitaa lapset ja mies tekee vaativan ajattelun ja päätökset. Naisen hysteerinen käytös on ollut etu lasten hoidossa, kun siinä pitää olla aina huolissaan lapsista ettei heille käy mitään.
Tuollaisten typerien äijien kanssa ei kannata jaarata. Antaa heidän luulla itsestään liikoja, eiköhän maailma opeta jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Johtajana nainen on yleensä lopulta parempi. Se on se laajempi ajattelutapa ja harkintakyky, jossa testosteroni ei ole sotkemassa.
"Selvitys: Naisten johtamat yritykset kannattavat heikommin"
https://www.hs.fi/talous/art-2000002715583.html
"FT: Naisten johtamat yritykset merkittävästi kannattavampia"
Moni nainen on perustanut kahvilan joka menestyy, joten en lähtisi aliarvioimaan naisten kykyä.
Miehenä koen sen söpöksi kun nainen miettii ja kyselee sitten kaikkea mikä naurattaa. Se valmistaa miestä myös siihen kun tulee lapsia ja heillä on vastaavia kysymyksiä.
Minusta on väärin laittaa naisia johtotehtäviin. Eihän vinttikoirastakaan pidä yrittää tehdä uimaria, kun sen luontainen kyky on juosta nopeasti.
"sukupuolieroista ei puhuttu mitään ennen kuin tytöt menivät poikien edelle luonnontieteissä ja matematiikassa.
Lukutaidossa tytöt ovat olleet poikia selvästi edellä niin kauan kuin Pisa-kokeita on tehty"
Ap: Perustele väitteesi, missä asioissa tai taidoissa miehet ovat parempia ja miten se näkyy käytännössä? Ja onko tästä mahdollisesti ihan tutkimusnäyttöä vai onko pelkkää mutua?
Ehkä sä vaan oot niin tyhmä että kaikki miehet on sua fiksumpia?
Luulen että syy on se että naiset miettivät niin monia asioita samanaikaisesti että yhden asian aloittaminen kestää liian kauan. Mies on tehnyt homman puolivalmiiksi kun nainen vasta aloittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on toiminut että nainen hoitaa lapset ja mies tekee vaativan ajattelun ja päätökset. Naisen hysteerinen käytös on ollut etu lasten hoidossa, kun siinä pitää olla aina huolissaan lapsista ettei heille käy mitään. Liika älykkyys voisi olla haitaksi naisille, koska silloin he eivät olisi samalla aaltopituudella lasten kanssa.
Mä olen sellainen nykyään epämuodikas nainen, joka olisin ollut varmaan tosiaan onnellisin hoitamassa kotia ja lapsia. Mutta kun ei ole kauneudella siunattu, jäin kokonaan miehettömäksi ja lapsettomaksi, ja on ollut pakko keskittyä työelämään kodin ulkopuolella, vaikka oikein mitkään taipumukseni ei siinne sovi. Olen tosiaan hyvin varovainen, introvertti, en yhtään kilpailuhenkinen, huonosti sopiva kaikin puolin korporaatiomaailmaan. Mutta olen sopeutunut, ja keskinkertaisena onneksi pärjäilen. Eläkettä kovasti jo kyllä odotan, vaikka
Hyvä yritys osaa ottaa huomioon työntekijöidensä luonteenpiirteet. Itse palkkaisin koska tahansa varovaisen introvertin, jos toisena vaihtoehtona olisi narsistinen ekstrovertti, joka lähinnä hajottaa työyhteisön. Sosiaalisena introverttina kuvittelin pitkään ettei minusta ikinä olisi johtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että syy on se että naiset miettivät niin monia asioita samanaikaisesti että yhden asian aloittaminen kestää liian kauan. Mies on tehnyt homman puolivalmiiksi kun nainen vasta aloittelee.
Luulen että syy on se että naiset miettivät.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä vaan oot niin tyhmä että kaikki miehet on sua fiksumpia?
Häh?
Pojat imevät äidin maidosta jotain mitä tytöt eivät pysty saamaan tai sitten niille varmaan opetetaan koulussa salaa jotain asioita mitä tytöille ei kerrota jotta pojat aikanaan miehiksi kasvaessaan voivat tuntea olevansa naisille tarpeellisia. Minä olen koittanut pärjätä ilman vakimiestä, kun en katso tarvitsevani sitä miestä kuin joskus ja jouluna siihen yhteen asiaan vaan vaikeaa on ollut, kun aina sattuu ja tapahtuu ja on pakko bongata jostain joku mies korjaamaan aikaan saamani vauriot.
Juuri oli juttua naisesta joka väitteli tohtoriksi. Väitöksessä osoitettiin että rokotekriittiset ottavat vähemmän rokotteita kuin niihin myönteisesti suhtautuvat.
Naisten panos tieteisiin ja uusiin keksintöihin on merkittävä.
Ei se niin ole. Naiset ovat parempia synnyttämään kuin miehet.
Suhakza
Gaussin käyrä. Miehet ovat sekä parhaita että huonoimpia riippuen yksilöstä. Naiset ovat useimmiten tasaisen keskinkertaisia.
Miten pojat eivät pärjää edes tytöille koulussa? Ainoa, missä pojat ja miehet taitaa loistaa on rikostilastot.
Toki toki. On tehty ihan tieteellisiä kokeita tavallisilla ihmisillä ja miesten lyöntivoima oli keskimääri 160% suurempi kuin naisilla. Miesten heikoin osallistuja löi kovempaa kuin vahvin nainen. Mutta elä sinä harhoissasi.