Naisena olen aina miettinyt miksi miehet ovat kaikessa parempia?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Se on toiminut että nainen hoitaa lapset ja mies tekee vaativan ajattelun ja päätökset. Naisen hysteerinen käytös on ollut etu lasten hoidossa, kun siinä pitää olla aina huolissaan lapsista ettei heille käy mitään. Liika älykkyys voisi olla haitaksi naisille, koska silloin he eivät olisi samalla aaltopituudella lasten kanssa.
Mä olen sellainen nykyään epämuodikas nainen, joka olisin ollut varmaan tosiaan onnellisin hoitamassa kotia ja lapsia. Mutta kun ei ole kauneudella siunattu, jäin kokonaan miehettömäksi ja lapsettomaksi, ja on ollut pakko keskittyä työelämään kodin ulkopuolella, vaikka oikein mitkään taipumukseni ei siinne sovi. Olen tosiaan hyvin varovainen, introvertti, en yhtään kilpailuhenkinen, huonosti sopiva kaikin puolin korporaatiomaailmaan. Mutta olen sopeutunut, ja keskinkertaisena onneksi pärjäilen. Eläkettä kovasti jo kyllä odotan, vaikka siihen 15 vuotta vielä on aikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huiput tosiaan ovat miehiä. Naisilta puuttuu voima ja intuitio. Ilman voimaa ei pärjää fyysisesti ja jos ei ole intuitiota, niin ei keksi mitään uutta.
Naisia yleisesti pidetään intuitiivisempana sukupuolena. Ja kyllä me uutta keksitään myös, kuka nyt on semmoisessa ammatissa missä voi keksiä. Esim. äitini, nyt jo eläkkeellä, oli elektroniikkainsinööri, jolla oli useita kansainvälisiä patenttejakin. Toki historiassa voi näyttää ettei naiset ole keksineet mitään, mutta se johtuu lähinnä siitä, että naiset oli lähinnä kotona lapsia ja kotia hoitamassa, ei työelämässä kodin ulkopuolella.
Miksiköhän ne naiset hoitaa kotia ja lapsia eikä miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huiput tosiaan ovat miehiä. Naisilta puuttuu voima ja intuitio. Ilman voimaa ei pärjää fyysisesti ja jos ei ole intuitiota, niin ei keksi mitään uutta.
Naisia yleisesti pidetään intuitiivisempana sukupuolena. Ja kyllä me uutta keksitään myös, kuka nyt on semmoisessa ammatissa missä voi keksiä. Esim. äitini, nyt jo eläkkeellä, oli elektroniikkainsinööri, jolla oli useita kansainvälisiä patenttejakin. Toki historiassa voi näyttää ettei naiset ole keksineet mitään, mutta se johtuu lähinnä siitä, että naiset oli lähinnä kotona lapsia ja kotia hoitamassa, ei työelämässä kodin ulkopuolella.
Nainen innovatiivinen? Sigmund Freud sanoi jo aikoinaan, ettei nainen pysty tuomaan mitään uutta tähän maailmaan. Matematiikka, fysiikka, teknologia ja filosofia ovat miesten juttuja. Sinänsä huvittavaa on se, miten aneemisia ovat naisten saavutukset, vaikka naisia suositaan kaikkialla.
Ai nyt tämä trolli on sitten vaihtanut sukupuoltaan. Aikaisemmin kaikki sepustukset alkoivat "miehenä ihmettelen..."
Y kromosomi on kaiken takana.
Miehet on isompia vahvempia älykkäämpiä johtajia .
Tule ap rohkeasti ulos kaapista muutenkin kuin palstalla. On ihan ok, jos tunnet olevasti väärin sukupuolitettu ja oikeasti tunnet olevasti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se osaaminen sen parempaa ole, mutta miehillä on itseluottamusta ja uskoa itseensä, vaikka ne eivät aina korreloi sen oikean osaamisen kanssa. Tämän takia miehet myös tienaavat enemmän, kun pystyvät uskottelemaan osaamisensa työnantajalle korkeammalle mitä se todellisuus on.
On ihan oikeakin syy, miksi miesurheilijat tienaavat enemmän kuin naisurheilijat, eikä sillä ole mitään tekemistä itseluottamuksen kanssa. Ja sama pätee kaikkeen muuhunkin tekemiseen.
Mikä se syy mahtaa olla?
Kommenttini poistettiin, mutta sanon sen uudestaan. Naisilta puuttuu voima ja intuitio. Jos ei ole voimaa, niin ei pärjää fyysisesti, ja jos ei ole intuitiota, niin ei keksi mitään uutta.
Naiset ovat biologisesti kestävämpiä selviytymään hengissä. Eliniänodote on kaikissa maissa ja eri aikakausina korkeampi, kuin miehillä. Solutasolla on parempia mekanismeja solujen korjaamiseen ja immuunijärjestelmän hallitsemiseen. Ennenaikaisesti syntyneet tytöt jäävät todennäköisemmin henkiin, kuin pojat.
Naisten immuunijärjestelmä on aktiivisempi, joten vaste rokotteisiin on parempi, mutta sillä on kääntöpuolena se, että naisilla esiintyy enemmän autoimmuunisairauksia.
Ehkä sekin voi liittyä terveeseen itsesuojeluun ja selviytymiseen, että ei halua sotia ja meittiä ydinpommien kehittämistä, kuten miehet ovat tehneet.
Naiset kestävät paremmin nälkää, kylmää ja infektioita. Tietyissä ääriolosuhteissa he selviävät miehiä todennäköisemmin hengissä, esimerkiksi nälkäkatastrofeissa ja epidemioissa se on havaittu historiallisesti.
Tietysti miehillä on omat vahvuutensa, esim. nopeus, lihasvoima ja tietyt riskinottoon liittyvät piirteet.
Ai sinä käänsinyt noinpäin sen ikuisen aloituksesi, missä sanot että naisten saavutukset ovat vaatimattomia 🤣
Osaisiko joku mies sanoa?? Sinähän olet itse nainen, vaikka taidatkin olla tyhmin koko maailmassa. Menes nyt ottamaan lääkkeitä.
Miesten parempi onnistuminen johtuu siitä että miehet nukkuvat joka yö munat jalkojen välissä, naiset eivät.
Luonto on onneksi antanut miehille kyvyn rakastaa naista, vaikka naisen osaamisen taso on vähän hassua.
Miehet ovat todellakin naisia parempia! Oli sitten kyse runkkaamisesta, peppuseksistä tai suikkarista!
PenttiTV58 🥰
Minkähän takia etenkin sellaiset miehet (ovatko oikeita miehiä?) ovat kateellisia naisille, joilla itsellään ei ole sen enempää älykkyyttä kuin voimaakaan. Itse hakkaisin voimassa ja älytesteissä useimmat miehet, vaikka olen hoikka nainen.
Mistä se kateus kumpuaa? Onko äiti kohdellut lapsena huonosti? Isättömyyttä?
Miksi ap teeskentelet olevasi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia etenkin sellaiset miehet (ovatko oikeita miehiä?) ovat kateellisia naisille, joilla itsellään ei ole sen enempää älykkyyttä kuin voimaakaan. Itse hakkaisin voimassa ja älytesteissä useimmat miehet, vaikka olen hoikka nainen.
Juu aivan varmasti hakkaisit voimassa :D
Nainen on keksinyt kuivauskaapin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu aivan varmasti hakkaisit voimassa :D
Kyllä vaan, tuollaiset kaltaisesi vinkupetterit. Olen tehnyt runsaasti raskasta työtä ja voimaa on.
Ap on kylläkin mies.