Millaisen miehen voi löytää 55-65 v naisena?
Kommentit (64)
Vaikeaa on tuossa iässä, kun 10 vuotta vanhemmat alkaa jo kuolemaan ja omanikäiset kattelee nelikymppisiä.
Kyllä minullakin on nuorempi. Seukataan vain rakastuneina, ei muuteta yhteen.
Vai terassilta...tuhoamassa viimeisiäkin aivosolujaan. Ei kiitos
Tsekkaa deittipalvelut!
varmasti löytyy seuraa!
Tsemppiä!
Itse löysin oikein mukavan ja kunnollisen. Mutta meidän suhde on enemmän "juttuseuraa", koska itseäni ei ole vaihdevuosista alkaen kiinnostanut seksi lainkaan, ja miehelläkin meni jossain vaiheessa pitkälti kyvyt ja vähitellen halutkin. Asutaan kyllä ihan yhdessä ja tarkoitus on olla loppuelämä yhdessä, mutta siis seksi ei kuulu kuvioon, vain elämänkumppanuus ja yhdessä vanheneminen. Olen itse 56 ja mies on 8 vuottta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Nigeriasta saa parikymppisiä miehiä aviopuoliusoksi melko pienellä panostuksella.
Gambiasta myös, isolla varustettuja, luotettavia, ei yöelämässä viilettäviä ja työteliäitä. Suosittelen.
Varmaan joku rikas status-mies. Muista selittää sitä mä haluan olla vain kaveri myös. Av-palstaa kun lukee niin seksikin on turhaa. Varmasti löytyy ottajia!
NO, minä +65 v löysin nuoremman, aktiivisen ja rehellisen miehen
Miksi ei löytyisi ?
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin oikein mukavan ja kunnollisen. Mutta meidän suhde on enemmän "juttuseuraa", koska itseäni ei ole vaihdevuosista alkaen kiinnostanut seksi lainkaan, ja miehelläkin meni jossain vaiheessa pitkälti kyvyt ja vähitellen halutkin. Asutaan kyllä ihan yhdessä ja tarkoitus on olla loppuelämä yhdessä, mutta siis seksi ei kuulu kuvioon, vain elämänkumppanuus ja yhdessä vanheneminen. Olen itse 56 ja mies on 8 vuottta vanhempi.
Jestas kyvyt jo aika nuorena meni ? Lääkäristä apua. Minulla oli +70 v miesystävä, tosin emme muista syistä ole yhdessä, sille ei yksi nainen riittänyt.
Minä olin löydettävissä ja löysimme toisemme tuohon ikäryhmään kuuluvan naisen kanssa. Varsinaisesti löytöpaikkana Pavi vaikka tutustuttiinkin jo tanssikurssilla Keravalla.
Erehdyitkin mua
fiksuksi luulemaan,
Mutta toisaalta,
Olinhan toisaalta.
M60
Vierailija kirjoitti:
kiitos kysymästä. otin 16v. nuoremman. mukavasti menee meillä jo useamman vuoden, yhteistä juttua ja kemiaa löytyy. komeakin on.
Ai otit vaan niin kuin kaupan hyllystä? Jep jep...
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani tuonikäinen lääkärinainen sai 10 vuotta itseään nuoremman hyväpalkkaisen johtajan.
Ai niin,raha on se tärkein motivaattori ihan sama millainen ihminen on.
55-65v naiselle sopiva mies löytyy 80+ ikäryhmästä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No saat isomahaisen, kurttuisen, puoliksi kaljuuntuneen, hoitamattoman luuserin.
Muunlaisia ei löydy.
Höpsis, minä löysin 57 vuotiaan, itse 65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani tuonikäinen lääkärinainen sai 10 vuotta itseään nuoremman hyväpalkkaisen johtajan.
Ai niin,raha on se tärkein motivaattori ihan sama millainen ihminen on.
Mies on naiselle loppupelissä lähinnä taloudellinen turva ja oman sosiaalisen statuksen nostaja.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on 55-vuotiaita ja vanhempia miehiä Suomessa vapaana. Kesällä on hyvä aika bongata porukoita vaikka terassilla.
Vihoviimeinen paikka etsia kumppania
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu omasta tasostasi ja piireistä.Mutta kuka nainen enää haluaa tuonikäisenä miehen?
Kummastelen tuota kommenttia
Löysin kuuman, samanikäisen, itsestään huolta pitävän 60v miehen. Emme asu yhdessä eikä ole huono asia ollenkaan.