Minkälainen ihminen rikkoo kananmunat ensin esimerkiksi lasiin ja kaataa ne vasta sitten kulhoon?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei halua taikinan ja kymmenen muun munan sekaan esim suolinkaista.
Onko ap ollut biologian tunneilla? Munat kun eivät aina ole priimaa, vaikka ne ostetaankin kaupasta ja ovat tehtaan tekemässä kotelossa.Anteeks mutta mikävittuon SUOLINKAINEN?
PS
Käytä ne munat sieltä jääkaapista ennen viimeistä myyntipäivää!
Ei munia säilytetä jääkaapissa.
Ai nyt ymmärrän miksi ne ovat teillä usein mätiä.
PS
Ja munankeltuainen pysyy myös kiinteänä rikottaessa kun se on ollut jääkaapissa.
MINKÄLAINEN RASISTI ITSE MAHTAA OLLA ? MINKÄLAINEN ?
Taitaa johtua siitä mummojen maniasta hankkia HÄTÄVARAA kotiin. Ja koska tuotteiden annetaan vanheta kaapissa ennen kuin niitä saa käyttää, munat mätänevät. 😆👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei halua taikinan ja kymmenen muun munan sekaan esim suolinkaista.
Onko ap ollut biologian tunneilla? Munat kun eivät aina ole priimaa, vaikka ne ostetaankin kaupasta ja ovat tehtaan tekemässä kotelossa.Anteeks mutta mikävittuon SUOLINKAINEN?
PS
Käytä ne munat sieltä jääkaapista ennen viimeistä myyntipäivää!
Katso googlesta kuva suolinkaisesta ja munia ei säilytetä jääkaapissa kuten ei kaupoissakaan !
Munat kuuluu säilyttää viileässä . Kuin muuten kiisseliä mehukeitto samoin . Punajuuret . On joskus saatu kylässä syödä kääretortussa munankuoria!
Ihan vasta ostettujen kananmunien joukossa oli yksi pilaantunut. Enpä olisi halunnut sitä taikinan joukkoon. Yllättävän usein joutuu onkimaan myös kuorenpaloja pois sieltä lasista.
Eipä tuo nyt suuri vaiva ole. Muut saavat tehdä munilleen mitä lystäävät.
Nimimerkillä 50 vuotta leiponut
Näkee kyllä lämpimässä säilytettyjä munia kaupoissa niin että lähes tipu kuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Ihan tavallinen kokki, joka ei halua syödä munankuoria tai mädäntyneitä munia. Ja mitä väliä mitä muut tekee? Sinä voit ap rikkoa ne munat vaikka päähäsi jos haluat.
Kiitos naurusta! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Taitaa johtua siitä mummojen maniasta hankkia HÄTÄVARAA kotiin. Ja koska tuotteiden annetaan vanheta kaapissa ennen kuin niitä saa käyttää, munat mätänevät. 😆👌🏼
Tämä.
#hysteria
#tantat
Vierailija kirjoitti:
Ihan vasta ostettujen kananmunien joukossa oli yksi pilaantunut. Enpä olisi halunnut sitä taikinan joukkoon. Yllättävän usein joutuu onkimaan myös kuorenpaloja pois sieltä lasista.
Eipä tuo nyt suuri vaiva ole. Muut saavat tehdä munilleen mitä lystäävät.
Nimimerkillä 50 vuotta leiponut
Itse olen leiponut sinua kauemmin eikä ole tuota tapahtunut koskaan. Ei edes 70-luvulla.
Ja yksi muna vähintään rikotaan eri lasiin tai kahvikuppiin kun sillä voidellaan pullat . MENKÄÄ NYT IHMEESSÄ KOULUUN JOS ON NOIN VAIKEAA .
Se kun munia rikottiin lasten päähän oli muuten hauska trendi!
Vierailija kirjoitti:
No jos sieltä tuleekin sellainen, joka on pilaantunut, niin ei pilaa kerralla koko taikinaa
Kerran kävi just noin ja sen jälkeen oon aina rikkonut ensin lasiin tms.
Fiksu.
Kyllä sinäkin opit kun teet sen virheen että sen kakun viimeinen 10. muna on pilaantunut ja olet sen suoriltaan muiden sekaan rikkonut.
99% tod.näk hänellä 2 kättä ja jalkaa. 2 näkevää silmää , 2 kuulevaa korvaa. Hänellä voi olla myös puutteita tai vammoja edellä kerrotuissa. Ne eivät kuitenkaan estä häntä suorittamasta kananmunan rikkomista lasiin.
Nyt tiedät .
Vierailija kirjoitti:
Se kun munia rikottiin lasten päähän oli muuten hauska trendi!
Muistan! Ja jotkut kukkahatut tästäkin vetivät herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu.
Kyllä sinäkin opit kun teet sen virheen että sen kakun viimeinen 10. muna on pilaantunut ja olet sen suoriltaan muiden sekaan rikkonut.
Ok, mummo. Minä kyllä ostan kakkuun menevät munat samana päivänä ja katson että päiväys on kolmen viikon päässä
Vierailija kirjoitti:
sen pilaantuneen haistaa about puolen kilometrin päästä,vaikkei sitä sitä rikkos.
Ei haista.
Vasta sitten oikein PÖLÄHTI se paha haju, kun munan rikkoi.
Ja vielä sekin . Että munista erotetaan joskus valkuaiset keltuaisista kuin osa käytetään voiteluun osa taikinaan. Ja koska julkaisusta on helppo ottaa kuoren palat pois. Pellet tietää munatemput. Ja perus pieni päivän kuivakakku on helppo tehdä huomasi reseptillä , eikö. Se on mittana juuri hyvä se huomasi jos teet ison kakun laitat kaksi juomalasia. Ja voit palauttaa ne varastetut kotitalouskirjat kuin kansiot KLEPTOMAANI.