Minkälainen ihminen rikkoo kananmunat ensin esimerkiksi lasiin ja kaataa ne vasta sitten kulhoon?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa johtua siitä mummojen maniasta hankkia HÄTÄVARAA kotiin. Ja koska tuotteiden annetaan vanheta kaapissa ennen kuin niitä saa käyttää, munat mätänevät. 😆👌🏼
Tämä.
#hysteria#tantat
Osta pönttö jossa valmiiksi rikotut munat, ei tarvitse itkeä äitiä munien kanssa🙂
Taitaa todella olla ikivanhoja hätävaramunia.
On niissä ollut mätiä munia tai vain huonolaatuisia kuin ihan rikkinäisiä. Katsokaa nyt. Joku arabimies citymarketissa tonki ja availi paketteja kuin sormin söi viinirypäleitä suuhunsa ja muniaan kaiveli . Pennut ottaa irtokarkkeja suuhun ja takaisin sormin. Liian lämpimässä munat hautuu niin että tipuja tulee. Osa munista hajoaa itse ja ne on huonoja. Vanha lääke :. Lasiin pari munaa ja rommia sekoitetaan ja juodaan. Loppui raudan puute. Munatoti tehdään lasiin. Ja muukin . Jauhot mitataan lasiin. Sokeri mitataan . Voit hyvin esittää venäläistä tyhmää. Ilkeä.
Kuulkaa kaikilla on oikeus leipoa kakkuja niinkuin haluaa ihmisoikeus.
Onhan testattava onko muna niin kova että ennemmin särkyy lasi kuin muna, tai kallis pannu.
Muffinsista löytyi musta karva . Parasta pysytellä vaan perus viinerissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sieltä tuleekin sellainen, joka on pilaantunut, niin ei pilaa kerralla koko taikinaa
Hehehe, olen leiponut 45 vuotta eikä vielä ole tullut. Mutta en leivotaan mistään kaapin jämistä.
Hyvä tuuri sulla. Tulen 10 vuotta perässä, enkä ole pilaantuneelta välttynyt. Myyntiaikaa oli vielä pitkään jäljellä siinä viimeisessä rasiassa.
Taidatte olla niitä samoja mummoja jotka maksaa aina käteisellä koska TEITÄ SEURATAAN😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sieltä tuleekin sellainen, joka on pilaantunut, niin ei pilaa kerralla koko taikinaa
Hehehe, olen leiponut 45 vuotta eikä vielä ole tullut. Mutta en leivotaan mistään kaapin jämistä.
Hyvä tuuri sulla. Tulen 10 vuotta perässä, enkä ole pilaantuneelta välttynyt. Myyntiaikaa oli vielä pitkään jäljellä siinä viimeisessä rasiassa.
Munia ei säilytellä kotona vaan käytetään HETI.
Sehän on ihan perustason tietoa, että munat rikotaan yksitellen kuppiin ennen kuin ne lisätään taikinaan tms. Hämmästyttävää, että noinkin tietämätöntä porukkaa vielä on.
Sellainen, joka kuuluu niihin ihmisjoukkoihin, jotka rikkovat munan ensin lasiin.
Minä. Ei tarvitse onkia kuoren paloja suuremmasta kulhosta.
Vierailija kirjoitti:
Muffinsista löytyi musta karva . Parasta pysytellä vaan perus viinerissä.
Kampawiineristä löytyi kampa...
Sivistynyt, siisti ja huolellinen.
Minä poistan aina ne ällöttävät valkoiset limamöykyt keltuaisen ja valkuaisen välistä. Ei ole vitsi. Jokainen muna ensin lasiin, operointi ja sitten vasta käyttöön. Joo, olen nipo monessa muussakin asiassa, suurpiirteinen taas toisissa.
Vierailija kirjoitti:
sen pilaantuneen haistaa about puolen kilometrin päästä,vaikkei sitä sitä rikkos.
seliseli...
Kerran rikoin pilaantuneen kananmunan lähes valmiin pyttipannun päälle. Ei muuta kuin roskiin koko ruoka ja nälkäisenä miettimään mitä sitte.
Sen jälkeen olen aina rikkonut ensin lasiin munat.
Vierailija kirjoitti:
Jospa siellä onkin suolinkainen !
Tämä!!
Eivät ne munat mätiä kanasta tullessa ole. Ostakaa TUOREITA ja käyttäkää ne heti.