Luin sossun papereista että syrjäkylällä asuva puliakka käveli 12km yhteen suuntaan olutta saadakseen:
Oli saanut oman kylän ainoaan ruokakauppaan porttikiellon epäonnistuneen kaljavarkauden takia. Patikoi siis metsätietä viereisen kylän kaupalle. Herää kysymys että eikö 24km ole jo aika kova lenkki jos tulomatkalla vielä kannettava ne kaljat?
Kommentit (38)
Mieti montako lehteä hän kykenisi jakamaan jos 24 km tulee heittämällä. Jos olisi viikon juomatta täti kävelisi kevyesti 100km jos palkintona olisi kunnon viinaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten voit lukea sossun papereista mitään?
Ap luki niitä omia tietojaan, kun ei muuten muista..
Jano on valtavan voimakas motivaattori. Ei sitä ymmärrä kuin riippuvainen.
No ompa aiheet näin sunnuntaiaamuna.
Mitään porttikieltoja ei voi antaa kenellekään...
Vierailija kirjoitti:
Ai ei? Miksi sitten yhdellä jos toisellakin puljulla, etupäässä kapakoilla, niitä silti on?
Vierailija kirjoitti:
Olen siellä kuntouttavassa työtoiminnassa ja tylsän työn ainut ilo että saa stooreja lueskella. Ap
Jos juo paluumatkalla ja viskoo tyhjät tölkit ojaan niin silloin kuorma kevenee.
Luulen että kotimatkallaan on niitä kaljojaan juonut, mutta et sinä ap niitä juttuja saisi tänne kirjoitella.
Sut voidaan tunnistaa tästä ap, saat potkut ja karenssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siellä kuntouttavassa työtoiminnassa ja tylsän työn ainut ilo että saa stooreja lueskella. Ap
Kuntouttavassa työtoiminnassa et tuollaisiin tietoihin pääse käsiksi eikä niistä saa myöskään levitellä palstalle tai muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo lärpättämästä niitä asioita. Kyllä ne pomosikin lukevat tätä palstaa ja ta daa - sut irtisanotaan tuoltakin ja saat kaiken maailman merkintöjä papereihisi. Onnea vaan jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavassa työtoiminnassa et tuollaisiin tietoihin pääse käsiksi eikä niistä saa myöskään levitellä palstalle tai muualle.
Ap: homma on varmaan siivota vanhaa arkistohuonetta, ja sitten huvikseen ja luvatta siellä papereita tutkii.
Miten ne antaa sinun lukea niitä papereita? En ainakaan itse haluaisi että kukaan ulkopuolinen lukee jos itse olisin asiakkaana. Eikö sossun paperit ole salassapidettäviä? Kuka siellä on pomona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: homma on varmaan siivota vanhaa arkistohuonetta, ja sitten huvikseen ja luvatta siellä papereita tutkii.
Naulan kantaan. >)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi. Tiedän erään ulkomaalaistaustaisen, joka on saanut porttikiellon paikalliseen markettiin. En minäkään olisi moista uskonut, mutta tarpeeksi kun perseilee ja uhkailee työntekijöitä niin kyllä voi. Mikä on kyllä ihan oikein.
Porttikielto ei ole mikään virallinen toimenpide, joten miksi siitä lukisi sossunpapereissa?