Minkälainen ihminen rikkoo kananmunat ensin esimerkiksi lasiin ja kaataa ne vasta sitten kulhoon?
Kommentit (82)
Esim huippukokki tiettyä annosta tehdessään.
Sellainen, jonka lihapullataikinan pilasi viime kesänä mätä kananmuna. Otin uuden käytännön, koska otti niin aivoon. Mind ur own business.
Ainakin tällänen ihminen ku minä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kulhossa on jo sokeri ym ja siihen viisi munaa. Rikot neljä ja viides onkin mätä, ei kiva😳
Oli jo moneen kertaan, mutta kertaus on opintojen äiti sanoi mun äiti🥰
Piti ihan googlettaa tuo suolinkainen.
ne eivät tartu ihmisiin eivätkä aiheuta ihmisissä sairautta,
Vierailija kirjoitti:
Esim huippukokki tiettyä annosta tehdessään.
Ei pidä paikkaansa:
Vastaapa sinä, ap, eikö sinulle muka ole tullut mieleen tämä huonon kananmunan rikkominen hyvien ainesten sekaan?
Ei tarvitsisi täällä kysellä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
No imaise poskeen😋
33-vuotias suuhygienisti, naisoletettu. 168 cm pitkä, paino 65 kiloa. Harrastaa kuntosalilla käymistä ja ikebanaa. Pitää oranssista väristä erityisesti. Ollut aikaisemmin avosuhteessa, mutta tällä hetkellä sinkku. Asuu keskisuuressa kaupungissa ja lyhentää asuntovelkaa.
Olen 60-v ja leiponut munista alakoululaisesta asti. IKINÄ en ole tullut vastaan mätää munaa.
Salmonella. Mutta listeria. Meille opetettiin kotitalous tunneilla koulussa myös tuttavan kokkikoulussa tekemään niin . Siten erotetaan huonolaatuiset kuin ETTEI PÄÄSE MUNAN KUORIA TAIKINAAN . AIKA IKÄVÄÄÄÄÄÄ SYÖDÄ KAKUSSA LISKON KUORIA .
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-v ja leiponut munista alakoululaisesta asti. IKINÄ en ole tullut vastaan mätää munaa.
Et olekaan hysteerinen maalaistäti.
Vierailija kirjoitti:
Mää rikon kuppiin senkin takia, jos sattuu kuorenpala jäämään, niin sen saa siitä helposti pois.
Ja kyllä, jos on sattunut joskus pilaantuneen munan rikkomaan, niin sitä hajua ei unohda ikinä.
Juuri näin. 50 vuodessa ehtii nähdä kaikenlaista. Ei nyt joka vuosi, mutta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei halua taikinan ja kymmenen muun munan sekaan esim suolinkaista.
Onko ap ollut biologian tunneilla? Munat kun eivät aina ole priimaa, vaikka ne ostetaankin kaupasta ja ovat tehtaan tekemässä kotelossa.Anteeks mutta mikävittuon SUOLINKAINEN?
PS
Käytä ne munat sieltä jääkaapista ennen viimeistä myyntipäivää!
Älä AP nyt munaa itseäsi enempää... Viimeinen myyntipäivä ei ole tae mistään
Ainakin tällainen 35v työssäkäyvä korkeakoulutettu nainen, joka ei ole koskaan oppinut rikkomaan kananmunaa siististi. Joten rikon sen lasiin, että sotkua tulee edes vähän vähemmän. Lisäksi kuten joku aiemmin sanoi, on kuoret helpompi noukkia lasista kuin koko taikinasta.
Sori vaan mummot mutta niin vaan menevät huippuravintolassa suoraan kulhoon:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sitä silti haluaa taikinaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei halua taikinan ja kymmenen muun munan sekaan esim suolinkaista.
Onko ap ollut biologian tunneilla? Munat kun eivät aina ole priimaa, vaikka ne ostetaankin kaupasta ja ovat tehtaan tekemässä kotelossa.Anteeks mutta mikävittuon SUOLINKAINEN?
PS
Käytä ne munat sieltä jääkaapista ennen viimeistä myyntipäivää!
Ei munia säilytetä jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tällainen 35v työssäkäyvä korkeakoulutettu nainen, joka ei ole koskaan oppinut rikkomaan kananmunaa siististi. Joten rikon sen lasiin, että sotkua tulee edes vähän vähemmän. Lisäksi kuten joku aiemmin sanoi, on kuoret helpompi noukkia lasista kuin koko taikinasta.
Olen melkein kaksi kertaa sinua vanhempi enkä sitä tee. Aina ovat munat hyviä.
Taitaa olla pilaantuneet munat ja suolinkaiset joku maalaisten ongelma joka naapurin antamista jämistä leipovat 😆