Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
381/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävä on sävy jolla tässä keskustelussa puhutaan nuorista naisista. Rahan perässä, hulluja, rumia, jne. Vanhemmat naiset pilkkaamassa omia päätöksiään tekeviä aikuisia ihmisiä. 

Me vanhemmat naiset olemme olleet nuoria naisia ja tiedämme mistä puhumme. 

Sinä et ole ollut, etkä tiedä, ymmärrä etkä halua tietää etkä ymmärtää, koska sinua kiinnostaa vain oma hyvinvointi ja oma paras, ei muu.

Vaikutat kyyniseltä ja kärkkäältä tekemään oletuksia muista ihmisistä. 

Vierailija
382/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kynnettään tyttäriä. Kivoja leluja varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kynnettään tyttäriä. Kivoja leluja varmasti

News flash: jokainen nainen on jonkun tytär.

Vierailija
384/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan ukot valehtelee noita juttuja muuksi mitä ne on

Kun olin 19v niin "harrastin seksiä" jonkun kolmukymppisen vanham äijän kanssa 

Hetken päästå siitä tajusin että ne oli raiskauksia. Näin vapaaehtoisesti mutta ns seksi oli sitä ettå ehkä pussailu oli ok mutta kun alkou seksijuttuihin se ahdisti ja yritin estäå.olin 45kg joten ei onnistunut.soitin nuorten auttavaan puhelimeen,ei ollur kuulwmma raiskauksia kun ei lyönyt. Äijä myös seuraili autolla ja oli jossain parkissa,asuin äitin ja isän kans.aloin lopulta oleen oman ikäisen kanssa jonka kanss myös muuton yhteen.äijä dilti kerram tuöi kun olin pyaäkillä puhuun,juoksin pois.

Vierailija
385/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy tehdä tälläinen asetelma nuoret naiset vs vanhat naiset? Ikääntymistä ja aikaa ei vain pääse pakoon! Se on vain luonnollista että naisella on myös erilaisia elämänvaiheita. Kaikki olemme joskus ollu nuoria.. Saattaa tietää millaista se on ollut. Harmi että sillä pitää jotenkin näpäytellä näitä vanhempia naisia. 

Olen itse ollut tälläinen nuori nainen vanhempien miesten kanssa. Olin niin sen tunteen vietävissä kun vanhemmat miehet melkein kuin palvoivat minua, samalla kuitenkin tästä syystä vaikuttivat hieman tyhmiltä. Ja tajuaminen, että olen itsekin ollut jotenkin häiriintynyt ja huomionhakuinen, pinnallinen. Siinä iässä. 

Ja myös se miehen rupsahtaminen näkyy nuoren naisen silmään. Rypyt, silmäpussit, harmaa iho, kiinteydessä ja lihaksissa näkyy vaikka ois vähän yli 30+

Nykyisin itseäni tälläset 50v miehet jotka kuolaa nuoria naisia lähinnä ällöttää ja on hyvin epäviehättäviä. Olen nyt 29v

Että hetken huumaa ne ehkä saa jostain 19vuotiaasta. Sitten se 19vuotiaskin ikääntyy äkkiä ja ehkä sitä alkaa inhottamaan nuo vanhemmat miehet ja huomaa että ne on ihan vastenmielisiä.

Eilen just katsoin yhtä nuortaparia, oli ehkä n. 16-17vuotiaita. Oli ne kyllä niin söpöjä, ne perhoset ja ihastuminen toisiinsa niin näkyi niistä nuorista. Sellasessa mopoiässä. Käveli käsikädessä. 

Näyttää luonnollisemmalta, kun että sen 16v tytön kanssa ois ollu joku 35v mies.

Vierailija
386/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävä on sävy jolla tässä keskustelussa puhutaan nuorista naisista. Rahan perässä, hulluja, rumia, jne. Vanhemmat naiset pilkkaamassa omia päätöksiään tekeviä aikuisia ihmisiä. 

Me vanhemmat naiset olemme olleet nuoria naisia ja tiedämme mistä puhumme. 

Sinä et ole ollut, etkä tiedä, ymmärrä etkä halua tietää etkä ymmärtää, koska sinua kiinnostaa vain oma hyvinvointi ja oma paras, ei muu.

Vaikutat kyyniseltä ja kärkkäältä tekemään oletuksia muista ihmisistä. 

Naisen paras suoja, "kyynisyys ja kärkkyys". Välttyy monelta pahalta mieheltä. Sanotaan vaikka nyt näin, vaikken ole kyyninen enkä kärkäs, enkä ole pilkannut ketään, vaan olen realisti ja huolissani nuorista naisista, joiden perässä on pahoja vanhoja miehiä.

Kuten keskustelussa on mainittu monesti, nuoren aivot kehittyvät vielä pitkään ja vasta 25-vuotias alkaa olla henkisesti aikuinen. Oman näkemykseni mukaan 15- ja 20-vuotias nuori eivät juuri eroa toisistaan kyvyssään suojella itseään. Alttiita hyväksikäytölle.

Vierailija
387/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä mies joka osaa kuunnella, keskustella, on luotettava ja rehellinen. Kyllä tuolla pääsee jo pitkälle naisten kanssa. Ei ole edes iästä kiinni kun vaan osaa myös hiukan lukea naisia.

Nykyisin pinnallisuus, epävarmuudet, bipolaarisuus ja minulle kaikki parhaat heti nyt ovat pahimmat sudenkuopat tällä hetkellä. Ainakin joku näistä arvoista pätee harmittavan moneen.

Jos vaan aloittaisitte siitä että olette itse onnellinen omaan elämäänne ja osaatte olla myös onnellisia toisten onnistumisiin niin pääsette todella pitkälle myös vastakkaisin sukupuolen suhteen. Ihmisten perustarpeet ovat kuitenkin samat. Suurimpana varmaan tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi. Ilman seksualisointia.

M47

Vierailija
388/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tapaillut nuorempia ja vanhempia naisia, ei kukaan lähipiirissäni tiedä ketä tai miten tapailen ellei suhde vakiinnu. Saatat hyvin olla vaikka Petrin kollega ja pitää häntä hyvänä tyyppinä."

Kuten sanoinkin, niin en voikaan tietää. Mikään käytöksessä tai puheissa ei kovassakaan humalassa tähän viittaa. Ja olen tosiaan kuullut vaikka mitä tarinaa. Pettämisetkin tapahtuu samanikäisen kanssa. Voi hyvinkin olla, että joukkoon mahtuu petri jos toinen. Satojen miesten joukossa voi olla mitä vaan. Yleisestä ilmiöstä ei missään tapauksessa ole kyse, paitsi av-palstalla.

Vierailija
389/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niinhän sinä valitsisit, mutta ketään et saa. Et ole koskaan saanut, et saa nyt, etkä koskaan. Siksi roikut vauva-palstalla kaiket päivät."

Tässä näkyy, kuinka hienoon argumentointiin naiset pystyvät. Tuokin kommentti on saanut enemmän yläpeukutusta kuin mikään muu kommentti pitkään aikaan tässä keskustelussa.

Koville ottaa, kun miehet kehtaavatkin tykätä nuorista naisista.

No tosiasia se on. Tietysti sun mielestä täysin asiatonta argumetointia, kuinkas muutenkaan.

Koville taitaa ottaa. Sun ikääntyminen ja sen tajuaminen, että jotkut saa ja sinä et.

Vierailija
390/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä nuorempaa seuraa sitten löytää? En pääse lukemaan juttua ja tuo Petri lupasi kertoa. 

Deittisovelluksista. Asettaa ikärajan ja alkaa tykkäillä. Jos tulee match niin tietää että osuu itse naisen hakukriteereihin. Sen jälkeen varmistaa ettei nainen myy kuvia / etsi sokerisuhteita. 

Vierailija
391/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä hekin pitävät Petriä vain "panoleluna"? Petriähän harmitti, että monilla tapailemillaan tytöillä oli Daddy-fetissi. Eli harva varmaan Petristä kumppania ja lastensa isää etsii :D

Vierailija
392/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias ei ole nainen vaan nuori tyttö.

Vierailija
393/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Itse tein naisena samaa, kun erosin vähän yli 4- kymppisenä. Nuoret miehet on ihania rakastajia!  

Seuraavassa kutjussa huudatte, kuinka tänä päivänä nuoret miehet ovat inceleitä.

Vierailija
394/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niinhän sinä valitsisit, mutta ketään et saa. Et ole koskaan saanut, et saa nyt, etkä koskaan. Siksi roikut vauva-palstalla kaiket päivät."

Tässä näkyy, kuinka hienoon argumentointiin naiset pystyvät. Tuokin kommentti on saanut enemmän yläpeukutusta kuin mikään muu kommentti pitkään aikaan tässä keskustelussa.

Koville ottaa, kun miehet kehtaavatkin tykätä nuorista naisista.

No tosiasia se on. Tietysti sun mielestä täysin asiatonta argumetointia, kuinkas muutenkaan.

Koville taitaa ottaa. Sun ikääntyminen ja sen tajuaminen, että jotkut saa ja sinä et.

Jos edes yksikin kohta osuisi oikeaan...

Vierailija
395/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen tapaillut nuorempia ja vanhempia naisia, ei kukaan lähipiirissäni tiedä ketä tai miten tapailen ellei suhde vakiinnu. Saatat hyvin olla vaikka Petrin kollega ja pitää häntä hyvänä tyyppinä."

Kuten sanoinkin, niin en voikaan tietää. Mikään käytöksessä tai puheissa ei kovassakaan humalassa tähän viittaa. Ja olen tosiaan kuullut vaikka mitä tarinaa. Pettämisetkin tapahtuu samanikäisen kanssa. Voi hyvinkin olla, että joukkoon mahtuu petri jos toinen. Satojen miesten joukossa voi olla mitä vaan. Yleisestä ilmiöstä ei missään tapauksessa ole kyse, paitsi av-palstalla.

Aina niitä on joukossa. Meidän firmasta sai yksi viisikymppinen partneri potkut tänä vuonna, kun lähenteli firman nuoria vasta-alkajia. Naimisissa ja kaksi lasta. Tai ehkei enää naimisissa. Saa miettiä, että oliko mahdollisesti joskus heiltä irtoava seksi niin hyvää, että kannatti panna koko elämä, ura ja tulevaisuus uusiksi. 

Vierailija
396/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan varakas ja komea, ei muuten olisi mahdollista.

Petrillä on dad body. Petri on hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan. Etsii naisia, joilla on ikähaarukka, johon hän kuuluu. Monilla nuorilla naisilla on daddy fetissi, mikä latistaa tunnelmaa. 

Nuoret naiset ovat kepeitä ja iloisia. Vanhemmiten naiset kyynistyvät ja vaatimuksista kasvaa. Myös rupsahtanut naama ahdistaa Petriä. Toki tiedostaa oman vanhenemisensa. 

Näin kertoi Petri 

Eli Petri haluaa tahdottoman nuken. Aikuinen oman tahdon omaava itsenäinen nainen on kakaramaiselle Petrille liikaa. 

Ei kannata sekottaa omaa tahtoa huonoon luonteeseen.

Vierailija
397/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisten moralistien itkua ketju täynnä. Petri kohtaa kevyeen suhteeseen valmiita naisia ja elää haluamaansa elämää ja se on kova pala konservatiiveille. 

Vierailija
398/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotias ei ole nainen vaan nuori tyttö.

eli äänioikeus pois sellaisilta

Vierailija
399/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet lällättelevät, kuinka vanhenevia naisia harmittaa, ettette enää kelpaa miehille. Ja että kuinka olemme nuorille naisille kateellisia, kun he vievät miehemme. 

Olen eri mieltä. Minua harmittaa vanhenevana naisena nuorten naisten puolesta, kuinka heitä ja heidän tunteitaan käytetään hyväksi. Minua myös harmittaa se, että koskaan uskoin rakkauteen ja luulin löytäväni aidon rakkauden. Haaskasin kallisarvoisesta elämästäni aikaa miehiin, se todellakin harmittaa. Voi olisivatpa totuudet olleet minun nuoruudessani muutaman klikkauksen päässä kuten nykyisin. 

Onneksi on vielä aikaa elää itselleni. Mutta jos olisin nyt parikymppinen, en hassaisi aikaani miehille ja heidän ns. rakkauspskalleen. 

Vierailija
400/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on omaa elämäänsä elävä aito sigma, jota tuskin kiinnostaa muiden kuin kohtaamiensa naisten mielipide itsestään ja heidän välisestään suhteesta. 

Katsottuani Petrin tavoin keski-ikäisten naisten profiileja ja erityisesti bioja deittisovelluksissa olen havainnut saman: täynnä listoja asioista joita eivät halua. Ymmärrettävää, kuten Petrikin totesi, mutta deittisovellusten maailmassa asioiden käsittely vain negaation ja katkeruuden kautta on hyvin luotaantyöntävää.