Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
401/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syntyvyys on laskussa.

Vierailija
402/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdasmielisten moralistien itkua ketju täynnä. Petri kohtaa kevyeen suhteeseen valmiita naisia ja elää haluamaansa elämää ja se on kova pala konservatiiveille. 

Missä ovat ulisevat inkkelit nyt kun pelimies-Petri vie kaikki nuoret naiset? Nytkö Petri on inkkelien idoli? 

Incelit eivät hengaile AV:llä. Tämä on katkerien mammojen pelikenttä. Olisi kyllä kiinnostavaa lukea Petri-ketjua jossa ylilaudan incelit arvioivat artikkelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan varakas ja komea, ei muuten olisi mahdollista.

En pysty lukemaan juttua, koska se on maksullinen, mutta yleisesti sanoisin, että jos miehellä on lapsia edellisestä suhteesta niin miehen asunto tulevaisuudessa menee niille perinnöksi. 

Vierailija
404/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näillä miehillä on jotakin kehityksellistä vammaa aivoissa ja/tai tunne-elämässään. Useampi petri tuli nuorena kohdattua. Onneksi heidät kaikki torjuin. Vanhin oli n. 60, olin itse n. 25. Hän oli professorina Helsingin yliopistossa.

Säälittävää meininkiä. Kyvyttömyyttä antaa toisten nauttia rauhassa nuoruudestaan.

Vierailija
405/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan varakas ja komea, ei muuten olisi mahdollista.

En pysty lukemaan juttua, koska se on maksullinen, mutta yleisesti sanoisin, että jos miehellä on lapsia edellisestä suhteesta niin miehen asunto tulevaisuudessa menee niille perinnöksi. 

Ei se uusi nainen mitään saa omaisuudesta paitsi jos mennään naimisiin ilman avioehtoa. Silloin taas lapset voivat joutua odottamaan perintöä jopa 40 vuotta, koska leskellä on ikuinen asumisoikeus, asuntoa ei voi siis myydä, mutta perintöverot joutuu maksamaan. 

Vierailija
406/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähestyi useampi Petri kun kävin aktiivisemmin ulkona parikymppisenä. Usein he lopulta saivat matkaansa jonkun nuoren naisen, mutta eivät kyllä niitä joita nuoret miehet olisivat halunneet. Usein kyse oli niistä vähän rikkonaisista perheistä tulleista jotka herättävät lähinnä sääliä muissa.

Se mikä noissa jutuissa jää usein kertomatta onkin että ketkä ovat niitä naisia jotka Petreihin lankeavat. Kun joku sanoo että nuori nainen, on mielikuva helposti että se on nuori ja vähintään mallin mitoissa oleva klassinen kaunotar. Harva ajattelee että se nuorikko voi muistuttaa tyyliltään enemmän Sofi Oksasta.

Vierailija
407/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies enkä nainen. Vaikka minulle tulee ikää, naiseni pysyvät aina nuorina. 🥰

Vierailija
408/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni lähestyi useampi Petri kun kävin aktiivisemmin ulkona parikymppisenä. Usein he lopulta saivat matkaansa jonkun nuoren naisen, mutta eivät kyllä niitä joita nuoret miehet olisivat halunneet. Usein kyse oli niistä vähän rikkonaisista perheistä tulleista jotka herättävät lähinnä sääliä muissa.

Se mikä noissa jutuissa jää usein kertomatta onkin että ketkä ovat niitä naisia jotka Petreihin lankeavat. Kun joku sanoo että nuori nainen, on mielikuva helposti että se on nuori ja vähintään mallin mitoissa oleva klassinen kaunotar. Harva ajattelee että se nuorikko voi muistuttaa tyyliltään enemmän Sofi Oksasta.

Tajusin juuri että oisin kyllä ollu aika innoissani jos setämiehenä oisin saanu rakastajaksi nuoren sofi oksasen.

Vierailija
409/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niinhän sinä valitsisit, mutta ketään et saa. Et ole koskaan saanut, et saa nyt, etkä koskaan. Siksi roikut vauva-palstalla kaiket päivät."

Tässä näkyy, kuinka hienoon argumentointiin naiset pystyvät. Tuokin kommentti on saanut enemmän yläpeukutusta kuin mikään muu kommentti pitkään aikaan tässä keskustelussa.

Koville ottaa, kun miehet kehtaavatkin tykätä nuorista naisista.

No tosiasia se on. Tietysti sun mielestä täysin asiatonta argumetointia, kuinkas muutenkaan.

Koville taitaa ottaa. Sun ikääntyminen ja sen tajuaminen, että jotkut saa ja sinä et.

Luulisi jokaisen naisenkin tietävän, että ad hominem on alkeellisin argumentointivirhe. Selvin merkki siitä, että naisilla argumentit loppuvat heti alkuunsa, kun täytyy alkaa keskustelijoita pilkkaamaan.

Vierailija
410/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet lällättelevät, kuinka vanhenevia naisia harmittaa, ettette enää kelpaa miehille. Ja että kuinka olemme nuorille naisille kateellisia, kun he vievät miehemme. 

Olen eri mieltä. Minua harmittaa vanhenevana naisena nuorten naisten puolesta, kuinka heitä ja heidän tunteitaan käytetään hyväksi. Minua myös harmittaa se, että koskaan uskoin rakkauteen ja luulin löytäväni aidon rakkauden. Haaskasin kallisarvoisesta elämästäni aikaa miehiin, se todellakin harmittaa. Voi olisivatpa totuudet olleet minun nuoruudessani muutaman klikkauksen päässä kuten nykyisin. 

Onneksi on vielä aikaa elää itselleni. Mutta jos olisin nyt parikymppinen, en hassaisi aikaani miehille ja heidän ns. rakkauspskalleen. 

Luemme me nuoretkin naiset tätä palstaa. Minulle on aivan selvää etten tule koskaan perustamaan parisuhdetta tai perhettä. Mikä järki, jos miehen "rakkaus" kohdistuu vain nuoruuteen ja alle kymmenessä vuodessa olen hänen mielestään lähinnä jätettä?. Mieluummin yksin. 

Vierailija
411/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole kovin merkityksellinen tekijä. Jos petri 49v on HOT, niin hän kelpaa nuorille ja vanhoille.

itse olen N50 ja loistokunnossa - ja vientiä riittää 25-45v miesten keskuudessa koska olen itsekin hot. En väitä olevani sitä samalla tavalla kuin joku 20v mutta omalla tavallani kyllä.

ikä ei ratkaise sitä kenestä viehättyy. Ei aina edes ulkonäkö. Elämäni aikana olen ihastunut/rakastunut itseäni nuorempiin, vanhempiin, lyhyempiin, ei niin komeisiin jne, koska näistä asioista riippumatta toinen oli hottis.

joten Petrille vaan onnea ja menetystä, en tuomitse!

Vierailija
412/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet lällättelevät, kuinka vanhenevia naisia harmittaa, ettette enää kelpaa miehille. Ja että kuinka olemme nuorille naisille kateellisia, kun he vievät miehemme. 

Olen eri mieltä. Minua harmittaa vanhenevana naisena nuorten naisten puolesta, kuinka heitä ja heidän tunteitaan käytetään hyväksi. Minua myös harmittaa se, että koskaan uskoin rakkauteen ja luulin löytäväni aidon rakkauden. Haaskasin kallisarvoisesta elämästäni aikaa miehiin, se todellakin harmittaa. Voi olisivatpa totuudet olleet minun nuoruudessani muutaman klikkauksen päässä kuten nykyisin. 

Onneksi on vielä aikaa elää itselleni. Mutta jos olisin nyt parikymppinen, en hassaisi aikaani miehille ja heidän ns. rakkauspskalleen. 

Kohta 50 v ja ilman seksisuhdetta jo vuosia. Kovaa on, kun ainoat ok näköiset ja oloiset miehet juoksevat nuorempien perässä. Lyhyt on naiseuden aika. Nuorena tuli koettua kaksi puolivelttoa kumppania. Eli taitaa olla aika turhaa haaveilla kunnollisesta seksielämästä. Rakkaudesta en enää edes haaveile. 

Vierailija
413/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? 50+ ikä on naisen seksuaalisuuden parasta kukoistusta ja koskaan ei ole ollut tällaista säpinää ja menoa! T. 50+

Vierailija
414/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Itse tein naisena samaa, kun erosin vähän yli 4- kymppisenä. Nuoret miehet on ihania rakastajia!  

Jaha, tässä tapauksessa tykkäykset menikin näinpäin. 

Vierailija
415/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä käy täysillä keski-ikäinen nainenkaan, joka lähtee suhteeseen nuoren pojan kanssa. Ihan sama kuinka hot on, jokin pala aivoista puuttuu ja se ei ole useimpien normaalien mielestä kovinkaan hottia.

Vierailija
416/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luemme me nuoretkin naiset tätä palstaa. Minulle on aivan selvää etten tule koskaan perustamaan parisuhdetta tai perhettä.

Hyvä, että olet järjissäsi ja olet ymmärtänyt heterosuhteiden totuuden. Kaikki nuoret naiset eivät tätä ymmärrä ja ero tulee usein heille järkytyksenä kaikkien mieheen uhrattujen vuosien jälkeen. 

Vierailija
417/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Iltalehden kuvitus on hyvin harhaanjohtava. Tuon näköiset nuoret a) eivät ota vanhaa b) voivat ottaa korkeintaan miljonäärin, aidon sellaisen. 

Vierailija
418/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä mies joka osaa kuunnella, keskustella, on luotettava ja rehellinen. Kyllä tuolla pääsee jo pitkälle naisten kanssa. Ei ole edes iästä kiinni kun vaan osaa myös hiukan lukea naisia.

Nykyisin pinnallisuus, epävarmuudet, bipolaarisuus ja minulle kaikki parhaat heti nyt ovat pahimmat sudenkuopat tällä hetkellä. Ainakin joku näistä arvoista pätee harmittavan moneen.

Jos vaan aloittaisitte siitä että olette itse onnellinen omaan elämäänne ja osaatte olla myös onnellisia toisten onnistumisiin niin pääsette todella pitkälle myös vastakkaisin sukupuolen suhteen. Ihmisten perustarpeet ovat kuitenkin samat. Suurimpana varmaan tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi. Ilman seksualisointia.

M47

Yksikään mies ei ole minua osannut lukea :D 

Vierailija
419/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä käy täysillä keski-ikäinen nainenkaan, joka lähtee suhteeseen nuoren pojan kanssa. Ihan sama kuinka hot on, jokin pala aivoista puuttuu ja se ei ole useimpien normaalien mielestä kovinkaan hottia.

Ikäraja tulisi olla noin 25. Sitä nuoremmat ovat käytännössä lapsia. Siksi nämä Susanna Penttilät ovat aivan yhtä alhaista kastia kuin vastaavat miehet. 

Vierailija
420/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kyllä tyly postaus nyt. Mitä vikaa on esim. Sofi Oksasessa? Älykäs ja määrätietoinen, viehättävä nainen. Miksi koet noin tärkeäksi lytätä ja tehdä oletuksia muista nuorista naisista. Itse herätät sääliä minussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi