Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
361/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 sivua keskustelua. Näyttää ottavan naisille koville ihan päivänselvä asia, että miehet olisivat mieluiten teinityttöjen kanssa sängyssä, jos vain saavat valita.

Ei normaalit miehet olisi. Heillä on omia lapsia, teinejä, ja "vähän" eri näkemys asiaan kuin sinulla.

Vierailija
362/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ottaa huomioon et nämä nuoret naiset eivät ole koskaan olleet koulussa suosituimpiin tyttöihin kuuluvia. Mitä sitte jos ovat nuoria mutta eivät kummosen näköisiä. 

Mistä sä sen tiedät? Mun kouluaikana suosituimpiin kuuluva tyttö harrasti seksiä setien kanssa. Tyttö teki tätä jo yläasteella. Luultiin näitä pelkiksi huhuiksi kunnes itse nähtiin. 

Suositut tytöt eivät olleet hyvännäköisiä yleensä, enemmän poikamaisia. Tämä tyttö oli hyvännäköinen ja on sitä edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt vastannut kysymykseen, eli missä iässä nainen saa tämän seksuaalisen itsemääräämisoikeuden?

Vierailija
364/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinhän sinä valitsisit, mutta ketään et saa. Et ole koskaan saanut, et saa nyt, etkä koskaan. Siksi roikut vauva-palstalla kaiket päivät."

Tässä näkyy, kuinka hienoon argumentointiin naiset pystyvät. Tuokin kommentti on saanut enemmän yläpeukutusta kuin mikään muu kommentti pitkään aikaan tässä keskustelussa.

Koville ottaa, kun miehet kehtaavatkin tykätä nuorista naisista.

Vierailija
365/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Petri-kriittisten mielestä se ikä jossa nainen saa alkaa päättää omasta seksuaalisuudestaan. Tämä keskustelun perusteella se ei ole 18 joten mikä se on?

Aivot kehittyy aktiivisesti 25-vuotiaaksi. Että varmaan kannattaa katsella hyvin isoja ikäeroja vasta sen jälkeen. Kolmekymppinen on sitten jo valmis vaimoksi, vaikka vähän vanhemmankin miehen kanssa. 

Ei tuossa itse ikäerossa itsessään ole mitään erikoista, vaan teini-ikäisen kanssa deittailussa. Sanoohan mies itsekin, että onneksi kukaan tuttu ei nähnyt. 

Vierailija
366/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt vastannut kysymykseen, eli missä iässä nainen saa tämän seksuaalisen itsemääräämisoikeuden?

Et ymmärtänyt vastausta. Lue se uudestaan. Niin monta kertaa, että ymmärrät. Jätä sitten nuoret naiset rauhaan.

Vierailija
367/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ottaa huomioon et nämä nuoret naiset eivät ole koskaan olleet koulussa suosituimpiin tyttöihin kuuluvia. Mitä sitte jos ovat nuoria mutta eivät kummosen näköisiä. 

Mistä sä sen tiedät? Mun kouluaikana suosituimpiin kuuluva tyttö harrasti seksiä setien kanssa. Tyttö teki tätä jo yläasteella. Luultiin näitä pelkiksi huhuiksi kunnes itse nähtiin. 

Suositut tytöt eivät olleet hyvännäköisiä yleensä, enemmän poikamaisia. Tämä tyttö oli hyvännäköinen ja on sitä edelleen. 

Tiedoksi sinulle: joka koulussa on ollut näitä tyttöjä. Ihan joka koulussa. Näillä tytöillä oli lapsuudessaan ja nuoruudessaan ongelmia kotona. Pakenivat ongelmia päihteisiin ja seksiin.

Henkisesti olivat vielä lapsia. Saattoivat toki olla suosittuja siinä mielessä, että kuuluivat siihen remujengiin, jolle ei uskaltanut sanoa mitään. Jengi koostui muista lapsista ja nuorista, joilla ongelmia kotona.

Vierailija
368/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävä on sävy jolla tässä keskustelussa puhutaan nuorista naisista. Rahan perässä, hulluja, rumia, jne. Vanhemmat naiset pilkkaamassa omia päätöksiään tekeviä aikuisia ihmisiä. 

Vierailija
369/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tyyli, itsellä sama juttu, nykyinen tyttöystävä 24v.

M51

Vierailija
370/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 sivua keskustelua. Näyttää ottavan naisille koville ihan päivänselvä asia, että miehet olisivat mieluiten teinityttöjen kanssa sängyssä, jos vain saavat valita.

Ei normaalit miehet olisi. Heillä on omia lapsia, teinejä, ja "vähän" eri näkemys asiaan kuin sinulla.

Ei omat lapset vaikuta asiaan mitenkään, normaali mies haluaa silti nuorta naista.

Vierailija
371/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nuoret naiset kiinnostavat erityisesti lapsettomia, syrjäytyneitä hikikomoreita. Koska nuoret eivät osaa vielä vaatia hyvää kohtelua, ovat helposti suostuteltavissa tyhmyyksiin, koska mantelitumake ei ole vielä kehittynyt tarpeeksi.

Näillä miehillä se mantelitumake ei lopulta kehittynyt koskaan. Sen takia jankuttavat tässäkin ketjussa, ja muissa ketjuissa. Milloin mistäkin. Av-mamma eli heille täti, edustaa äitiä tai auktoriteettia, jota vastaan pitää taistella.

Vierailija
372/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävä on sävy jolla tässä keskustelussa puhutaan nuorista naisista. Rahan perässä, hulluja, rumia, jne. Vanhemmat naiset pilkkaamassa omia päätöksiään tekeviä aikuisia ihmisiä. 

Alle 25-vuotias ei ole aikuinen, vaikka onkin täysi-ikäinen. Mutta siitä olen samaa mieltä, että nämä naisetkin voivat hyvin tietää mitä haluavat suhteelta. Esimerkiksi pelkkää seksiä kokeilun halusta ja siksi että ihminen yleensä haluaa seksiä säännöllisesti ja jostain se on otettava. 

Joissain tapauksissa syntyy ikäerosta huolimatta myös kantavia parisuhteita. Mutta jutun mukaan mies deittailee, eli ei saa pidettyä ketään pidempään. 

Vierailija
373/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vanhemmat naiset olemme olleet nuoria naisia ja tiedämme mistä puhumme. 

Sinä et ole ollut, etkä tiedä, ymmärrä etkä halua tietää etkä ymmärtää, koska sinua kiinnostaa vain oma hyvinvointi ja oma paras, ei muu.

Vierailija
374/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tämän miehen kanssa seukkaavat ovat ylipainoisia, tatuoituja ja hiukset värjätty mustaksi tai liilaksi. Ihan satavarma tästä.

Vierailija
375/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Itselläni on paljon miespuoleisia tuttuja (olen miesvaltaisella alalla isossa firmassa) ja tämäkin asia käyty läpi monta kertaa. Nuori nainen miellyttää silmää, mutta siihen se jääkin. Ja nyt joku mies tulee selittämään, että mistä minä tiedän mitä ne miehet touhuaa. En minä toki tiedäkään, mutta olen seurannut erot, humalaillat, flirttailut, pettämiset ja uusien suhteiden kehittymiset eikä näiden perusteella ole syytä epäillä miesten sanaa. Minulla ei myöskään ole yhtään tuttua miestä, jolla olisi n. 50 vuotiaana ollut alle 40 vuotias naisystävä.

Vierailija
376/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjistä noi naiset on kyllä ihan pilalla ton lorttoilun jälkeen. En koskisi pitkällä tikullakaan.Yrjönen🤢

Vierailija
377/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 25-vuotias ei ole aikuinen, vaikka onkin täysi-ikäinen. Mutta siitä olen samaa mieltä, että nämä naisetkin voivat hyvin tietää mitä haluavat suhteelta. Esimerkiksi pelkkää seksiä kokeilun halusta ja siksi että ihminen yleensä haluaa seksiä säännöllisesti ja jostain se on otettava. 

Joissain tapauksissa syntyy ikäerosta huolimatta myös kantavia parisuhteita. Mutta jutun mukaan mies deittailee, eli ei saa pidettyä ketään pidempään. 

On kuitenkin ollut naimisissa ja nyt mahdollisesti jutun mukaan pitempään suhteeseen 29v kanssa. Aika pitkälle meneviä oletuksia tässä ketjussa miehestä josta tiedämme vain artikkelin verran.

Vierailija
378/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin ollut naimisissa ja nyt mahdollisesti jutun mukaan pitempään suhteeseen 29v kanssa. Aika pitkälle meneviä oletuksia tässä ketjussa miehe

Kyllä sieltä rivien välistä on paljon luettavissa. Ainakin sen verran, etten itse olisi kiinnostunut ko. miehestä. Enkä haluaisi oman tyttäreni törmäävän häneen missään, koska tämän aikuisen miehen arvostelukykyyn ja moraaliin ei voisi luottaa yhtään.

Vierailija
379/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Itselläni on paljon miespuoleisia tuttuja (olen miesvaltaisella alalla isossa firmassa) ja tämäkin asia käyty läpi monta kertaa. Nuori nainen miellyttää silmää, mutta siihen se jääkin. Ja nyt joku mies tulee selittämään, että mistä minä tiedän mitä ne miehet touhuaa. En minä toki tiedäkään, mutta olen seurannut erot, humalaillat, flirttailut, pettämiset ja uusien suhteiden kehittymiset eikä näiden perusteella ole syytä epäillä miesten sanaa. Minulla ei myöskään ole yhtään tuttua miestä, jolla olis

Olen tapaillut nuorempia ja vanhempia naisia, ei kukaan lähipiirissäni tiedä ketä tai miten tapailen ellei suhde vakiinnu. Saatat hyvin olla vaikka Petrin kollega ja pitää häntä hyvänä tyyppinä.

Vierailija
380/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle: joka koulussa on ollut näitä tyttöjä. Ihan joka koulussa. Näillä tytöillä oli lapsuudessaan ja nuoruudessaan ongelmia kotona. Pakenivat ongelmia päihteisiin ja seksiin.

Henkisesti olivat vielä lapsia. Saattoivat toki olla suosittuja siinä mielessä, että kuuluivat

Henkisten ongelmien jatkumisesta kertoo tuokin, että vielä aikuisena jumittaa lapsuuteen ja pätee jollain suosittu koulussa jutulla.