Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
421/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haaveiletko sinä " ok näköiset ja oloiset miehet" vai "kunnollisesta seksielämästä"??? Et taida itsekään tietää. Kaikkea kun ei yleensä pysty saamaan.

M49

Vierailija
422/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet lällättelevät, kuinka vanhenevia naisia harmittaa, ettette enää kelpaa miehille. Ja että kuinka olemme nuorille naisille kateellisia, kun he vievät miehemme. 

Olen eri mieltä. Minua harmittaa vanhenevana naisena nuorten naisten puolesta, kuinka heitä ja heidän tunteitaan käytetään hyväksi. Minua myös harmittaa se, että koskaan uskoin rakkauteen ja luulin löytäväni aidon rakkauden. Haaskasin kallisarvoisesta elämästäni aikaa miehiin, se todellakin harmittaa. Voi olisivatpa totuudet olleet minun nuoruudessani muutaman klikkauksen päässä kuten nykyisin. 

Onneksi on vielä aikaa elää itselleni. Mutta jos olisin nyt parikymppinen, en hassaisi aikaani miehille ja heidän ns. rakkauspskalleen. 

Luemme me nuoretkin naiset tätä palstaa. Minulle on aivan selvää etten tule koskaan perustamaan parisuhdetta tai perhettä.

Tämä palsta on karkoittanut minunkin halut parisuhteeseen. Ja yhdessä vaiheessa vieläpä unelmoin normaalista parisuhdearjesta!

Mutta taidan jättää väliin. Enkä aio seksiäkään harrastaa, ei todellakaan sellaisen kanssa, jota en rakasta. Olen vaikka neitsyt koko ikäni. Libido aina ollut muutenkin olematon, ei ole koskaan ollut pakottavaa tarvetta "hoitaa" itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä mies joka osaa kuunnella, keskustella, on luotettava ja rehellinen. Kyllä tuolla pääsee jo pitkälle naisten kanssa. Ei ole edes iästä kiinni kun vaan osaa myös hiukan lukea naisia.

Nykyisin pinnallisuus, epävarmuudet, bipolaarisuus ja minulle kaikki parhaat heti nyt ovat pahimmat sudenkuopat tällä hetkellä. Ainakin joku näistä arvoista pätee harmittavan moneen.

Jos vaan aloittaisitte siitä että olette itse onnellinen omaan elämäänne ja osaatte olla myös onnellisia toisten onnistumisiin niin pääsette todella pitkälle myös vastakkaisin sukupuolen suhteen. Ihmisten perustarpeet ovat kuitenkin samat. Suurimpana varmaan tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi. Ilman seksualisointia.

M47

Yksikään mies ei ole minua osannut lukea :D 

Ehkäpä vika voikin olla sinussa, jos yksikään mies ei ole tähän pystynyt  

Vierailija
424/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä mies joka osaa kuunnella, keskustella, on luotettava ja rehellinen. Kyllä tuolla pääsee jo pitkälle naisten kanssa. Ei ole edes iästä kiinni kun vaan osaa myös hiukan lukea naisia.

Nykyisin pinnallisuus, epävarmuudet, bipolaarisuus ja minulle kaikki parhaat heti nyt ovat pahimmat sudenkuopat tällä hetkellä. Ainakin joku näistä arvoista pätee harmittavan moneen.

Jos vaan aloittaisitte siitä että olette itse onnellinen omaan elämäänne ja osaatte olla myös onnellisia toisten onnistumisiin niin pääsette todella pitkälle myös vastakkaisin sukupuolen suhteen. Ihmisten perustarpeet ovat kuitenkin samat. Suurimpana varmaan tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi. Ilman seksualisointia.

M47

Yksikään mies ei ole minua osannut lukea :D 

Se ei välttämättä ole miesten vika

M49

Vierailija
425/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä käy täysillä keski-ikäinen nainenkaan, joka lähtee suhteeseen nuoren pojan kanssa. Ihan sama kuinka hot on, jokin pala aivoista puuttuu ja se ei ole useimpien normaalien mielestä kovinkaan hottia.

Ikäraja tulisi olla noin 25. Sitä nuoremmat ovat käytännössä lapsia. Siksi nämä Susanna Penttilät ovat aivan yhtä alhaista kastia kuin vastaavat miehet. 

Toisaalta tuo rajoitus on vähän haastavaa, kun kaikki eivät kehity samaa tahtia ja toisilta se "pala aivoista" puuttuu koko ikänsä.

M49

Vierailija
426/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni lähestyi useampi Petri kun kävin aktiivisemmin ulkona parikymppisenä. Usein he lopulta saivat matkaansa jonkun nuoren naisen, mutta eivät kyllä niitä joita nuoret miehet olisivat halunneet. Usein kyse oli niistä vähän rikkonaisista perheistä tulleista jotka herättävät lähinnä sääliä muissa.

Se mikä noissa jutuissa jää usein kertomatta onkin että ketkä ovat niitä naisia jotka Petreihin lankeavat. Kun joku sanoo että nuori nainen, on mielikuva helposti että se on nuori ja vähintään mallin mitoissa oleva klassinen kaunotar. Harva ajattelee että se nuorikko voi muistuttaa tyyliltään enemmän Sofi Oksasta.

Olipa kyllä tyly postaus nyt. Mitä vikaa on esim. Sofi Oksasessa? Älykäs ja määrätietoinen, viehättävä nainen. Miksi koet noin tärkeäksi lytätä ja tehdä oletuksia muista nuorista naisista. Itse herätät sääliä minussa.

Sanoin että tyyliltään ja ilmaisin heti perään mielipiteeni sofi oksasesta. Pointti ei silti saisi kadota tuolta.

Vierailija
427/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni lähestyi useampi Petri kun kävin aktiivisemmin ulkona parikymppisenä. Usein he lopulta saivat matkaansa jonkun nuoren naisen, mutta eivät kyllä niitä joita nuoret miehet olisivat halunneet. Usein kyse oli niistä vähän rikkonaisista perheistä tulleista jotka herättävät lähinnä sääliä muissa.

Se mikä noissa jutuissa jää usein kertomatta onkin että ketkä ovat niitä naisia jotka Petreihin lankeavat. Kun joku sanoo että nuori nainen, on mielikuva helposti että se on nuori ja vähintään mallin mitoissa oleva klassinen kaunotar. Harva ajattelee että se nuorikko voi muistuttaa tyyliltään enemmän Sofi Oksasta.

Olipa kyllä tyly postaus nyt. Mitä vikaa on esim. Sofi Oksasessa? Älykäs ja määrätietoinen, viehättävä nainen. Miksi koet noin tärkeäksi lytätä ja tehdä oletuksia muista nuorista naisista. Itse herätät sääliä minussa.

Sofihan on kaunotar! Sen lisäksi älykäs kaunotar!

Vierailija
428/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet lällättelevät, kuinka vanhenevia naisia harmittaa, ettette enää kelpaa miehille. Ja että kuinka olemme nuorille naisille kateellisia, kun he vievät miehemme. 

Olen eri mieltä. Minua harmittaa vanhenevana naisena nuorten naisten puolesta, kuinka heitä ja heidän tunteitaan käytetään hyväksi. Minua myös harmittaa se, että koskaan uskoin rakkauteen ja luulin löytäväni aidon rakkauden. Haaskasin kallisarvoisesta elämästäni aikaa miehiin, se todellakin harmittaa. Voi olisivatpa totuudet olleet minun nuoruudessani muutaman klikkauksen päässä kuten nykyisin. 

Onneksi on vielä aikaa elää itselleni. Mutta jos olisin nyt parikymppinen, en hassaisi aikaani miehille ja heidän ns. rakkauspskalleen. 

Luemme me nuoretkin naiset tätä palstaa. Minulle on aivan selvää etten tule koskaan perustamaan parisuhdetta tai perhettä.

Ei kannata perustaa näkemystään AV:n katkeruuteen tai setämiesten kiimaan. On olemassa paljon tervehenkisiä ja normaaleja itsesi ikäisiä miehiä jotka ovat valmiina pysyvään parisuhteeseen. 

Vierailija
429/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, haaveiletko sinä " ok näköiset ja oloiset miehet" vai "kunnollisesta seksielämästä"??? Et taida itsekään tietää. Kaikkea kun ei yleensä pysty saamaan.

M49

On hurjaa, jos naisena on oikeasti valittava noiden kahden väliltä. Jätän sitten valitsematta, enkä ota kumpaakaan.

Onhan se nyt aika vähän vaadittu että seksikumppani on ok näköinen ja ok oloinen, selväjärkinen ja huomaavainen tyyppi joka haluaa seksin olevan molemminpuolisesti nautinnollista. 

Vierailija
430/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naiset sai jotain traumoja ja vaikka perseenrepeämisen

Vierailija
431/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä keskustelu saa taas kerran arvostamaan omaa miestäni. Ikäeroa meillä on noin vuoden. Ihan eri kaliberia verrattuna näihin puolustelijoihin.

Vierailija
432/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49

Ok - näköinen ei tarkoita Chris Hemsworthia tai Jason Momoaa, vaan ihan ok näköistä... 

P. S. saako kunnollista seksiä vain peikonnäköisiltä wanhoilta ukoilta? 

Vierailija
433/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä keskustelu saa taas kerran arvostamaan omaa miestäni. Ikäeroa meillä on noin vuoden. Ihan eri kaliberia verrattuna näihin puolustelijoihin.

Sama juttu. Ei normaali mies noin ajattele kuin Petri ja nämä palstainkkelit.

Vierailija
434/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrillä on homma hanskassa ja täällä voivottelevia tuskin Petrin toiminta koskettaa koska lähestyy vain naisia jotka valmiita tutustumaan häneen. Muunkinlaisia miehiä ja naisia on paljon kuin Petri ja hänen naisensa, täällä palstalla hirveästi yleistyksiä ja oletuksia miehistä ja naisista, ja todella ikävään sävyyn. Palstalla ilmenevillä asenteilla sitten turha miettiä miksei sopivaa miestä tai naista löydy. Ottakaa positiivisempi ja avoimempi asenne ihmisiin ja jättäkää kuluttava viha ja katkeruus taaksenne.

Vierailija
435/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrillä on homma hanskassa ja täällä voivottelevia tuskin Petrin toiminta koskettaa koska lähestyy vain naisia jotka valmiita tutustumaan häneen. Muunkinlaisia miehiä ja naisia on paljon kuin Petri ja hänen naisensa, täällä palstalla hirveästi yleistyksiä ja oletuksia miehistä ja naisista, ja todella ikävään sävyyn. Palstalla ilmenevillä asenteilla sitten turha miettiä miksei sopivaa miestä tai naista löydy. Ottakaa positiivisempi ja avoimempi asenne ihmisiin ja jättäkää kuluttava viha ja katkeruus taaksenne.

Tää. Kohta 450 viestiä hirveää inttämistä muutaman aikuisen ihmisen välisestä valintatilanteesta ja selkeästi artikkelia lukematta. Koskettavaa ruohoa, elämää on myös AV:n ulkopuolella. 

Vierailija
436/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoramarko

Vierailija
437/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea olla positiivinen, jos koko elämä on ollut taistelua ja on saanut koko ajan ns. turpiinsa. Mutta olen samaa mieltä siinä, että turha negatiivisuuksien lietsominen tulee lopettaa. Realisti on hyvä olla. Turhista haaveista tulee myös luopua. Ja jos ei voi laskea rimaa, on hyvä opetella olemaan yksin. Tulla sinuiksi sen asian kanssa ja lopettaa muiden vihaaminen ja haukkuminen. 

Vierailija
438/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi maksustakaan pannut ton ikäistä nuorena. Hyi.

Vierailija
439/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa inttimistä, mikä ei johda mihinkään.. Fakta on se, ettei mikään peruspena saa nuoria naisia edes maksamalla. Tämäkin on yksittäistapaus, ehkä nuorelta naiselta kokeilunhalu, tuskin tässä kultahääpäivää vietetään.

Itsellä suhde 10v nuorempaan mieheen, kemiat pidemmän päälle ratkaisee, eikä ikä tai ulkonäkö. Miten ihmiset voi olla noin hukassa?? 

Vierailija
440/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea olla positiivinen, jos koko elämä on ollut taistelua ja on saanut koko ajan ns. turpiinsa. Mutta olen samaa mieltä siinä, että turha negatiivisuuksien lietsominen tulee lopettaa. Realisti on hyvä olla. Turhista haaveista tulee myös luopua. Ja jos ei voi laskea rimaa, on hyvä opetella olemaan yksin. Tulla sinuiksi sen asian kanssa ja lopettaa muiden vihaamine

Olen itse suurimman osan ajasta sinut sen kanssa etten koskaan saanut rakkautta enkä kunnollista seksielämää. En osannut "sijoittaa" nuoruusvuosiani kun etsin rakkautta. Aika hölmöä nyt jälkikäteen ajatellen, mutta näillä mennään. En ole sentään kokenut väkivaltaa tai muuta oikeasti kamalaa. Se on maailman mittakaavassa naisena aika hyvin.