Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zoomer-tuijotus onkin omaa syytäsi!!

Vierailija
02.08.2025 |

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/11cc26fd-2e79-4297-a0ac-34e1d…

Olen keski-ikäinen hyvin käyttäytyvä ihminen, taannoin kävin Mäkkärissä ja tilasin kassalta aterian. Kassalla on nuori, jonka ilme ei mitenkään vaihtunut kun tilasin, hän ei ottanut tilausta ylös, ei näpytellyt kassaan katsoi vain ilme värähtämättä. Todella outo tilanne ja toistin tilaukseni ja jotenkin nuori nainen sai sen sinne koneeseensa ja sain jopa maksettua ateriani. En tiennytkään että minä olin syyllinen mennessäni Mäkkäriin syömään. No en mene enää😁 

Siinä oli niitä näyttötilausjuttuja mutta ensimmäisessä luki ettei ole käytössä ja muut oli varattu. Jeps, oma syy. 

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokämmenellä poski siniseksi, niin kyllä zoomeristakin jotain irti saa.

Vierailija
2/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kokenut zoomer-tuijotusta. Toisaalta entäpä jos käytän sitä itse. Olen jo kuuskymppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luuli vaan katsovansa jotain tiktok-videota puhelimesta eikä heti hoksannut olevansa todellisuudessa, joka on näille tuijottajille ilmeisesti jotenkin outo asia.

Vierailija
4/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombie saa mäkkäriltä kenkää aika kevyesti kun teet reklamaation.

Vierailija
5/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meemeilijältä voi ystävällisesti kysyä, eikö tämä ymmärtänyt kysymystä. Tai vaihtoehtoisesti toistaa kysymys hiiitaaaasti, jotta tämä ymmärtäisi. 

Vierailija
6/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meemeilijältä voi ystävällisesti kysyä, eikö tämä ymmärtänyt kysymystä. Tai vaihtoehtoisesti toistaa kysymys hiiitaaaasti, jotta tämä ymmärtäisi. 

Tämä! Nokkava nappula saa nenillensä. 

Vierailija
7/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkäreissähän on nykyään nämä itsepalvelunäytöt, miksi mennä kassalle?

Vierailija
8/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajalle voi vinkata. 

Vierailija
9/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri teki tuota mulle. Pystyyköhän aikaa varatessa pyytää ettei zoomer-lekuria mulle kiitos.

Miten zoomerit itse, jos kohtaavat tällasen mäkkärimyyjän tai lääkärin, ymmärtävätkö mitä tuijjottelia "sanoo"?

Vierailija
10/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä "tonnin seteli" sketsissä on hauskaa?

Joku maksaa kahvista tonnin, eli karmean ylihinnan, huomauttaa siitä ja toinen ei reagoi asiaan. Hah hah haa? En tajua.

T. Y sukupolvinen

Vierailija
11/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kokenut zoomer-tuijotusta. Toisaalta entäpä jos käytän sitä itse. Olen jo kuuskymppinen. 

En minäkään, ja asun kantakaupungissa. Enemmän ärsyttää kun nuoret eivät ota enää katsekontaktia palveluammateissa. Ei edes vilkaista päin kun puhutaan.

Vierailija
12/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret on kai jotai zombeja. Päässä ei liiku mitään. Kaikki tieto otetaan kännykästä tai teko-älystä.

Sit erikseen on viä nämä sarjamurhaajat jotka eivät edes tunne häpeää teostaan. Oliko joku missi nuori nainen tappoi miesystävänsä. Ilme silmissä oli kuin mustat vihaa täynnä olevat silmät. Ehkä joku psykopaatti. 

Vierailija
13/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mäkkäreissähän on nykyään nämä itsepalvelunäytöt, miksi mennä kassalle?

eri

siksi en koskaan ole käynyt, kun ei voi tietää miten toimii

Vierailija
14/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, ja asun kantakaupungissa. Enemmän ärsyttää kun nuoret eivät ota enää katsekontaktia palveluammateissa. Ei edes vilkaista päin kun puhutaan.

"Puhutaan" eli:

Jjjjepp,

Ookoo

Jep

Vierailija
15/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse mihin reagoi. Jos aikuinen pohtii nyyh mun syy mitä joku nuori tekee tai jättää tekemättä, kovin on ohutta oleminen. Ryhdistäytykää. Eikä tarvi missään mäkeissä edes käydä.

Vierailija
16/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti enimmäkseen asiakaspalvelu on viimeset 20 vuotta ollu Suomessa ilmeetöntä ja kyllästynyttä. Aiemmalta ajalta ei oo tietoo.

Hymyilevää ja oma-aloitteista palvelua on saanut paremman väen paikoissa ja joskus tuurilla tavallisissa kahviloissa, ravintoloissa, kaupoissa, korjaamoilla jne.

Ja se on ihan fine. Olis aika helvetillistä olla asiakaspalvelija jonka pitäis koko päivä hymyillä ja olla mukava kuin saattohoitopotilaalle.

Vierailija
17/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä qsiakaspalvelijaa tarvitse tuijottaa. Olen asiakaspalvelijaa ja moni asiakas tuijottaa koko toimituksen ajan. Todella epämukavaa. Teen tuon ilmeen, jos joku tuijottaa mua liian pitkään

Vierailija
18/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Iltapaskan paskuus ylitti viimeisetkin paskuusennätykset. HUOH!

Vierailija
19/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ikäviä neuvoja annetaan nuoreen työntekijään suhtautumiseen ja kohteluun.

Älkää olko noin herkkönahkaisia ja ilkeitä. Taittu kuitenkin hampurilaisateriat tulla saaduksi ostettua.

Vierailija
20/101 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse mihin reagoi. Jos aikuinen pohtii nyyh mun syy mitä joku nuori tekee tai jättää tekemättä, kovin on ohutta oleminen. Ryhdistäytykää. Eikä tarvi missään mäkeissä edes käydä.

Käyn kerran ehkä viidessä vuodessa. Mutta oikeasti jos kukaan ei kävisi, ei olisi edes tuolle zombielle työpaikkaa? Ei tuo tuijotus häirinnyt, tuli vaan mieleen kun luin tuon kommentin,  enkä älynnyt syyttää itseäni tyhmästä kysymyksestä, saisinko sen ja sen aterian, kiitos. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi