Vaimon kalliit kosmetiikat, silti turhaa?
Olen sen verran perillä että ymmärrän Diorin olevan eri kuin joku perusmyymälästä ostettu edullinen tuote. Kuitenkin myydään ihan kaupassa, eikä temussa, eli jonkun seulan läpi menneet.
Ihan riittäviä normaalille pieni/keskituloiselle. Rikkaat sitten briljeeraa Diorioilla, ja mun vaimo!
Ei se sen kummempi ole. Ihan hyvin voisi ostaa halvempaakin. Kuten mun sisko: jo 43 v ja edullista käyttänyt ja hyvässä kunnossa on iho ja muutenkin. Olen tietoinen että ihon hoito kulmioituu myös kokonaisvaltaisesti. Ei riitä että ostaa Diorit jos muuten homma on levällään.
Olisi euroilla muutakin käyttöä. Lapset kasvaa, talo/autolainat ym. Mulla lomautusuhka, tosin voi olla ettei toteudu.
Miksi jotkut ostaa ylihinnoitettua kosmetiikkaa?
M 35
Kommentit (131)
Naiset on markkinoinnin uhreja. Heidän itsetunnolle, ajankäytölle ja lompakolle tekis ihan hyvää vähentää kaiken maailman kosmetiikkatuotteiden käyttöä.
Voithan sä kokeilla puhua tästä sun vaimolle ja esittää noi perustelut joita laitoit aloitukseen. Järkevän ihmisen pitäis kyllä ymmärtää että kun on taloudellisesti vaikeeta, 70 e ripsiväristä on täyttä turhuutta.
N35
Se on se pieni luksus. Jos kaikki on kallista, ymmärrän, että suututtaa, mutta yksi Diorin huulipuna ei hirveästi kuitenkaan maksa, ja voi tuoda sen pienen ilon, joka auttaa jaksamaan.
oot niin oikeassa. osta vaimolle cerave voide apteekista. edullinen ja toimii. kosmetologi kehuu ain, miten hyvä ksoteustasapaino on. iho kunnossa. voide käy kaikkeen, puhdistus ja kosteutuws. mulla ei ole muuta kuin tmä tuote ja tummeli. toimii. :D ennen ostin niitä 70 e purkkeja, täyttä huluutta!!!
samoin sahampoot, hoitoaineet, tiskiaineet...peuaineet, pyykki ym. halvin ja vähiten lisäaineita, ei tuoksuja. toimii.
Meillä ainakin on yhteiset talous rahat. Se mitä mulla palkasta jää,voin ostaa ittelleni mitä haluan.
Ymmärrän harmituksesi. Luodaan mielikuva, että tarvitset näitä tuotteita ollaksesi kaunis, viehättävä, rypytön, menestyvä...
Olen luopunut kalliista kosmetiikasta ja kasvohoidossa käynnistä. Usein noissa tuotteissa on ns. tarpeettomia ja turhia aineosia. Öljyt luomuna ja kylmäpuristettuna. Iho joutuu ne syömään.
En ole ikinä käyttänyt mitän kasvovoiteita. Iho on kaunis ja kosteustasapaino hyvä.
Syvä tyytymättömyys elämään, pinnallisuus, sisäinen tyhjyys.
Kestovärit kulmiin ja ripsiin kosmetologilla ja todellakin vain perusvoide. Puuteri alennusmyynnistä suojakertoimella ja kosteuttava huulipuna. Sekä aurinkosuojavoide näin kesällä, ilman lisäaineita. Niillä mennään ja iho kiittää.
Ikä tekee tehtävänsä. Nauran 'nuorelle' itselleni: kuinka narahdin juurikin edellä mainittuun turhuuteen ja mainontaan sekä itsetunnon pönkitykseen niin kosmetiikassa, silmälaseissa, vaatteissa, kengissä, käsilaukuissa ym. Ah Wapaus ja luonnollisuus!
Sillä mitä syö on suurin merkitys: selluliitti katoaa kesällä, ei maistu makea ja syö vihreää paljon. Öljyt: perus kalanmaksaöljy! Ja mantelit, saksanpähkinä. Olet mitä syöt, indeed. Voiteet ei auta, kosteus ja kauneus löytyy 'lautaselta', tulee sisältä päin. Pätee ihoon ja hiuksiin. Eurot huuhtoutuu pinnalta viemäriin.
Voi suomalaista miestä. Vaimon kaunistautuminen on turhaa, kyllä se pitäisi tehdä halvemmalla.
Mihin ap itse tuhlaat? Oisko sinun aika säästää omista turhuuksista, kun se lomautusuhka koskee sinua?
On olemassa naisia jotka ei oo koskaan käyttäneet mitään voiteita ja vanhana on oikein hyvä iho.
Monet totuttaa turhaan ihonsa kaikenlaiseen lutraamiseen. Mainonnan uhreja. Ja jotkut ajattelee että se on keino saada mies, saada muilta ihailua, jos olisit kauniimpi. Toiveajattelua ja petosta.
Kaikki kallis kosmetiikka on vaan hyvin markkinoitu tyhmille. Siskoni tapasi ostaa pienen purkin jotakin merkkikasvovoidetta, hinta 100 e. Näkyikö missään? No ei todellakaan, yritin sanoa että täyttä humpuukia, ei auttanut.
Sama sisko käy jossain 150 e kasvohoidoissa. Tuloksen nähtyäni sanoin että sama kun olisit pesusienen karhealla puolella hangannut kasvosi suihkussa ja olisi säästynyt 150 euroo.
Tyhmiä piisaa ei voi muuta sanoo.
Kylläpä kelpaa meilläkin miehelle ennemin ostella harrastusvehkeisiinsä kalliita alkuperäisiä osia vaikka halvemmat tarvikeosat ajaisi saman asian.
Ne vaimon Diorit on ihan sama asia.
Järkevä mies olet. Keskustele ja näytä vinkit vaimolle täältä. :)
Säännöllinen kosmetologihemmottelu, kasvohoito on luksusta. Iho pysyy kimmoisana ja tietää ihon olevan kunnossa, kun ammattilainen sen puhdistaa ja 'päivittää' ja kertoo ihon kunnon.
Odotan ap kun vaimo löytää Guerlain,Sisley ja La mer tuotteet. Kasvoineen hankkii Augustinus Bader merkkisen. Tulet kaipaamaan Dior aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin on yhteiset talous rahat. Se mitä mulla palkasta jää,voin ostaa ittelleni mitä haluan.
Sama täällä. Ostian omilla rahoillani mitä itse päätän ja meikkaan niinkuin itse haluan...en kysele mieheltä ekä keneltäkään.😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Se on se pieni luksus. Jos kaikki on kallista, ymmärrän, että suututtaa, mutta yksi Diorin huulipuna ei hirveästi kuitenkaan maksa, ja voi tuoda sen pienen ilon, joka auttaa jaksamaan.
Ap: ei ole vain yksi huulipuna. Lähes kaikessa täytyy olla kallista. Jopa kylpysaippua. Hiustuotteista en sano mitään, olisi liian pitkä juttu. Paljon tuotteita muttei kuitenkaan tee kivoja kampauksia koskaan. Ei tuota voi kysyä että miksi nuo kaikki kun et laita tukkaasi?
Keväällä jouduttiin ottamaan lainan lykkäämistä.
No yäk. Onneksi ei ole niin köyhää ja pihiä miestä, että puuttuisi harrastuksiini. Lentäisi naurun saattelemana pihalle, jos tulisi miesselittämään, ettei tarvitse meikkiä kun laittaa vähän rypsiöljyä. Omakaan mies ei tykkäisi, jos alkaisin sanomaan, että hänen harrikkaan kelpaa kiinaosa ihan yhtä hyvin, koska minä tarvitsen hänen rahoja 😂 miehet aina rahan perässä niin pahasti, että nainen ei saa edes näyttää kivalta, vaikka haluaisi.
Aloittaja voi olla trollikin, mutta monet miehet oikeasti puhuvat vaimostaan yhtä ihanasti! Ei mun sisko vaan tollasia käytä ja ihan hyvä se on. Turha on vaimon ostaa Dioria jos kaikki muu on ulkonäössä levällään! 🤣
Merkkikosmetiikka on itsensä hemmottelua josta tulee hyvä mieli käyttäjälleen. Ja tuollaisen miehen kanssa se tulee varmasti tarpeeseen...
Se on hänen juttunsa. Useimmat eivät halua tinkiä aivan kaikesta, ellei ole välttämätön pakko, vaan panostavat johonkin. Mikä on sinun juttusi? Elektroniikka, pelit, musiikki, auto, erikoisoluet?